transfers seizoen 2016-2017

• mvvke4life
  • mvvke4life's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: transfers seizoen 2016-2017

03 Aug 2016 16:58
Dan ga ik er van uit dat er voor vrijdag geen van de testers bij komen? Hoe lang duurt het normaal om een speler speelgerechtigd te krijgen?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Armand
  • Armand's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Aug 2016 17:50
Volgens mij zijn we weer geen meter opgeschoten en gaan we weer strijden op de plaatsen 8 tm 13
The following user(s) said Thank You: bokkesprongen

• RedWhiteArmy
  • RedWhiteArmy's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • MOF NOT TOF

03 Aug 2016 19:34
Armand wrote: Volgens mij zijn we weer geen meter opgeschoten en gaan we weer strijden op de plaatsen 8 tm 13

Denk ik ook!!! Maar als je zoiets zegt ben je oftewel een negatieveling of geen supporter en noem het maar verder nog op. Ik hoef niet te promoveren en ik hoef niet kampioen te worden. Wel wil ik een team dat kan strijden voor minimaal de 1e 5 plaatsen. Ieder jaar weer die bagger trek ik na 40 jaar niet meer. Hoop dat ik ongelijk zal krijgen.

• HIER!!
  • HIER!!'s Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

03 Aug 2016 19:46
Helaas geen centjes... misschien nog een of twee huurlingen van genk.. gaan voor plek 8

• Armand
  • Armand's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Aug 2016 19:58
2 kepers wat niet getest zijn een spits wat in de lappenmand ligt
Pak dan wat er weg is dan zijn we echt niks opgeschoten

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Aug 2016 20:59
mvvke4life wrote: Dan ga ik er van uit dat er voor vrijdag geen van de testers bij komen? Hoe lang duurt het normaal om een speler speelgerechtigd te krijgen?

Ik meen dat de spelers morgen voor 12.00 aangemeld moeten zijn.
Laten we hopen dat Pedro , Betracinni en O'Connor dit nog halen anders zullen we een bank met alleen jeugdspelers hebben tijdens de eerste match
The following user(s) said Thank You: Badjakker, mvvke4life

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

03 Aug 2016 22:36
Ik vind dat als een stad als Maastricht wil promoveren er ook 5000 seizoenskaarten over de toonbank moeten gaan. Maastricht wil wel promoveren maar in de omgedraaide richting. Eerst promoveren en dan de seizoenskaart. Nee het is eerst de seizoenskaart en dan kun je promoveren en voortijdig je spelers binnenhalen. Dit moet men inzien...
The following user(s) said Thank You: serke, La Chouffe

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Aug 2016 23:01
Boredass wrote:
mvvke4life wrote: Dan ga ik er van uit dat er voor vrijdag geen van de testers bij komen? Hoe lang duurt het normaal om een speler speelgerechtigd te krijgen?

Ik meen dat de spelers morgen voor 12.00 aangemeld moeten zijn.
Laten we hopen dat Pedro , Betracinni en O'Connor dit nog halen anders zullen we een bank met alleen jeugdspelers hebben tijdens de eerste match

Ben bang...gr opa ;)
....

• Sjonnie
  • Sjonnie's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Aug 2016 23:17
Schapendonk wrote: Ik vind dat als een stad als Maastricht wil promoveren er ook 5000 seizoenskaarten over de toonbank moeten gaan. Maastricht wil wel promoveren maar in de omgedraaide richting. Eerst promoveren en dan de seizoenskaart. Nee het is eerst de seizoenskaart en dan kun je promoveren en voortijdig je spelers binnenhalen. Dit moet men inzien...

5000 seizoenskaarten ??? Mvv had in hun beste jaren ( 2x een 7e plaats ) begin jaren 90 een gemiddelde van 6000 toeschouwers .

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

03 Aug 2016 23:21
Sjonnie een plaatsje als Doetinchem met ongeveer de helft aan inwoners van Maastricht heeft gemiddeld 8000 seizoenskaarten. Dus 5000 moet voor een stad als Maastricht een lachertje zijn. Maar ja hier kunnen we nog lang over door filosoferen. We moeten het doen met 1500 seizoenskaarten en met de opmerkingen: MVV mot meh iers uns prestere!!!

• Sjonnie
  • Sjonnie's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Aug 2016 23:53
Schapendonk wrote: Sjonnie een plaatsje als Doetinchem met ongeveer de helft aan inwoners van Maastricht heeft gemiddeld 8000 seizoenskaarten. Dus 5000 moet voor een stad als Maastricht een lachertje zijn. Maar ja hier kunnen we nog lang over door filosoferen. We moeten het doen met 1500 seizoenskaarten en met de opmerkingen: MVV mot meh iers uns prestere!!!

Heerenveen is een gemeente van 50.000 inwoners met meer dan 20.000 toeschouwers . Feit is dat MVV de laatste 35 jaar niet boven een gemiddelde van 8000 supporters is gekomen .

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

04 Aug 2016 01:00
Sjonnie wrote:
Schapendonk wrote: Sjonnie een plaatsje als Doetinchem met ongeveer de helft aan inwoners van Maastricht heeft gemiddeld 8000 seizoenskaarten. Dus 5000 moet voor een stad als Maastricht een lachertje zijn. Maar ja hier kunnen we nog lang over door filosoferen. We moeten het doen met 1500 seizoenskaarten en met de opmerkingen: MVV mot meh iers uns prestere!!!

Heerenveen is een gemeente van 50.000 inwoners met meer dan 20.000 toeschouwers . Feit is dat MVV de laatste 35 jaar niet boven een gemiddelde van 8000 supporters is gekomen .
Oké Johnnie ik snap je punt. Als je gemiddeld 4000 toeschouwers haalt kun je natuurlijk geen 5000 seizoenskaarten verkopen. Maar mijn verhaal gaat meer over de mentaliteit. Als ik met een microfoon morgen in Maastricht de straat op ga en vraag aan de gemiddelde Maastrichtenaar of ze MVV graag in de eredivisie willen hebben zal 90% zeggen: Ja dat is goed voor Maastricht. Mooi om Ajax, Feyenoord en Psv weer te mogen begroeten. Maar dan moet MVV eerst eens gaan presteren. Snap je nu ook mijn punt.
The following user(s) said Thank You: Sjuulke

• middenstip
  • middenstip's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 Aug 2016 06:14
Volgens L1, is MVV klaar voor de competitiestart. Zou dit betekenen dat er voorlopig geen spelers meer bij komen?
dan moet ik Napoleon, helaas gelijk geven,met plaats 10-12.

• Zwegel
  • Zwegel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re:transfers seizoen 2016-2017

04 Aug 2016 06:36
Ik zie het alweer gebeuren. Het volgend tussenjaar is aangebroken.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Brncic
  • Brncic's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 Aug 2016 07:02
Vanwaar weer al dat negativisme? MVV heeft Kuipers terug ipv Werker en een uitstekende spits aangetrokken. Smylek heeft de jeugd van Legia doorlopen en is daarna naar een tweedeklasser gegaan. Vergelijk het met een jeugdkeeper van Ajax die een treetje lager speelminuten op gaat doen. Dat is toch geen slechte keuze? Geens heeft de nationale jeugdelftallen van België doorlopen. Daarbij: we lijken de kritiek op Coppens (en Knops) massaal vergeten.
Selectie zal bovendien nog niet rond zijn. Transferperiode loopt nog tot 1-9. Vorig seizoen begon Güvenc ook pas begin augustus mee te doen. Hoe langer de testers Pedro, Stankov en O'Connor meedoen, hoe groter de kans dat ze hier blijven. Maar dat is een kwestie van onderhandelen en dat kost tijd. Dat is nou eenmaal de situatie waarin MVV verkeert. Daarbij: welke JL-clubs hebben zich (op NAC en VVV na) wel spectaculair versterkt? Beetje vertrouwen en achter de ploeg gaan staan!
The following user(s) said Thank You: Ster_Drager, Badjakker, La Chouffe, Zoewiezoe

Time to create page: 0.350 seconds