transfers seizoen 2016-2017

• krampioen
  • krampioen's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re:transfers seizoen 2016-2017

02 Aug 2016 17:22
Napoleon wrote:
Ster_Drager wrote: Nee napoleon, je verteld van alles behalve feiten

ja sterdrager dit zijn de feiten, dat jij ze niet kunt volgen of er in wilt verdiepen daar kan ik ook niets mee
Check maar eens de top 3 van verleden seizoen in de JL wat ze scoren en tegen krijgen, check maar eens de top 4-10

Met datgene wat we nu hebben en het prestaties uit het verleden zitten we aan de onderkant 40-50 doelpunten max !

Ik kan jou echt niet meer serieus nemen.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Ster_Drager
  • Ster_Drager's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

Re: Re:RE: Re:transfers seizoen 2016-2017

02 Aug 2016 17:24
Napoleon wrote:

ja sterdrager dit zijn de feiten, dat jij ze niet kunt volgen of er in wilt verdiepen daar kan ik ook niets mee
Check maar eens de top 3 van verleden seizoen in de JL wat ze scoren en tegen krijgen, check maar eens de top 4-10

Met datgene wat we nu hebben en het prestaties uit het verleden zitten we aan de onderkant 40-50 doelpunten max !
Je snapt de feiten denk ik zelf niet zo goed. In voetbal tellen die feiten van jou niet volledig. Dus volgens jou had psv met 20-0 van fc eindhoven moeten winnen bijvoorbeeld? Een speler kan met de juiste spelers om hem heen veel beter spelen dan bij een andere club waar het mss wat stroever liep.

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re:transfers seizoen 2016-2017

02 Aug 2016 17:25
tuutsje wrote: Wat me nu eigenlijk nog het meeste zorgen baart is dat we pas één keeper hebben. Niemand daar een gerucht over?

Misschien moet ik me vaker zorgen baren. 9 minuten later kreeg ik antwoord op mijn request. :applaus:

• Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: transfers seizoen 2016-2017

02 Aug 2016 17:26
voor alle liefhebbers, we hebben de laatste 3 seizoen nergens boven de 52 doelpunten gemaakt ( 52-51-45)

Ook dit jaar hebben we die niet ingekocht ( ongeveer 45) , een plaats op de ranglijst zal rechter rijtje worden ben ik bang voor
Een hele goede defensie of het wonder van het seizoen kan ons doen stijgen maar anders is onze plek al een beetje op basis van wat we nu weten bekend
The following user(s) said Thank You: Sjotelsplak

• Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re:RE: Re:transfers seizoen 2016-2017

02 Aug 2016 17:29 - 02 Aug 2016 17:30
Ster_Drager wrote:
Napoleon wrote:

Je snapt de feiten denk ik zelf niet zo goed. In voetbal tellen die feiten van jou niet volledig. Dus volgens jou had psv met 20-0 van fc eindhoven moeten winnen bijvoorbeeld? Een speler kan met de juiste spelers om hem heen veel beter spelen dan bij een andere club waar het mss wat stroever liep.

weet je, het maakt me niet , check de standen van de laatste 3 seizoen maar eens, kijk maar eens naar onze stand en het aantal doelpunten wat wij scoorde en check dat ook maar een bij de top 1-3 en 4-10
Wij komen met deze selectie en deze spelers niet boven plaats 8-9 , dat is bijna onmogelijk !
Nkoyi heb ik al op 15 doelpunten ingeschaald die gaat er hier echt geen 20 maken, Veheijdt , tja zeg jij t maar gaat die er 15 maken dit jaar ???
Last edit: 02 Aug 2016 17:30 by Napoleon.
The following user(s) said Thank You: Sjotelsplak

• vakB
  • vakB's Avatar
  • Away
  • Premium Member
  • Premium Member

02 Aug 2016 17:30 - 02 Aug 2016 17:35
Volgens Elsen gaan Smylek en Geens bepalen wij eerste keer mag gaan worden. Ben niet onder de indruk van beide heren.

www.1limburg.nl/poolse-keeper-smylek-tek...ntext=latestarticles

Verder heeft Napoleon een punt, ben wel van mening dat onze aanval beter is geworden tov vorig seizoen, maar deze aanval gaat nooit voor 60 doelpunten zorgen. Verder is onze verdediging flink verzwakt en mist deze een portie aan ervaring na het wegvallen van enkele sterkhouders.

Verheug me op het nieuwe seizoen.
Last edit: 02 Aug 2016 17:35 by vakB.

• Boe is dat feeske?
  • Boe is dat feeske?'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2016 17:35
Met de Poolse keeper Mikolaj Smylek heeft MVV Maastricht haar tweede gewenste keeper binnen. De 1,93 meter lange Smylek komt over van de Poolse 2e Liga-club Legionovia Legionowo.

Smylek, 21 jaar oud, doorliep de jeugdopleiding van de Poolse topclub Legia Warschau. Hij tekent in Maastricht, onder voorbehoud van technische keuring, voor twee seizoenen.

Over Smylek zegt trainer Ron Elsen: “Mikolaj is een jonge gast die ervaring op het hoogste jeugdniveau heeft opgedaan. Dat zie je in alle facetten van het keepen bij hem terug. Coachend van achteruit is hij, alhoewel hij het Nederlands nog onder de knie zal moeten krijgen, een sturende factor. En ondanks zijn lengte, waarmee hij bij hoge ballen natuurlijk in het voordeel is, laat Mikolaj zien dat hij ook snel bij de grond is. Met Mikolaj en Bo (Geens) in de gelederen hebben we onze keepers compleet. Zij mogen nu onderling gaan uitmaken wie dat plekje onder de lat verdient.”

Gelukkig, kunnen we dat hoofdstuk ook sluiten. Voor de glas half leeg kijkers: geen keepers met ervaring dit jaar.
Voor de glas halfvol kijkers: hoop dat ze zich ontpoppen als de verrassing van het seizoen!
Boe is dat feeske?

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2016 17:36
Het lijkt me dus duidelijk dat mvv de gewenste keeper niet gevonden heeft.
The following user(s) said Thank You: Maosbrögk

• Sjappie
  • Sjappie's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2016 17:37
Zonde voor Procek, vond hem erg goed heersen in de lucht en hield mijn hart eens niet vast tijdens voorzetten en hoekschoppen.. Ik laat me verrassen door Smylek en Geens
The following user(s) said Thank You: les rouges blancs

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

02 Aug 2016 17:54 - 02 Aug 2016 18:06
Nogmaals Napoleon als je veel wedstrijden met 1-0 wint dan klopt je redenatie niet meer. Je mag de wedstrijden ertussen dan allemaal met 6-1 verliezen en dan zit je tóch bij de top 5. Dit is ook een feit. Het gaat namelijk om het aantal behaalde 3 punten en niet om het aantal doelpunten. Er zijn seizoenen geweest waarbij Venlo heel vaak met 1-0 won en staan altijd in de top-5. Dus 3 punten begint bij een goede verdediging (per wedstrijd bekeken). Want als je 5 wedstrijden speelt en je wint er 1 met 12-0 en 4 verlies je met 1-0 dan heb je 12 mee en 4 tegen en 3 punten uit 5 dus heb je nóg niks maar wel een gigantisch positief doelsaldo. Daar heb je wat aan...het gaat om de 3 punten.
Last edit: 02 Aug 2016 18:06 by Schapendonk.
The following user(s) said Thank You: Ster_Drager, Badjakker, SJENG@BOSCHPOORT

• gaston satijn
  • gaston satijn's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2016 18:09
ff iets heel anders....wie is dit op de foto?...en nee dan bedoel ik niet dat kleine jochie

Attachments:

• dytac
  • dytac's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

02 Aug 2016 18:13 - 02 Aug 2016 18:14
steven o'connor
Last edit: 02 Aug 2016 18:14 by dytac. Reason: .

• ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2016 18:16
dytac wrote: steven o'connor

Die nog altijd niet getekend heeft?

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

02 Aug 2016 18:19
Hoe zit het met Pedro en die Belg racink Genk het is zo vrijdag en dan moeten we er staan

• krampioen
  • krampioen's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2016 18:34
dreekemvvke wrote: Hoe zit het met Pedro en die Belg racink Genk het is zo vrijdag en dan moeten we er staan[/quote
Dreeke, wij staan er nu al. Als de spelers goed gemotiveerd zijn gaan we knallen !! Het kan alleen maar nog beter worden.

Time to create page: 0.393 seconds