transfers seizoen 2015-2016

11 jan 2016 18:48
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2296
Volgens FB Trepke B ook nog een andere back meegetraind vandaag. :thumbsup:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2016 20:49
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2297

Peter Pan schreef : Volgens FB Trepke B ook nog een andere back meegetraind vandaag. :thumbsup:

Jarne Vrijsen, linksback van Genk en dus de vervanger van Leroy. Mooi nieuws!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

12 jan 2016 06:11 12 jan 2016 06:12 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2298
Ik lees net in DDL dat mvv VRIJSEN op huurbasis heeft overgenomen,ook WERKER(045) willen ze graag hier naar toe halen(MVV lonkt naar WERKER...maar niks over CIRANNI,terwijl ik toch echt gister met hem gesproken heb en hem veel succes heb toe gewenst...gr opa ;)

PS CIRANNI is een rechtsback...

....

12 jan 2016 10:57
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2299
Ik ken die ouders van Werker, echte rodamoffen!!!! Stil laten zitten in Kerkrade...........geen toegevoegde waarde voor mvv
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

12 jan 2016 11:21 12 jan 2016 11:22 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2300
Nog een Genkie op de training vandaag, aldus Trepke B op Facebook: Loshaj Florian, een 19-jarige middenvelder. Hij is linksbenig en speelt doorgaans centraal op het middenveld.

12 jan 2016 12:43
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2301
www.1limburg.nl/transfer-khalouta-naar-f...st?context=section-2

Ron, probeer het eens. Die jongen kan voetballen. (Vrees alleen dat Fortuna en MVV dezelfde portemonnee hebben.)

12 jan 2016 12:54
Sjeng14
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2302
Vrijsen en Ciranni tot nu toe. Beide jonge jongens die het nog maar moeten gaan laten zien. Ik weet niet of dit wel de gewenste versterkingen zijn, maar we moeten ook weten dat er simpelweg geen budget is voor Ron en zijn staf. Ze zullen het dus van deze jongens moeten hebben, in de hoop dat er één goede bij zit die met het niveau mee kan. Die middenvelder Florian zal dan ook nog wel komen. Dan hebben we toch 3 ''versterkingen''.

Daarnaast Khalouta, hij kon geloof ik komen toen hij bij Fortuna wegging, maar koos voor VVV. Denk dat MVV hem op dit moment ook niets te bieden heeft, al heb ik hem er graag bij.

12 jan 2016 16:22
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2303

houtengerard schreef : www.1limburg.nl/transfer-khalouta-naar-f...st?context=section-2

Ron, probeer het eens. Die jongen kan voetballen. (Vrees alleen dat Fortuna en MVV dezelfde portemonnee hebben.)

Wellicht dezelfde portemonnee, maar sportief gezien hebben wij véél meer te bieden.
Dus Ron onderneem eens een poging

Aon de géng

12 jan 2016 17:28
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2304
Khalouta zal op proef gaan bij onze vrienden uit Aken-Noord. ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

12 jan 2016 18:05
UsMvvKe
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2305
Laat maar weg is een lastige jongen niet voor niks weg gegaan in venllook

12 jan 2016 19:09
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2306
Ik vind het superspannend. MVV gaat zich versterken. Ze doen het op een verstandige manier. We hebben dringend behoefte aan een linksback en iets in de breedte. Ik denk dat we aangenaam verrast worden. hup mvv ke.

12 jan 2016 22:26
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2307
Fuck de wintertransfers..... Clubs moeten gewoon een seizoen afmaken met wat ze in huis hebben. Gelukkig doet MVV niet te veel in de winter. Moet je straks eens kijken bij R%D@ voor en na de winterstop. Dat is hetzelfde als spelen tegen de beloften-teams. Als men dat competitievervalsing vindt, dan zijn wintertransfers dat ook. Ze moeten een maximum erop leggen (bijvoorbeeld maximaal 2 mutaties) of gewoon compleet afschaffen. Ben daar echt heel erg op tegen.

MVV, Door Dik En Door Dun

12 jan 2016 23:33
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2308

Robin schreef : Fuck de wintertransfers..... Clubs moeten gewoon een seizoen afmaken met wat ze in huis hebben. Gelukkig doet MVV niet te veel in de winter. Moet je straks eens kijken bij R%D@ voor en na de winterstop. Dat is hetzelfde als spelen tegen de beloften-teams. Als men dat competitievervalsing vindt, dan zijn wintertransfers dat ook. Ze moeten een maximum erop leggen (bijvoorbeeld maximaal 2 mutaties) of gewoon compleet afschaffen. Ben daar echt heel erg op tegen.

100 % met je eens Robin .

Een ploeg als Leiscester city om maar een voorbeeld te noemen kan haar beste spelers verliezen aan clubs als United/Chelsea en City . Het is gewoon te gek voor woorden dat Chelsea meer dan 40 spelers heeft uitgeleend aan andere clubs .

12 jan 2016 23:55
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2309
Het glas is halfvol of halfleeg. Je ziet ook vaak dat verrassende ploegen een goed presterende speler voor veel (te veel) geld kunnen verkopen aan een kwakkelende topclub. Dan zal die ploeg waarschijnlijk zakken op de ranglijst, maar op de lange termijn is het voor de financiën wel degelijk een positief punt. Als ik het voorbeeld van Leicester mag blijven aanhouden: het zou zomaar kunnen dat een Chelsea nu Vardy en/of Mahrez overneemt in de hoop er nog iets van te maken dit seizoen. Dan betalen ze al gauw 60 miljoen of meer voor het duo samen. Hoe groot is de kans dat die Vardy het bij Chelsea dan alsnog flikt? Waarschijnlijk komt hij daar uit op 18 wedstrijden en 2 doelpunten of iets dergelijks. Maar Leicester lacht zich stiekem dood; zij hadden anders nooit zoveel geld voor zo'n speler gekregen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Och jeh

13 jan 2016 10:07
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2310
Ik weet dat het door de bezuinigingen niet gaat maar ik had toch graag wat routine er bij gehaald.
Nu krijg je piep jonge huurlingen,aan de andere kant vvv en fortuna hebben niks aan getrokken,dus toch maar blij zijn met die jongelingen?...gr opa ;)

....

Tijd voor maken pagina: 0.369 seconden