transfers seizoen 2016-2017

• Hugo
  • Hugo's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

Re: transfers seizoen 2016-2017

02 Aug 2016 10:25
Hartmans1973 wrote: Ik zie hier vaak voorbij komen we krijgen een prima pleugske en geduld hebben nou ik moet het nog zien hoor.

Klopt, het zou met wat aanvulling een prima ploeg KUNNEN worden..

Maar we hebben nu pas:
1 keeper
6 verdedigers
4 middenvelders
4 aanvallers

Dus de komende weken blijf ik niet alleen op kwantitatieve aanvulling hopen, maar zeker ook op kwalitatieve aanvulling!

Bij voorkeur 2 keepers, 1 centrale verdediger, 1 aanvallende middenvelder en 1 of 2 buitenspelers

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• bokkesprongen
  • bokkesprongen's Avatar Topic Author
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2016 10:33
Komt er geen ervaren keeper en geen speler met klasse Peeters bij wordt het zeer lastig .

De selectie heeft te veel halve en te weinig ganse .......

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

02 Aug 2016 11:04
Overdrijven is ook een kunst over Peeters kan ik alleen maar zeggen ,dat hij ook heel veel niet aanwezig was als het moest en iedere speler is vervangbaar.Maar ik zegd je dat mvv er nu al beter opstaat als het vorig jaar in die periode van het seizoen.Aals ik zie dat Nick terug is en dat labylle nog gaat aansluiten ,schroyen erbij is gekomen en nkoyi als spits dan zijn we qua spelersgroep al een stuk verder,en lk vergeet zeker nog een paar spelers. ik heb vertrouwen in mvv voor het komende seizoen en laat me nog verrassen met een speler erbij deze week.
The following user(s) said Thank You: Badjakker, jovkle, Och jeh, Sjengcity

• Badjakker
  • Badjakker's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Red White Dynamite

02 Aug 2016 11:29
Hartmans1973 wrote: Je kunt wel zeuren over de negativiteit van napoleon maar waar halen sommigen hier altijd maar weer dat positivisme vandaan?

We zijn er volgens mij niet echt sterker op geworden Peeters was toch echt een topper voor MVV.

MVV vorig jaar play-offs gehaald maar alleen maar omdat jong PSV en jong Ajax boven hen stonden wat al een schande is.

Ik zie hier vaak voorbij komen we krijgen een prima pleugske en geduld hebben nou ik moet het nog zien hoor.

Ja, Peeters was echt een topper voor MVV. Als hij er zelf zin in had ja.

Hoe vaak waren er wedstrijden dat hij het team op sleeptouw had moeten nemen, maar dit verzuimde?
Vooral eerste seizoenshelft vorig seizoen. Dan denk ik dus ook net als Dreeke dat Peeters vervangbaar is.
Wellicht niet makkelijk, maar een Loshaj heeft mij in ieder geval genoeg potentieel laten zien.

Laten we hopen dat er a.s.a.p. nog iets uit Ron zijn "hoeg möts" wordt getoverd.

• jovkle
  • jovkle's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2016 12:23
Ik ben het helemaal met je eens, Dreeke. Ik verwacht dat er morgen nieuwe spelers gepresenteerd gaan worden zodat ze op tijd speelgerechtigd zijn. Ik snap dat pessimisme van sommigen niet, de bestaande spelersgroep is een stuk verder t.o.v. afgelopen seizoen.
Met 'n Koyi, Labyille, O'Connor, eventueel Pedro en/of spelers van KRC Genk en een keeper er nog bij zal ons team verder komen dan menigeen momenteel verwacht.

• Hartmans1973
  • Hartmans1973's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

02 Aug 2016 12:27
Tuurlijk is iedere speler vervangbaar maar haal er dan ook een!
als je al zolang weet dat hij vertrekt dan zorg je toch dat je op tijd op zoek gaat naar een alternatief het is immers een van de belangrijkste posities in je elftal.
Overigens heeft MVV wel vaker een ploeg waar meer in zit dan er uit komt dat was vroeger al tegen Ajax-PSV en Feyenoord speelde ze super als je iedere wedstrijd met zo'n instelling het veld op gaat als tegen dat soort ploegen ben ik er zeker van dat je ieder seizoen boven in mee doet.

Ik hoop ook dat er nog het een of ander komt maar de bijna 37 jaar ervaring leert jammer genoeg anders.

Terug naar de eredivisie en zo snel mogelijk estebleef !!

Nu maar weer alleen over transfers heb me weer laten meeslepen off topic te gaan excuus.

• Strucht
  • Strucht's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

02 Aug 2016 12:29 - 02 Aug 2016 12:33
Wat een onrealistische lijstjes hier.... We kunnen blij zijn als er nog een keeper, die huurling van genk en Oconner en misschien Pedro er nog bijkomen. Misschien hebben we op het einde van de transfermarkt nog geluk dat we Werker en Paulisssen van RJC kunnen huren, want die willen schijnbaar nog meer nieuwelingen halen. Verwacht dat MVV een keuze gaat maken uit bovenstaande spelers. Met de huidge selectie heb ik er wel vertrouwen in :)
Last edit: 02 Aug 2016 12:33 by Strucht.

• TPC
  • TPC's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

02 Aug 2016 12:31 - 02 Aug 2016 12:34
Bovenstaande spelers (antwoord op jovkle) hebben de laatste jaar/jaren het niet laten zien op het niveau Jupiler League en in de oefenmatchen vind ik geen enkele speler hiervan redelijk tot een goede indruk achterlaten. Tot nu toe is alleen NKoyi aangetrokken en van Labylle (en in mindere mate Kuipers) verwacht ik helemaal niks dit seizoen als hij op amateurbasis blijft.

Ook ik heb wel vertrouwen dat we 11 waardige basisspelers hebben 1 september met ong 4 waardige wisselspelers maar het kan best even duren voordat men op elkaar ingespeeld zijn en in de maand augustus hoeven we helaas niks te verwachten qua punten.
Last edit: 02 Aug 2016 12:34 by TPC.

• bokkesprongen
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2016 12:35
dreekemvvke wrote: Overdrijven is ook een kunst over Peeters kan ik alleen maar zeggen ,dat hij ook heel veel niet aanwezig was als het moest en iedere speler is vervangbaar.Maar ik zegd je dat mvv er nu al beter opstaat als het vorig jaar in die periode van het seizoen.Aals ik zie dat Nick terug is en dat labylle nog gaat aansluiten ,schroyen erbij is gekomen en nkoyi als spits dan zijn we qua spelersgroep al een stuk verder,en lk vergeet zeker nog een paar spelers. ik heb vertrouwen in mvv voor het komende seizoen en laat me nog verrassen met een speler erbij deze week.

Labylle is geblesseerd en heeft geen contract bij mvv .

O ,Conner is een jongen zonder ervaring en zal nog moeten wennen , Kjell was de man met meeste ervaring daar komt niemand voor terug met ervaring .

Geens is ook al weer zonder ervaring , had Jo Coppens wel .

Kuipers heeft heeeeel lang stil gestaan en geen ontwikkeling doorgemaakt .

N,koy is het zelfde kaliber als het bies in een andere kleur niets beter dan Palicios .

Geweldig Schroyen zou dan het verschil moeten maken top is wel mislukt bij VVV .

Pedro heeft geen contract .........

Gaat heel lastig worden ......................

• Badjakker
  • Badjakker's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Red White Dynamite

02 Aug 2016 12:47
Hartmans1973 wrote: Tuurlijk is iedere speler vervangbaar maar haal er dan ook een!
als je al zolang weet dat hij vertrekt dan zorg je toch dat je op tijd op zoek gaat naar een alternatief het is immers een van de belangrijkste posities in je elftal.

Ik denk dat het hier al vaker op het forum de revue heeft gepasseerd, maar schijnbaar snap je nog steeds niet dat hoe langer MVV wacht, hoe beter MVV's positie wordt t.b.v. de onderhandelingen.

Zo is het al jaren, en zo is het ook in dit jaar weer.

Hoe langer we wachten, hoe goedkoper de speler wordt.

Iedere euro moet worden omgedraaid, nog steeds!

Oja, even een voorbeeld: Vorig jaar was Verheijdt, Rajcomar en Pereira pas rond op donderdag 6 augustus. Dit was 1 dag voor de eerste wedstrijd uit naar Helmond.

Patience.

• Hartmans1973
  • Hartmans1973's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

02 Aug 2016 13:11
Nee ik snap het niet gelukkig heb je mij dat nu duidelijk gemaakt.

De betere spelers wachten heel lang om een contract te tekenen zodat MVV minder centjes kwijt is bedankt voor de uitleg.

Ook blij om te weten dat de mindere spelers al onder contract staan ergens nu komen die tenminste niet.

En het seizoen begint op 5 augustus ik zit niet te wachten op een MVV dat pas warm begint te lopen in de tweede helft van de competitie.

Je begint de competitie om kampioen te worden of in ieder geval een poging te wagen maar bij MVV twijfel ik daar over of dat de doelstelling is ieder seizoen.
The following user(s) said Thank You: bokkesprongen

• bokkesprongen
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2016 13:29
Waren wel 3 halve waar we kloten aan gehd hebben en het bies hebben we nog 2 jaar last van Pfffffffffffffffffff .

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2016 13:33
Vorig jaar heeft het lange wachten van MVV geen extra toppers opgeleverd

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

02 Aug 2016 13:47
Dat bedoel ik nou steeds je moet nu klaar zijn en je team hebben staan,en als zich nog iets voordoet is da leuk .Maar ik vind dat je vrijdag er moet staan ,de eerste klap is een daalder waard zeg ik maar altijd

• Badjakker
  • Badjakker's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Red White Dynamite

02 Aug 2016 13:53
Hartmans1973 wrote: Nee ik snap het niet gelukkig heb je mij dat nu duidelijk gemaakt.

De betere spelers wachten heel lang om een contract te tekenen zodat MVV minder centjes kwijt is bedankt voor de uitleg.

Ook blij om te weten dat de mindere spelers al onder contract staan ergens nu komen die tenminste niet.

En het seizoen begint op 5 augustus ik zit niet te wachten op een MVV dat pas warm begint te lopen in de tweede helft van de competitie.

Je begint de competitie om kampioen te worden of in ieder geval een poging te wagen maar bij MVV twijfel ik daar over of dat de doelstelling is ieder seizoen.

Ik wist ook wel dat je dit allang duidelijk was ;) .

Met je laatste zin ben ik het helemaal eens.

Maar dan mijn vraag: Hoe kan MVV jou nou overtuigen voor de competitiestart dat ze om het kampioenschap gaan strijden? En hoe weet jij dat dat dit seizoen niet het geval is?
Je antwoord zal waarschijnlijk zijn goede spelers, maar zoals afgelopen seizoen bij NAC te zien was is dit ook geen garantie op succes. Overigens heeft MVV ook geen geld voor "goede spelers".

Het totaalplaatje moet gewoon kloppen. Zie Leichester City (droomvoorbeeld). Matige spitsen Vardy en Mahrez die koningsduo bleken en aan de lopende band bleven scoren.

Time to create page: 0.360 seconds