transfers seizoen 2015-2016
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
Re: transfers seizoen 2015-2016
17 Jun 2015 21:59Maakneetoetboenaotouw wrote: Zojuist een gerucht gehoor van iemand die met de Technische Directeur heeft gesproken. Mij is verteld dat er al een overeenkomst met Danny Schreurs is voor een terugkeer bij MVV Maastricht, echter het moet nog getekend worden.
Ik wist niet dat we een TD hadden? Wat een bullshit. Dat er überhaupt nog over deze gast geschreven wordt. Ook deze voorgaande zinnen heb ik met spijt geschreven. Weer weggegooide energie.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
17 Jun 2015 23:12Pinobel, daan bin iech blij tots diech gewoen dien kaart kins goon ophole.pinobel wrote:Maakneetoetboenaotouw wrote: Zojuist een gerucht gehoor van iemand die met de Technische Directeur heeft gesproken. Mij is verteld dat er al een overeenkomst met Danny Schreurs is voor een terugkeer bij MVV Maastricht, echter het moet nog getekend worden.
Als dat waar mocht zijn, denk ik er over om mijn nieuwe seizoenskaart maar gewoon niet op te halen. Het seizoen is dan al verpest voor het begonnen is. Als hij 1 bal verkeerd raakt, krijgy hij gelijk de hoon en bakken vervelende kritiek over zich heen. En terecht.
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- DeMestreechteneer
-
- Visitor
-
18 Jun 2015 08:54Pakken wat je pakken kan.
- Bung
-
- Premium Member
-
18 Jun 2015 09:10Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjappie
-
- Platinum Member
-
18 Jun 2015 10:17Please Log in or Create an account to join the conversation.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
18 Jun 2015 12:15Dusseldorp gaat zich onder andere richten op het geven van een kwaliteitsimpuls aan het eerste elftal op het vlak van trainingen, conditionele en medische zaken en scouting. In samenwerking met de jeugdtrainers van MVV, zal hij zijn kennis en ervaring ook voor de jeugdopleiding van de club inzetten.
Dusseldorp stond in de seizoenen 1981-1984 reeds bij MVV onder contract als keeper en van 1992 tot 1998 als jeugdtrainer, hoofd opleidingen en assistent- en keeperstrainer. Hij werd twee keer kampioen met de club, in 1984 en 1997.
Vervolgens vertrok hij naar Roda JC, waar hij drie jaar assistent-trainer was. In 2001 werd Dusseldorp aangesteld als trainer van VVV-Venlo, waarmee hij uiteindelijk de nacompetitie bereikte. In 2004 eindigde zijn contract en werd hij assistent-trainer van Jong Oranje en Oranje onder 19, hetgeen hij combineerde met zijn werkzaamheden bij SC Heerenveen. Met Jong Oranje werd Dusseldorp in 2006 Europees kampioen op het EK in Portugal. Bij SC Heerenveen was hij hoofd opleiding van de Friese club. Daarnaast was hij in zijn eerste seizoen assistent-trainer van Gert-Jan Verbeek.
Tussen 2008 en 2010 was Dusseldorp hoofd Voetbalzaken bij de DSM Voetbalacademie.
In augustus 2010 werd Dusseldorp hoofdtrainer bij Fortuna Sittard en per 1 januari 2012 trad hij als technisch manager in dienst bij eredivisionist VVV-Venlo. Die functie bekleedde hij tot vorig seizoen.
Wim Dusseldorp brengt naast een enorme schat aan ervaring en deskundigheid ook een oprechte passie voor het voetbalvak mee naar Maastricht. Ook zijn achtergrond als Bewegingswetenschapper is voor MVV een meerwaarde. MVV is dan ook erg blij met deze langdurige samenwerking.
- MVVke
-
- Away
- Platinum Member
-
18 Jun 2015 12:25Boe is dee Caramazza eigelek gebleve en es dee neet trök te hole?
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
18 Jun 2015 13:15Organisatie:
Voorzitter: Bert Kersten
Penningmeester: Ward Vleugels
Technische staf:
Uitbreiding met Wim Dusseldorp
Spelers gebleven/bijgetekend:
Keeper: Jo Coppens
Keeper: Hoby Verhulst
Verdediger: Nick Kuipers
Aanvaller (L): Jordy Croux
Rechtsback: Hawbir Moustafa
Verdediger: Kjell Knops
Nieuwe spelers:
Middenvelder: Luca Polizzi
Centrale verdediger: Shermar Martina
Middenvelder: Shermaine Martina
Middenvelder: Zev van Melick
Keeper: Wouter Pastoor
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- Schapendonk
-
- Banned
-
18 Jun 2015 13:23Zo en nu een spits :lol:
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
18 Jun 2015 14:12MVV4life wrote: Bin iech compleet? Eve 'ne tussestand:
Organisatie:
Voorzitter: Bert Kersten
Penningmeester: Ward Vleugels
Maatschappelijke zaken: Guy Bannier
Technische staf:
Uitbreiding met Wim Dusseldorp
Spelers gebleven/bijgetekend:
Keeper: Jo Coppens
Keeper: Hoby Verhulst
Verdediger: Nick Kuipers
Aanvaller (L): Jordy Croux
Rechtsback: Hawbir Moustafa
Verdediger: Kjell Knops
Nieuwe spelers:
Middenvelder: Luca Polizzi
Centrale verdediger: Shermar Martina
Middenvelder: Shermaine Martina
Middenvelder: Zev van Melick
Keeper: Wouter Pastoor
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
Re: Re:transfers seizoen 2015-2016
18 Jun 2015 16:43Schapendonk wrote: Zo en nu een spits :lol:
Kump good

- Frostie_999
-
- Platinum Member
-
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
18 Jun 2015 18:58Voormalig proefspeler Cambuur vindt alsnog Nederlandse club
Donderdag, 18 juni 2015 om 18:52
Kristiaan Haagen gaat alsnog in Nederland aan de slag. De Belgische verdediger was in het afgelopen seizoen twee keer op proef bij SC Cambuur, dat onder de indruk was van de kwaliteiten van de jongeling, maar vanwege het vertrek van Lucas Bijker op zoek was naar een speler die er 'direct kon staan'. Haagen kreeg dus geen contract bij Cambuur, maar gaat nu naar FC Dordrecht.
De degradant maakt op de website van de club melding van de komst van de lange Haagen, die overkomt van Anderlecht en een tweejarig contract heeft getekend. In september deed de verdediger in dienst van de Belgische recordkampioen nog mee in een oefenwedstrijd tegen Dordrecht, maar tot een competitiedebuut in het eerste elftal kwam het niet.
De Belgisch jeugdinternational vervolgt zijn loopbaan nu bij Dordrecht. "Ik heb met een aantal clubs uit België en Nederland gesproken", zegt Haagen. "De mensen van FC Dordrecht wisten mij echt te overtuigen. Voor mij is het belangrijk dat ik veel kan gaan spelen bij een aanvallende ploeg en me zo kan gaan ontwikkelen. Dat plaatje klopte het beste bij FC Dordrecht."
Zelfde als vorig jaar met Van Deelen, hier op proef en daarna tekenen bij Dordt.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
18 Jun 2015 21:48 - 18 Jun 2015 21:49Peter Pan wrote: Speler die een paar oefenwedstrijden heeft meegespeeld is in ieder geval weg:
Voormalig proefspeler Cambuur vindt alsnog Nederlandse club
Kristiaan Haagen gaat alsnog in Nederland aan de slag. De Belgische verdediger was in het afgelopen seizoen twee keer op proef bij SC Cambuur, dat onder de indruk was van de kwaliteiten van de jongeling, maar vanwege het vertrek van Lucas Bijker op zoek was naar een speler die er 'direct kon staan'. Haagen kreeg dus geen contract bij Cambuur, maar gaat nu naar FC Dordrecht.
De degradant maakt op de website van de club melding van de komst van de lange Haagen, die overkomt van Anderlecht en een tweejarig contract heeft getekend. In september deed de verdediger in dienst van de Belgische recordkampioen nog mee in een oefenwedstrijd tegen Dordrecht, maar tot een competitiedebuut in het eerste elftal kwam het niet.
De Belgisch jeugdinternational vervolgt zijn loopbaan nu bij Dordrecht. "Ik heb met een aantal clubs uit België en Nederland gesproken", zegt Haagen. "De mensen van FC Dordrecht wisten mij echt te overtuigen. Voor mij is het belangrijk dat ik veel kan gaan spelen bij een aanvallende ploeg en me zo kan gaan ontwikkelen. Dat plaatje klopte het beste bij FC Dordrecht."
Zelfde als vorig jaar met Van Deelen, hier op proef en daarna tekenen bij Dordt.
Dordt doet zijn huiswerk dus beter dan MVV, gezien hij daar niet op proef hoeft om zich te bewijzen. Of de TD van Dordt houdt van bingo.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
18 Jun 2015 22:13houtengerard wrote:Peter Pan wrote: Speler die een paar oefenwedstrijden heeft meegespeeld is in ieder geval weg:
Voormalig proefspeler Cambuur vindt alsnog Nederlandse club
Dordt doet zijn huiswerk dus beter dan MVV, gezien hij daar niet op proef hoeft om zich te bewijzen. Of de TD van Dordt houdt van bingo.
de td van dordt weet wel hoe hij een selectie moet samenstellen.