Transfergeruchten seizoen 2017-2018

24 jan 2018 09:16
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1636
AUB dan wel een scorende spits die ook na dit half jaar bij MVV blijft. Maar ja, waar haal je die vandaan...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
24 jan 2018 09:20 24 jan 2018 09:23 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1637
De interesse wordt ook bevestigd in een Italiaanse krant, trepke B postte dit net iltirreno.gelocal.it/livorno/sport/2018/...stop-1.16388564/amp/

Je zou inderdaad een behoorlijke transfersom mogen verwachten met nog een contract voor 1.5 jaar. Het negatief eigen vermogen van MVV is 200.000 Euro, die zou in een keer weg zijn met nog ruimte om te investeren in de ploeg (als ik het zo inschat). MVV moet daarentegen dan wel direct een vervanger klaar hebben mocht Okita last-minute vertrekken.

Maar goed, we hebben vaker dit soort geruchten gehoord, ik moet het allemaal nog eens zien.

Edit: hier staat dat het vrijwel zeker is www.livorno24.com/arriva-lattaccante-okita-dal-maastricht/
(via een comment onder het trepke B artikel)
Discussie gesloten.
24 jan 2018 10:00
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1638
Tuurlijk, je beste speler: direct wegdoen!

het gaat toch al zo lekker.
Discussie gesloten.
24 jan 2018 10:10
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1639
ik denk dat Okita zelf hierover t meeste te zeggen heeft.

Hij blijkt een echte Trouvaille en verdient hier niet de hoofdprijs. Livorno, een leuke kuststad in het warme Italië, en je salaris wellicht zien quadrupelen, wat zou jij doen als speler?

MVV is zoals gezegd niet in een luxe positie om de poot stijf te houden, maar mag natuurlijk wel wat eisen.

We zullen t zien, MVV moet je hierin niet shamen en blamen

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Boer458, Lijnsje@tappunt
Discussie gesloten.
24 jan 2018 10:32
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1640

Hill28 schreef : Tuurlijk, je beste speler: direct wegdoen!

Jep , vooral door de bril kijken die je zelf op wilt zetten. Als ik ergens een half jaar werk, vervolgens naar een mooie stad kan gaan en mijn salaris kan verdubbelen ga ik ook niet zeggen : Nee, want de fans vinden dat het niet lekker gaat.

Daarnaast, bekijk de mogelijkheden om nieuwe spelers te halen. Iedereen is vervangbaar, ook Okita. De laatste wedstrijden is hij niet meer zo als tijdens de eerste wedstrijden.

Maar goed, oordeel vooral zoals je het zelf wilt zien. Je zult een geweldig leven hebben dan.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
24 jan 2018 10:33
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1641
NWAKALI OHOHOHOHO!

Discussie gesloten.
24 jan 2018 10:54
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1642
Mooi dat het definitief is! Nu Okita blijkbaar op het punt staat om te vertrekken, lijkt me de kans groot dat Nwakali op rechts gaat spelen. Daar speelde hij vorig jaar zijn beste wedstrijden (vind ik). Probleem is alleen dat Kelechi niet echt een doelpuntenmaker bleek te zijn en dat Okita er al 8 heeft inliggen. Er moeten hoe dan ook dus nog doelpunten "ingekocht" worden.
Discussie gesloten.
24 jan 2018 11:22 24 jan 2018 11:25 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1643
Top dat Nwakali rond is, een absolute versterking! Hulde voor MVV dat ze dit geflikt hebben. 'MVV troeft Porto af in jacht op toptalent', een zin die je normaal alleen na een seizoen of 10 Football Manager/Championship manager ziet verschijnen ;). Nu maar even afwachten hoe serieus dat verhaal rondom Okita is. Nog anderhalf jaar contract, als het goed is geen gelimiteerde afkoopsommen meer in de contracten, dus we mogen er op papier van uit gaan dat een transfer MVV een leuk bedrag zal opleveren, waarmee op zijn minst een gelijkwaardige vervanger voor Okita gehaald kan worden (of een andere aanvallende versterking mocht Nwakali op rechts gaan spelen, wat een logische keuze zou zijn).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28
Discussie gesloten.
24 jan 2018 11:26
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1644
Jordy Croux in het Brabants Dagblad:

,,Ik ben nu 24 en dat is een leeftijd waarop je veel moet spelen", aldus Croux. ,,Bij Genk ben ik ooit ook buiten de boot gevallen. Dat was anders, want toen was ik pas 18 jaar. Ik ben toen uitgeleend aan Leuven en later aan MVV. Of ik nu ook weer verhuurd wil worden? Wie weet wat er nog gebeurt. De transfermarkt is nog een week open…”.
Discussie gesloten.
24 jan 2018 11:59 24 jan 2018 12:03 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1645

Lijnsje@tappunt schreef :

Hill28 schreef : Tuurlijk, je beste speler: direct wegdoen!

Jep , vooral door de bril kijken die je zelf op wilt zetten.
Maar goed, oordeel vooral zoals je het zelf wilt zien. Je zult een geweldig leven hebben dan.

Volgens mij bekijk jij het zelf ook door je Eigen bril, dus je zult dan ook wel een geweldig leven hebben.

Ik ben wel van de ratio, maar het wordt wat moeilijker als mn favoriete speler wegggaat in de winterstop. Wat vorig jaar ook al gebeurde met Croux. Toen was het argument dat hij een gelimiteerde transfersom had en dat MVV niet anders kon. Nu kan MVV wel anders.

Maar goed, dat we dit jaar niet meedoen voor het kampioenschap kan ook een argument zijn om hem juist wel weg te doen voor een hele goed prijs. Ik zal mijn mond houden als Croux en Nwakali volgende week in zijn plaats op t veld staan in de Geussselt.

Dan zou ik nog wat forumleden willen quoten vanuit de voorbereiding van dit seizoen:

Sjop
Okita is niet goed genoeg. Leuke acties maar geen rendement. Die scoort er geen 2 in een seizoen.

Lijnsje@Tappunt
Ben ik met je eens , wat ik ook heb gezien laag rendement. Zet er een goede spits neer die op de juiste plek staat en we lopen met hem weg. Daarnaast, als hij ook nog kon afmaken was hij niet op proef bij MVV.

Hill28
Na meerdere wedstrijden en traningen te hebben gevolgd de afgelopen weken, zou ik toch zeggen Okita én Benteke contracteren.
Okita is snel en sterk. Hij is een buitenspeler en heeft laten zien op beide kanten uit de voeten te kunnen en acties in huis te hebben waarvoor ik persoonlijk naar het stadion kom.

Mocht je mn bril willen lenen, neem ik m vrijdag wel voor je mee.
Discussie gesloten.
24 jan 2018 12:36
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1646
Of hij nou blijft of weg gaat iedere speler is te vervangen je moet alleen de keuze maken of je er iemand voor terug haalt of heb je hem al in huis.ik persoonlijk zou proberen Jordi croux te huren van willem2 dan heb je wel iemand die de club kent en ook de meeste van zijn teamgenoten ,maar wat is wijsheid.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Schapendonk
Discussie gesloten.
24 jan 2018 13:24
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1647
Okita was gewoon op de training overigens.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
24 jan 2018 13:25
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1648
"E’ quasi certo"
Het is dus nog niet 100% zeker dat hij naar Livorno gaat.
Maar het lijkt er wel op dat wij hem kwijt zijn. Vooral nu er kennelijk ook serie B clubs achter hem aan zitten.
Zal hopelijk een mooie transfersom opleveren.
Discussie gesloten.
24 jan 2018 13:29
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1649
Met Jordy Croux erbij eindigen we nog in de top 5. Daar ben ik van overtuigd. Je kunt Jordy namelijk ook in de spits zetten. Laten we het hopen...
Discussie gesloten.
25 jan 2018 11:11
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1650

Schapendonk schreef : Met Jordy Croux erbij eindigen we nog in de top 5. Daar ben ik van overtuigd. Je kunt Jordy namelijk ook in de spits zetten. Laten we het hopen...

Niet naar jou gericht, maar waarom gaan mensen dit altijd meteen plaatsen als een oud speler van ons ergens wellicht weg mag? Meteen de verhalen halen, hij komt en met hem....

Ik denk dat hij voor ons veel te duur is. Nwakali komt bijna voor niks voetballen. Willem 2 gaat echt niet Croux laten vertrekken, om vervolgens zelf zijn salaris te gaan betalen. Die jongen is toen weggegaan voor een hoger salaris, en dan kan MVV dat nu opeens wel betalen? Daarnaast, Croux is een buitenspeler en die hebben we genoeg. Als Okita vertrekt, is dit pas in de zomerstop.

De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.339 seconden