transfers seizoen 2015-2016

02 jan 2016 22:45
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2266

les rouges blancs schreef :

Brncic schreef : Van de Belgische voetbalprimeur.nl over Genk:
Het Nederlandse MVV ligt evenwel op de loer en wil graag twee andere jonge Genk-spelers losweken. Rechtsachter Alessandro Ciranni heeft aangegeven dat hij meer speelminuten wil en ziet dat niet bij Genk gebeuren. MVV heeft interesse getoond in de jonge verdediger en wil ook graag Pieter Gerkens binnen halen. De middenvelder gaat wel mee op oefenkamp, Ciranni blijft thuis.

OF we hier zo blij mee moeten zijn...?
Ik weet het niet...
Zoveel "top" jeugdspelers zijn er de laatste jaren vanuit Genk niet echt gekomen ....eerder afvallers.

Zeker nu Genk Anderlecht en Brugge moet laten gaan, zullen ze eerder zelf de talenten uit de regio ( inclusief de onze) moeten gaan gebruiken / aantrekken /contracten aanbieden.

Daarnaast ben ik bang dat als het niet draait in het team...we misschien Ciranni kunnen toevoegen aan het rijtje
...kent u ze nog? ;) :
Antonio Caramazza, Massimo Emiliani, Caraciollo, di Lallo, la Rossa en Allesandro...

Alhoewel positieve spelers met Italiaans bloed waren er wel :

"Ospi"( niet uit Genk afkomstig),
wel goed bezig maar moet zich nog waarmaken of verder ontwikkelen ...Luca Polizzi,
en de beste ..."ut Sjeermets" Gentile :thumbsup: (Marco DUS...klein neefje van de grote Claudio :applaus: )

Maar ik geef toch Ciranni het voordeel van de twijfel..dus benvenuti Sandro!
en bedenk ....

Mi Sjengen sono innamorato di MVV-ke
una squadra di calcio mora ma carina
ma lei non vuol saperne del mio amore
cosa farò per conquistarle il cuor.
Un girno l'ho incontrata sola sola,
il cuore mi batteva mille all'ora.
Quando le dissi che la volevo amare
mi diede un bacio e l'amor sbocciò

MVV-ke , MVV-ke, MVV-ke
Ti voglio al più presto sposar
MVV-ke , MVV-ke, MVV-ke
Ti voglio al più presto sposar

O mia bella mora
no non mi lasciare
non mi devi rovinare
oh, no, no, no, no, no...

O mia bella mora
no non mi lasciare
non mi devi rovinare
oh, no, no, no, no, no...

back on topic:

ik zie meer heil in samenwerking met Standaard Luik, aangezien ze daar alleen maar met gearriveerde spelers werken en daardoor dus de jeugdspelers naast de boot vallen.
Daar hebben we wel eentje met toegevoegde waarde van gekregen : Lerang ( Labylle) .

Opgevallen is me wel, dat we dit seizoen "de locale draad" hebben losgelaten ( Maastricht United en het verdijnen van " 't twiede") waardoor de huidige selectie veel niet Maastrichtenaren en niet-Limbo's omvat.
Terwijl dat wel enkele jaren geleden het geval was :

Lennart Quaden, Jimmy Vriezelaar, Brenny Evers, Nick Kuipers, Sjors Verdellen , Jerome Beckers, Lloyd Borgers , Tom Daemen , Bryan Smeets , Lance Voorjans, Edwin Wang, Sven Braken en Michael Tambak

Que Pasa ...?

Als je Quaden, Vriezelaar, Becker,Wang en Tambak in dat rijtje zet dan kunnen we met de huidige selectie daar ook een redelijk rijtje maken:
Pastoor, Van Melick, Kuipers, Moustafa en Knops.
Toch een aardig aantal.

Mocht Gerkens komen is dat een stunt, zo'n speler gaat normaal gesproken echt niet in de JL spelen. Die Cirranni zegt me niks, maar wie kende Polizzi begin Juli? Fantastische speler.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 jan 2016 15:40
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2267
Ik denk niet dat die Gerkens de bank van Genk gaat verruilen voor de bank van MVV. Ons middenveld staat. Daar moet je niks aan veranderen.

03 jan 2016 15:52
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2268

Mie leef Mestreech schreef : Ik denk niet dat die Gerkens de bank van Genk gaat verruilen voor de bank van MVV. Ons middenveld staat. Daar moet je niks aan veranderen.

Van concurrentie wordt je middenveld alleen maar sterker en buiten je basisspelers heb je helemaal niks op je middenveld.

03 jan 2016 15:56 03 jan 2016 16:05 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2269

Mie leef Mestreech schreef : Ik denk niet dat die Gerkens de bank van Genk gaat verruilen voor de bank van MVV. Ons middenveld staat. Daar moet je niks aan veranderen.

Vraag blijft of Gerkens van toegevoegde waarde is of niet. De statistieken : nl.wikipedia.org/wiki/Pieter_Gerkens
geven geen uitsluitsel.
Is hij een type Erik Meyer ...eentje die via omwegen toch boven komt drijven of is hij een "talent" dat roemloos ten onder gaat.....
Wie het weet mag het zeggen. Wel is sinds het wegvallen van Leroy een aanvallende middenvelder meer dan welkom...

Sint Truiden heeft ook belangstelling voor Genk spelers en kunnen misscchien meer betalen (?) :
www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2015...-en-siebe-schrijvers
(Mocht MVV het nakijken krijgen en deze Genk spelers naar Sint Truiden gaan dan is het Mental zijn schuld .... :P )

Nu Gerkens bovendien aan het eind van het seizoen transfervrij is, denk ik niet dat hij risico's wil lopen om door bij ons te spelen, misschien tegen een blessure aan te lopen in het bikkelvoetbal van onze Juup league ...

03 jan 2016 16:27 03 jan 2016 16:31 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2270

Peter Pan schreef :
Als je Quaden, Vriezelaar, Becker,Wang en Tambak in dat rijtje zet dan kunnen we met de huidige selectie daar ook een redelijk rijtje maken:
Pastoor, Van Melick, Kuipers, Moustafa en Knops.
Toch een aardig aantal.

Mocht Gerkens komen is dat een stunt, zo'n speler gaat normaal gesproken echt niet in de JL spelen. Die Cirranni zegt me niks, maar wie kende Polizzi begin Juli? Fantastische speler.

Klopt maar slechts voor een klein deel ... destijds speelden er 8 in het eerste :
Brenny Evers, Nick Kuipers, Sjors Verdellen , Lloyd Borgers , Tom Daemen , Bryan Smeets , Lance Voorjans en Sven Braken.

En nu maar 3: Kuipers, Moustafa en Knops.

En als je de Kuuper niet meetelt is het verschil nog groter : 7 tegen 2.

Dat is een groot verschil.. ook qua salarissen die de club spelers moet aanbieden. En die spelers die je van buiten moet aantrekken hebben bovendien niet die band met onze club ( kijk maar eens naar van Hyfte en zeer zeker die Rutjes...) .

Ook bleek dit inzetten van locale spelers in het verleden vaak de kracht vaan us MVV-ke ( niet alleen de bovenstaande jongens tijdens de eerste 2 Trost jaren met bovengenoemde 8 spelers), maar ook midden jaren 90 met spelers als :

Armand Benneker, Rob Delahaye, Roger Reijners , Reginald Thal, Sascha van Wissen, Stijn Haeldermans,
Maurice Hofman, Yvo Joordens , Roger Knarren, Roberto Lanckohr en Erik Maes.

Ik pleit, zolang we niets te makken hebben op financieel gebied, voor minimaal de helft eigen jongens

03 jan 2016 16:32
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2271
Als je meer eigen jongens in het eerste wil, zal je de opleiding toch moeten professionaliseren en een beloften elftal nodig hebben voor een fatsoenlijke doorstroming.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, jesfen

03 jan 2016 16:50 03 jan 2016 16:52 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2272

αναρχος schreef : Als je meer eigen jongens in het eerste wil, zal je de opleiding toch moeten professionaliseren en een beloften elftal nodig hebben voor een fatsoenlijke doorstroming.

Zjus !!! :applaus: :applaus: :applaus:

En laten we eerlijk zijn...met onze huidige technische staf ( zeker met de uiterst gedreven en altijd gemotiveerde Dusseldorp en Meijer) heb je toch meer dan genoeg kennis, ervaring, opleiding en kwaliteit in huis om de jeugd naar een hoger nivo te tillen.
Dusseldorp en Meijer stellen toch veel meer voor dan de staf waarmee Trost en Tini R ( Cookie uitgezonderd) het moesten doen...

Ik zou daarvoor onze huidige voorzitter eens willen adviseren om eens met zijn partijgenoot en *oda supporter Jack Vinders aan tafel te gaan zitten ( e teske koffie of gleeske beer te drinke ) en te kijken hoe hij zoals Kirchraojse Sjaak wat meer geld beschikbaar kan krijgen....
en zo zijn woorden (een regionale club te willen zijn met veel talentvolle jonge spelers) tot daden te maken!

04 jan 2016 09:21
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2273
Ik zet het toch even hier neer:
www.1limburg.nl/danny-schreurs-vermoedel...se?context=section-2

Na de overstap na Roda heb ik het totaal niet meer op deze jongen. Ging alleen voor het geld naar roda......
En zie nu zo speel je 2 seizoenen later in de 3de klasse. Klasse gedaan danny........... haha
Zo zie je maar hoe snel je kunt zakken.

04 jan 2016 11:03
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2274

mvv supporter schreef : Ik zet het toch even hier neer:
www.1limburg.nl/danny-schreurs-vermoedel...se?context=section-2

Na de overstap na Roda heb ik het totaal niet meer op deze jongen. Ging alleen voor het geld naar roda......
En zie nu zo speel je 2 seizoenen later in de 3de klasse. Klasse gedaan danny........... haha
Zo zie je maar hoe snel je kunt zakken.

als apen hoger klimmen willen, ziet men gauw hun blote billen. (=iemand die meer wil dan hij kan, maakt zich snel belachelijk.)
Bovenstaand spreekwoord komt wel erg dichtbij Danny.
Je koos voor het grotere geld, maar zag je eigen tekortkomingen niet.
Veel succes in de Belgische 3e klasse.

Aon de géng

04 jan 2016 13:18
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2275
Schreurs moest wel toen hij naar Roda ging. MVV bood hem het minimumloon.

En ook als hij bij MVV was gebleven, had Schreurs nu bij deze 3e klasser terecht kunnen komen.

Schandalige opmerking trouwens over de vergelijking met een aap, sorry hoor. En dan zeker wel juichen als Palacios scoort.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

04 jan 2016 13:33
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2276
Oja, gelukkig nieuw jaar nog. Ook aan Danny.

04 jan 2016 13:34
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2277

Hill28 schreef : Schreurs moest wel toen hij naar Roda ging. MVV bood hem het minimumloon.

En ook als hij bij MVV was gebleven, had Schreurs nu bij deze 3e klasser terecht kunnen komen.

Schandalige opmerking trouwens over de vergelijking met een aap, sorry hoor. En dan zeker wel juichen als Palacios scoort.

Is een normaal gebruikt spreekwoord Hill. Is niet als aap bedoeld. Trouwens, who the .... is schreurs?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, les rouges blancs, Nao Väöre, Hill28

04 jan 2016 17:21
Brokamp
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2278
Natuurlijk ging hij voor het geld naar Roda. Hij is immers een PROF ! je kunt het een voetballer toch niet kwalijk nemen dat hij naar een ander club (ook al is dat Aken Noord) gaat voor geld !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

04 jan 2016 17:24
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2279
mvv supporter zet dit de volgende keer aub ergens anders neer. Graag weer on topic.

04 jan 2016 18:11
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2280
Jonas Heymans uit de stal van Gunter Thiebaut op amateurbasis naar FC Den Bosch. Was een goede vervanger geweest voor Labylle.

Tijd voor maken pagina: 0.330 seconden