transfers seizoen 2015-2016

• Peetoven
  • Peetoven's Avatar
  • Junior Member
  • Junior Member
  • MVV supporter in Hart en Nieren

Re: transfers seizoen 2015-2016

08 Jul 2015 20:00
Hedenmorgen naar de MVV-training gaan kijken... Rond half elf rijdt een enigzins sportieve witte auto met Belgisch kenteken het complex in Scharn op. De bestuurder stapt uit en het merendeel van de selectie begint met een applaus. Een zeer warm onthaal derhalve voor niemand minder dan Leroy Labylle. Gelet op de persoonlijke begroetingen en praatjes lijkt de begeerde voetballer voor MVV te zijn behouden! Het begint goed uit te zien m.a.w. we worden stilaan sterker dan vorig seizoen. Met vr groet
The following user(s) said Thank You: mitch-043

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• mitch-043
  • mitch-043's Avatar
  • Junior Member
  • Junior Member

09 Jul 2015 01:52 - 09 Jul 2015 01:54
Siebe schrijvers een talent van genk mischien iets voor te huren? Is trouwens een spits.
Last edit: 09 Jul 2015 01:54 by mitch-043.

• Jim Cemint
  • Jim Cemint's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

09 Jul 2015 11:07
Ik hoop eigenlijk op Sandy Walsh, een centrale verdediger. Hij heeft echter in april zijn voet gebroken en ik weet niet hoe het ervoor staat met zijn blessure. Maar of Genk hem daadwerkelijk gaat verhuren is de vraag. Hij zat daar echt tegen de basis aan. Werd zelfs al diverse keren vanaf de aftrap opgesteld.
The following user(s) said Thank You: mitch-043

• Belgske
  • Belgske's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

09 Jul 2015 11:56
Zou Emrullah Güvenç geen mogelijke versterking zijn? Heeft voor zo ver ik weet nog geen nieuwe club. Is mogelijk wel een dure vogel, maar informeren kan geen kwaad.
The following user(s) said Thank You: les rouges blancs

• mvv4ever
  • mvv4ever's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

09 Jul 2015 12:32
Belgske wrote: Zou Emrullah Güvenç geen mogelijke versterking zijn? Heeft voor zo ver ik weet nog geen nieuwe club. Is mogelijk wel een dure vogel, maar informeren kan geen kwaad.

Is ook al op proef bij Helmond Sport en ik denk dat hij daar ook een contract gaat tekenen eerder dan hier.
Net zoals Labylle hier liever tekende. (En nu ook gedaan heeft)

• les rouges blancs
  • les rouges blancs's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

09 Jul 2015 16:06 - 09 Jul 2015 16:07
mvv4ever wrote:
Belgske wrote: Zou Emrullah Güvenç geen mogelijke versterking zijn? Heeft voor zo ver ik weet nog geen nieuwe club. Is mogelijk wel een dure vogel, maar informeren kan geen kwaad.

Is ook al op proef bij Helmond Sport en ik denk dat hij daar ook een contract gaat tekenen eerder dan hier.

Denk dat we ons niks wijs moeten maken. Als Leroy een betere aanbieding had gekregen was hij ook weg geweest!
Zie van Hyfte, Rutjes e.d. ......
Denk dat niemand zich gemeld heeft na een voor hem mislukt seizoen en de daarop volgende blessure.

Clubliefde telt niet meer of het moeten jongens zijn uit de eigen jeugd, maar die zijn naar een paar jaar ook (terecht) weg.
Denk aan Smeets, Braken en of Schreurs....
De enige met clubliefde zijn "sukkels" zoals wij en een paar clubmensen die je bij de medische en technische staf ziet...

Hoop gewoon dat Ron het dit seizoen weer voor elkaar krijgt, wij weer garant staan voor sfeer en us leef meitske "Marke" ook qua gezondheid een mooi jaar tegemoet mag gaan :thumbsup:
Last edit: 09 Jul 2015 16:07 by les rouges blancs.

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

09 Jul 2015 16:34 - 09 Jul 2015 16:57
les rouges blancs wrote:
mvv4ever wrote:

Denk dat we ons niks wijs moeten maken. Als Leroy een betere aanbieding had gekregen was hij ook weg geweest!
Zie van Hyfte, Rutjes e.d. ......
Denk dat niemand zich gemeld heeft na een voor hem mislukt seizoen en de daarop volgende blessure.

Clubliefde telt niet meer of het moeten jongens zijn uit de eigen jeugd, maar die zijn naar een paar jaar ook (terecht) weg.
Denk aan Smeets, Braken en of Schreurs....
De enige met clubliefde zijn "sukkels" zoals wij en een paar clubmensen die je bij de medische en technische staf ziet...

Hij heeft VVV afgewezen. Die hebben hem een concreet aanbod gedaan. Ik zou me niet kunnen voorstellen dat dit aanbod lager was dan MVV hem biedt. VVV heeft meer te makken dan MVV.

Je hebt wel gelijk dat als Moeskroen hem een aanbod had gedaan, dan zou hij nu zeker niet bij MVV gaan spelen. Maar de keuze tussen MVV en VVV moet waarschijnlijk op clubgevoel zijn gedaan.

Het vertrek van Van Hyfte is MVV zelf schuld geweest. Die boden hem een contractverlaging aan. Dan hoef je niet diep in de buidel te tasten als Oosterbuur, wil je hem op de kop kunnen tikken. Dit koopje heeft hen uiteindelijk de eredivisie opgeleverd, ondanks dat hij daarvoor een mislukt seizoen speelde voor MVV. En daar kijken de meeste scouts naar, naar de algemene resultaten, niet het laatste seizoenresultaat. Dat bepaalt ook een beetje de waarde die een voetballer heeft voor andere JL clubs. Braken ligt bijvoorbeeld in de lappenmand, maar toch ziet Almere een kansje, door zijn verleden bij MVV.

Edit:

Harrie Gommans is eigenlijk het beste voorbeeld hoe de voetbalwereld denkt. Door zijn twee goede seizoenen bij MVV, die op zijn CV bovengemiddeld waren, heeft hij een bepaalde marktwaarde opgebouwd, waar latere werkgevers hem op hebben beoordeeld. Nooit meer heeft hij zoveel wedstrijden gespeeld en gescoord als bij MVV. Maar toch bleef die image rondom Harrie hangen, stukje media, stukje statistieken. Waarmee hij zelfs na enkele mislukte seizoen, toch nog onder contract bleef van eredivisie en Jupiler league clubs. (Vitesse, Roda, De Graafschap). Uiteindelijk liep zijn profcarrière ten einde, maar hij is zeker niet afgerekend op één minder seizoen of een langdurige blessure.
Last edit: 09 Jul 2015 16:57 by houtengerard.
The following user(s) said Thank You: Sjop

• Och jeh
  • Och jeh's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

10 Jul 2015 08:38
Cziommer stelt eis aan RKC
RKC Waalwijk en Simon Cziommer zullen deze week nog geen overeenstemming bereiken over een samenwerking. De Duitse middenvelder heeft meer tijd nodig, voordat hij aan de slag bij de Jupiler League-club. De twee partijen voerden vorige week een eerste gesprek in Waalwijk. Cziommer heeft echter een harde eis: hij wil de garantie hebben dat hij na het einde van zijn loopbaan verzekerd is van een maatschappelijke carrière. Dat kan via een opleiding of een baan bij een van de sponsors.

Dit zou hij bij MVV wel kunnen krijgen en ik denk dat een speler als Cziommer echt wel een toevoeging is voor MVV.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

10 Jul 2015 09:21
Ik ben misschien de enige maar ik vind hem geen toevoeging. Hij is bijna 35. Moest het op jongere leeftijd al voornamelijk van zijn traptechniek/passing hebben, duels gaat hij uit de weg. Inmiddels is hij erg traag. Een speler voor de vrije trappen en de passing vanaf het middenveld, die duels vermijdt, hebben we al: Stef Peeters.

We kunnen ons geld maar één keer uitgeven en dan zie ik liever nog twee goede aanvallers komen. En daarna een centrale verdediger.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: Roei baank

• Hartmans1973
  • Hartmans1973's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

Re: Re:transfers seizoen 2015-2016

10 Jul 2015 09:24
Helemaal mee eens liever een jongere speler waar we eventueel nog wat aan verdienen in de toekomst. Een speler met die leeftijd is geld weggooien en maar 1 seizoen plezier hebben.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Boe is dat feeske?
  • Boe is dat feeske?'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re:transfers seizoen 2015-2016

10 Jul 2015 09:51 - 10 Jul 2015 09:51
Hartmans1973 wrote: Helemaal mee eens liever een jongere speler waar we eventueel nog wat aan verdienen in de toekomst. Een speler met die leeftijd is geld weggooien en maar 1 seizoen plezier hebben.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Maak jezelf toch niks wijs, de kans dat MVV iets aan een speler verdient is zooo klein. In ieder geval niet een reden om de keuze voor een bepaalde speler te maken.
Boe is dat feeske?
Last edit: 10 Jul 2015 09:51 by Boe is dat feeske?.

• mvv supporter
  • mvv supporter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

10 Jul 2015 10:14
ik hoop wel dat mvv snel wat duidelijkheid geeft over een spits,
2 spitsen hoeft niet meteen, maar kijk bijvoorbeeld fortuna, die hebben nu al 2 spitsen gekocht, verder niet ook geen seizoenskaarten :P
Maar ik zou zo graag zien dat mvv een spits aantrekt.
Ik snap dat dit nog wel komt. maar hoe eerder hoe beter.

• seppo
  • seppo's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

10 Jul 2015 11:13
Jongere spelers? De jupiler league win je met ervaring!

• Mienclub1902
  • Mienclub1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

10 Jul 2015 11:20
Je moet in ieder geval wat ervaring hebben, zeker in de as.
Ik zou die Cosse zeker vastleggen, heel veel dreiging, fel, durft actie te maken veel gescoord laatste jaar.
En als dat haalbaar is ook Prince.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

10 Jul 2015 11:26
seppo wrote: Jongere spelers? De jupiler league win je met ervaring!

Klopt, maar niet met een 35-jarige speler die precies dezelfde kwaliteiten heeft als een speler die we al vast hebben liggen. Cziommer is gewoon niet een type speler dat we nog nodig hebben op dit moment.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Time to create page: 0.374 seconds