Transfergeruchten seizoen 2017-2018
10 jan 2018 14:42
mvv supporter
Platinum Boarder
Ik snap dat er mensen blij zijn met de 2 nieuwe spelers.
Een blessure kan nu iets makkelijker worden opgevangen.
En ja wie weet word het wel de nieuwe Tom Deamen of dergelijke.
Maar voor het moment blijven het spelers die fortuna niet meer nodig had.
50% kans dat we hier profijt van hebben en 50% kans dat we er spijt van krijgen.
Ik wacht nog even af.
Ik had liever een aanvaller gezien.
Aangezien onze spitsen alweer problemen hebben en alweer niet kunnen spelen
Discussie gesloten.
10 jan 2018 15:41
bokkesprongen
Platinum Boarder
Het zijn natuurlijk * halve of minder * en samen nog geen * ganse * er vertrekt wel een * ganse * maar met zoveel blessure,s is het te begrijpen .
Geld maakt niet gelukkig maar is wel verrektes gemakkelijk alhoewel bij *ODA jc lukte het met geld ook al niet ,er kwamen alleen meer problemen van .
En bij Fortuna is het afwachten wat het word ................
Discussie gesloten.
10 jan 2018 16:06
Stadion de geusselt
Junior Boarder
Vanmorgen is vanzeir met zijn vader gesignaleerd bij stadion de geusselt hij liep naar binnen en vervolgens kwam Elsen ook na binnen zou het dan toch dat we een huurling krijgen van Genk ??
Discussie gesloten.
10 jan 2018 20:54
Boredass
Platinum Boarder
Stadion de geusselt schreef : Vanmorgen is vanzeir met zijn vader gesignaleerd bij stadion de geusselt hij liep naar binnen en vervolgens kwam Elsen ook na binnen zou het dan toch dat we een huurling krijgen van Genk ??
Volgens mij zit Vanzeir gewoon in Benidorm met Racing Genk.
Discussie gesloten.
10 jan 2018 21:37
Frank Salemans
Platinum Boarder
Wellicht is er toch wel een mogelijkheid (nieuwsblad.be):
Racing Genk: Het fit krijgen van de vele geblesseerden is prioriteit. Aangezien Heynen met een knieblessure out is tot het einde van het seizoen en aangezien ook Berge na de winterstop vermoedelijk nog niet onmiddellijk inzetbaar is, is een verdedigende middenvelder prioritair. Ibrahima Seck, de middenvelder van Waasland-Beveren, staat bovenaan het verlanglijstje. Een flankaanvaller. Door de onbeschikbaarheid van Trossard blijven er op die twee posities slechts drie spelers over: Buffel en de jongeren Zhegrova en Benson. Er wordt overwogen om enkele jongeren uit te lenen. Maar gezien de hoge blessurelast, is het niet zeker of Genk zich dat ook kan permitteren.
Discussie gesloten.
10 jan 2018 21:56
Boredass schreef :
Stadion de geusselt schreef : Vanmorgen is vanzeir met zijn vader gesignaleerd bij stadion de geusselt hij liep naar binnen en vervolgens kwam Elsen ook na binnen zou het dan toch dat we een huurling krijgen van Genk ??
Volgens mij zit Vanzeir gewoon in Benidorm met Racing Genk.
Inderdaad. Zat gisteren nog gewoon in Benidorm. Kan trouwens zijn dat hij even op en neer gevlogen is.
www.hln.be/sport/voetbal/belgisch-voetba...orzorg-niet~a7dcbf2f
Discussie gesloten.
11 jan 2018 10:20
Jim Cemint
Platinum Boarder
Bij dit soort opmerkingen moet ik toch weer denken aan een Nigeriaanse oud speler en dat tankstation tegenover De Geusselt. Op social media was er deze week ook iemand die vol overtuiging wist te melden dat Corendon als nieuwe shirtsponsor zou worden gepresenteerd en een contract voor 3 jaar had ondertekend. Het werd uiteindelijk Open Line voor een half jaar (ben ik ook tevreden mee hoor). Dus dat Vanzeir gesignaleerd zou zijn, neem ik met een korreltje zout. Al hoop ik natuurlijk stiekem wel dat het klopt
Trouwens... dat Karelis (aanvaller) opnieuw geblesseerd is geraakt in Benidorm werkt ook niet in ons voordeel.
Discussie gesloten.
15 jan 2018 13:17
Volgens "De Limburger", mogen bij VVV 3 spelers weg wegens gebrek aan speeltijd. Hieronder is ook Nwakali. Zou een prima versterking zijn voor de rest van het seizoen.
MVV, Door Dik En Door Dun
Discussie gesloten.
15 jan 2018 14:34
Wat mvv nodig heeft is iemand die doelpunten kan maken ,maar volgens mij hebben wij die al Koen kostong is de naam .We moeten eens ophouden met geen ervaring maar deze jongen een riele kans geven door hem meerdere wedstrijden te laten spelen en te laten staan ,want dan krijg je vanzelf wel de ervaring en gaat het soms wat minder ,dan is dat geen probleem daar leert hij alleen maar van . En geloof mij maar de doelpunten komen er vanzelf van geef hem het vertrouwen en je zult zien dat het goed komt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans
Discussie gesloten.
15 jan 2018 18:36
Shef
Gebruiker is geblokkeerd
Zou Mart Lieder geen optie zijn
Discussie gesloten.
15 jan 2018 19:03
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Onderwerp Auteur
Shef schreef : Zou Mart Lieder geen optie zijn
Tuurlijk wel: de topscoorder van de Jupiler League is voor een appel en een ei op te halen. Geen Eredivisieclub die hier naar zal kijken. Wellicht maak je met deze post de clubs wakker.
Ga jij met de collectebus staan?
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
15 jan 2018 23:09
Jim Cemint
Platinum Boarder
Tja.... Mart Lieder. Die is nu inderdaad niet meer haalbaar. Maar waarom weet een clubje als Eindhoven (met alle respect) wel zo'n spits te vinden? Idem dito FC Oss destijds met Boere en bijvoorbeeld nu ook weer Emmen met Peters. Op de een of andere manier lukt het MVV niet om aanvallers te binden die moeiteloos het net weten te vinden. Ik weet het... elke club wil er zo eentje (en liefst twee) maar als ik zie dat clubs van een minder kaliber betere spitsen weten te strikken, dan vraag ik me toch af wat dat nou is. Hebben die een aantrekkelijker totaalplaatje te bieden? Voor een mooi stadion, een prachtige sfeer een club met historie of een fraaie stad hoef je niet naar pak 'm beet Oss of Emmen. Het zal dan toch wel een kwestie van geld zijn. Of scouten Ron en consorten niet goed genoeg als het om spitsen gaat?
Discussie gesloten.
15 jan 2018 23:27
Say HuHa Nwakali HuHa Nwakali..
Discussie gesloten.
16 jan 2018 08:32
Klopt helemaal Dreeke, Tel hierbij op dat MVV een trainer in de staf heeft zitten die spits bij Liverpool is geweest. Hij heeft zelfs 1 interland heeft gespeeld. Die zal zijn ervaring toch graag willen delen?
Discussie gesloten.
16 jan 2018 08:32
Klopt helemaal Dreeke, Tel hierbij op dat MVV een trainer in de staf heeft zitten die spits bij Liverpool is geweest. Hij heeft zelfs 1 interland heeft gespeeld. Die zal zijn ervaring toch graag willen delen?
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.601 seconden