transfers seizoen 2015-2016
- αναρχος
-
- Platinum Member
-
Re: transfers seizoen 2015-2016
30 Jun 2015 20:00Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjappie
-
- Platinum Member
-
30 Jun 2015 21:31Mienclub1902 wrote: Als Labylle zo graag bij MVV speelt had hij dat al lang te kennen gegeven. Kiest toch ook voor het geld, begrijpelijk...
Voorn wil graag, maar kiest ook voor het geld.....Bruikbaar voor MVV, maar geen eredivisieniveau.
Jammergenoeg spelen we dat ook niet, want bijba niemand in de selectie kan eredivisieniveau aan..
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- La Gazettaa
-
- New Member
-
01 Jul 2015 00:00Mandiangu amateurcontract. Dat zou in mijn ogen ideaal zijn.
Leroy traint nog altijd mee bij Moeskroen. Ospi is inderdaad op proef bij NEC (Voor in de breedte)
Vorthoren gaat naar Den Bosch.
Ramon wil graag naar MVV en MVV moet Voorn ook graag willen hebben.
Speler die we missen. Ervaring, duelkracht, af en toe irritant en iemand die MVV in het hart heeft zitten.
Kan ook nog als CV spelen.
Als Nick verkocht wordt aan Bolton wat we hem allemaal moeten gunnen kan MVV voor dat geld wel 4 andere halen.
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
01 Jul 2015 06:27Hoop dat dat nu wel lukt. Maar denk dat Voorn hogerop wil.
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
01 Jul 2015 07:05 - 01 Jul 2015 07:06Marco ospitalieri is op oefenstag bij NEC. DE 23-jarige midden velder speelde de afgelopen twee seizoenen bij MVV, maar ging niet in op een nieuw aanbod van de Maastrichtse club.
Bron: DDL
- MVVgirl
-
- Premium Member
-
01 Jul 2015 08:32 - 01 Jul 2015 08:32Nao Väöre wrote: Ospitalieri op proef bij NEC
Marco ospitalieri is op oefenstag bij NEC. DE 23-jarige midden velder speelde de afgelopen twee seizoenen bij MVV, maar ging niet in op een nieuw aanbod van de Maastrichtse club.
Ik zou zeggen: "ga je heil ergens anders zoeken".
Ospi heeft 1 jaar leuk voetbal laten zien maar fris bloed doet goed....ik zie graag een andere speler met meer werklust en slimheid op die positie. Het laatste jaar heeft hij m.i. toch vaker net de verkeerde keuze (pass) gemaakt.
Ik gun hem zijn contract bij NEC van harte al zal hij daar minder minuten gaan maken.
Zo......iemand nog nieuws?
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
01 Jul 2015 08:35MVVgirl wrote:Nao Väöre wrote: Ospitalieri op proef bij NEC
Marco ospitalieri is op oefenstag bij NEC. DE 23-jarige midden velder speelde de afgelopen twee seizoenen bij MVV, maar ging niet in op een nieuw aanbod van de Maastrichtse club.
Ospi heeft 1 jaar leuk voetbal laten zien maar fris bloed doet goed....ik zie graag een andere speler met meer werklust en slimheid op die positie. Het laatste jaar heeft hij m.i. toch vaker net de verkeerde keuze (pass) gemaakt.
Ik gun hem zijn contract bij NEC van harte al zal hij daar minder minuten gaan maken.
Idd want dit heb ik gisteren al gemeld

- Greun graas
-
- Premium Member
-
01 Jul 2015 09:12Please Log in or Create an account to join the conversation.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
01 Jul 2015 09:23Metaj startte zijn carrière in het profvoetbal bij FC Groningen, waarmee hij enkele seizoenen in de Eredivisie uitkwam. Vervolgens werd hij verhuurd aan RKC Waalwijk en FC Emmen, alvorens hij definitief naar Drenthe verkaste. In augustus 2014 verruilde hij FC Emmen voor KS Flamurtari Vlorë (Albanië). Hij debuteerde in 2014 in het Kosovaars voetbalelftal.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
01 Jul 2015 09:37Please Log in or Create an account to join the conversation.
- La Chouffe
-
- Premium Member
-
01 Jul 2015 10:14Ospitalieri was in zn 1e seizoen ontzettend sterk, maar viel vorig jaar flink terug. Toch heeft het wat mij betreft ook te maken met het feit dat hij op verschillende posities werd gebruikt. Aan zijn werklust heeft het nooit gelegen maar voetballend viel het enorm tegen.
Het verhaal van Bolton lijkt mij broodje aap verhaal, het is allemaal klakkeloos van de Engelse media overgenomen. Ik gun het Kuper absoluut, mits er een mooi bedrag naar MVV wordt overgemaakt.
- MVVgirl
-
- Premium Member
-
01 Jul 2015 10:28tuutsje wrote:MVVgirl wrote:Nao Väöre wrote: Ospitalieri op proef bij NEC
Idd want dit heb ik gisteren al gemeld
Welk nieuws heb je gisteren gemeld?
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
01 Jul 2015 12:35Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
01 Jul 2015 12:46Jim Cemint wrote: Lees net dat Anil Koç van Standard Luik zijn contract heeft laten ontbinden. Ik weet dat Roei baank hem hier wel eens genoemd heeft. Maken we kans Roei baank?
traint mee bij Tubize.
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
01 Jul 2015 15:06MVV heeft hem al een aanbod gedaan, maar hij wacht zowiezo af op andere clubs.
Goede speler maar ook geen top speler anders voetbalde hij niet bij Fortuna.
Ik heb Ospitalieri graag liever behouden maar hij is vervangbaar.
NEC fans zijn in ieder geval niet gecharmeerd van hem ook omdat hij helemaal dol was gedraaid door ????? van hun.
Of we Rajcomar moeten terug halen...Ik vond hem destijds bij MVV nog niet eens zo slecht.
Alleen ik weet niet hoe fit en goed hij nu nog is na zijn tijd bij VVV.