>
Ontvangen bedankjes 820
Gohf schreef : Het is ook vrij normaal dat wanneer iemand naar een andere regio verhuist onbewust ook anders gaat spreken.
Jacques schreef : Vandaag precies drie jaar geleden zie ik nu pas. Mooie reden om hem vandaag te laten tekenen en wat filmpjes hiervan op sociale media te gooien:P
Over de inzet van Yildrim valt weinig te zeggen, maar ik ben het niet met je eens dat het alleen aan de aanvoer ligt. MVV heeft dit seizoen in heel wat wedstrijden een karrenvracht aan doelkansen gemist en daar maakte Yildrim zeker deel van uit. Recent kan ik me nog de wedstrijd tegen Telstar herinneren waarin hij meerdere doelpunten had moéten maken. Yildrim is gewoon geen killer, eerder een speler die graag veel in het spel betrokken is en zich graag wat laat terugzakken.Clermonts schreef : Atilla bevalt mij goed, het grootste probleem bij dit MVV is de creatieve middenvelder met de juiste steekpasses naar onze spitsen.
Van de 10 voorzetten van Joeri gaan er 8 achter en 2 over Atilla of Ogunjimi heen. Rendement Schrooijen is helaas nihil qua voorzetten!
Tel eerst ff de kansen die Ogunjimi of Atilla per wedstrijd krijgen, dat is bitterweinig.
Aanvoer is zeer belangrijk en met verdedigende middenvelders en geen Koolhof of aanvallende middenvelder zullen we zeker niet gaan winnen!
Laatste vermeldde er eentje op de site van Fortuna dat die in de belangstelling van fortuna stond voor het nieuwe seizoen...... Wat er van waar is?Charmeur schreef : Dat ze Lieder dan ook overnemen. Een goed scorende spits....