transfers seizoen 2015-2016
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
Re: transfers seizoen 2015-2016
23 Jun 2015 12:15 - 23 Jun 2015 12:28Gebukt gaan onder druk of niet...maakt geen Flaus aus !Frank Salemans wrote: Je kunt wel merken dat MVV niet meer zucht onder de last van dat spelersfonds. Dat maakt de daadkracht op de transfermarkt groter. MVV lijkt wel bevrijd.
Het zijn de spelers die het uiteindelijk moeten doen en bij het eerste Trost jaar, na het bijna faillissement, zeiden zgn kenners dat MVV geen knip meer voor haar neus waard was met de toenmalige selectie en wat gebeurde er......?
Ik herinner me zo iets dat LRB toen met nog wat fans dronken van vreugde om middernacht bij de Geusselt aankwam en de aankomst van een spelersbus afwachtte...

Zo ook afgelopen seizoen, na de winterstop, toen er ook bij een deel van de zgn kenners de "" mismood" goed in zat en toch deden we.. weliswaar bijna ...mee om de prijzen (NC).
Dus ....no panic....we were born to go !
LRB is aoch dit sezoen weer present...
Um te zien wie us MVV-ke miech bekoord
Heer steit (neeve Opa) langs de leijn en....
Vertrouw er maar op dat er nu ook weer een representatieve selectie staat die goed klaar wordt gestoomd!
En of Dusseldorp een "harter Hund" is en niet zou passen...bedenk dat zachte heelmeesters stinkende wonden maken.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sandro
-
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
23 Jun 2015 12:25Peter Pan wrote: Goede transfers afgelopen dagen, benieuwd wat er nog volgt :applaus: :applaus:
Wat hebben we tot nu toe staan:
Keepers:
Coppens
Back-up: Gomes (?) en Pastoor
Verdedigers:
Moustafa - Kuipers - X - X
Backups: Knops, De Kler en Sharmar Martina back-up
Middenveld:
Nys - Peeters - Luca Polizzie ?
Van Melick en Shermaine Martina back-up.
Aanval:
X - X - Croux
We hebben nog nodig:
Basisspelers: rechtsbuiten, spits, (aanvallende) centrale middenvelder, linksback en een centrale verdediger
Backup: Twee aanvallers en een backje.
- Schapendonk
-
- Banned
-
23 Jun 2015 12:27Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Belgske
-
- Platinum Member
-
23 Jun 2015 13:54Niet mee eens. Ik vind dat MVV wel draadkrachtig is, in de eerste plaats door spelers vast te leggen die vorig seizoen bewezen hebben een meerwaarde te zijn. Met Peeters en Croux hebben vorig seizoen bewezen sterkhouders te (kunnen) zijn bij MVV en Nys heeft zijn waarde de afgelopen jaren al bewezen. Dat zijn al drie versterkingen met een vrij grote kans op succes. Bovendien wordt deze spelers ook nog vastgelegd voor een (optie op) langere termijn. Met Kuipers en Moustafa werden twee jeugdspelers vastgelegd voor langere duur die vorig seizoen bewezen een meerwaarde te kunnen bieden. Rekening houdend met het feit dat MVV de vorige seizoenen helemaal niéts te bieden had en afhankelijk was van een heel aantal huurlingen, lijkt er nu een stuk meer draadkracht en mogelijkheden te zijn.Boredass wrote:Frank Salemans wrote: Je kunt wel merken dat MVV niet meer zucht onder de last van dat spelersfonds. Dat maakt de daadkracht op de transfermarkt groter. MVV lijkt wel bevrijd.
tot nu toe is de daadkracht nog niet te zien.We zijn niet verder dan vorig jaar en heb nog geen naam voorbij zien komen waarvan het me verbaasd dat hij voor mvv heeft gekozen, op het contracteren van Croux en Peeters misschien na.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
23 Jun 2015 14:15Daarmee heb je al vijf spelers die als ze zich blijven doorontwikkelen, echt van toegevoegde waarde zijn/worden. Nys is op zijn minst een heel nuttige teamspeler met veel ervaring. Knops hetzelfde (al viel me die vorig seizoen echt tegen).
Voeg hier nog twee goede aanvallers aan toe en je hebt echt een leuk basisteam. Veel zal afhangen van welke aanvallers ze halen. Maar voorlopig is MVV goed bezig naar mijn mening. Ik heb er veel meer vertrouwen in dan vorig jaar rond deze tijd.
- Ivinho
-
- Elite Member
-
- Alles kwiet, behalve de kluts!
23 Jun 2015 14:52Erg benieuwd welke spits ons komt versterken, dus nog even in spanning blijven zitten en afwachten

- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
23 Jun 2015 15:21Voor mijn gevoel ook eerder dan vorig jaar.
Echter na het vertrek van veldmate en braken is een spits noodzakelijk.
ik heb nog hoop maar MVV kom aub met een spits.....
- Sjappie
-
- Platinum Member
-
23 Jun 2015 15:40
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
23 Jun 2015 16:27Is een 21 jarige keeper.
- Schapendonk
-
- Banned
-
23 Jun 2015 16:30Audiowaste wrote: Geen idee waarom, maar MVV zou interesse hebben om Mattijs Branderhorst te huren van Willem II.
Is een 21 jarige keeper.
:lol: :lol: :lol: ojeee......
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
23 Jun 2015 16:37Hobie Verhulst gaat naar Volendam. Dus we moeten een nieuwe tweede keeper hebben. De naam Gomes komt hier wel voorbij, maar niks is nog officieel.Audiowaste wrote: Geen idee waarom, maar MVV zou interesse hebben om Mattijs Branderhorst te huren van Willem II.
Is een 21 jarige keeper.
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
23 Jun 2015 17:55 - 23 Jun 2015 18:04www.bd.nl/sport/voetbal/willem-ii/willem...al-met-mvv-1.5025313
- Mie leef Mestreech
-
- Away
- Platinum Member
-
23 Jun 2015 18:29Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
- Speel vol Trots, met de ster voorop
23 Jun 2015 19:01Verder heb ik niet veel wensen. ...wellicht in de winterstop

- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
23 Jun 2015 19:12