>
Ontvangen bedankjes 260
Janepie schreef : Zitten we dan echt zo te wachten op Voorn dan? Is het zo enorm belangrijk dat hij tekent bij MVV? Voor mij iig niet.
Voorn mag blij zijn dat hij überhaupt mag meetrainen en als hij dan een contract krijgt, ok. Bruikbare speler maar niet meer dan dat.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Want/waarom?ouwe rot schreef : Voorzitter Bert Kessen vertelde er wel bij dat de uitschakeling tegen Capelle niet gunstig is voor MVV.
Misschien wringt daar de schoen?
Jacques schreef : Rondje verder in de beker levert enkele duizenden euro's aan prijzengeld op. KNVB doet erg geheimzinnig over hoeveel precies, maar als ik de discussie van twee jaar geleden goed herinner gaat het in dit geval om een bedrag tussen de tien- en twintigduizend euro. Stel, even voor het rekengemak, 18.000 euro. Het seizoen telt nog 9 maanden (volgens mij lopen contracten altijd tot en met 30 juni). Dan kun je Voorn 2000 euro per maand bruto (extra?) bieden vanuit dat prijzengeld. Of Guvenc of Rajcomar én Voorn 1000 euro per maand extra bovenop wat je al kon bieden. Of alle drie 666,67 euro per maand. Enfin, je snapt het idee wel.
Ik weet dat ik één van de grootste schreeuwers ben die roept dat bekeruitschakeling niet erg is, maar als ik het op deze manier bekijk is het toch wel jammer dat we niet één ronde verder zijn gekomen.
WallieNL schreef :
het is natuurlijk niet helemaal te vergelijken, maar je de 2e ronde wint in football manager 2015 krijg je zelfs 40.000.
alleen weet ik niet zeker of dat gelijk is aan het echte prijzengeld van de knvb-beker
Jacques schreef :
WallieNL schreef :
het is natuurlijk niet helemaal te vergelijken, maar je de 2e ronde wint in football manager 2015 krijg je zelfs 40.000.
alleen weet ik niet zeker of dat gelijk is aan het echte prijzengeld van de knvb-beker
Nee dat is echt veel te hoog. Drie jaar geleden haalde GVVV de kwartfinales en hield daar - in totaal! - 78.000 euro aan prijzengeld aan over.
www.ad.nl/ad/nl/1048/KNVB-beker/article/...ucces-in-beker.dhtml
Toen met het gedoe rond Cuijck werd volgens mij geschat dat als we gewonnen hadden, dat 30.000 tot 40.000 euro opgeleverd had. Maar dat was alweer twee rondjes verder. Natte vingerwerk:
Winnen in 2e ronde: 14.000 euro
Winnen in 3e ronde: 28.000 euro
Winnen in achtste finale: 36.000 euro
Maakt een totaal van 78.000 euro. De verdeling kan en zal daadwerkelijk iets anders zijn maar dit zal meer in de buurt zitten van wat het echt is.
Volgens FM 2015 krijg je - als ik het me goed herinner - bijna 3 miljoen euro alleen maar aan prijzengeld bij het winnen van de finale. Geloof me, dat is voor Nederland echt compleet mis, via google op een fansite van Ajax las ik dat je meer aan twee ton moet denken.