transfers seizoen 2015-2016
23 jan 2016 16:11
krampioen
Platinum Boarder
Ik lees op de FSC site dat Voorn alweer terug is uit Thailand (of misschien niet eens vertrokken is), en nu opduikt bij een of andere 3 e klasser. Het wordt een zielig verhaal met deze jongen. Jammer.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
23 jan 2016 17:32
"Een of andere derdeklasser" = Bocholt, koploper in de derde klasse B in België, vergelijkbaar met Topklasse in Nederland. Gaat samenspelen met Danny Wintjens en Danny Schreurs.
28 jan 2016 12:20
Biemans dus naar Den Bosch...niet dat we van deze speler afhankelijk zijn, maar er mag/moet toch echt nog een fatsoenlijke centrale verdediger bij gaan komen.
28 jan 2016 13:22
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Ligt het nou aan mij of vist FC Den Bosch altijd in dezelfde vijver als MVV?
Maatsen, Streutker... Biemans. Spelers losweken bij Genk...
Achjah wij hebbe de KUUPER!
Boe is dat feeske?
28 jan 2016 14:55
Doet hij mee dan. Anders hebben we net helemaal niks.
28 jan 2016 15:28
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Klopt maar ga je voor die paar weken dat dat nog duurt een dure speler halen? Want een goedkope zal geen versterking zijn...dusss.
Boe is dat feeske?
28 jan 2016 17:27
Danny Wintjens bij een derdeklasser? Die zal dan toch geen duizenden euro's vragen per maand? Hint..
28 jan 2016 17:30
28 jan 2016 17:30 door Peter Pan.
Peter Pan
Platinum Boarder
Hill28 schreef : Danny Wintjens bij een derdeklasser? Die zal dan toch geen duizenden euro's vragen per maand? Hint..
Speelt bij zelfde club als waar Voorn nu speelt die we niet konden betalen/betalen wat hij vroeg. Keepte wel nog een wereldpot hier vorig jaar toen hij weer eens mocht keepen voor VVV (0-0 toen).
28 jan 2016 17:56
krampioen
Platinum Boarder
Ik denk dat ze bij MVV doen wat ze kunnen met het halen van spelers. Kennelijk kunnen ze niet veel. We doen het met 2 huurlingen van Genk. So be it. Volgend seizoen is weer een nieuw seizoen.
28 jan 2016 20:54
mvvcasbrul
Senior Boarder
De overgang van Biemans naar Den Bosch wat ook niks te makken heeft en niet naar MVV is een veeg teken aan de wand !
Een paar weken geleden zei al iemand dat het bestuur niet veel wil aantrekken in de winterstop maar zich alweer....richt op het
komende seizoen. We zullen het dit seizoen vooral moeten doen met ons "geweldige centrale duo" Pereira en Knops en dan
maar billenknijpen bij iedere corner en vrije trap....jah we hebben de Kuuper nog maar hoe lang heeft hij al niet meer gespeeld
zal toch eerst wat wedstrijdritme moeten gaan opdoen ! Jammer ik had Biemans hier graag zien spelen met zijn ervaring, rust
en kopkracht.
28 jan 2016 21:35
Ik zou hem zo willen ruilen voor Jo Coppens
28 jan 2016 21:57
28 jan 2016 22:08 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Als je gewoon kijkt naar de begroting van MVV dan presteren we gewoon naar vermogen tussen de 9e en 13e plaats. Dat is het normale rendement van iedere euro die in de club zit. (natuurlijk geven het hebben van schulden een ander beeld)
nl.wikipedia.org/wiki/Eerste_divisie_2014/15
De cijfers van dit jaar zijn nog niet bekend, dus ik heb die van vorig seizoen maar erbij gepakt. Als je dan de begroting rangschikt van groot naar klein en je denkt de spek-en bonen jeugdteams weg (die tellen niet mee bij de eindprijzen) dan kom je uit op ongeveer een 9e tot 13e plek uit in een competitie van 17 clubs. De Eagles, NAC hebben een grotere begroting. FC Dordrecht een veel lager.
MVV presteert naar vermogen. Dat FC Den Bosch gokt met extern geld is hun risico. Vorig jaar hebben ze een lening moeten afsluiten om de boel gedekt de krijgen. MVV koerst af op een stabiel en sober bedrijfsresultaat waar niks mis mee is, ware het niet dat voetbal ook een sportief resultaat verlangt, want reputatieschade oplopen kan ook leiden tot verlies. Daarom zetten Den Bosch en VVV hoger in, misschien zelfs te hoog (cat1) in tijden van economische recessie. Den bosch heeft trouwens een samenwerking met Juventus, misschien dat zij ook goedkoper spelers kunnen krijgen die de lasten drukken. Over drie jaar kunnen we weer extra geld uitgeven, tot die tijd zullen we op een zure appel moeten bijten als niks tegenzit. Als je per ongeluk promoveert daarentegen kan die appel meteen de prullenbak in.
28 jan 2016 22:51
29 jan 2016 08:50
Brokamp schreef : Ik zou hem zo willen ruilen voor Jo Coppens
Wintjens is geblesseerd
29 jan 2016 10:41
29 jan 2016 10:44 door Schapendonk.
Waarom niet Verhijdt als achterman
Ik heb hem al verschillende ballen eruit zien koppen. Ik kan me herinneren dat MVV zoiets al eens heeft geflikt in het verleden, met de persoon Huub Smeets. Hij was zowel spits als achterman en het werkte ook nog positief
Tijd voor maken pagina: 0.299 seconden