transfers seizoen 2015-2016

• Roei baank
  • Roei baank's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: transfers seizoen 2015-2016

22 Jun 2015 17:28
Zou het Ardennenoffensief zijn ingezet ?
Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
The following user(s) said Thank You: Jacques, Raffalaldo, Bung

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Lummel
  • Lummel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Jun 2015 17:42
Pieter Nys, een prima aanwinst. Ben benieuwd naar de rest van het ''Ardennenoffensief''.

• Sjappie
  • Sjappie's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Jun 2015 17:43
Staat nu ook definitief op site mvv:

De Belg Pieter Nys is de nieuwste aanwinst van MVV Maastricht. De 26-jarige middenvelder is afkomstig van Sparta Rotterdam en tekent, onder voorbehoud van de medische keuring, een contract voor twee seizoenen bij de Maastrichtse club.

Nys genoot z'n jeugdopleiding bij Zonhoven VV en KRC Genk, waar hij in 2008 in de eerste selectie terechtkwam. Na een uitleenperiode van één seizoen aan Fortuna Sittard maakte hij in 2010 de overstap naar OH Leuven. Hij speelde in twee seizoenen 44 keer voor het eerste elftal van die club. In het seizoen 2012-2013 werd Nys overgenomen door Sparta Rotterdam. In drie seizoenen speelde hij 44 wedstrijden in het eerste elftal.

Nys kan op meerdere posities op het middenveld en in de achterhoede uit de voeten. Met zijn 26 jaar is Nys een ervaren versterking voor de Maastrichtse selectie.

Trainer Ron Elsen over Nys: “Pieter heeft een groot aantal wedstrijden in de Jupiler League én in de Belgische Eerste en Tweede klasse achter zijn naam staan en neemt dan ook een stuk ervaring mee naar MVV Maastricht. We hebben Pieter al geruime tijd in het vizier. Ik ben dan ook verheugd dat we hem nu naar Maastricht hebben kunnen halen”.

• Mie leef Mestreech
  • Mie leef Mestreech's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Jun 2015 17:50
Ik heb op het werk een Fortuna-fan, die moest lachen toen bekent werd dat MVV geïnteresseerd is in Nys. Hij vond hem niks. Maar van de andere kant. Je maakt niet zomaar een transfer van Leuven naar Sparta. Scoorde dit seizoen 3x in 24 wedstrijden, waaronder 2x tegen zijn oude club Fortuna.

Een multi-inzetbare speler, rechtsback, verdedigende middenvelder, rechtermiddenvelder, 26 jaar. Vervanger van Vorthoren?

• seppo
  • seppo's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Jun 2015 18:13
Stef Peeters zegt welkom op het bericht dat ie komt. Mooi te zien dat ie dus ook blijft! TOch? :P
The following user(s) said Thank You: Jacques, Bung

• Maakneetoetboenaotouw
  • Maakneetoetboenaotouw's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

22 Jun 2015 18:26
Laten we het hopen , ik vond Peeters een hele goede en belangrijke speler. We hebben nu dus 2/3 middenvelders, waarvan we 2 ietwat verdedigende hebben. Nu nog een aanvallende middenvelder en een goede spits !

• Ster_Drager
  • Ster_Drager's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

22 Jun 2015 19:10
Hoop ook dat peeters tekent !
Geld tevens ook voor labylle....
Na Hawbir waar ik overigens heel blij mee ben want hij was een van de betere vorig seizoen en Croux en nu Nys, gaat het langzaam maar zeker de goede kant uit. Geduld is een schone zaak. ik heb vertrouwen in dit MVV die voetbal op 1 heeft gezet.... (eindelijk) hoop dat ze zich ook echt focussen op een MVV waardige spits.

• Audiowaste
  • Audiowaste's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Jun 2015 19:11
Mie leef Mestreech wrote: Ik heb op het werk een Fortuna-fan, die moest lachen toen bekent werd dat MVV geïnteresseerd is in Nys. Hij vond hem niks. Maar van de andere kant. Je maakt niet zomaar een transfer van Leuven naar Sparta. Scoorde dit seizoen 3x in 24 wedstrijden, waaronder 2x tegen zijn oude club Fortuna.

Een multi-inzetbare speler, rechtsback, verdedigende middenvelder, rechtermiddenvelder, 26 jaar. Vervanger van Vorthoren?
Ondertussen 5 jaar geleden dat hij bij Fortuna heeft gespeeld. Ik ga er gemakshalve maar vanuit dat hij zich in die 5 jaar wel verder heeft ontwikkeld.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

• Frostie_999
  • Frostie_999's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Jun 2015 19:41
Als ik het Fortuna forum moet geloven zit er een kans in dat Labylle die kant op gaat?! Dat zou mij toch ten zeerste verbazen.

• Audiowaste
  • Audiowaste's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Jun 2015 19:43
Pas als er weer een avond met bitterballen gepland staat, zou ik me zorgen gaan maken :lol:
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

• DeMestreechteneer
  • DeMestreechteneer's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

22 Jun 2015 19:48
www.voetbalprimeur.nl/nieuws/442190/-jup...ende-interesse-.html

Denk jammer genoeg toch dat we Nick gaan kwijtraken aan Bolton...

• Frostie_999
  • Frostie_999's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Jun 2015 19:49
Ff kopiëren plakken:

Waldorf schreef:
josalberts1961 schreef:
Waldorf schreef:

Labylle werd door Standard Luik (Duchatelet) bij Fortuna aangeboden in de winterperiode 2011 / 2012. Niemand vanuit de technische staf en/of bestuur die tijdig contact opnam. Hij was al rond met MVV voordat de Club zich eindelijk bij Labylle / Standard meldde.

Standard kon dit helaas niet meer terugdraaien: speler had een "warm" gevoel bij MVV gekregen....

:geek:

Dat verhaal ben ik van op de hoogte. Info uit eerste hand. ;)

Van uitstel hoeft in dit geval echter geen afstel te worden. :mrgreen:

Zeker niet zelfs!!
Voor info over de spelersgroep moet je bij Jaapie wezen

• You Are
  • You Are's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

22 Jun 2015 23:21
De kans dat Labylle naar MVV komt is klein, en naar Fortuna zeer klein.. Labylle is een speler met bepaalde ambitie's, iemand die zo snel mogelijk hogerop wilt komen. Dan is de kans dat die naar ons of Fortuna gaat zeer klein, natuurlijk hebben we een kansje aangezien MVV hem een kans heeft gegeven, en afgelopen winterstop weer de kans om zich in de picture te spelen, maar daar houdt het ook op denk ik. Die wacht bewust op een club uit wellicht Eredivisie of bijvoorbeeld 2de bundesliga. Het kan best zijn dat Fortuna echt interesse heeft, maar normaal gesproken komen dat soort spelers niet naar een club als Fortuna.. en nee ook niet naar MVV.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 Jun 2015 08:42
Ik denk niet dat een eredivisieclub interesse heeft in Labylle. Fortuna kan alleen als Sjra Philippen een zak met geld op tafel wil leggen - bedenk wel dat Zwolle nog een partij is en als er een ploeg een afkoopsom wil betalen, die de voorkeur heeft. Wij kunnen dat sowieso niet. Als Philippen dat doet, zegt dat overigens heel veel over het beleid van Fortuna, dan hebben ze daar nog altijd geen serieus technisch plan.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

• RedWhiteArmy
  • RedWhiteArmy's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • MOF NOT TOF

23 Jun 2015 09:11
Zal ik eens zeggen wat het komende seizoen ons gaat brengen...........ZIPPO. Gasten, Red White Army gaat dit na 38 jaar trouwe dienst niet meer trekken! Ik wil amusement, spektakel, meedoen om prijzen!! Ben bang dat dit jaar weer om te huilen gaat worden. Ik hoop dat ik me vergis. WAAR BLIJVEN DIE VOORHOEDESPELERS DIE ONS NAAR DE EREDIVISIE MOETEN BRENGEN, foifoifoifoi.

Time to create page: 0.355 seconds