Transfergeruchten seizoen 2017-2018
20 jan 2018 09:34
Nwakali? Liever vandaag dan morgen!!!
Discussie gesloten.
20 jan 2018 11:38
Ik verwacht alleen nog een aanvallende middenvelder of spits .
Verder moeten we het met deze selectie doen en hopen dat het team zich herpakt en toch nog play offs gaat halen.
Dan volgende seizoen wederom een tussen jaar,waar spelers zoals ciranni,schroyen,maee en alle andere gehuurde ons gaan verlaten.
Ik hoop dan wel op een nieuwe trainer en dat het bestuur wat risico gaat nemen met het aantrekken van spelers,liefst geen huurde.
Discussie gesloten.
20 jan 2018 11:52
Je wilt dus spelers gaan kopen, vastleggen. Hoe wil je dat gaan doen. Zonder investeerder is dit een mission impossible. Of je moet promoveren en dat gaat weer niet want je zit met te weinig kwaliteit. Cirkel rond.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, peeke
Discussie gesloten.
20 jan 2018 14:51
Mienclub1902
Platinum Boarder
Als je echt verder wilt komen zullen je inderdaad een investeerder moeten zoek, maar daar wil "het old boys network"van us MVV-ke niet aan.
Waarom niet Van der Kraan als adviseur (net als bij Vitesse en bij Fortuna) een investeerder laten zoeken.....
Nu mis je ieder jaar een killer/topscorer in je team die net het verschil maakt. Elsen & Co laten het team best aardig laten spelen en dat met beperkte middelen. Het verschil zit um toch in de afmakers. Je ziet het nu weer met Ogunjimi/ Yildrim, voorheen Guvenc, Verheijd, allemaal "net niet spelers" .
De volgende gebruiker (s) zei dank u krampioen
Discussie gesloten.
20 jan 2018 15:33
Allemaal pure paniek bij mvv... we gaan het dit haar niet halen. Dat hadden wij allemaal al gezien in juni met de (aankopen) en nu maar allemaal oudspelers terug proberen te halen... had vorig jaar het zoojtje bij elkaar gehouden dan had je nu geen paniek gehad! maar zo zie je maar tot waar het netwerk loopt..... helaas helaas helaas mvv! zonder kundige stuurluij, blijven we amateurs!
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever
Discussie gesloten.
20 jan 2018 19:46
houtengerard
Administrator
Corrigeer me als ik het fout heb. Maar als MVV met een investeerder (die meestal onderpand wilt hebben in de vorm van een aandeel in de club) op de proppen komt. Dan komt er een direct opeisbare schuld vrij vanuit de Gemeente Maastricht over de 'schenking' die in 2010 is verstrekt. (3,55 miljoen euro voor het Stadion en de Schuldsanering uit 2010). MVV en de gemeente hebben toen bij die schenking voorwaarden afgesproken dat MVV nooit in handen mag vallen van derden (investeerders). Op het moment dat MVV dat wel doet, is er volgens mij sprake van contractbreuk
Dat zou betekenen dat als iemand ooit deze club wilt overnemen, dat hij (via MVV) sowieso al 1,7 miljoen euro moet betalen aan de Gemeente Maastricht wegens het verwerpen van gemaakte bindende afspraken. En met het restant kan de Gemeente gaan speculeren of het stadion dat zij gekocht hebben, een goede lange termijn investering is, of dat zij die beter van de hand kunnen doen. En wellicht zullen zij ook weer MVV in gebreke kunnen stellen.
Dus mocht MVV ooit een investeerder overwegen, dan staat daar een (duur) juridisch conflict tegenover met de eigen gemeente.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard, Boer458, M.V.V. 1902, Altied, M-MVV
Discussie gesloten.
20 jan 2018 20:43
Ik weet het niet zo. Voor een echte grote investeerder is 1,7 miljoen een peuleschil. Het woord investeerder zegt het al. Dat heeft die er ook zo weer uit. Mits die goed investeerd. Want over welke investeerder praten we eigenlijk? Ik neem aan iets anders dan de plaatselijke eetcafé.
Discussie gesloten.
21 jan 2018 11:35
Wanneer ik lees dat er een jong talent vanuit Amerika bij ons komt ballen vraag ik me gelijk af of daar geen investeerders te vinden zijn. Waarom niet wat meer contacten opdoen in Amerika?
Discussie gesloten.
21 jan 2018 11:58
webmastersfm
Platinum Boarder
Sjieske schreef : Wanneer ik lees dat er een jong talent vanuit Amerika bij ons komt ballen vraag ik me gelijk af of daar geen investeerders te vinden zijn. Waarom niet wat meer contacten opdoen in Amerika?
Investeerders vinden is niet moeilijk. Ze bieden zichzelf zelfs aan. MVV ligt goed in de markt. Maar als de deur met 6 nachtsloten dicht is en onze bestuurders als een herdershond ze wegjagen dan houd t gewoon op. Heel nobele gedachtes en af en toe een kinderachtige snauw maken naar Roda en Sittard dat de club van “ons” blijft.
Zucht.
MVV heeft 2 serieuze problemen die onze groei belemmeren. Stadion en principele bestuurders. Hopen op een wonder.
Discussie gesloten.
21 jan 2018 22:25
Ik vraag me altijd af hoe mensen aan zulke dingen komen .. investeerders die zichzelf aanbieden, maar worden “ buiten gesloten” door het bestuur.. really...
Discussie gesloten.
21 jan 2018 23:12
webmastersfm
Platinum Boarder
Zakelijk schreef : Ik vraag me altijd af hoe mensen aan zulke dingen komen .. investeerders die zichzelf aanbieden, maar worden “ buiten gesloten” door het bestuur.. really...
Ja meneer “zakelijk”. Als het om een meerderheidsbelang gaat haakt MVV af. Zijn ook de eigen woorden van Bert Kersten in een interview in de Limburger vorig jaar, waar hij spreekt over 2 partijen die het geprobeerd hadden. Waar baseer jij dan op dat dat niet zo is? Ok kom je puur ff voor te trollen.
Discussie gesloten.
22 jan 2018 11:13
Volgens de geruchtenmolen verhuurt Roda Van Velzen en Werker aan respectievelijk Almere en RKC. Nu denk ik niet dat Werker het beter zou doen dan Pereira en Mmae (ook niet slechter overigens) maar vooral Van Velzen had ik wel bij ons willen zien. Bij Volendam in pakweg 50 wedstrijden als linksbuiten 20 assists gegeven, en zelf 7 keer gescoord. Voor de Juup gewoon hele goede statistieken. Van Velzen mag toch wel weg bij Roda als ze niet degraderen, die kun je wellicht na een half jaar huur gratis oppikken.
Maar goed, die jongen wil zelf waarschijnlijk terug naar de randstad, vandaar Almere.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
22 jan 2018 15:23
krampioen
Platinum Boarder
houtengerard schreef : Corrigeer me als ik het fout heb. Maar als MVV met een investeerder (die meestal onderpand wilt hebben in de vorm van een aandeel in de club) op de proppen komt. Dan komt er een direct opeisbare schuld vrij vanuit de Gemeente Maastricht over de 'schenking' die in 2010 is verstrekt. (3,55 miljoen euro voor het Stadion en de Schuldsanering uit 2010). MVV en de gemeente hebben toen bij die schenking voorwaarden afgesproken dat MVV nooit in handen mag vallen van derden (investeerders). Op het moment dat MVV dat wel doet, is er volgens mij sprake van contractbreuk
Dat zou betekenen dat als iemand ooit deze club wilt overnemen, dat hij (via MVV) sowieso al 1,7 miljoen euro moet betalen aan de Gemeente Maastricht wegens het verwerpen van gemaakte bindende afspraken. En met het restant kan de Gemeente gaan speculeren of het stadion dat zij gekocht hebben, een goede lange termijn investering is, of dat zij die beter van de hand kunnen doen. En wellicht zullen zij ook weer MVV in gebreke kunnen stellen.
Dus mocht MVV ooit een investeerder overwegen, dan staat daar een (duur) juridisch conflict tegenover met de eigen gemeente.
beste Houten,
Als er een werkelijk daadkrachtige investeerder zou komen, dan zou de gemeente maar al te blij zijn dat ze gratis exposure krijgen. Er worden dan deals gesloten die goed zijn voor zowel de gemeente als de nieuwe eigenaar. Er spelen dan hele andere belangen mee dan alleen maar een provincieclubje ondersteunen. De historische (touristen) stad wordt uitgebreid met een potentiele topclub. Er wordt geinvesteerd in de club en in de stad zelf. De exposure is niet alleen landelijk maar internationaal. Het kost een paar centen, maar, dan heb je ook wat.
Discussie gesloten.
22 jan 2018 15:53
22 jan 2018 15:57 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
krampioen schreef : beste Houten,
Als er een werkelijk daadkrachtige investeerder zou komen, dan zou de gemeente maar al te blij zijn dat ze gratis exposure krijgen. Er worden dan deals gesloten die goed zijn voor zowel de gemeente als de nieuwe eigenaar. Er spelen dan hele andere belangen mee dan alleen maar een provincieclubje ondersteunen. De historische (touristen) stad wordt uitgebreid met een potentiele topclub. Er wordt geinvesteerd in de club en in de stad zelf. De exposure is niet alleen landelijk maar internationaal. Het kost een paar centen, maar, dan heb je ook wat.
Zeer weledele heer Krampioen,
Dat klopt wat u zegt in een ideaal scenario heeft Maastricht er zelf baat bij. Maar het neemt niet weg dat er een forse instapdrempel is voor een eventuele investeerder. De liefde moet al flink aanpappen, en in de romantiek moet er direct geschakeld worden naar versnelling vijf, er is geen tijd en ruimte om dingen af te tasten of een SOA-test uit te voeren bij elkaar , want zodra het krabbeltje komt, liggen de aanmaningen al op de mat, en staat de naam van het nieuwe liefje nergens op de rekeningen. Kortom het risico blijft bij MVV liggen. Want dit is ook voor onze concurrentie de uitgelezen kans om ons in één klap van haard en huis te beroven, door een charlatan te sturen die de kuisheidsgordel nooit afdoet tijdens het consummeren van het huwelijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u krampioen
Discussie gesloten.
22 jan 2018 16:07
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Onderwerp Auteur
Maak anders een apart topic voor een investeerder (als ik me niet vergis bestaat deze al) en laat ons hier richten op inkomende en uitgaande transfers.
VI schrijft net dat MVV de beste papieren heeft om Nwakali terug te halen. Het lijkt me een kwestie van tijd, al denk ik dat MVV niet al haar geld wilt uitgeven voor hem om vervolgens geen spits meer te kunnen halen.
Ben benieuwd
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, opadiehard
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.351 seconden