transfers seizoen 2015-2016

01 okt 2015 19:31
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2221
Jammer, bruikbare speler, maar voor de salarisbedragen die ik van mijn FSC-collega's hoor, financieel niet haalbaar. Hij zit ruim boven het salarisplafond van MVV. Hij heeft bij FSC geluk gehad en goed gepresteerd, maar zijn salaris van FSC zal bij geen enkele JL-club meer krijgen. Maar een topper is hij niet, weet niet wie er voor hem bij MVV zou moeten schuiven?
Wellicht zien we hem nog terug als speler bij SV Meerssen waar hij ass. trainer is van Tiny Ruys.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2015 19:35 01 okt 2015 19:39 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2222
Jammer, maar wat ik me dan afvraag is met welke verwachtingen Ramon Voorn dat trainingsveld is opgestapt bij MVV? Lijkt me niet dat je op het laatste moment pas laat zien aan de club wat je graag wilt verdienen als je al weken mee traint. En andersom lijkt me dat ook niet heel netjes als de club op het trainingsveld een heel ander signaal geeft aan de speler dan in de onderhandelkamer.

Vooral die aanloop naar de contractbespreking is vreemd, gevoelsmatig zou je zeggen dat je er normaal samen uit bent zo ver al in het seizoen. Dat hoeft toch allemaal niet zo officieel en formeel als je elkaar dagelijks ziet op de training? En dan plotseling op het laatste moment gaat het mis. Je maakt toch een profiel van een speler en bouwt een band op voordat je hem aantrekt. Of klinkt dat niet logisch?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

01 okt 2015 21:00
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2223
Voorn is een middelmatige speler voor een Jupiler League club, zeker geen topper wel bruikbaar bij Mvv.
Bij Fortuna was hij een van de betere spelers maar dat ben je bij die club, wat altijd onderin de Jupiler League te vinden is, al snel.

02 okt 2015 08:18
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2224
liever voor mvvke kiezen dan werkeloos thuis zitten.

Groeten oet ; Hamburg . duitsland

02 okt 2015 08:59
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2225
Dat is gemakkelijk praten, peeke. Als Voorn nu nog WW vangt op basis van zijn oude Fortuna-salaris, en MVV misschien de helft van die WW biedt, dan kan ik begrijpen dat Voorn voor zijn eigen portemonnee kiest.

Alleen vraag ik me dan af waarom hij niet op amateurbasis tekent (dan behoudt hij zijn WW, toch?? ben geen expert op dit gebied) en een contract tekent dat ingaat zodra de WW afloopt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

02 okt 2015 09:41
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2226
volgens mij als je ontslagen wordt door een bedrijf krijg je ww als je zelf weg gaat volgens mij niet mijn ervaring.
weet niet hoe dat gaat bij een voetbalclub.

Groeten oet ; Hamburg . duitsland
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

02 okt 2015 10:21 02 okt 2015 10:21 door Punker73.
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2227

Jacques schreef : Dat is gemakkelijk praten, peeke. Als Voorn nu nog WW vangt op basis van zijn oude Fortuna-salaris, en MVV misschien de helft van die WW biedt, dan kan ik begrijpen dat Voorn voor zijn eigen portemonnee kiest.

Je krijgt WW op basis van je oude salaris (70% van het laatste salaris) echter zit hier een maximum aan. Als ik 200.000 per jaar verdiende krijg ik echt geen 70% van 200.000 aan WW. Als me niet vergis is dit maximum ergens rond de 2800 euro bruto per maand. Geen idee wat Voorn kreeg maar als ie de WW ingaat weet ik zeker dat ie er flink op achteruit gaat.

Jacques schreef : Alleen vraag ik me dan af waarom hij niet op amateurbasis tekent (dan behoudt hij zijn WW, toch?? ben geen expert op dit gebied) en een contract tekent dat ingaat zodra de WW afloopt.

Hij behoudt dan zijn WW als ie niet te veel aan winstpremies krijgt :)

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

02 okt 2015 15:21
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2228
Ik ben blij dat er nu duidelijkheid is! Voorn zoekt elders zijn heil en wij gaan verder met de selectie die er nu is. We zien wel wat er van komt. Tot nog toe doen we het niet zo slecht.

18 okt 2015 11:01 18 okt 2015 11:05 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2229
Waarom ziet MVV niet, wat Birmingham CIty (3x zo groot) wel ziet.. Dit was een buitenkansje, een negentienjarige die al imponeerde met zijn lichaam...En ze laten hem zo door hun handen glippen. Snappen ze bij MVV niet hoe je geld moet maken? Waar Topclubs spelers op beoordelen? Die jongen imponeert, als je daar wat tijd in had gestoken, dan had je waarschijnlijk een mooie transfer in huis gehad als hij de beoogde vorm haalde. Om nog maar te zwijgen over de procentjes die de jaren daarna binnenstromen. Dat is toch een gokje waard voor een club die niets te verliezen heeft.

www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...Emmanuel-Mbende.html

Altijd hetzelfde liedje hier.. :S

18 okt 2015 12:20
#Willy
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2230
Misschien zag Mbende het zelf niet zitten bij MVV? Zou ook zomaar kunnen, nietwaar?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank

18 okt 2015 12:43 18 okt 2015 12:45 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2231

#Willy schreef : Misschien zag Mbende het zelf niet zitten bij MVV? Zou ook zomaar kunnen, nietwaar?

Het kan, maar ik vind het vreemd dat hij pas een maand na het sluiten van de transferperiode onderdak vindt. En zich eerst meldt in Maastricht. Hij raakte geblesseerd op de training dat wel. Maar ik vond hem in de voorbereiding meer potentie hebben dan Pereira. Ik heb wel een gerucht gehoord dat het ook iets met zijn vorig contract te maken kon hebben. (Klepel, Klok verhaal)

Misschien moet MVV iets slagvaardiger zijn geweest in de voorbereiding, zeker als je geen scoutingnetwerk meer hebt. Guvenc zijn verblijf heeft ook erg lang op het spel gestaan vind ik (ik weet het potjes..). Voor hetzelfde geld kun je een extra jeugdspeler een contract gaan voorschotelen.

Hopelijk zijn er de komende maanden nog een paar meevallers, zodat we nog twee namen aan de selectie kunnen gaan toevoegen. Vorig seizoen hadden we veel amateurcontracten, is MVV momenteel minder populair voor transfervrije amateurs?

18 okt 2015 14:47
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2232
Dat komt omdat in Nederland een centrale verdediger volgens de clubleiding niet hoeft te kunnen verdedigen, zolang hij maar kan opbouwen en aanvallend is ingesteld :lolno: Een échte verdediger, een beer van een vent die de aanvaller van de tegenpartij omver kogelt en de bal inlevert bij een ander, vinden ze hier niet interessant, in Engeland des te meer. Daarom staan er vaak genoeg van die halve vrouwen op de mat. Zoals ik in de zomer ook al schreef, een gemiste kans om die jongen niet vast te leggen. Zeker in de Jupiler League, waar dat hotseknotsevoetbal wel nog vaker voor komt..

Wat dat betreft is het typisch dat hij naar Engeland vertrekt. Een land waar in elke competitie dit soort spelers bijna als halfgoden gezien worden..

19 okt 2015 08:43
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2233
De Martinas krijgen deze week een contract volgens l1 !
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT

11 dec 2015 23:31
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2234
Hoorde vanavond weer het verhaal ramon voorn rondgaan :ohmy: ...gr opa ;)

....

12 dec 2015 11:08
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2235

opadiehard schreef : Hoorde vanavond weer het verhaal ramon voorn rondgaan :ohmy: ...gr opa ;)

Een linksback zou momenteel ook niet verkeerd zijn.

Tijd voor maken pagina: 0.329 seconden