transfers seizoen 2015-2016
12 dec 2015 11:19
Frostie_999
Platinum Boarder
En Voorn was gisteren bij Fortuna aanwezig blijkbaar......
Ik denk inderdaad dat een linksback wel handig zou zijn. Afwachten wat er in de winterstop van Genk gaat komen
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
13 dec 2015 17:35
Boredass
Platinum Boarder
opadiehard schreef : Hoorde vanavond weer het verhaal ramon voorn rondgaan ...gr opa
Voorn gaat hoogstwaarschijnlijk naar Thailand, de clubs van Wil Boessen.
14 dec 2015 09:44
Jim Cemint
Platinum Boarder
Een Voorn zou een ideale speler zijn om straks de schorsingen van onze huidige drie middenvelders op te vangen. Want die pakken geregeld een kaartje. Maar goed, Voorn lijkt dus naar Thailand te gaan. Ik zou het prettig vinden als MVV er toch nog een degelijke middenvelder bij zou kunnen halen. En inderdaad een linksback. Liefst een aanvallend ingestelde zoals Labylle. Niets ten nadele van Martina. Speelde een prima wedstrijd tegen RKC maar je kunt van hem niet verwachten dat hij er de rest van de competitie "staat".
14 dec 2015 12:31
Napoleon
Platinum Boarder
Er moet toch ruimte in het spelersbudget geweest zijn ( of gaan komen) ik neem aan dat de lang geblesseerde Kuipers en Labylle op een bepaalde manier verzekerd zijn waardoor MVV niet compleet het hele salaris hoeft te betalen , wie weet hier iets van of MVV verzekerd is en hoe het gaat met lang geblesseerde inzake uitbetaling salaris ?
15 dec 2015 11:17
Jim Cemint
Platinum Boarder
Hoe zit het eigenlijk met die Shkodran Metaj? Heeft die een nieuwe club gevonden? Die was afgelopen zomer toch op proef en kwam uiteindelijk niet toen bekend werd dat Labylle naar MVV zou komen?
15 dec 2015 11:23
Zou geen verkeerde zijn.
Wat ik wel heb gehoord is dat er misschien 2 versterkingen komen van Genk en het contract met Peeters geprobeerd wordt te verlengen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo
15 dec 2015 11:34
Metaj heeft zo ver ik kan zien nog geen club.
MVV zou van Genk Belgisch jeugdinternational Dries Wouters er graag bij willen hebben. Deze kan uit de voeten als linksback. Echter gaan ze hem niet uitlenen dit seizoen.
15 dec 2015 12:28
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Zegt genoeg toch als hij geen club heeft...
Boe is dat feeske?
15 dec 2015 12:49
Roei baank
Platinum Boarder
Binnenkort weer de jaarlijkse voettocht naar Banneux Nd. Voor de echte liefhebbers een must om te horen wat er in de Ardennen gefluisterd wordt. Veer zien us.
Observateur foot Euregio
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, La Chouffe
15 dec 2015 16:59
15 dec 2015 17:01 door Hill28.
Misschien hebben ze nog een keeper in de Ardennen??
Misschien een type Rein van Duijnhoven? Of als dat niet lukt eentje als Hans Spillman of Theo Snelders? Of - nood breekt wet - zelfs met een doelman met kwaliteiten a la Jan van Grinsven of Serge van de Ban kom ik content de tribune op komend jaar;)
En als dat dan allemaal niet lukt..
15 dec 2015 17:25
Hill28 schreef : Misschien hebben ze nog een keeper in de Ardennen??
Misschien een type Rein van Duijnhoven? Of als dat niet lukt eentje als Hans Spillman of Theo Snelders? Of - nood breekt wet - zelfs met een doelman met kwaliteiten a la Jan van Grinsven of Serge van de Ban kom ik content de tribune op komend jaar;)
En als dat dan allemaal niet lukt..
Hill, gezien deze en enkele eerdere posts is het overduidelijk dat je geen fan bent van Coppens. Goed dat je voor je mening uitkomt, ik vind het ook van karakter getuigen dat je hier achter blijft staan en niet door één goede wedstrijd meteen omslaat.
Ik kan hier voor een deel ook wel in meegaan en persoonlijk ben ik ook niet zijn grootste fan zogezegd.
Maar ik heb het idee dat je een of andere persoonlijke kruistocht aan het voeren bent om maar een andere keeper erin te krijgen. Zeg het me als ik het verkeerd zie, maar het valt me op dat de posts die je doet regelmatig betrekking hebben op Coppens, dan wel op Branderhorst die hem moet vervangen, dan wel dat er een andere keeper gezocht zou moeten worden.
15 dec 2015 18:03
15 dec 2015 18:05 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Dat het muurtje niet opspringt bij een vrije-trap (Het is geen groepsfoto. Je staat daar om 'actief' de bal op te vangen. En een deel van het doel af te dekken.), een compleet elftal zich laat uitkappen door één aanvaller, is natuurlijk allemaal de schuld van de doelman.. Nee hij is niet de beste doelman die we gehad hebben, maar hij haalt een hoger niveau dan een van der Ban of een Bulters, waarbij iedere corner een tegendoelpunt betekende. En dit zegt de man die hem vorig seizoen nog een mooie carrière-switch naar de fruitteelt voorspelde.
Jo doet het prima naar budget, maakt blunders, maar redt soms ook de dag. Een Castro is hij zeker niet, maar daar vist zelfs Heracles naar. Die markt kan MVV niet betreden. Er zijn in dit elftal crucialere posities die versterkt moeten worden met dit beperkt budget. Te beginnen met twee backs en een defensieve middenvelder voor de breedte. MVV heeft een nieuwe doelman gehuurd, blijkbaar is Jo beter, dan hadden ze toen maar beter hun huiswerk moeten doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe
15 dec 2015 22:59
krampioen
Platinum Boarder
neen houten. wij hadden castro. hij wilde bijtekenen voor een redelijk bedrag. mvv heeft dat verzuimd. en daar hebben we nu nog spijt van.
16 dec 2015 15:31
mvv4ever
Platinum Boarder
krampioen schreef : neen houten. wij hadden castro. hij wilde bijtekenen voor een redelijk bedrag. mvv heeft dat verzuimd. en daar hebben we nu nog spijt van.
Wat de reden ook was daar komen wij nooit achter als supporters.
Of MVV verzuimd heeft zoals jij dat zegt of dat Castro zelf niet wilde bijtekenen.
Het is nu eenmaal gebeurd en het enigste wat we nu kunnen doen is achter Coppens staan.
Ook ik ben niet echt een fan van hem, maakt blunders. Maar red ons ook wel eens. (ajax uit)
Dus zo slecht is hij ook weer niet alleen de fouten die hij heeft gemaakt zijn vaker fataal geweest, dan dat zijn reddingen ons punten opleverde.
16 dec 2015 22:56
vette sajs
Expert Boarder
Gelukkig maakt Castro nooit blunders
Zag hem natuurlijk liever als Coppens maar we moeten het ermee doen
Tijd voor maken pagina: 0.352 seconden