transfers seizoen 2015-2016
- Boredass
-
- Platinum Member
-
Re: transfers seizoen 2015-2016
29 Jun 2015 17:55Jacques wrote: Dat ligt er echt aan hoeveel ons dat kost wat mij betreft. Als Prince een voor MVV-begrippen topsalaris verdient en wij daardoor een andere leuke aanvaller moeten laten schieten, dan vind ik het nogal een gok die we nemen. Als Prince hier aan een bescheiden contractje komt spelen, dan is het de gok waard.
En dat is mijn vrees,als hij mvv boven andere aanbiedingen verkiest, zal hij voor mvv begrepen een goed salaris gaan verdienen
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
29 Jun 2015 20:00 - 29 Jun 2015 20:04
Jo Coppens
Mattijs Branderhorst
Wouter Pastoor
V:
Hawbir Moustafa
Kjell Knops
Nick Kuipers
Shermar Martina
M:
Pieter Nys
Stef Peeters
Luca Polizzi
Zev van Melick
Noam Merabti (teststage)
A:
Shermaine Martina
Jordy Croux
Jordi Baur
Prince Rajcomar (teststage)
Christopher Mandiangu (teststage)
Maxime Cosse (teststage)
Geen Ospitalieri? Vertrekt hij definitief? Het zou wel een mooi middenveld zijn met Nys, Peeters en Ospitalieri. Al hoop ik niet dat MVV Ospitalieri nog ziet als kandidaat nr 1 voor de linksbackpositie.
Wat ik zo lees en hoor zou ik die Cosse eerder een kans geven dan Rajcomar. Ik denk niet dat een van die twee akkoord zullen gaan met een amateurcontract. Mandiangu mag als amateur wel aansluiten.
Dan zitten we qua aanvallers wel goed.
Op het middenveld hoop ik op Ricardo Ippel van Willem II, een box-to-box speler. Of die Merabti wat is, moeten we maar afwachten. Ik ken deze speler niet. Mocht hij in de testperiode overtuigen, dan is het middenveld ook vervult.
Dan blijven enkel de linksbackpositie open en zie ik nog graag een centrumverdediger erbij.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
29 Jun 2015 20:17 - 29 Jun 2015 20:20Als je zo de selectie ziet op de eerste training is er nog veel werk aan de winkel.exclusief de testers moet er zeker nog 4 man bij, liefst ouder dan 25 jaar.
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
29 Jun 2015 20:48Boredass wrote: Cosse is nu ook nog amateur zo ver ik weet.Hij zal dus niet super duur zijn kwa salaris. Ippel is zeker een optie alhoewel hij niet veel ervaring heeft.
Als je zo de selectie ziet op de eerste training is er nog veel werk aan de winkel.exclusief de testers moet er zeker nog 4 man bij, liefst ouder dan 25 jaar.
Klink mischien dom , maar een contract loopt over het algemeen toch door tot 1 juli . Niet dat het belangrijk is , maar in principe staat nog iedereen onder contract bij MVV .
- Puime
-
- Premium Member
-
29 Jun 2015 21:04Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
29 Jun 2015 21:05Puime wrote: Waar is dat optimisme over Cosse op gebaseerd? Komt hij niet uit de Belgische derde klasse B waar hij iets van 7 goals maakte in het vorige seizoen?
23 goals inc beker
- Ivinho
-
- Elite Member
-
- Alles kwiet, behalve de kluts!
Re: Re:transfers seizoen 2015-2016
29 Jun 2015 22:03
Ik word toch wel blij van de positieve reacties van de mensen die bij de eerste training zijn geweest. Ook van de spelers die momenteel een test stage lopen. Al ken ik ze zelf niet bij naam, lees ik toch positieve berichten.
Zou Raycomar een contract tekenen dan zal hij echt geen topsalaris gaan krijgen bij MVV, dat geloof ik gewoon weg niet!
Ik ben zeer benieuwd naar het nieuwe seizoen wat het gaat brengen... op naar een super seizoen???
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
- izzo
-
- Elite Member
-
- Roet, Roejer, Roetst!
29 Jun 2015 22:08Tienen -
Bij Tienen werd steen en been geklaagd over de te lage productiviteit. Toch werkte Maxime Cosse (23) er liefst 20 tegen de netten. Dit wekte de aandacht van andere clubs, waaronder volgens Cosse zelfs eentje uit de hoogste klasse.
Een schutter wordt haast altijd aan de mouw getrokken. Dat is bij Maxime Cosse niet anders. Niet zonder fierheid meldt hij dat clubs uit derde, tweede en zelfs één uit eerste klasse in de rij staan. Namen noemen doet hij liever niet.
‘Vooral omdat er tot op heden niets concreet uit de bus kwam. Het doet me iets om te horen dat zoveel clubs iets in mij zien, in mijn mogelijkheden om de productiviteit op te krikken. Ik weet nog niet eens of ik Tienen, waar ik nu er twee seizoen opzitten heb, de rug toekeer.’
‘Het seizoen was druk. Voor mij is er nu een periode om alles te laten bezinken, vakantie te nemen en zo alle stress van me af te schudden. Doorstoten naar eerste klasse ware uiteraard top. Daar zijn nu play-offs aan de gang. Ik blijf volgen hoe alles evolueert.’
Droom
‘De bedoeling is om hogerop te spelen: de droom van elke voetballer. In maart werd ik 23, hoog tijd om een trapje hoger te klimmen, maar het is nog niet te laat. Ik ben optimistisch en denk dat uiteindelijk alles goed komt.’
‘In mijn prille carrière doorliep ik al veel clubs. Ik woon in Rocourt en in Luik tekende ik mijn eerste kaart, dan laveerde ik tussen Wezet, Clairefontaine, Verviers Seraing, Hamoir en opnieuw Seraing vooraleer ik hier in Tienen terechtkwam.’
‘Ik had vooral oog voor een club waar ik vorderingen kon maken. Ik balanceerde bij die clubs tussen eerste provinciale en vierde klasse. Hier in Tienen werd ik als voetballer rijper en ook completer.’
‘Vreemd genoeg scoorde ik veel op een positie die me niet echt op het lijf geschreven is. Zeg maar dat ik geen spits pur sang ben. Ik verkies een vrije rol en daarom voel ik me best in mijn sas als opkomende rechterflank.’
‘Ik ben geen aanvaller met de rug naar de doel, maar moet ruimte krijgen, een actie maken en keihard uithalen. Hier in Tienen werd ik een rij vooruit geschoven, allicht uit noodzaak. Als je dan 20 keer scoort, mag je niet mopperen. Ik deed mijn plicht en ben zo een tevreden voetballer. Hopelijk ben ik dat straks opnieuw als ik, waar dan ook, een nieuwe interessant contract teken.’
- Boredass
-
- Platinum Member
-
29 Jun 2015 22:17izzo wrote: Maxime Cosse 09-05-2015
Tienen -
Bij Tienen werd steen en been geklaagd over de te lage productiviteit. Toch werkte Maxime Cosse (23) er liefst 20 tegen de netten. Dit wekte de aandacht van andere clubs, waaronder volgens Cosse zelfs eentje uit de hoogste klasse.
Een schutter wordt haast altijd aan de mouw getrokken. Dat is bij Maxime Cosse niet anders. Niet zonder fierheid meldt hij dat clubs uit derde, tweede en zelfs één uit eerste klasse in de rij staan. Namen noemen doet hij liever niet.
‘Vooral omdat er tot op heden niets concreet uit de bus kwam. Het doet me iets om te horen dat zoveel clubs iets in mij zien, in mijn mogelijkheden om de productiviteit op te krikken. Ik weet nog niet eens of ik Tienen, waar ik nu er twee seizoen opzitten heb, de rug toekeer.’
‘Het seizoen was druk. Voor mij is er nu een periode om alles te laten bezinken, vakantie te nemen en zo alle stress van me af te schudden. Doorstoten naar eerste klasse ware uiteraard top. Daar zijn nu play-offs aan de gang. Ik blijf volgen hoe alles evolueert.’
Droom
‘De bedoeling is om hogerop te spelen: de droom van elke voetballer. In maart werd ik 23, hoog tijd om een trapje hoger te klimmen, maar het is nog niet te laat. Ik ben optimistisch en denk dat uiteindelijk alles goed komt.’
‘In mijn prille carrière doorliep ik al veel clubs. Ik woon in Rocourt en in Luik tekende ik mijn eerste kaart, dan laveerde ik tussen Wezet, Clairefontaine, Verviers Seraing, Hamoir en opnieuw Seraing vooraleer ik hier in Tienen terechtkwam.’
‘Ik had vooral oog voor een club waar ik vorderingen kon maken. Ik balanceerde bij die clubs tussen eerste provinciale en vierde klasse. Hier in Tienen werd ik als voetballer rijper en ook completer.’
‘Vreemd genoeg scoorde ik veel op een positie die me niet echt op het lijf geschreven is. Zeg maar dat ik geen spits pur sang ben. Ik verkies een vrije rol en daarom voel ik me best in mijn sas als opkomende rechterflank.’
‘Ik ben geen aanvaller met de rug naar de doel, maar moet ruimte krijgen, een actie maken en keihard uithalen. Hier in Tienen werd ik een rij vooruit geschoven, allicht uit noodzaak. Als je dan 20 keer scoort, mag je niet mopperen. Ik deed mijn plicht en ben zo een tevreden voetballer. Hopelijk ben ik dat straks opnieuw als ik, waar dan ook, een nieuwe interessant contract teken.’
Als je dit zo leest lijkt cosse eerder de opvolger van Brouwers
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
29 Jun 2015 22:21Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
29 Jun 2015 22:49Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
30 Jun 2015 06:24Peter Pan wrote: Cor Gillis is einde contract. Vond hem geen slechte verdediger en heeft volgens mij nooit echt een goede kans gekregen. Volgt MVV volgens mij nog intensief, zou waarschijnlijk prima optie zijn om te concurreren met Knops?
ik geloof niet dat onze trainer gecharmeerd was van Gilles.
Vandaag stond in DDL dat Aziz khalouta ook met MVV heeft gesproken maar hij heeft voor een roemeense club gekozen
- ouwe rot
-
- Platinum Member
-
30 Jun 2015 08:05Boredass wrote:Peter Pan wrote: Cor Gillis is einde contract. Vond hem geen slechte verdediger en heeft volgens mij nooit echt een goede kans gekregen. Volgt MVV volgens mij nog intensief, zou waarschijnlijk prima optie zijn om te concurreren met Knops?
ik geloof niet dat onze trainer gecharmeerd was van Gilles.
Vandaag stond in DDL dat Aziz khalouta ook met MVV heeft gesproken maar hij heeft voor een roemeense club gekozen
Knops nieuwe knie operatie
Ospitalieri en Nils Vorthoren tekenen niet.
Nick Kuipers wil Naar bolton.
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
30 Jun 2015 08:19Twee ervaren centrale verdedigers die echt toegevoegde waarde hebben hier.
- Frostie_999
-
- Platinum Member
-
30 Jun 2015 09:12Please Log in or Create an account to join the conversation.