transfers seizoen 2015-2016

28 sept 2015 14:58
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2206

Boe is dat feeske? schreef :

mvvke4life schreef : En hoe zit het nu met raycomar? Zag m vandaag toevallig bij mvv info balie.

Had het hem gevraagd?

Gaf geen antwoord alleen hoi

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2015 15:05
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2207

Janepie schreef : Zitten we dan echt zo te wachten op Voorn dan? Is het zo enorm belangrijk dat hij tekent bij MVV? Voor mij iig niet.
Voorn mag blij zijn dat hij überhaupt mag meetrainen en als hij dan een contract krijgt, ok. Bruikbare speler maar niet meer dan dat.

Deels mee eens - als iedereen fit is en zijn normale niveau haalt, verwacht ik Voorn niet in de basis.
Maar tegelijkertijd kunnen we al weken eigenlijk niet wisselen op het middenveld zonder dat we daar een stuk zwakker worden. En ook achterin houdt het niet echt over, al vind ik de Martina's meestal goed invallen. Het is fijn om een ervaren hardwerkende speler als Voorn als invaller te kunnen brengen. Had vrijdag misschien net het verschil kunnen maken waardoor we de overwinning toch gepakt hadden. Het gat tussen aanval en verdediging werd op het einde erg groot - bij Dordrecht net zo overigens. Voorn had daar prima een rol kunnen spelen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Janepie

28 sept 2015 22:23
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2208
Als ik dan mocht kiezen tussen Voorn en Rajcomar, koos ik voor Rajcomar. Tenminste een technisch begaafde voetballer die wat dat betreft boven het maaiveld uitsteekt. Kan ook een bal goed vasthouden. Heeft natuurlijk ook wat mindere trekjes, maar daarom speelt hij ook niet in de top. Ik vindt het een leuke voetballer die door een deel van het publiek als nieuw pispaaltje is uitgekozen en dus niks goed kan doen in hun ogen. Ik heb het al eerder gezegd: Voorn harde werker, leuk voor in de breedte en multi-inzetbaar, maar absoluut geen top-jupilerleague-voetballer..
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke

29 sept 2015 17:26 29 sept 2015 17:32 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2209
Voorn is al twee dagen niet meer verschenen op de training heb ik begrepen. Wordt er door MVV een spelletje met hem gespeeld? Of speelt Voorn een spelletje met Napoleon? Misschien medische keuring probleem? Weet je zeker dat het Ramon Voorn was die je sprak en dat dit contract ook van MVV afkomstig is?

De term 'weekend' wordt wel heel ruim genomen vind ik, zeker als je hem vrijdag speelgerechtigd wilt hebben met zoveel man in de lappenmand.

29 sept 2015 17:37
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2210
Voorn zou afgelopen weekend een aanbieding/voorstel van MVV krijgen (bron. speler van MVV). Als hij al twee dagen niet meer op de training is geweest is dit waarschijnlijk geen goed teken, of hij moet ziek zijn.

29 sept 2015 19:30
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2211
Afgelopen zaterdag heeft Ramon Voorn wel degelijk verteld dat komende week alles in orde komt.
Voorzitter Bert Kessen vertelde er wel bij dat de uitschakeling tegen Capelle niet gunstig is voor MVV.
Misschien wringt daar de schoen?

29 sept 2015 22:59 29 sept 2015 23:00 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2212

ouwe rot schreef : Voorzitter Bert Kessen vertelde er wel bij dat de uitschakeling tegen Capelle niet gunstig is voor MVV.
Misschien wringt daar de schoen?

Want/waarom?

Facta Non Verba

30 sept 2015 08:29 30 sept 2015 08:34 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2213
Rondje verder in de beker levert enkele duizenden euro's aan prijzengeld op. KNVB doet erg geheimzinnig over hoeveel precies, maar als ik de discussie van twee jaar geleden goed herinner gaat het in dit geval om een bedrag tussen de tien- en twintigduizend euro. Stel, even voor het rekengemak, 18.000 euro. Het seizoen telt nog 9 maanden (volgens mij lopen contracten altijd tot en met 30 juni). Dan kun je Voorn 2000 euro per maand bruto (extra?) bieden vanuit dat prijzengeld. Of Guvenc of Rajcomar én Voorn 1000 euro per maand extra bovenop wat je al kon bieden. Of alle drie 666,67 euro per maand. Enfin, je snapt het idee wel.

Ik weet dat ik één van de grootste schreeuwers ben die roept dat bekeruitschakeling niet erg is, maar als ik het op deze manier bekijk is het toch wel jammer dat we niet één ronde verder zijn gekomen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, opadiehard, Janepie

30 sept 2015 09:50
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2214

Jacques schreef : Rondje verder in de beker levert enkele duizenden euro's aan prijzengeld op. KNVB doet erg geheimzinnig over hoeveel precies, maar als ik de discussie van twee jaar geleden goed herinner gaat het in dit geval om een bedrag tussen de tien- en twintigduizend euro. Stel, even voor het rekengemak, 18.000 euro. Het seizoen telt nog 9 maanden (volgens mij lopen contracten altijd tot en met 30 juni). Dan kun je Voorn 2000 euro per maand bruto (extra?) bieden vanuit dat prijzengeld. Of Guvenc of Rajcomar én Voorn 1000 euro per maand extra bovenop wat je al kon bieden. Of alle drie 666,67 euro per maand. Enfin, je snapt het idee wel.

Ik weet dat ik één van de grootste schreeuwers ben die roept dat bekeruitschakeling niet erg is, maar als ik het op deze manier bekijk is het toch wel jammer dat we niet één ronde verder zijn gekomen.

het is natuurlijk niet helemaal te vergelijken, maar je de 2e ronde wint in football manager 2015 krijg je zelfs 40.000.
alleen weet ik niet zeker of dat gelijk is aan het echte prijzengeld van de knvb-beker

30 sept 2015 13:11 30 sept 2015 13:13 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2215

WallieNL schreef :
het is natuurlijk niet helemaal te vergelijken, maar je de 2e ronde wint in football manager 2015 krijg je zelfs 40.000.
alleen weet ik niet zeker of dat gelijk is aan het echte prijzengeld van de knvb-beker

Nee dat is echt veel te hoog. Drie jaar geleden haalde GVVV de kwartfinales en hield daar - in totaal! - 78.000 euro aan prijzengeld aan over.

www.ad.nl/ad/nl/1048/KNVB-beker/article/...ucces-in-beker.dhtml

Toen met het gedoe rond Cuijck werd volgens mij geschat dat als we gewonnen hadden, dat 30.000 tot 40.000 euro opgeleverd had. Maar dat was alweer twee rondjes verder. Natte vingerwerk:

Winnen in 2e ronde: 14.000 euro
Winnen in 3e ronde: 28.000 euro
Winnen in achtste finale: 36.000 euro
Maakt een totaal van 78.000 euro. De verdeling kan en zal daadwerkelijk iets anders zijn maar dit zal meer in de buurt zitten van wat het echt is.

Volgens FM 2015 krijg je - als ik het me goed herinner - bijna 3 miljoen euro alleen maar aan prijzengeld bij het winnen van de finale. Geloof me, dat is voor Nederland echt compleet mis, via google op een fansite van Ajax las ik dat je meer aan twee ton moet denken.

30 sept 2015 13:52
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2216

Jacques schreef :

WallieNL schreef :

Nee dat is echt veel te hoog. Drie jaar geleden haalde GVVV de kwartfinales en hield daar - in totaal! - 78.000 euro aan prijzengeld aan over.

www.ad.nl/ad/nl/1048/KNVB-beker/article/...ucces-in-beker.dhtml

Toen met het gedoe rond Cuijck werd volgens mij geschat dat als we gewonnen hadden, dat 30.000 tot 40.000 euro opgeleverd had. Maar dat was alweer twee rondjes verder. Natte vingerwerk:

Winnen in 2e ronde: 14.000 euro
Winnen in 3e ronde: 28.000 euro
Winnen in achtste finale: 36.000 euro
Maakt een totaal van 78.000 euro. De verdeling kan en zal daadwerkelijk iets anders zijn maar dit zal meer in de buurt zitten van wat het echt is.

Volgens FM 2015 krijg je - als ik het me goed herinner - bijna 3 miljoen euro alleen maar aan prijzengeld bij het winnen van de finale. Geloof me, dat is voor Nederland echt compleet mis, via google op een fansite van Ajax las ik dat je meer aan twee ton moet denken.

ja zoiets als je de finale wint krijg je idd 1miljoen verliezer 0.5 miljoen is idd aan de hoge kant maar dan mss klopt het wel met eerste paar rondes :P

01 okt 2015 10:33
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2217
Wat een gebraggel over een computerspelletje!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Gamin, Och jeh, Frostie_999

01 okt 2015 16:31
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2218

01 okt 2015 16:34
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2219
Jammer zeg, maar ja ik vind Pereira wel met de week beter spelen dus ik denk dat het wel goedkomt. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er nog versterking nodig is.

01 okt 2015 18:13
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2220
Eerlijk gezegd ook wel verwacht. Het geld is op en Voorn is geen goedkope speler.
Wellicht is er nog ergens een middenvelder die op amateurbasis bij MVV wilt spelen.

Tijd voor maken pagina: 0.317 seconden