transfers seizoen 2015-2016

14 jan 2016 17:14
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2326
Bart Biemans zou een prima aanwinst zijn, maar gaat het dan om een verhuur of een definitieve transfer. Zeker in dat laatste geval gelijk doen!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2016 21:21 14 jan 2016 21:23 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2327

Bung schreef : ving Biemans zeker een aanwinst veur de selectie! mer omdat r zoelang al bij roda zit, en volgens mich een geel zwart hart heet hoof r van miech neet te komen. dit is neet te vergelieken met een Werker of Palacios die nog amper een wedstrijd bie die Gelb Schwarzen hubbe gespeeld.

Boete dat iech het lever neet hub, zal Biemans auch wel genog vange, weit neet of dat wel betaalbaar is veur mvv. Wellicht zal r*da zelf nog met betalen aan zun loon es r noa mvv kump.

Loate ver t essebeleef neet hoape dat r kump!

Brncic schreef : Yes, we gaan weer op de Calimero-tour. Lees je eerste zin nog eens beste Bung. Dat is de enige vereiste aan een nieuwe speler voor onze club. Geel-zwart hart bij Biemans? Onzin, net als iedereen een broodvoetballer, die de club waar hij op dat moment speelt in zijn hart sluit. Dus laote veer veural hope tot heer wel kump!

Ben niet bepaald een fan van Aachen-Nord ... en dat is nog heel heel zacht uitgedrukt
( voel nog steeds de ME knuppel in m'n nek toen we allemaal in 1976 door het publiek en de politie met bouviers het stadion uit gebonjourd werden, pinobel een noodgedwongen "konkelebol" maakte .... en is het sindsdien uit met de liefde ) ,

maar sta wel positief tegenover broodvoetballers die kwamen en iets toevoegden aan us MVV-ke :thumbsup:
( zoals Adnan of Toonie Stankov)

Ook Mark Luijpers :thumbsup:

die daar lang gespeeld had, was welkom en een uiters sympathieke speler met een zeer toegevoegde waarde....

(Wat wel pijn deed was het vertrek van Eric van der Luer, Erwin Vanderbroeck en Danny Schreurs ....maar dat is een ander verhaal)

moet wel bekennen dat Mister *oda II ...Rene Trost ( nummer I was en is nog steeds Gene Hanssen ) , die zijn liefde voor *oda nooit onder stoelen of banken stak ( ook niet tijdens de vele gesprekken die ik met hem had daar altijd eerlijk voor uit kwam), is enb blijft voor mij een zeer gewaardeerde man, waarvoor ik veel respect heb! :applaus:

Maar Biemans... zegt me niks , behalve dat hij van een team komt dat geen team was en degradeerde... dus heb ik mijn twijfels, maar vertrouw op hert kundig oordeel van onze technische staf....
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Peter Pan

15 jan 2016 10:29
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2328

mvv4ever schreef :

RedWhiteArmy schreef : Roda huurlingen :daag: :daag: :thumbsdown:

Genk huurlingen :daag: :daag: :thumbsdown:

Als een speler een aanwinst is voor MVV dan mogen ze komen van welke club ze ook afkomen.
Werker is ook een aanwinst, en als je voor half jaartje kan huren kost het MVV ook amper iets.
Biemans qua ervaring is het een goede, mits hij niet teveel kost mag hij ook komen.
En als hij meer dan een gemiddelde MVV vraagt kun je beter op zoek gaan naar een ander.

Kerel,

Genk Huurlingen :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Roda huurlingen :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :daag:

15 jan 2016 16:17
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2329
zowel Biemans als Werker zijn spelers die iets toevoegen aan ons elftal. Het zou mij verbazen als ze daadwerkelijk komen. Als het zo is, fantastisch. Ik wacht in spanning af.

15 jan 2016 22:54 15 jan 2016 22:55 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2330
Als ik de cryptische boodschap van onze stadionspeaker Frans Jacobs goed interpreteer: "Ga morgen niet naar de Ardennen, er worden files verwacht." . Dan worden er komend weekend 11 nieuwe gezichten aan het elftal toegevoegd.

Je suis correct?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

16 jan 2016 00:22 16 jan 2016 00:23 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2331

houtengerard schreef : Als ik de cryptische boodschap van onze stadionspeaker Frans Jacobs goed interpreteer: "Ga morgen niet naar de Ardennen, er worden files verwacht." . Dan worden er komend weekend 11 nieuwe gezichten aan het elftal toegevoegd.

Je suis correct?

Ik vroeg me ook al af, waar heeft hij het in godsnaam over.. Als het inderdaad om een cryptische boodschap gaat hoor je me niet klagen maar ik betwijfel het ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

16 jan 2016 14:08
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2332

RedWhiteArmy schreef :

mvv4ever schreef :

RedWhiteArmy schreef : Roda huurlingen :daag: :daag: :thumbsdown:

Genk huurlingen :daag: :daag: :thumbsdown:

Als een speler een aanwinst is voor MVV dan mogen ze komen van welke club ze ook afkomen.
Werker is ook een aanwinst, en als je voor half jaartje kan huren kost het MVV ook amper iets.
Biemans qua ervaring is het een goede, mits hij niet teveel kost mag hij ook komen.
En als hij meer dan een gemiddelde MVV vraagt kun je beter op zoek gaan naar een ander.

Kerel,

Genk Huurlingen :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Roda huurlingen :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :daag:

Ik snap je ik moet die club ook niet.
Maar als de spelers iets toevoegen voor een elftal als MVV, waarom niet dat??
Een Biemans heeft ervaring en vorig seizoen liet hij zien dat hij ook kan scoren als verdediger. (7 keer) Dus als je hem een contract kunt aanbieden waarom niet? Is gewoon een aanwinst voor ons.
En Werker is ook niet zo slecht wat ik tot nu toe heb gezien van hem. Als je hem half jaar kan huren heb je tenminste nog een verdediger achter de hand.

Dus ik snap je probleem niet in het verleden zijn nog meer spelers van hun afgekomen en hebben zich POSITIEF laten zien bij MVV.

19 jan 2016 11:13
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2333
Vandaag in het wedstrijd verslag valt weer de naam bart biemans,waarop ron antwoord:,,elke versterking is welkom,,!...gr opa ;)

....

19 jan 2016 17:17 19 jan 2016 17:30 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2334
Ik begrijp een paar dingen gewoon niet. Waarom verleng je een speler voor twee extra seizoenen terwijl hij dat jaar niet eens meer kon rekenen op een basisplaats. En nu opeens speculeren de namen rond van twee nieuwe centrale verdedigers? Ik begrijp dat het 'eremooi trouf' is bij MVV, maar als je maar amper zeventien selectie spelers bij elkaar hebt slaat dit allemaal nergens op. Dat is niet kruidenieren, vooral omdat je helemaal geen geld hebt voor breedte-aankopen. Prince en Voorn vonden het niet bij MVV. Baur was te licht. Twee amateurs van Genk erbij. Netto na de winterstop is je veel te kleine selectie hetzelfde gebleven.

Gisteren het jaarverslag bekeken. Een half miljoen euro aan inkomstenverlies t.o.v. vorig seizoen (23% sponsorverlies, o.a.). Dat zijn vijf toppers die weg zijn. Daarnaast heeft MVV zelf nog eens zes ton gesneden in de club. Een ton meer dan het verlies, dat zijn ook twee spelers. Het jaar afgesloten met 111.000 euro verlies vanwege het feit dat het spelersfonds direct moest voldaan worden. En nog drie seizoenen nodig om het restant van de schuld af te bouwen. Oftewel de komende drie jaar leven op de kruimels van het betaald voetbal. Dus we kunnen zeiken, maar er valt niks te zeiken. Ik vraag me alleen af hoe het kan dat spelers die niet functioneren toch de voorkeur krijgen bij de onderhandelingstafel. Is dat echt de beste prijs/kwaliteit die voor MVV destijds beschikbaar was? Ik begrijp dat je gokt op Pereira, maar de output van Knops was al jaren bekend.

Ik wil het nu niet helemaal op Knops gooien, want er zijn meer spelers die hun niveau niet halen. Het gaat collectief fout. En in het land der blinden is Coppens eerste keeper. Maar als de tering naar de nering gezet moet worden en er is geen geld voor de breedte (Waarbij Knops een prima keuze zou zijn) en alleen maar budget is voor de basis, waarom kom je dan als club toch steeds bij hem uit als enige keuze? Is dat vriendschap of maatwerk vraag ik me af?

Edit:

Neemt niet weg dat er ook kwalitatief zeer goede transfers hebben plaatsgevonden! Ippel. Labylle, Peeters, Croux etc. Ik bekritiseer niet alles er wordt ook goed werk verricht met het budget. Maar achterin is het enorm zwak in verhouding.

20 jan 2016 00:28 20 jan 2016 00:31 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2335
De VI schrijft ook dat MVV interesse heeft om Biemans te huren. Laat maar komen zou ik zeggen gezien onze huidige situatie.

20 jan 2016 08:19
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2336
Bart Biemans koerst af op een vertrek bij Roda JC. Voetbal International meldt dinsdagavond dat de centrale verdediger mogelijk verhuurd wordt.

Biemans (27) komt dit seizoen amper aan spelen toe in Kerkrade. De Belgische stopper deed in de Eredivisie welgeteld één duel mee. Dat was tijdens de ontmoeting met sc Heerenveen (3-0 nederlaag) op 28 november.

MVV zou één van de ploegen zijn die interesse heeft om Biemans te huren van Roda. De Belgische stopper staat sinds medio 2011 onder contract bij de huidige nummer vijftien van de Eredivisie. Eerder speelde hij drie jaar voor Willem II.

Roda trok deze maand spelers aan die, net als Biemans, centraal in de verdediging kunnen spelen. Jordy Buijs en Marcos Gullón kwamen over van respectievelijk sc Heerenveen en Apollon Limassol.

Read more at www.voetbalprimeur.nl/nieuws/632862/-rod...#6HFbtgMuPhCGfMdd.99

20 jan 2016 15:28
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2337
Hij is meer dan welkom! Zo een jongen kan de jongere gasten achterin wegwijs maken en aansturen.

20 jan 2016 16:02
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2338
ADO in de problemen, KNVB wil meehelpen

www.nu.nl/voetbal/4200870/wethouder-haag...iet-kan-betalen.html

waar was die KNVB toen MVV in problemen was ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

20 jan 2016 16:45
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2339
Of RBC, Veendam, Haarlem of AGOVV? Nee, daar moest in een paar gevallen zelfs tijdens het seizoen nog de licentie worden ingetrokken en kukelden wij van de eerste naar de vierde plaats. Sterk staaltje weer KNVB.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

20 jan 2016 17:49 20 jan 2016 17:51 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2340
Ja jong roosendaal,haarlem,apeldoorn en veendam :lachen: :lachen: :lachen: den haag is toch veel belangrijker :thinking:.
Jammer maar dit is realiteit,als maastricht ooit, luister ik zeg ooit :blush: dan komen ze ons ook uit zwaaien neem dat maar van mij aan,045 niet die waren al 10 jaar omgekukeld,maar ook daar is altijd wel het geduld en de warme lange armen van de knvb :puke: ....gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u UsMvvKe

Tijd voor maken pagina: 0.364 seconden