transfers seizoen 2015-2016
21 sept 2015 10:56
Sjop schreef : @sjonnie. Jazeker. Een topper.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Als Voorn zo een topper was speelde hij niet 8 jaar bij het lelijke eendje uit de JL .
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
21 sept 2015 13:15
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Geen topper maar wel degelijk een goede aanwinst voor mvv. Red White Army is na alle aankopen positief over komend siezoen. Ik voorspel met deze selectie een plaats bij de eerste 5!!!!!
21 sept 2015 13:21
mvv4ever
Platinum Boarder
Volgens mij vraagt hij best veel salaris en dan vind ik gewoon niet doen en zoek verder zodat je in de winterstop evt je slag kunt slaan of nu nog.
Het is geen topper (Anders speelde hij niet jarenlang bij Fortuna) maar voor MVV zijnde kan het een bruikbare speler zijn.
Maar je moet ook redelijk zijn en als MVV zijnde gewoon zeggen dat ze niet verder gaan qua salaris.
En gewoon verder zoeken naar spelers als Ippel die beter zijn dan Voorn en wellicht minder salaris vragen.
21 sept 2015 13:51
Ik zie persoonlijk niet in wat Voorn zou kunnen toevoegen, anders dan dat de selectie wat breder zou zijn. Ervaring? Inderdaad, ruim 200 wedstrijden bij een club die vrijwel al die jaren structureel onder in de Jupiler League heeft gespeeld. Ik vind dat eerlijk gezegd niet echt een enorme pré.
Multifunctioneel? Tuurlijk, maar wel op het niveau rechterrijtje Jupiler League, anders had hij gedurende zijn carrière wel een bepaalde periode hogerop gespeeld.
Het feit dat het een jongen met een MVV verleden is vind ik niet per definitie een reden om iemand er dan maar bij te nemen.
Daarbij komt dat Voorn geen genoegen neemt met een amateurcontract, wat zijn goed recht is, en MVV zich financieel weinig tot niks kan veroorloven betreffende spelerscontracten, lijkt het me dat een eventueel budget beter besteed kan worden aan een andere speler dan aan Voorn.
21 sept 2015 18:05
krampioen
Platinum Boarder
Ik hoop dat Voorn bij de selectie aansluit. Het is een multifunctionele speler met een goede mentaliteit. Anderzijds, hij moet zich realiseren dat hij nergens zoveel zal verdienen als ooit bij FSC. Dat was voor hem een goede deal, maar dat was toen. Hetzelfde geldt voor Kaya, een vet contract, maar wel al 20 doelpunten om die oren. FSC maakt nu eenmaal van die keuzes.
21 sept 2015 19:14
21 sept 2015 19:16 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Met Voorn haal je een werker in huis. Een jongen uit de eigen stad, die hier begonnen is bij de amateurclub RKASV. Venlo had niet voor niets interesse in hem vorig seizoen, deze werkers heb je ook nodig in de ploeg. Die kunnen een ploeg op sleeptouw nemen, hij blonk niet voor niets uit tijdens de derby's. Voor mij mag hij komen voor de breedte. Maar MVV moet wel eerst haar beloftes nakomen voor de huidige amateurspelers vind ik, anders heb je een leegloop in de winterstop. (Rick Geenen verhaal)
We kijken altijd neer op spelers van Fortuna, niet altijd terecht vind ik. Financieel zijn we gewoon elkaars gelijke. Sportief hebben we daar meer uit gehaald de afgelopen jaren, maar individueel heeft Fortuna zeker altijd kwaliteit in de ploeg gehad. Voorn is geen afdankertje, maar iemand met een arbeidsconflict waar MVV zich mee kan versterken. In een andere situatie was hij waarschijnlijk nooit op de markt gekomen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Iech mats mvv
24 sept 2015 23:33
mvvke4life
Platinum Boarder
Denk dat we nu wel langzaam er vanuit kunnen gaan dat de selectie blijft zoals die is en dus geen voorn.
26 sept 2015 21:20
Obersturmbahnfuhrer John zou wel eens gelijk kunnen gaan krijgen. Doordat Voorn komt zou Raijcomar weggaan. Vraag me niet waarom. Weet iemand meer?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
26 sept 2015 21:45
Sorry maar met dat geld kun je beter voor een spits kijken . Geef Guvenc/Raycomar een contract . Want met Verheijdt nog steeds geblesseerd en noch maar moet blijken of hij dit niveau aankan , Palacios in de winterstop zo maar weer weg kan zijn , en Raycomar en Guvenc met een amateur contract ook zo maar de deur uit kunnen lopen . Verder zie ik in Voorn echt geen meerwaarde voor dit MVV , wie moet er plaats maken voor Voorn ?? Nys/Peeters/Ippel/Moustafa ??
26 sept 2015 21:51
mvvke4life
Platinum Boarder
Mvv zal wel weten wat ze doen! Dus heb vertrouwen
27 sept 2015 07:02
opadiehard
Platinum Boarder
tuutsje schreef : Obersturmbahnfuhrer John zou wel eens gelijk kunnen gaan krijgen. Doordat Voorn komt zou Raijcomar weggaan. Vraag me niet waarom. Weet iemand meer?
Perfecte wissel....gr opa
....
28 sept 2015 12:45
Het weekend is voorbij maar ik leest nog nergens dat lramon voorn heeft getekend voor mvv .volgns mij wordt dit een gebed zonder end
28 sept 2015 13:13
dreekemvvke schreef : Het weekend is voorbij maar ik leest nog nergens dat lramon voorn heeft getekend voor mvv .volgns mij wordt dit een gebed zonder end
"In Mestreech doort alles laaaaaanger, en ouch dit gewoen laank."
Zitten we dan echt zo te wachten op Voorn dan? Is het zo enorm belangrijk dat hij tekent bij MVV? Voor mij iig niet.
Voorn mag blij zijn dat hij überhaupt mag meetrainen en als hij dan een contract krijgt, ok. Bruikbare speler maar niet meer dan dat.
Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo
28 sept 2015 14:43
mvvke4life
Platinum Boarder
En hoe zit het nu met raycomar? Zag m vandaag toevallig bij mvv info balie.
28 sept 2015 14:55
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
mvvke4life schreef : En hoe zit het nu met raycomar? Zag m vandaag toevallig bij mvv info balie.
Had het hem gevraagd?
Boe is dat feeske?
Tijd voor maken pagina: 0.320 seconden