>
Ontvangen bedankjes 1190
Hill28 schreef :
dreekemvvke schreef : Hou toch eens op over het bies vond hem vorig jaar al niks veel te weinig voetbal inzicht hij zou mijn oma nog niet voorbij komen en nu in de Engelse derde divisie speelt hij weer niet en zo iemand wil jij terughalen naar mvv .Mvv moet gaan voor een linkeraanvller die missen we of jari Oosterwijk van fc Twente .
Achja..sommige mensen kunnen alleen maar zeiken.Maar stonden waarschijnlijk wel op de banken tegen Cambuur vorig jaar..
dreekemvvke schreef : Hill28 dat is geen zeiken maar gewoon de waarheid en dat jij niet wil zien dat Thomas Verheydt niet kan voetballen ,dat zegd meer over jouw voetbal kennis dan over wat ik zeg over Thomas ,en op de banken heb ik nog nooit gestaan en zeker niet voor iemand die zo weinig gepresteerd heeft als deze jongen. heb deze jongen nooit gezien als een speler waar mvv op zat te wachten .en verder maakt ik er geen woorden meer aan vuil,zonde van mijn energie.
dreekemvvke schreef : Mvvke blij dat jij mij denk te kennen maar heb jij daar het verschrikkelijk mis mee .Punt 1 heb ik zoveel meer verstand van het spelletje dan jij ooit zult krijgen.punt twee als ik vind dat een speler het niet waarmaakt dan zeg ik dat en bij mensen zo als jij die altijd maar overal achteraan lopen kan ik niet over voetballen discuteren en dat zie ik nou ook weer hoe je reageerd .jammer voor de rest zul je best een aardige jonge man zijn .verder maakt ik er geen woorden aan vuilmaak blijf ik mijn mening geven of jij het leuk vind of niet.
MVVke schreef :
dreekemvvke schreef : Mvvke blij dat jij mij denk te kennen maar heb jij daar het verschrikkelijk mis mee .Punt 1 heb ik zoveel meer verstand van het spelletje dan jij ooit zult krijgen.punt twee als ik vind dat een speler het niet waarmaakt dan zeg ik dat en bij mensen zo als jij die altijd maar overal achteraan lopen kan ik niet over voetballen discuteren en dat zie ik nou ook weer hoe je reageerd .jammer voor de rest zul je best een aardige jonge man zijn .verder maakt ik er geen woorden aan vuilmaak blijf ik mijn mening geven of jij het leuk vind of niet.
De bis eigelek allein mer aon 't bevestige wat iech zjus aon 't sjrieve bin, mer dat höbste neet ins door. Zelf reflectie is geluif iech neet zoe dien dink he, menier de alwetende dee alles wèt vaan voetbal en dat gelökkeg neet 190365783287 kier aon 't verkondige is...
dreekemvvke schreef : Iets wat waar is hoef niet bescheiden over te doen zeker als je op een bepaald niveau heb gespeeld en veel in het voetbal heb meegemaakt