transfers seizoen 2015-2016

01 feb 2016 10:56 01 feb 2016 10:58 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2371
Niet de gewenste ervaren man, maar gezien de dramatische staat van onze huidige verdediging is elke mogelijke versterking achterin meer dan welkom.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2016 11:52 01 feb 2016 11:57 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2372
'Als het waterschap vier lekkages heeft in een dijk. En ze repareren maar 1 lekkage, dan hou je nog natte voeten.'

Dat geld van Werker hadden ze zich kunnen besparen, tenzij er vandaag nog een lekkage gedicht gaat wordt. In september is het mis gegaan, laat varen dat seizoen en leg een buffer aan, daar heb je veel meer aan, dan dit soort pleisterwerk. Je lost het probleem op, of je laat het zitten. Niet iets ertussen in vind ik, dat is geld weggooien.

01 feb 2016 12:22
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2373
Maar wel 10 maal beter als de hele achterhoede van nu,maar ja de beste stuurlui staan weer aan de wal zoals altijd bij de mvv supporters .doe er mee wat je wilt maar het is nooit goed bij de meeste van jullie nou Annie d nog dan hebben we alles weer gehad .

01 feb 2016 12:28 01 feb 2016 12:33 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2374

dreekemvvke schreef : Maar wel 10 maal beter als de hele achterhoede van nu,maar ja de beste stuurlui staan weer aan de wal zoals altijd bij de mvv supporters .doe er mee wat je wilt maar het is nooit goed bij de meeste van jullie nou Annie d nog dan hebben we alles weer gehad .

Wie is dan volgens jou de kandidaat die de trainer moet gaan vervangen waardoor we minder tegendoelpunten gaan krijgen? Of vallen nederlagen en bijbehorende teleurstellingen buiten de jurisdictie van supporters? Ik zie nog steeds drie wegen naar de goal die compleet open liggen, waarbij 1 iemand noodgedwongen compleet buiten zijn eigen positie moet spelen.

01 feb 2016 12:35
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2375
Ach, een verdediger erbij. Veel slechter dan wat er nu staat kan het niet zijn dus mij hoor je niet klagen. Hij zal zich in de kijker willen spelen aangezien zijn contract afloopt, dus hopelijk weet hij ons te verassen.

Komop hè, we spelen zeker niet goed de laatste tijd, maar staan virtueel nog op een play-off plek als Helmond vanavond niet wint in Sittard. Één goede wedstrijd waar alles goed valt kan zomaar het vertrouwen terugbrengen en in een flow geraken. Vergeet niet vorig jaar toen opeens alles begon te lopen laatste maanden.

Trouwens, precies een jaar geleden
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

01 feb 2016 14:28
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2376
Nou Gerard die naam heb ik al genoemd Jan van dijk want dat is iemand die we de zaak aan het voetballen krijgt en ook durf in te grijpen als het nodig is.nu zit er iemand die met iedereen vriend wil blijven en dat gaat niet meer in deze tijd. Alle respect voor de broertjes Martina maar deze kunnen het nog niet aan om op dit niveau te spelen en verder hopen dat kuipers er snel weer bij is.

01 feb 2016 15:06
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2377

dreekemvvke schreef : Maar wel 10 maal beter als de hele achterhoede van nu,maar ja de beste stuurlui staan weer aan de wal zoals altijd bij de mvv supporters .doe er mee wat je wilt maar het is nooit goed bij de meeste van jullie nou Annie d nog dan hebben we alles weer gehad .

Ja jij bent de expert op dit gebied natuurlijk, aangezien jij als MVV supporter van het jaar zelf bij Roda hebt gevoetbald. Dus ik twijfel niet aan jouw kennis wat betreft Daryl Werker.

01 feb 2016 15:54
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2378
Welkom bij MVV Henry Odutayo

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

01 feb 2016 16:42
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2379
4 nieuwe aanwinsten voor Bér de Batteraof kidsclub (sorry). Deze ploeg heeft behoefte aan 2 ervaren spelers voor de achterhoede, deze talenten zijn leuk voor jong MVV volgend seizoen. Met een lege clubkas mogen wij helaas geen ervaren krachten verwachten.

01 feb 2016 18:39
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2380

vakB schreef : 4 nieuwe aanwinsten voor Bér de Batteraof kidsclub (sorry). Deze ploeg heeft behoefte aan 2 ervaren spelers voor de achterhoede, deze talenten zijn leuk voor jong MVV volgend seizoen. Met een lege clubkas mogen wij helaas geen ervaren krachten verwachten.

Het is natuurlijk net de pech dat Kuipers en Labylle geblesseerd zijn, onze meest ervaren verdedigers (op Knops na).
Persoonlijk denk ik dat het voor MVV wel goed is om veel jonge spelers te hebben, die hebben tenminste nog een restwaarde.
Ik zou absoluut niet verbaasd zijn als Croux na dit seizoen de overstap maakt naar een club in de eredivisie. Als ik zijn progressie dit seizoen bekijk ten op zichte van vorig jaar is hij echt gegroeid.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

01 feb 2016 19:13 01 feb 2016 19:16 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2381
De spelers zijn voor langer vastgelegd. En met een reden neem ik aan. Stel dat Werker goed uit de verf komt en Kuipers raakt weer fit, dan heb je wel een mooi blok achterin. Maar dit alles wordt toch voor volgend seizoen, want ik denk niet dat MVV op een play offs plek gaat eindigen. Daarvoor zijn ze te onstabiel/gehavend geweest dit seizoen. En stel dat het wel gaat lukken, dan zijn ze niet in staat om een reeks van 6 wedstrijden positief af te sluiten (want dat kunnen ze nu ook niet). Dus exit.

01 feb 2016 19:15
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2382
Volgens mij is mvv bezig een beloftenelftal voor volgend jaar samen te stellen. goede zaak. Ik laat me verrassen,. Ik zie het allemaal als positief.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

01 feb 2016 20:21
Drerjc
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2383
Wat basiskennis over Werker vanuit het Roda-kamp.

Met enige verbazing is het nieuws bij de fans aangekomen dat Werker aan jullie verhuurt is. Goed voor de ontwikkeling van deze jongen, maar in onze ogen dé stand-in voor Swinkels en Buijs.
Het is een jonge jongen die zich gedraagd als voorbeeldig prof en bovendien fit is. Voor zijn leeftijd goed in de opbouw en zone verdediging. Juist minder in 1op1 en heeft echt iemand nodig die hem zo nodig kan aansturen. Werkt hard, zoekt een voetballende uitweg en een duidelijke stijgende lijn in zijn spel.
Hopelijk hebben jullie veel plezier van deze speler en zal zijn als ook Palacios blijven volgen. En met 2 spelers naar fortuna en Paulissen naar VVV, blijf ik nog eventjes in de jupiler hangen ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

01 feb 2016 20:34 01 feb 2016 20:39 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2384

krampioen schreef : Volgens mij is mvv bezig een beloftenelftal voor volgend jaar samen te stellen. goede zaak.

Klopt als een bus !
Er zijn al enkele grote beloftes vastgelegd :applaus:

voor de spits: Schapendonk
Rechtervleugel een lange kopper: Aajtwief
Idem voor Linkervleugel: Roeibaank

Terrier-kes voor het middenveld :
Linksbuiten: Mental
Rechtsbuiten: Boer458

Controleurs en killers op het Midden veld:

rechtsbinnen : Raffalaldo
linksbinnen : De Lange

Achter vuurvreters: Zwarte Vogel, Jaques en als spil Nao Väöre

In de goal iets groter dan Twain Mathijssen : Opadiehard en als reserve kiep...HouteSjraar

trainingsaccomodatie : Het Rijk Margraten

Verzamelen :

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, houtengerard, Roei baank, Jacques, De_Lange, Boer458

01 feb 2016 21:54
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2385
Ojee ik speel toch echt rechtsback ....gr opa ;)

....

Tijd voor maken pagina: 0.432 seconden