transfers seizoen 2015-2016

17 sept 2015 09:27
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2176
Is natuurlijk schaken op meerdere borden. MVV heeft nog een klein potje geld. Guvenc moet nog een profcontract krijgen, iedere euro die hij krijgt, kan Voorn niet krijgen, en andersom. Voor een clubje als MVV is dat nogal passen en meten.

Ook met Voorn blijft de selectie smal. Echte back-up voor links en rechts achterin is er niet. Ja, als je gaat schuiven. Kuipers heeft wel eens rechtsachter gespeeld, Knops wel eens linksachter. Maar het zijn niet hun beste posities en een fitte Kuipers wil je altijd centraal achterin hebben. Weet iemand of Pereira en Martina ervaring op de backposities hebben?

Ook op het middenveld houdt het niet over. Met Voorn er bij krijg je daar wel iets meer lucht.

Ik steek een kaarsje op dat Labylle, Peeters en Croux het hele jaar fit blijven. ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2015 09:47
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2177
Volgens mij moet Voorn wel een profcontract krijgen om inkomen te behouden.. Als hij nu nog bij Fortuna onder contract staat kan hij die niet zo maar ontbinden en een amateur contract tekenen bij MVV want dan krijgt hij geen WW uitkering.

Hopelijk vindt MVV nog ergens wat budget! Ben geen fan van Voorn maar de selectie is nu wel erg dun idd..
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

17 sept 2015 10:22
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2178

Jacques schreef : Is natuurlijk schaken op meerdere borden. MVV heeft nog een klein potje geld. Guvenc moet nog een profcontract krijgen, iedere euro die hij krijgt, kan Voorn niet krijgen, en andersom. Voor een clubje als MVV is dat nogal passen en meten.

Ook met Voorn blijft de selectie smal. Echte back-up voor links en rechts achterin is er niet. Ja, als je gaat schuiven. Kuipers heeft wel eens rechtsachter gespeeld, Knops wel eens linksachter. Maar het zijn niet hun beste posities en een fitte Kuipers wil je altijd centraal achterin hebben. Weet iemand of Pereira en Martina ervaring op de backposities hebben?

Ook op het middenveld houdt het niet over. Met Voorn er bij krijg je daar wel iets meer lucht.

Ik steek een kaarsje op dat Labylle, Peeters en Croux het hele jaar fit blijven. ;)

Beide Martina's kunnen op verschillende plekken spelen. Shermaine kan zowel als centrale verdediger, als linksback en op het middenveld. Shermar Martina kan ook centraal spelen en rechtsback. Voorn zou je ook centraal achterin kunnen zetten. Ik zou anders niet weten waar je hem zou moeten zetten? Het middenveld staat goed. Peeters, Nys of Ippel haal je er niet uit. Voorn zet je ook niet op de bank. Dus als het rondkomt tussen MVV en Voorn, zou hij zich moeten richten op een plek centraal achterin.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

17 sept 2015 10:51
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2179

Jacques schreef : Weet iemand of Pereira en Martina ervaring op de backposities hebben?

Perreira heeft voordat hij bij Zwolle kwam altijd rechtsachter gespeeld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

17 sept 2015 12:33
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2180

Willems schreef : Dan hoop ik maar 1 ding; dat deze week duidelijkheid komt. Hoop echt dat ie komt, maar ja, dat is niet aan ons. Hoeveel geld er nu beschikbaar is moet MVV weten en dat zal niet meer worden volgende week. Dus nu contract aanbieden of stoppen met mee laten trainen. Automatismen sluipen er in op de training en dat doe je en oefen je met je vaste spelers, niet met gasten die hun conditie op peil houden (eventueel zelfs voor een concurrent).

Voor mij is een oud jeugdspeler altijd welkom om mee te trainen.

Boe is dat feeske?

17 sept 2015 14:03
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2181
Hoezo voorn niet op de bank? ?
Hij mag blij zijn dat hij bij mvv mag voetballen.
Dat hij zich dan maar eerst bewijst!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

17 sept 2015 15:31 17 sept 2015 15:43 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2182
Ik vind Pereira op de back positie ook juist beter tot zijn recht komen. Je zou dan met Knops en Voorn centraal kunnen gaan spelen en heb je Pereira achter de hand omdat daar nu al Moustafa en Labylle staat. Martina(als ook Pereira) kun je dan nog wisselen voor Knops. Dus altijd goed om Voorn erbij te hebben. Bovendien veel meer ervaring achterin. Er zullen dan niet meer veel ploegen zijn die MVV zomaar even aan de kant schuiven. Ik heb er een goed gevoel bij.

17 sept 2015 16:25
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2183
Vervang Knops wel door Kuipers zodra die fit is aub..

18 sept 2015 08:48
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2184

Gohf schreef :

Frostie_999 schreef : Weet iemand wat er nou precies is voorgevallen met Voorn bij Fortuna?

Voorn heeft samen met Vlug en Waalkens de thuiswedstrijd tegen FC Emmen(1-8 verlies) bewust de boel gesaboteerd omdat ze het niet eens waren met de visie van de trainer.

Van jullie eigen site:

Fortuna Sittard - Emmen 1-8.

Ons linker verdedigingsblok, met name Kevin Kis, werd die avond volledig weggespeld.
Het was de zoveelste thuiswedstrijd op rij, waarbij we na 15 minuten al tig kansen hadden gezien van de bezoekende partij.
Trouwens, na vijftien minuten was het dacht ik ook al 0-3.

Voorn als enige een directe rode kaart verdiende, na een te felle charge op de tegenstander.
Dit gebeurde voor de hoofdtribune, waarbij Jopie Gall zich nogal behoorlijk over opwond.

PvV in de rust tactisch wisselde, een verdediger voor een verdediger, stand op dat moment 0-4.
Een jong talent inbracht bij een hopeloze achterstand van 0-6.
Nog een tijdswissel in petto had in de allerlaatste minuut van de wedstrijd bij een stand van 1-8!

Ramon Voorn nota bene door Jopie Gall getroost moest worden op het veld.

Ramon Voorn bedankt voor je geweldige inzet.

(ik heb enkel een paar spelfouten gecorrigeerd, verder directe quote)
Het verhaal ligt heel wat genuanceerder. Het siert Voorn dat hij hier in het openbaar nooit op ingaat. Ongelofelijk dat jullie dit soort verhaaltjes blijven geloven en blijkbaar achter Van Vossen blijven staan. Zoals iemand anders hier al zei, was het dan ook de schuld van Voorn dat jullie dit jaar alweer drie keer in eigen huis een pak op de broek krijgen?

Ik weet niet of Ramon direct een basisplaats zou verdienen bij MVV maar hij is van harte welkom. Aan zijn inzet twijfel ik geen seconde.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Peter Pan, La Chouffe

19 sept 2015 07:57
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2185
Pereira is een betere back. Daar moet hij ook spelen. Voorn is een topper. Die kan centraal achter of later middenveld. We krijgen zo wel een top team.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

19 sept 2015 08:05
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2186

Sjop schreef : Pereira is een betere back. Daar moet hij ook spelen. Voorn is een topper. Die kan centraal achter of later middenveld. We krijgen zo wel een top team.

Voorn een topper ??? Uit welke coffeeshop kom jij ??
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

19 sept 2015 11:15
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2187
laat die Voorn maar gewoon komen , daar is niks mis mee !

21 sept 2015 07:24
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2188
@sjonnie. Jazeker. Een topper.

21 sept 2015 08:33
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2189
Vind het wel erg lang duren voor dit rond is ,als je dan zo graag wil waar wacht je dan op .je weet toch wel wat je wild verdienen en als dat niet kan moet je verder zoeken zo simpel lijkt mij dit toch.

21 sept 2015 09:39
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2190
Zowel mvv als voorn zullen het onderste uit de kan willen halen. Onderhandelen kost nu eenmaal tijd. Dus geduld. Aan de andere kant kan het natuurlijk ook betekenen dat mvv niet genoeg biedt en de vogel gaat vliegen. Dan zullen we waarschijnlijk niets meer horen....

Tijd voor maken pagina: 0.313 seconden