transfers seizoen 2015-2016
- Frostie_999
-
- Platinum Member
-
Re: transfers seizoen 2015-2016
08 Jul 2015 10:30Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Gohf
-
- Platinum Member
-
08 Jul 2015 10:44Maar aangezien FCE ook geinteresseerd is en volgens mij ook een enkele duitse club kan ik me best voorstellen dat er een partij bereid is om 20/30k neer te leggen.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
08 Jul 2015 10:52Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
08 Jul 2015 10:54Ach ja, we zullen zien. Bij Labylle sat ik er ook volledig naast.

- Gohf
-
- Platinum Member
-
08 Jul 2015 10:55 - 08 Jul 2015 10:59Jim Cemint wrote: Maar het ligt er natuurlijk ook aan wat Voorn zelf wil. Als Ramon niet naar die club wil die bereid is 20/30k te betalen, dan houdt het volgens mij ook op. Ramon heeft volgens een (zeer) betrouwbare bron zijn zinnen gezet op een overgang naar MVV.
Ramon heeft ook niet heel veel te willen. Hij mag anders een jaartje bij Jong Fortuna gaan ballen. Of hij hoest die 20k zelf maar op als hij persé na een bepaalde club wil.
Fortuna moet voorzichtig zijn maar dat geld evengoed voor Ramon, die is niet in de positie om eisen te stellen.
Er zal een middenweg gevonden moeten worden waar beide partijen mee kunnen leven.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
08 Jul 2015 10:56En eindoven ook niet denk ik.
Dus fortuna neemt wel een risico, namelijk ook volgend seizoen met een ongemotiveerde speler opgescheept te zitten.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
08 Jul 2015 11:04Boschpoort wrote: Maar MVV betaalt geen transfervergoeding.
En eindoven ook niet denk ik.
Dus fortuna neemt wel een risico, namelijk ook volgend seizoen met een ongemotiveerde speler opgescheept te zitten.
Of hem tot eind augustus moeten betalen, en dan alsnog transfervrij laten gaan. Dan hebben ze in plaats van 20k verdiend, 13k verloren.
Op papier lijkt het voor alle partijen het beste als hij zo snel mogelijk transfervrij is - Fortuna bespaart veel salaris, Ramon en zijn nieuwe club kunnen nog relatief vroeg in de voorbereiding met elkaar verder. De adder onder het gras is natuurlijk, en dat begrijp ik heel goed, dat ze bij Fortuna huiverig zijn dat Ramon bij MVV erg goed speelt. Dat zal bij de achterban niet goed vallen.
Bekijk het zo: als nummer voorlaatst van de juup league een speler met het tweede laten meetrainen en dan nog een transfersom verwachten ook. Dat grenst aan de waanzin. We weten bij MVV hoe lastig het tegenwoordig is om spelers voor een transfersom te verkopen. Dat is indertijd gelukt met Labylle, die talent van het jaar was in de Jupiler League. Verder kan ik me niet herinneren dat we de afgelopen vijf jaar nog eens een transfersom hebben ontvangen, denk dat de laatste voor Labylle Ruud Boffin geweest is. Nu gaat het om een speler van 28, geen jong talent. Een nuttige prof, harde werker, maar geen doelpuntenmachine of sensatie op de vleugels. Als Fortuna het voor elkaar krijgt een transfersom te vangen, fair play en netjes gedaan. Maar ik geloof er niet zo in. De laatste jaren betalen clubs in de jupiler league geen transfersommen meer en ik zie Ramon niet zo snel hogerop terecht kunnen.
- MVVgirl
-
- Premium Member
-
08 Jul 2015 13:10Jacques wrote:Boschpoort wrote: Maar MVV betaalt geen transfervergoeding.
En eindoven ook niet denk ik.
Of hem tot eind augustus moeten betalen, en dan alsnog transfervrij laten gaan. Dan hebben ze in plaats van 20k verdiend, 13k verloren.
Op papier lijkt het voor alle partijen het beste als hij zo snel mogelijk transfervrij is - Fortuna bespaart veel salaris, Ramon en zijn nieuwe club kunnen nog relatief vroeg in de voorbereiding met elkaar verder. De adder onder het gras is natuurlijk, en dat begrijp ik heel goed, dat ze bij Fortuna huiverig zijn dat Ramon bij MVV erg goed speelt. Dat zal bij de achterban niet goed vallen.
Bekijk het zo: als nummer voorlaatst van de juup league een speler met het tweede laten meetrainen en dan nog een transfersom verwachten ook. Dat grenst aan de waanzin. We weten bij MVV hoe lastig het tegenwoordig is om spelers voor een transfersom te verkopen. Dat is indertijd gelukt met Labylle, die talent van het jaar was in de Jupiler League. Verder kan ik me niet herinneren dat we de afgelopen vijf jaar nog eens een transfersom hebben ontvangen, denk dat de laatste voor Labylle Ruud Boffin geweest is. Nu gaat het om een speler van 28, geen jong talent. Een nuttige prof, harde werker, maar geen doelpuntenmachine of sensatie op de vleugels. Als Fortuna het voor elkaar krijgt een transfersom te vangen, fair play en netjes gedaan. Maar ik geloof er niet zo in. De laatste jaren betalen clubs in de jupiler league geen transfersommen meer en ik zie Ramon niet zo snel hogerop terecht kunnen.
Kortom............MVV sla je slag.
Het schijnt dat Voorn zelf graag naar MVV wilt komen, en een gemotiveerde speler telt voor twee.
En dat zien we heel graag in Maastricht.
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
08 Jul 2015 15:49Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
Re: Re:transfers seizoen 2015-2016
08 Jul 2015 16:44Please Log in or Create an account to join the conversation.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
08 Jul 2015 18:25 - 08 Jul 2015 18:27Een centrale verdediger en spits zou nu prioriteit één moeten zijn, gezien het doelsaldo van vorig seizoen. Je kunt niet een heel seizoen laten afhangen van één voorhoede speler, hopelijk stelt MVV daarin niet teleur. De kwaliteit die ze nu aantrekken is heel goed, maar ik hoop niet dat het ten koste gaat van de breedte van de selectie.
Vergeet niet dat die ex-Genk spelers, vorig seizoen niet op de loonlijst stonden. Dus ik ben benieuwd hoe ze dat allemaal gaan opvangen, want er zal nog minimaal één seizoen gesaneerd moeten worden, zodat je nog steeds minder kunt uitgeven aan de selectie, dan in voorgaande jaren.
- Sjonnie
-
- Platinum Member
-
08 Jul 2015 18:28Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
08 Jul 2015 18:37 - 08 Jul 2015 18:41Sjonnie wrote: Seuntjes van Telstar verlengd zijn contract ook niet . 17 doelpunten vorig seizoen , mischien is dat iets ??
Volgens mij heeft hij nog een jaar contract bij Telstar. Want VVV heeft interesse in Seuntjens, en hun bod is afgewezen door Telstar.
Hemmen zou indd ook geel slechte zijn.
Croux op links, Hemmen centraal en dan op rechts nog eentje.
Coppens
Moustafa Kuipers Knops(*) Labylle
Nys Voorn Peeters
Cosse(?) Hemmen(?) Croux
*Ik hoop op een andere verdediger dan Knops. Aangezien Knops niet zijn sterkste seizoen heeft gehad en hij er voorlopig nog uit ligt. We mogen niet verwachten dat Shermar Martina er nu staat. Deze jongen met potentie moet rustig gebracht worden.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
08 Jul 2015 19:05het lijstje met transfervrije spitsen wordt wel steeds dunner. Janssen naar Fsc, ten Voorde naar Emmen, Bergkamp was al naar Sparta.
Wat ook goed kan is dat Mvv met een eredivisie spits heeft gesproken en die misschien later pas in de voorbereiding transfervrij mag vertrekken of verhuurd mag worden
- Frostie_999
-
- Platinum Member
-
08 Jul 2015 19:42Please Log in or Create an account to join the conversation.