transfers seizoen 2016-2017

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: transfers seizoen 2016-2017

01 Aug 2016 15:57
Pedro is de beste aankoop die mvv kan doen deze zomer.
The following user(s) said Thank You: jovkle

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

01 Aug 2016 16:16 - 01 Aug 2016 16:16
Ik hoop op nog veel meer. Ik hoop op Pedro én Bertaccini allebei, en dan wil ik het wel eens zien in 2016/2017.
Last edit: 01 Aug 2016 16:16 by Schapendonk.

• mvv4ever
  • mvv4ever's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Aug 2016 16:20
Boredass wrote: Pedro is de beste aankoop die mvv kan doen deze zomer.

Als dat zo was de beste aankoop van deze zomer.
Dan blonk hij wel uit in de oefenwedstrijden.
The following user(s) said Thank You: gaston satijn

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Aug 2016 17:04
mvv4ever wrote:

Wat boeien die oefenpotjes. De kwaliteiten van Pedro moeten al lang bekend zijn en als je uitgaat van de oefenpotjes had je N'koyi ook geen contract moeten geven.
The following user(s) said Thank You: ouwe rot, jovkle

• jovkle
  • jovkle's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Aug 2016 17:53
mvv4ever wrote:

Heb jij uitblinkers gezien in de oefenwedstrijden?

• mvv4ever
  • mvv4ever's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Aug 2016 17:54
Boredass wrote:
mvv4ever wrote:

Wat boeien die oefenpotjes. De kwaliteiten van Pedro moeten al lang bekend zijn en als je uitgaat van de oefenpotjes had je N'koyi ook geen contract moeten geven.

Ik zeg niet dat hij geen kwaliteiten heeft want dat heeft hij wel.
Maar de beste aankoop die mvv kan doen in de zomer vind ik een beetje te ver gaan.

En je moet inderdaad wel uitgaan van oefenpotjes anders kun je ook meteen de poolse keepers aantrekken.
Als je Pedro aantrekt en je gaat ervan uit dat hij zo speelt als in de oefenwedstrijden dat is het de miskoop van het seizoen eerste klas.

• jovkle
  • jovkle's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Aug 2016 18:09
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hier enige sprake is van stemmingmakerij. Je valt v.w.b. Pedro in herhaling mvv4ever.
De oefenwedstrijden hebben tot op heden (m.u.v. Pereira) geen uitblinkers opgeleverd. Proefspelers mag en kun jij niet beoordelen op basis van 2 serieuze oefenpartijtjes. De MVV-staf weet donders goed wat Pedro wel en niet kan en ik hecht meer waarde aan hun oordeel dan aan jouw mening.

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Aug 2016 18:19
jovkle wrote: Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hier enige sprake is van stemmingmakerij. Je valt v.w.b. Pedro in herhaling mvv4ever.
De oefenwedstrijden hebben tot op heden (m.u.v. Pereira) geen uitblinkers opgeleverd. Proefspelers mag en kun jij niet beoordelen op basis van 2 serieuze oefenpartijtjes. De MVV-staf weet donders goed wat Pedro wel en niet kan en ik hecht meer waarde aan hun oordeel dan aan jouw mening.

De enige reden dat pedro getest is ,is volgens mij om tijd te rekken vanuit mvv z'n kant.
Als hij geen mvv/Maastricht verleden had, was ie niet eens komen testen denk ik.

• jovkle
  • jovkle's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Aug 2016 18:32
Boredass wrote:
jovkle wrote: Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hier enige sprake is van stemmingmakerij. Je valt v.w.b. Pedro in herhaling mvv4ever.

De enige reden dat pedro getest is ,is volgens mij om tijd te rekken vanuit mvv z'n kant.
Als hij geen mvv/Maastricht verleden had, was ie niet eens komen testen denk ik.

Leg dat eens nader uit; ik weet niet wat je hiermee bedoeld.

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Aug 2016 18:38
jovkle wrote:
Boredass wrote:

Leg dat eens nader uit; ik weet niet wat je hiermee bedoeld.

Ik denk dat mvv Pedro (nog) niet kon betalen begin juli en 31 augustus wel , scheelt toch bijna 2 maanden salaris.
Van Pedro kant gezien zit hij hier in z'n vertrouwde omgeving en dan zal het meer dan 1 maand op proef makkelijker zijn dan bij een vreemde club.

• MVVgirl
  • MVVgirl 's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

01 Aug 2016 18:59
Iemand al iets vernomen over Procek of Smylek?

• Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2016 09:00
Volgens mij gaan we gewoon een belabberd seizoen tegemoet , dit concludeer ik uit het scorend vermogen wat we op dit moment binnen het team hebben lopen

Croux , Veheijdt, Perriara, Nys, Nkoyi( zijn goede jaren genomen) Guvenc, zijn goed voor 43 doelpunten per seizoen , gezien de laatste seizoen.
Daarbij heb ik Nkoyi op niveau Fortuna ingeschaald en toen maakte hij er 15 per seizoen
Bij 43 doelpunten wat we nu hebben spelen we om plek 16-15 of 14 of 13 !

Om bij de bovenste 8 te komen moeten we toch gemiddeld 55-60 doelpunten maken en een positief doelsaldo hebben.
Verleden jaar had MVV een doelsaldo van -8 ( 52-60)

Bij deze statistieken betekent dat we achterin niks mogen weggeven, we hebben immers een selectie wat historisch weinig scoort, Guvenc en Veheijdt zouden het verschil kunnen maken , de eerste heeft wel aangetoond te kunnen scoren op JL niveau , de 2de Verheijdt nog niet en verleden jaar met 4 treffers of 23 wedstrijden geen echte spits die we zoeken

Gezien bovenstaande stel ik mijn verwachtingen en denk ik dat we ergens rond plek 12 uit gaan komen dit jaar

• Badjakker
  • Badjakker's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Red White Dynamite

02 Aug 2016 09:27
Napoleon wrote: Volgens mij gaan we gewoon een belabberd seizoen tegemoet , dit concludeer ik uit het scorend vermogen wat we op dit moment binnen het team hebben lopen

Croux , Veheijdt, Perriara, Nys, Nkoyi( zijn goede jaren genomen) Guvenc, zijn goed voor 43 doelpunten per seizoen , gezien de laatste seizoen.
Daarbij heb ik Nkoyi op niveau Fortuna ingeschaald en toen maakte hij er 15 per seizoen
Bij 43 doelpunten wat we nu hebben spelen we om plek 16-15 of 14 of 13 !

Om bij de bovenste 8 te komen moeten we toch gemiddeld 55-60 doelpunten maken en een positief doelsaldo hebben.
Verleden jaar had MVV een doelsaldo van -8 ( 52-60)

Bij deze statistieken betekent dat we achterin niks mogen weggeven, we hebben immers een selectie wat historisch weinig scoort, Guvenc en Veheijdt zouden het verschil kunnen maken , de eerste heeft wel aangetoond te kunnen scoren op JL niveau , de 2de Verheijdt nog niet en verleden jaar met 4 treffers of 23 wedstrijden geen echte spits die we zoeken

Gezien bovenstaande stel ik mijn verwachtingen en denk ik dat we ergens rond plek 12 uit gaan komen dit jaar

Klinkklare onzin Napoleon. Wat een vreemde manier van redeneren. Alsof alleen die 6 man gescoord hebben afgelopen seizoen.

N'Koyi maakte er 15 bij Fortuna in zijn beste tijd. Misschien was dat niet eens zijn beste tijd en scoort hij er dit seizoen 20, omdat hij zich hier nog beter kan vinden samen met Croux-Pedro/Bertucinni en hun voorzetten.
Misschien maakt Ippel er wel 9 dit seizoen.
(Ja misschien misschien misschien)

Je weet nooit wat er met een gedeeltelijk nieuw samengestelde voorhoede kan gebeuren.
Wie weet is Bertucinni/Pedro-N'Koyi-Croux wel het koningstrio en blinken we uit dit seizoen.

Maar altijd weer die negativiteit, dao sjaggerneer iech miech aon!
Höb toch uns vertrouwwe, veer zien op weeg umhoeg!
The following user(s) said Thank You: Ster_Drager, jovkle, SJENG@BOSCHPOORT, Och jeh, MVVgirl

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

02 Aug 2016 10:10
Napoleon is altijd een zwartkijker geweest en ik heb nog nooit een positieve reactie van deze persoon gelezen ,lekker naar Elba sturen en niet meer terug laten komen .Dit soort mensen kun je missen als kiespijn ,maar dat zullen mensen ook wel eens over mij denken maar blijft altijd positief over mvv schrijven .

• Hartmans1973
  • Hartmans1973's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

02 Aug 2016 10:17
Je kunt wel zeuren over de negativiteit van napoleon maar waar halen sommigen hier altijd maar weer dat positivisme vandaan?

We zijn er volgens mij niet echt sterker op geworden Peeters was toch echt een topper voor MVV.

MVV vorig jaar play-offs gehaald maar alleen maar omdat jong PSV en jong Ajax boven hen stonden wat al een schande is.

Ik zie hier vaak voorbij komen we krijgen een prima pleugske en geduld hebben nou ik moet het nog zien hoor.
The following user(s) said Thank You: Sjotelsplak

Time to create page: 0.366 seconds