Transfergeruchten seizoen 2017-2018

18 jan 2018 13:53
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1576

Hill28 schreef :

dreekemvvke schreef : Hou toch eens op over het bies vond hem vorig jaar al niks veel te weinig voetbal inzicht hij zou mijn oma nog niet voorbij komen en nu in de Engelse derde divisie speelt hij weer niet en zo iemand wil jij terughalen naar mvv .Mvv moet gaan voor een linkeraanvller die missen we of jari Oosterwijk van fc Twente .

Achja..sommige mensen kunnen alleen maar zeiken.Maar stonden waarschijnlijk wel op de banken tegen Cambuur vorig jaar..

Een zwaluw maakt nog geen zomer. Eén belangrijke goal maakt Thomas nog geen geweldige voetballer.

Ik snap Dreeke zijn redenatie. Als hij vorig jaar geen fan van hem was, kan hij lastig nu opeens fan van hem zijn en hem de redder in nood vinden. De linkeraanvaller ben ik niet met hem eens, omdat Schrooijen nu wel steeds iets beter gaat spelen en Golpek nog op de bank hebben.

Ik ben ook geen geweldige fan, maar heb toch wel eens geroepen van ''hadden we hem nu nog maar in de punt staan''. Nu het daadwerkelijk een stapje korter bij is, vraag ik me ook af of we hier wel zo blij mee moeten zijn.

Oosterwijk heeft overigens Cambuur afgezegd voor een huurperiode van een half seizoen. De reden waarom weet ik niet, maar ik vind dat ze daar betere spitsen hebben rondlopen en dus wellicht niet als eerste spits gezien werd. Als MVV hem als eerste spits ziet, zie ik hem wel komen. Maar ja, we hebben nu eenmaal geen scoutingsnetwerk en Ron Promotion zal niet op dit forum meelezen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
18 jan 2018 14:06
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1577
Hill28 dat is geen zeiken maar gewoon de waarheid en dat jij niet wil zien dat Thomas Verheydt niet kan voetballen ,dat zegd meer over jouw voetbal kennis dan over wat ik zeg over Thomas ,en op de banken heb ik nog nooit gestaan en zeker niet voor iemand die zo weinig gepresteerd heeft als deze jongen. heb deze jongen nooit gezien als een speler waar mvv op zat te wachten .en verder maakt ik er geen woorden meer aan vuil,zonde van mijn energie.
Discussie gesloten.
18 jan 2018 14:13
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1578
Lijntje ik zie ook liever koen maar jari erbij zou ik geen slecht idee vinden heeft bij Twente laten zie dat hij een balletje kan trappen ,en ook een doelpuntje kan maken behendige speler volgens mij en ja hoopt dat schrooien weer lekker in zijn vel komt te zitten kunnen we best veel plezier nog van hebben.
Discussie gesloten.
18 jan 2018 14:46 18 jan 2018 14:47 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1579

dreekemvvke schreef : Hill28 dat is geen zeiken maar gewoon de waarheid en dat jij niet wil zien dat Thomas Verheydt niet kan voetballen ,dat zegd meer over jouw voetbal kennis dan over wat ik zeg over Thomas ,en op de banken heb ik nog nooit gestaan en zeker niet voor iemand die zo weinig gepresteerd heeft als deze jongen. heb deze jongen nooit gezien als een speler waar mvv op zat te wachten .en verder maakt ik er geen woorden meer aan vuil,zonde van mijn energie.

Kerel weurs diech noe noets 'n meuj vaan d'ch zelf? Alles wat neet in diene dinkwereld pas, is per definitie altied verkierd bij diech. En al wat dat oet diene moond kump, dat is veur diech daan ouch mètein ''de woerheid''....
En al die lui -'t gros op dit forum- die aanders dinke es diech, die snappe 't volges diech allemaol neet...Mèt innege regelmaot raakste daan veur de zoeväölste kier weer 'ns in zwoere paniek, en beginste mèt allerlei verwiete en sjampwäörd 't forum te bevuile. Tot euvermaot vaan ramp beginste daan ouch nog dèks te verkondege totste al zoe aajd bis, en zoeväöl mèt gemaak höbs, en goejste 't altied weer op d'ne aoh zoe volwasse leeftied.

Tip gratuit: Gedraag d'ch daan ouch nao d'ne leeftied en respecteer 'n aander meining. En biste 't örges neet mèt eins? Prima, mer kom daan mèt gooj tege arguminte, in plaots vaan dat alieweg gestamp vaan d'ch...

En daan vraoge lui z'ch aof boerum 't forum toch zoe leeg aon 't loupe is...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer, Anna D., johan, Sjonnie, Hill28, Zoewiezoe, M-MVV
Discussie gesloten.
18 jan 2018 17:32
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1580
Mvvke blij dat jij mij denk te kennen maar heb jij daar het verschrikkelijk mis mee .Punt 1 heb ik zoveel meer verstand van het spelletje dan jij ooit zult krijgen.punt twee als ik vind dat een speler het niet waarmaakt dan zeg ik dat en bij mensen zo als jij die altijd maar overal achteraan lopen kan ik niet over voetballen discuteren en dat zie ik nou ook weer hoe je reageerd .jammer voor de rest zul je best een aardige jonge man zijn .verder maakt ik er geen woorden aan vuilmaak blijf ik mijn mening geven of jij het leuk vind of niet.
Discussie gesloten.
18 jan 2018 17:41
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1581

dreekemvvke schreef : Mvvke blij dat jij mij denk te kennen maar heb jij daar het verschrikkelijk mis mee .Punt 1 heb ik zoveel meer verstand van het spelletje dan jij ooit zult krijgen.punt twee als ik vind dat een speler het niet waarmaakt dan zeg ik dat en bij mensen zo als jij die altijd maar overal achteraan lopen kan ik niet over voetballen discuteren en dat zie ik nou ook weer hoe je reageerd .jammer voor de rest zul je best een aardige jonge man zijn .verder maakt ik er geen woorden aan vuilmaak blijf ik mijn mening geven of jij het leuk vind of niet.

De bis eigelek allein mer aon 't bevestige wat iech zjus aon 't sjrieve bin, mer dat höbste neet ins door. Zelf reflectie is geluif iech neet zoe dien dink he, menier de alwetende dee alles wèt vaan voetbal en dat gelökkeg neet 190365783287 kier aon 't verkondige is...:whistle:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie, Gohf, Zoewiezoe
Discussie gesloten.
18 jan 2018 18:06
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1582

MVVke schreef :

dreekemvvke schreef : Mvvke blij dat jij mij denk te kennen maar heb jij daar het verschrikkelijk mis mee .Punt 1 heb ik zoveel meer verstand van het spelletje dan jij ooit zult krijgen.punt twee als ik vind dat een speler het niet waarmaakt dan zeg ik dat en bij mensen zo als jij die altijd maar overal achteraan lopen kan ik niet over voetballen discuteren en dat zie ik nou ook weer hoe je reageerd .jammer voor de rest zul je best een aardige jonge man zijn .verder maakt ik er geen woorden aan vuilmaak blijf ik mijn mening geven of jij het leuk vind of niet.

De bis eigelek allein mer aon 't bevestige wat iech zjus aon 't sjrieve bin, mer dat höbste neet ins door. Zelf reflectie is geluif iech neet zoe dien dink he, menier de alwetende dee alles wèt vaan voetbal en dat gelökkeg neet 190365783287 kier aon 't verkondige is...:whistle:

Dreeke is vast wel ergens als scout werkzaam met zoveel voetbalverstand toch ???
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke
Discussie gesloten.
18 jan 2018 18:26
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1583
Als je dat maar weet ,
Discussie gesloten.
18 jan 2018 20:21
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1584
Code rood vandaag in Banneux ND. gamins.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Discussie gesloten.
18 jan 2018 21:11
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1585

Dat is dreeke ten voeten uit . zoveel meer verstand van het spelletje !!!! Bescheidenheid siert de mens .
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke
Discussie gesloten.
18 jan 2018 21:29
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1586
Iets wat waar is hoef niet bescheiden over te doen zeker als je op een bepaald niveau heb gespeeld en veel in het voetbal heb meegemaakt
Discussie gesloten.
18 jan 2018 21:38
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1587

dreekemvvke schreef : Iets wat waar is hoef niet bescheiden over te doen zeker als je op een bepaald niveau heb gespeeld en veel in het voetbal heb meegemaakt

Op een bepaald niveau heb gespeeld he ?? Zo hoog zal dat niveau echt niet zijn geweest , anders was je identiteit wel bekend op dit forum .
Discussie gesloten.
18 jan 2018 22:15
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1588
Onder contract gestaan bij een betaalde club.
Discussie gesloten.
18 jan 2018 22:48
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1589
Dreeke je bent tot de echte ??
Discussie gesloten.
18 jan 2018 22:58
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1590
Ja dat ben ik ,maar ik hoef dat toch niet aan de grote klok te hangen,ik wil gewoon mijn mening op dit forum zeggen hoe ik over bepaalde dingen denk maar af en toe leest ik dingen van mensen die maar over alles praten waar ze eigenlijk helemaal geen kijk op hebben of iets vanaf weten.ik denk dat jij dat wel begrijpt
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.329 seconden