transfers seizoen 2015-2016

03 feb 2016 11:00 03 feb 2016 11:01 door Hartmans1973.
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2401
@mvvsupporter volgens mij heeft het bestuur het altijd over 2018 gehad als ik me goed herinner?
@dreekemvvke dat zal hier nooit gebeuren als ze er zelf niet beter van kunnen worden doen ze hier niks en aangezien MVV al alles kwijt is valt er niks meer te graaien!! Er zit ook een pluspunt aan de mensen die er nu zitten doen dat dus uit liefde voor de club of omdat ze het niet langer meer konden aan zien.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2016 11:10
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2402
Ik begrijpt best wat je zegd en zeker deze mensen doen meer als hun best maar bij Roda is ook niks te graaien maar deze man doet het voor zijn club en voor het hele Limburgse voetbal

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2016 11:25
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2403
Als Roda niet gepromoveerd was, had Schrouff er ook geen geld in gestoken. In de Jupiler league wordt er alleen maar geld verloren, in de eredivisie valt er nog wat te winnen. Dus tot dat MVV een keer promoveert zal er niemand op staan om geld in de club te steken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2016 12:04 03 feb 2016 12:05 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2404
Dat geloof ik echt niet deze man doet dit uit liefde voor zijn club en ook als ze niet waren gepromoveerd had hij dit gedaan om weer zo snel mogelijk terug te keren op het hoogste niveau .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2016 12:06
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Onderwerp Auteur
transfers seizoen 2015-2016 #2405
En dat wil MVV dus niet ( MVV is vaan us allemaol) de strijdkreet van het bestuur.
Dus blijven we in de shit zitten, met het huidige beleid worden de toeschouwers
aantallen steeds kleiner.
Gevolg laat zich raden!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2016 12:44
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 107
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2406
yep laten we het over een andere boeg gooien en geld lenen en uit geven in de hoop ooit de aansluiting te vinden om een keer te promoveren.
Helaas als we dan niet promoveren is het einde oefening voor betaald voetbal in Maastricht.
Heb het al vaker gezegd ik ben MVV supporter en wil mijn clubje zien spelen en ja zeker zou het prachtig zijn om de eredivisie in te gaan,maar dat is een utopie waar we nog heel ver van af zijn en tot die tijd hoop ik dat MVV blijft bestaan,want als ik sommige reacties lees dan staan we binnen kort weer te bedelen voor geld bij de gemeente.
Schrouff heeft heus niet alleen uit club liefde geld in die bodemloze put gestort, geloof maar dat hij er alle belang bij heeft dat Roda blijft bestaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2016 13:46
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2407

dreekemvvke schreef : Dat geloof ik echt niet deze man doet dit uit liefde voor zijn club en ook als ze niet waren gepromoveerd had hij dit gedaan om weer zo snel mogelijk terug te keren op het hoogste niveau .


Waarom heeft hij het dan vorig jaar niet gedaan? Als Roda niet gepromoveerd was, had hij zijn verlies genomen omdat hij wist dat een club in de Jupiler league gewoon een bodemloze put is. Dat is helaas een feit alle clubs die te lang in de Jupiler league verblijven gaan langzaam kapot.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2016 15:17
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2408

αναρχος schreef :

dreekemvvke schreef : Dat geloof ik echt niet deze man doet dit uit liefde voor zijn club en ook als ze niet waren gepromoveerd had hij dit gedaan om weer zo snel mogelijk terug te keren op het hoogste niveau .


Waarom heeft hij het dan vorig jaar niet gedaan? Als Roda niet gepromoveerd was, had hij zijn verlies genomen omdat hij wist dat een club in de Jupiler league gewoon een bodemloze put is. Dat is helaas een feit alle clubs die te lang in de Jupiler league verblijven gaan langzaam kapot.


dat laatste is het verhaal, idd die clubs sterven allemaal een langzame dood, ook MVV ben ik bang voor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2016 15:18
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2409
Schrouff heeft het niet alleen goed voor met Roda, maar ook met het Limburgs voetbal in het algemeen.
Hij heeft niet voor niets als eis gesteld bij de overname dat wanneer andere Limburgse clubs zich melden bij Roda voor overbodige spelers, Roda hiervoor niet de hoofdprijs mag vragen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2016 16:47
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2410

Audiowaste schreef : Schrouff heeft het niet alleen goed voor met Roda, maar ook met het Limburgs voetbal in het algemeen.
Hij heeft niet voor niets als eis gesteld bij de overname dat wanneer andere Limburgse clubs zich melden bij Roda voor overbodige spelers, Roda hiervoor niet de hoofdprijs mag vragen.


En dat geloof jij ??
Achter alles wat ze daarachter doen, zit een idee.
En ook bij dit spelletje, ze zijn daar voor geen meter te vertrouwen !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, houtengerard, Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2016 17:07
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2411

Zwegel schreef :
En dat geloof jij ??
Achter alles wat ze daarachter doen, zit een idee.
En ook bij dit spelletje, ze zijn daar voor geen meter te vertrouwen !!


Yep.. goodwill creëren voor toekomstige nieuwe fusie (lees overname) pogingen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2016 17:18
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2412

jeoff schreef :

Zwegel schreef :
En dat geloof jij ??
Achter alles wat ze daarachter doen, zit een idee.
En ook bij dit spelletje, ze zijn daar voor geen meter te vertrouwen !!


Yep.. goodwill creëren voor toekomstige nieuwe fusie (lees overname) pogingen.


Dus we hebben nu Palacios en Werker voor een zacht prijsje rondlopen omdat ze ons willen overnemen ????
:unsure:
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2016 17:50
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2413
Wat zijn de meeste hier toch een stelletje azijn zeikerds overal maar het slechte achter zoeken als het niet mvv betreft maar wel stinkend jaloers dat in Kerkrade het wel lukt en in het grote Maastricht niet hadden wij maar een suikeroom als de heer schrouff .mischien stonden jullie weer vooraan op de markt als mvv zou promoveren de zon in het water zien schijnen is nog steeds moeilijk voor veel mensen blijf maar dromen dat het over 5jaar eens gaat lukken .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2016 18:15 03 feb 2016 18:52 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2414
Tja, men gelooft eerder het woord van een miljonair dat is nu eenmaal zo. Alles is opeens anders als hij de toren van Roda beklimt. Jullie doen of hij Max Havelaar is, het is gewoon een keiharde zakenman.

In de Televisie serie Game of Thrones heb je de aflevering met ' De Rode Bruiloft/ The Red Wedding" . Ik kan me iets vergelijkbaars voorstellen als je het hof van Roda betreed en valt voor de goede bedoelingen. Leer van het verleden mensen, sterker nog, leer van onszelf, wij zouden hetzelfde doen in onze arrogantie. Op die twaalf hectare dat Zuid-Limburg heet is geen ruimte voor liefdadigheid, alleen keiharde politiek. Roda verhuurt om budgetten vrij te maken en speelminuten te geven, zonder allemaal administratieve rompslomp (verhuiskosten e.d.).

Roda verhuurt aan Fortuna om de RJO binnen te halen. Hetzelfde dat Genk deed/doet bij ons.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2016 19:20 03 feb 2016 19:21 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2415
Ongelofelijk dat mensen serieus en met droge ogen dat verhaal van Schrouff geloven. De barmhartige samaritaan. Als hij het goed voorheeft met het "limburgse voetbal", whatever that may be, waarom steekt hij dan geen geld in alle clubs maar alleen in dat gedrocht in het oosten? Het is puur zoals Houten zegt enerzijds ruimte op hun begroting vrijmaken, en anderzijds goede sier maken naar de "neutrale" voetbalfan, de mensen met de limburgse verenigde dorpsmentaliteit. "wij zijn een echte limburgse club en sympathiek, en de grote broer van die anderen! Kom naar ons!"

"limburgs voetbal", bah. Altijd als die term in de mond wordt genomen, weet je één ding heel, heel zeker: MVV wordt er slechter van. Niet beter. Nooit. Leren jullie niet van het verleden of zo? Voor mij is die term zo besmet als wat.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, MVVke, Fabrice, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.428 seconden