transfers seizoen 2016-2017
- jovkle
-
- Platinum Member
-
Re: transfers seizoen 2016-2017
02 Aug 2016 14:02Hartmans1973 wrote: Nee ik snap het niet gelukkig heb je mij dat nu duidelijk gemaakt.
De betere spelers wachten heel lang om een contract te tekenen zodat MVV minder centjes kwijt is bedankt voor de uitleg.
Ook blij om te weten dat de mindere spelers al onder contract staan ergens nu komen die tenminste niet.
En het seizoen begint op 5 augustus ik zit niet te wachten op een MVV dat pas warm begint te lopen in de tweede helft van de competitie.
Je begint de competitie om kampioen te worden of in ieder geval een poging te wagen maar bij MVV twijfel ik daar over of dat de doelstelling is ieder seizoen.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Hartmans1973
-
- Elite Member
-
02 Aug 2016 14:09Als je team niet grotendeels er staat in de voorbereiding zul je ook niet op elkaar ingespeeld raken voor dat de start begint en kun je het kampioenschap dus vergeten.
Achter de feiten aanlopen.
Buiten dat er nu nog testers meelopen en spelers zonder contract die er dadelijk misschien helemaal niet meer zijn maar wel meespelen af en toe.
we hebben allemaal het beste voor met MVV de een heeft wat meer geduld dan de ander en bij velen is het geduld op zolang we elkaar maar begrijpen he
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2016 14:44Hartmans1973 wrote: Je begint de competitie om kampioen te worden of in ieder geval een poging te wagen maar bij MVV twijfel ik daar over of dat de doelstelling is ieder seizoen.
Je hebt een groot MVV hart anders kom je niet al 37 jaar en schijf je hier niet met passie. Je bent kritisch op MVV, prima.
Maar zeggen dat de doelstelling moet zijn kampioen te worden? Dat blijkt toch niet van realisme? Vorig jaar was doelstelling playoffs, dat is wat we realistisch gezien mogen verwachten, als we dat al halen. Alles hoger is geweldig met dit budget toch? Tenzij sponsoren een grotere duit in het zakje gaan doen, waar wachten ze op, iedereen wil toch naar de eredivisie?
- Hartmans1973
-
- Elite Member
-
02 Aug 2016 15:10We beginnen allemaal op nul toch? Als de KNVB mee werkt

Ook als het team van minder kwaliteit is moet met passie strijd vechten voor iedere meter en wat geluk meer mogelijk zijn dan wat we vaak te zien krijgen.
En ze kunnen het wel degelijk dat blijkt vaak genoeg tegen de grote en zogenaamde grote ploegen wat dan is er wel die winnaars mentaliteit die is er jammer genoeg te vaak niet.
Geld bepaalt ook niet altijd de ranglijst daar moeten we het niet altijd op gooien dat is wat mij betreft te gemakkelijk .
Maar goed laten we hopen dat het team wat het straks moet doen sterk genoeg is.
Dat de teambuilding vanavond maar mag werken.
Boe is dat feeske tot op de merret

- webmastersfm
-
- Platinum Member
-
- ACAB
02 Aug 2016 15:15Kijk naar de gepromoveerde clubs in de laatste 3 jaar, duidelijk genoeg?
- Schapendonk
-
- Banned
-
02 Aug 2016 15:34 - 02 Aug 2016 15:39Napoleon wrote: Volgens mij gaan we gewoon een belabberd seizoen tegemoet , dit concludeer ik uit het scorend vermogen wat we op dit moment binnen het team hebben lopen
Croux , Veheijdt, Perriara, Nys, Nkoyi( zijn goede jaren genomen) Guvenc, zijn goed voor 43 doelpunten per seizoen , gezien de laatste seizoen.
Daarbij heb ik Nkoyi op niveau Fortuna ingeschaald en toen maakte hij er 15 per seizoen
Bij 43 doelpunten wat we nu hebben spelen we om plek 16-15 of 14 of 13 !
Om bij de bovenste 8 te komen moeten we toch gemiddeld 55-60 doelpunten maken en een positief doelsaldo hebben.
Verleden jaar had MVV een doelsaldo van -8 ( 52-60)
Bij deze statistieken betekent dat we achterin niks mogen weggeven, we hebben immers een selectie wat historisch weinig scoort, Guvenc en Veheijdt zouden het verschil kunnen maken , de eerste heeft wel aangetoond te kunnen scoren op JL niveau , de 2de Verheijdt nog niet en verleden jaar met 4 treffers of 23 wedstrijden geen echte spits die we zoeken
Gezien bovenstaande stel ik mijn verwachtingen en denk ik dat we ergens rond plek 12 uit gaan komen dit jaar
Toen ik dit al vorig jaar zei werd mij gezegd: als je alles wint met 1-0 ben je kampioen. Dus bij deze zijn 40 goals genoeg..
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2016 15:35Ik hoop alleen maar dat Verheijdt er 15 maakt en dat Nkoyi en 20 maakt , feit is alleen dat je minimaal 55-65 doelpunten nodig hebt om een plek in de play-offs af te dwingen , of je moet een hele goede defensie hebben
de top 3 verleden jaar zaten allemaal op 85+ doelpunten , NEC toen ze kampioen werden scoorde 100+ doelpunten , voor diegene die mij altijd negatief vinden dat zijn de feiten en met 43 "ingekochte" doelpunten tot nu toe speel je om plek 13-16 ! ook dat zijn de feiten
- gaston satijn
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2016 15:45Napoleon wrote: Het zijn nu eenmaal de statistieken van de spelers die we nu binnen ons team hebben gehaald.
Ik hoop alleen maar dat Verheijdt er 15 maakt en dat Nkoyi en 20 maakt , feit is alleen dat je minimaal 55-65 doelpunten nodig hebt om een plek in de play-offs af te dwingen , of je moet een hele goede defensie hebben
de top 3 verleden jaar zaten allemaal op 85+ doelpunten , NEC toen ze kampioen werden scoorde 100+ doelpunten , voor diegene die mij altijd negatief vinden dat zijn de feiten en met 43 "ingekochte" doelpunten tot nu toe speel je om plek 13-16 ! ook dat zijn de feiten
Behaalde resultaten in het verleden geven geen garantie voor de toekomst.
Toen Thiebaut en/of Meijer bij MVV kwamen hadden ze volgens mij ook niet zo een goede cijfers.....hier bij MVV werden ze vervolgens topscoorders van de gehele competitie
- Ster_Drager
-
- Elite Member
-
Re: Re:transfers seizoen 2016-2017
02 Aug 2016 15:46Please Log in or Create an account to join the conversation.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2016 17:04Please Log in or Create an account to join the conversation.
- krampioen
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2016 17:08Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2016 17:12gaston satijn wrote:Napoleon wrote: Het zijn nu eenmaal de statistieken van de spelers die we nu binnen ons team hebben gehaald.
Ik hoop alleen maar dat Verheijdt er 15 maakt en dat Nkoyi en 20 maakt , feit is alleen dat je minimaal 55-65 doelpunten nodig hebt om een plek in de play-offs af te dwingen , of je moet een hele goede defensie hebben
Behaalde resultaten in het verleden geven geen garantie voor de toekomst.
Toen Thiebaut en/of Meijer bij MVV kwamen hadden ze volgens mij ook niet zo een goede cijfers.....hier bij MVV werden ze vervolgens topscoorders van de gehele competitie
dat klopt, alleen de spelers die we nu binnen de selectie hebben zijn geen nieuwkomers , sommige lopen al jaren mee andere een paar seizoenen, dus een Loshaij zou een meevaller kunnen worden mbt doelpunten etc , voor andere spelers weten wel al wat ze kunnen en laten zien
Voor Thiebaut was trouwens wel bekend wat hij kon en zijn gemiddelde, bij ons heeft hij echter mega goed gedaan met iets van 40 doelpunten in 2 seizoenen
De wijsheid die ik hier eigenlijk neerschrijf is niet iets wat ik verzin, good old Leo Beenhakker toch geen onverdienstelijke coach stelde altijd op deze wijze zijn selecties samen, en voetbal is wat dat betreft simpel het gaat om doelpunten maken en of ze niet tegen krijgen
- Sjengcity
-
- New Member
-
02 Aug 2016 17:13Met Mikolaj Smylek (21) heeft MVV 2e gewenste keeper binnen. 1,93 mtr lange Smylek tekent in Maastricht voor 2 jaar ow.ly/7bSv302QwZ5
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2016 17:16Ster_Drager wrote: Nee napoleon, je verteld van alles behalve feiten
ja sterdrager dit zijn de feiten, dat jij ze niet kunt volgen of er in wilt verdiepen daar kan ik ook niets mee
Check maar eens de top 3 van verleden seizoen in de JL wat ze scoren en tegen krijgen, check maar eens de top 4-10
Met datgene wat we nu hebben en het prestaties uit het verleden zitten we aan de onderkant 40-50 doelpunten max !
- Ghostrider
-
- Junior Member
-
02 Aug 2016 17:18Please Log in or Create an account to join the conversation.