transfers seizoen 2016-2017

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

Re: Re:transfers seizoen 2016-2017

04 Aug 2016 19:26 - 04 Aug 2016 19:27
Oké maar ook zonder O'Connor staat er morgen een redelijke verdediging. Ciranni-Pereira-Kuipers-Schroyen. Dat moet gewoon goed genoeg zijn. Nu ligt het nog aan het scorend vermogen. Ik ben eens benieuwd wat Verheijdt morgen doet. Ik ben wel blij dat het morgen weer begint na dit lange wachten in de zomer.
Last edit: 04 Aug 2016 19:27 by Schapendonk.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 Aug 2016 19:41
Schapendonk wrote: Oké maar ook zonder O'Connor staat er morgen een redelijke verdediging. Ciranni-Pereira-Kuipers-Schroyen. Dat moet gewoon goed genoeg zijn. Nu ligt het nog aan het scorend vermogen. Ik ben eens benieuwd wat Verheijdt morgen doet. Ik ben wel blij dat het morgen weer begint na dit lange wachten in de zomer.

Bij Kuipers kan het gebrek aan ritme opbreken en met Perrreira naast hem houd ik mijn hart vast.

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

04 Aug 2016 19:52
Boredass wrote:
Schapendonk wrote: Oké maar ook zonder O'Connor staat er morgen een redelijke verdediging. Ciranni-Pereira-Kuipers-Schroyen. Dat moet gewoon goed genoeg zijn. Nu ligt het nog aan het scorend vermogen. Ik ben eens benieuwd wat Verheijdt morgen doet. Ik ben wel blij dat het morgen weer begint na dit lange wachten in de zomer.

Bij Kuipers kan het gebrek aan ritme opbreken en met Perrreira naast hem houd ik mijn hart vast.

Als Pereira zo blijft spelen als in de voorbereiding komt het wel goed. Eerlijk is eerlijk, hij heeft veel kritiek gehad afgelopen jaar, maar ik vond hem boven het elftal uitsteken in de voorbereiding. Hopelijk houdt hij dit vast.
The following user(s) said Thank You: Anna D., middenstip, itsman, Sjengcity

• jovkle
  • jovkle's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: transfers seizoen 2016-2017

05 Aug 2016 08:12
Zat Thal niet in die commissie die extra geld zou genereren voor dit seizoen? wat heeft dat opgeleverd?

• Badjakker
  • Badjakker's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Red White Dynamite

05 Aug 2016 09:19
Definitief rond volgens MVV-site:

www.mvv.nl/nieuws/stefan-o-rsquo-connor-...l?platform=hootsuite

Stefan O’Connor op huurbasis van Arsenal naar MVV Maastricht

Vrijdag 05 augustus 2016

Centrale verdediger Stefan O’Connor wordt door MVV Maastricht voor één seizoen gehuurd van Premier League Club Arsenal. De 19-jarige O’Connor overtuigde de technische staf van MVV Maastricht tijdens zijn proefperiode.

De in Croydon geboren Engelsman speelde in de jeugdopleiding van Crystal Palace, die hij op dertienjarige leeftijd verruilde voor die van Arsenal. Nadat hij hiervoor met het beloftenelftal in de UEFA Youth League speelde, tekende hij eind 2014 zijn eerste profcontract. Op 9 december 2014 debuteerde O'Connor in het eerste elftal van Arsenal, in een Champions League-wedstrijd tegen Galatasaray. Trainer Arsène Wenger liet de op dat moment 17-jarige O'Connor na 77 minuten invallen voor Debuchy.

Trainer Ron Elsen kan vrijdagavond tegen Helmond Sport nog geen gebruik maken van de lange verdediger. O’Connor is namelijk nog niet speelgerechtigd verklaard voor de eerste competitiewedstrijd.

Trainer Ron Elsen over de Engelsman: “Met zijn imposante gestalte is Stefan een kopsterke centrale verdediger. En ondanks zijn lengte en fysiek, beschikt hij over een geweldig atletisch vermogen. Stefan laat met zijn 19-jaar al zien dat hij niet voor niks bij Crystal Palace en Arsenal in beeld is gekomen. Op zijn leeftijd trainen met jongens als Ramsey, Sanogo en Podolski is natuurlijk een unieke en zeer waardevolle ervaring, net als zijn Champions League-debuut. Stefan moet zijn potentie verder gaan ontwikkelen bij MVV en de concurrentie aangaan om nóg beter te worden. Een logische stap als je van de beloften van Arsenal naar MVV 1 gaat.”
The following user(s) said Thank You: SJENG@BOSCHPOORT

• SJENG@BOSCHPOORT
  • SJENG@BOSCHPOORT's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

05 Aug 2016 10:48
Ik snap die negatieve reacties niet zo.
Er zijn weinig spelers vertrokken, ja ik weet het peeters is weg.
Maar verder is het team nagenoeg compleet gebleven.
Waardoor de team building die er was niet afgebroken word! die kun je doortrekken naar komend seizoen.
Dus ron en zijn mannen hoeven niet op 1 te beginnen. Plus groeiende croux.
O connor met zijn lengte en extreem hoge nivo jeugdopleiding kan alleen maar positief uitvallen, was ook zeer sterk in zijn oefenwedstrijden.
Poolse keeper niet veel van gezien maar zijn achtergrond mag er zijn, afwachten dus.
Aanvallend zijn we vooruit gegaan met nkoyi erbij. Waardoor verheijdt ook echt aan de bak moet.
Alleen op het middenveld hebben we ingeleverd met peeters zijn vertrek.
Maar er staat dit seizoen iemand op die het team de weg wijst.
Dus je zou er praktisch gezien op vooruit moeten gaan dit seizoen.
Nog hopen op pedro erbij deze jongen is snel en behendig en kan nkoyi vaak in stelling brengen om te scoren.
Het enige wat deze ploeg nog nodig heeft is de onvoorwaardelijke steun van de supporters.
Dit staat er! Daar moeten we het mee doen! Haw pin haw pin!!!!!!!
The following user(s) said Thank You: Ster_Drager, serke, jovkle, itsman

• Kanarie
  • Kanarie's Avatar
  • Junior Member
  • Junior Member

05 Aug 2016 11:24
Was Ramon Voorn dit seizoen geen aanvulling geweest op het middenveld? Niet vergelijkbaar met Peeters, maar wel de nodige ervaring. Nadat zijn contract bij Fortuna ontbonden werd gaf MVV aan dat vraag en aanbod te ver uit elkaar lagen, terwijl ik van Ramon zelf weet dat MVV hem niet eens een aanbod heeft gedaan in de periode dat hij hier mee trainde (net zoals Pedro op het moment overigens).

Voetbalt vanaf dit seizoen overigens bij Eendracht Termien (1ste provinciaal) in Belgie.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

05 Aug 2016 11:32
Waarschijnlijk is die te duur, anders had MVV hem toen al ingelijfd.

• Kanarie
  • Kanarie's Avatar
  • Junior Member
  • Junior Member

05 Aug 2016 11:54
Vorig jaar had MVV hem niet nodig en kan ik het nog enigszins begrijpen. v.v. Bocholt en Eendracht Termien betalen echt geen hoofdprijzen hoor. Ik weet persoonlijk van hem dat hij liever in de picture blijft binnen het profvoetbal. MVV moet wel een voorstel doen en dat hebben ze nagelaten. Precies hetzelfde wat ze nu met Pedro doen. Waarom is mij een raadsel? De speler staat dan nog altijd vrij te bedanken of een tegenvoorstel te doen.

• Sjotelsplak
  • Sjotelsplak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

05 Aug 2016 11:56
jovkle wrote: Zat Thal niet in die commissie die extra geld zou genereren voor dit seizoen? wat heeft dat opgeleverd?
Een nieuwe mop?

Ken je dat verhaal van die investeerders die structureel enkele tonnen zouden bijdragen aan de begroting van MVV...

Vul hem zelf maar in.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

• Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

05 Aug 2016 12:23
Kanarie wrote: Was Ramon Voorn dit seizoen geen aanvulling geweest op het middenveld? Niet vergelijkbaar met Peeters, maar wel de nodige ervaring. Nadat zijn contract bij Fortuna ontbonden werd gaf MVV aan dat vraag en aanbod te ver uit elkaar lagen, terwijl ik van Ramon zelf weet dat MVV hem niet eens een aanbod heeft gedaan in de periode dat hij hier mee trainde (net zoals Pedro op het moment overigens).

Voetbalt vanaf dit seizoen overigens bij Eendracht Termien (1ste provinciaal) in Belgie.

Voorn was zeker een aanvulling geweest en goed voor altijd een paar doelpunten en prima wedstrijd inzet , daar waar Ippel nooit scoort.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

05 Aug 2016 12:43 - 05 Aug 2016 12:47
Stankov maakte ook wel zo'n 4 goals in een seizoen als back. Daar waren soms hele mooie bij. Dat zie ik tot nu toe ook nog geen andere back doen maar ben desondanks zeer tevreden met Moustafa, Ciranni en Schroyen. En Schroyen is wellicht een back die dit ook kan. En daar bedoel ik niet mee in het eigen doel :lachen:
Last edit: 05 Aug 2016 12:47 by Schapendonk.

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

05 Aug 2016 13:26
Ik denk dat we Schroijen niet als linksback zullen terugzien dit seizoen. Enkel bij schorsingen en blessures. Denk ook dat hij verdedigend zwakker is en aanvallend sterk dus linkshalf of nog verder richting linksbuiten juich ik alleen maar toe. Ben benieuwd of hij vanavond zal meedoen. Kon gisteren niet voluit meetrainen op de training namelijk. Denk dat Ciranni linksback staat.

• Shef
  • Shef's Avatar
  • Banned
  • Banned

05 Aug 2016 16:58
Schroyen heeft zeker veel aanvallende kwaliteiten. Daar moet hij t ook van hebben. Scoort ieder seizoen wel een goal of 4 à 5 plus paar assists. Echter is het wel een back en verdedigend is hij ook zodanig veel tegen doelpunten schuld dat de uiteindelijke balans steeds negatief uitviel bij Fortuna. Dan ligt de oplossing voor de hand, zet hem linkshalf. Ook hier ( en ook linksbuiten ( heeft hij onder Boessen, v vossen en van Dael meerdere keren gespeeld met als resultaat dat hij dat niet kan. Hij geeft ook zelf toe tactisch niet zo sterk en slim te zijn. Daarom koos zelfs Fortuna er bewust voor hem te laten gaan. Hoop voor mvv dat hij beter uit deverf komt.
Aan de verkeerde kant dekken is zijn handelsmerk

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

05 Aug 2016 17:53 - 05 Aug 2016 17:55
Kanarie wrote: Was Ramon Voorn dit seizoen geen aanvulling geweest op het middenveld? Niet vergelijkbaar met Peeters, maar wel de nodige ervaring. Nadat zijn contract bij Fortuna ontbonden werd gaf MVV aan dat vraag en aanbod te ver uit elkaar lagen, terwijl ik van Ramon zelf weet dat MVV hem niet eens een aanbod heeft gedaan in de periode dat hij hier mee trainde (net zoals Pedro op het moment overigens).

Ik heb dit al een eerder gepost,ramon was rond met mvv zou mvv zelfs geen geld kosten(fortuna).
Maar de commissie van wijze mannen(onder anderen v marwijk)adviseerde om hem niet te halen.
Vrijdag was alles rond(mondeling) en s maandags een smsje dat het niet doorging?...gr opa ;)

Ps bron:cooky van voorn
....
Last edit: 05 Aug 2016 17:55 by opadiehard.

Time to create page: 0.345 seconds