Transfergeruchten seizoen 2017-2018

20 dec 2017 16:33
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1471

Fortuna88 schreef :

Gohf schreef :

Kay schreef : Hoor van verschillende Fortunezen dat Nwakali in de winterstop naar hun over zou stappen. Ik mag toch hopen dat als het een optie is dat hij wegens te weinig spelminuten niet bij VVV blijft, dat ie dan gewoon naar ons terug komt.
Ik ga er echter gewoon van uit dat het gelul is en hij het seizoen gewoon afmaakt in Venlo.

Ik heb dat gerucht ook gehoord. Uitstekende voetballer maar hebben al 3/4 van dat soort jongens op het middenveld/aanval rondlopen, betwijfel of hij het soort middenvelder is wat we zoeken. Oliseh en Nwakali zijn trouwens beide Nigeriaans dus dat maakt het wel iets geloofwaardiger. Staat overigens gewoon onder contract bij Arsenal dus zal alleen verhuurd mogen worden denk ik. Zonder optie tot koop zou ik hem fijn in Venlo laten, dan loopt ie na een half jaar weg en heb je er niks meer aan. Lijkt mij dus niet serieus.

Mocht Nwakali weg mogen bij VVV waarom zou hij dan perse naar MVV moeten gaan? Die jongen heeft een leuk jaar gehad bij MVV maar voor de rest heeft hij niks met MVV en de stad Maastricht(is niet alleen bij MVV zo, ook bij Fortuna als ze een speler huren). Als je als VVV speler moet kiezen om te voetballen voor MVV of Fortuna dan lijkt mij de keus makkelijk en dan kies je voor Fortuna.(Als Fortuna middenmoot stond en MVV was koploper dan was de keus MVV makkelijker). Als voetballer wil je ergens voor spelen, Fortuna doet tot op heden mee voor het kampioenschap. Ik weet niet als ik blij moet zijn als hij naar Fortuna zou komen, Ik zie liever een speler als Tom Daemen in zijn goede jaren.

Ligt maar net aan de speler natuurlijk. Nwakali heeft veel vertrouwen nodig en na even wennen heeft hij dat in Maastricht gekregen en kwam hij ook veel beter in zijn spel. Hij komt zelf nog af en toe kijken in het stadion, dus hij heeft toch warme gevoelens hier. Daarnaast zijn er natuurlijk ook goede contacten nog tussen Arsenal en MVV. Zo gek zou ik het dus niet vinden als hij terug komt hier, aangezien hij in Venlo vrijwel geen minuten maakt.
Discussie gesloten.
20 dec 2017 18:19 20 dec 2017 18:21 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1472
Dat MVV een geautomatiseerde brief aan de muur hangt als oorkonde, wilt niet meteen zeggen dat we ook een band hebben met Londen. Ik verwacht daar sinds het vertrek van Jonker helemaal niets meer van. Dit was zijn persoonlijke hand vorig seizoen, daarna was het ook voorbij.

Oliseh als ex-international van zijn eigen land zal natuurlijk ook een doorslaggevende factor kunnen zijn om te kiezen voor Fortuna. Ik denk ook niet dat zijn makelaar weer voor ons zal kiezen, omdat juist hij het was die deze jongen financieel op de markt wilt zetten en MVV een gewogen station is geweest dat niet veel internationale allure teweeg heeft gebracht. Het seizoen was vorig jaar nog niet ten einde of hij was hem alweer aan het etaleren bij een andere club om op een hoger niveau uit te komen.

Het (transfer)netwerk rondom Fortuna en de link met Oliseh zou weleens doorslaggevend kunnen zijn mocht hij daadwerkelijk een nivo lager willen gaan voetballen. Maar ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat hij het seizoen niet gewoon afmaakt bij VVV, Eredivisie staat beter op je CV dan Jupiler league, zeker als je de marktwaarde wilt opkrikken voor je cliënt. In de Jupiler League zit je toch een beetje in een vergeten hoekje op het Europese toneel. En vooral als je als makelaar graag wilt gaan oogsten waar je in hebt geïnvesteerd, dan ga je niet trajecten met weinig rendement opnieuw doen. Zeker niet als je cliënt zoveel 'jeugdfaam' al heeft. (denk ik)
Discussie gesloten.
21 dec 2017 06:31
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1473
Ik denk dat het voor geen enkele partij een uitkomst is dat Kelechi weer naar Maastricht komt. Hij zal VVV niet veel geld kosten, dus wanneer hij verhuurd zal moeten worden zal dat op last van Arsenal en zijn zaakwaarnemer zijn. Verwacht dat beide partijen niet staan te springen om hem wederom naar de Juup te sturen.
Bovendien, indien dat wel het geval zou zijn, is Fortuna een veel logischer keuze. Die ploeg speelt nu immers mee voor het kampioenschap en heeft een Nigeriaanse trainer. Wanneer deze op hem inspreekt, weegt dat zeker mee. Een 18-jarige jongen uit Nigeria raakt in tien maanden heus niet dusdanig verknocht aan Maastricht dat hij nergens anders meer wil spelen.

Daarnaast, MVV moet hier zelf ook niet meer aan beginnen. We hebben voor zijn positie Koolhof gehaald. Ook een jongen met potentie die de laatste weken steeds beter begint te voetballen. Geef Dean het vertrouwen op die positie, in plaats van een jongen die in de zomer weer weg is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Sjonnie
Discussie gesloten.
28 dec 2017 22:16
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1474
waar blijven die versterkingen? En interesse voor Schroyen is ook weg?
Discussie gesloten.
28 dec 2017 22:17
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1475
Winterstop. Een mogelijkheid om de selectie te versterken. Gaat het gebeuren? Eerlijk gezegd denk ik van niet. Het is ook niet echt nodig. Als iedereen gezond is hebben wij een hele redelijke selectie. Natuurlijk, we hebben weer geen echt effectieve centrumspits, en ja, wij zouden nog een extra centrumverdediger kunnen gebruiken. Maar al met al, we kunnen nog de play offs halen en geld is er toch niet. Wat denken jullie ?
Discussie gesloten.
28 dec 2017 23:32
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1476
Volgens mij gaat de transfermarkt pas op 3 januari open. En duurt tot de 31ste, vaak worden de laatste dagen de meeste transfers gedaan. Áls MVV dus al een versterking haalt, dan verwacht ik die pas in de laatste week.

Overigens de vraag wat men verstaat onder een ‘versterking’

On teleurstellingen te voorkomen en verwachtingen niet te hoog te hebben kunnen we denk ik beter spreken van ‘mogelijke uitbreiding van de selectie’.

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
28 dec 2017 23:59
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1477
Taiwo is ook alweer gespot bij de Mac?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke
Discussie gesloten.
29 dec 2017 15:28
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1478

krampioen schreef : Winterstop. Een mogelijkheid om de selectie te versterken. Gaat het gebeuren? Eerlijk gezegd denk ik van niet. Het is ook niet echt nodig.

Niet echt nodig? Het lijkt me toch overduidelijk dat het ontbreekt aan breedte in deze selectie. Ik denk dat de kracht van een sterke bank ook zwaar is onderschat aan het begin van dit seizoen. Vorig jaar kenden we de luxe dat we spelers als Guvenc en Nkoyi op de bank hadden zitten, om er maar een paar te noemen. Als dat dit jaar ook het geval was geweest hadden we ondanks alle blessures wel wat plekken hoger gestaan. Een afmaker halen is een utopie. Daarbij moet je geluk hebben in de zomerperiode. Nu zou ik vooral inzetten op het verbreden van de selectie. En dan niet met spelers van Geusselt Sport en Meerssen, maar bankzitters van een profclub.
Discussie gesloten.
30 dec 2017 10:18
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1479
@ krampioen hoe kun je nu tevreden zijn over het huidige elftal.
Dat je misschien iets lagere verwachtingen hebt dan mij kan ik inkomen.
Maar je zegt "Natuurlijk, we hebben weer geen echt effectieve centrumspits"
Nou in mijn mogen hebben we in eerste instantie uberhaubt geen effectieve spits.
Al onze spitsen scoren niet tot amper of kunnen niet eens spelen. Op het gebied van Spitsen heeft MVV echt gefaald dit jaar.
En ik hoop toch ook dat jou verwachting van een spits niet is een persoon die 2-3 x gescoord heeft halverwege het seizoen.

terwijl andere nog een positieve kant van dit team inzien doe ik dat niet.
Ik vind dat we vele malen slechter af zijn als vorige jaar en dat de team spirit / het vuur om te winnen meer verkocht is met het bies.
Weer een tussen seizoen zoals alle andere met als kers op de taart misschien het gemis van de playoffs.
We kunnen de playoffs beter missen want iets te zoeken hebben we er toch niet.

Nou gaan we oefenen tegen amateurs in de hoop er zelf beter van te worden of het team beter te leren kennen.
Niet een wedstrijd die ik ga bezoeken en ook niet een wedstrijd die ik verwacht had als 1902 kaarthouder.
Discussie gesloten.
31 dec 2017 13:45
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1480
Er moet zeker nog wat bijkomen. De geblesseerde spelers zijn bijna fit, op Ippel (ook niet de minste) en Janssens na. Je hebt ook te maken met schorsingen, dan val je weer terug op jongens als Golpek en Kostons. Gezien de recente blessures en interlandverplichtingen heeft bijvoorbeeld Schroijen een aantal keren linksback moeten spelen. Dat was niet zo geslaagd. Achterin zou je nog een man of twee moeten halen. Bijvoorbeeld Chiro N'Toko van NAC en Thomas Oude Kotte van Vitesse. Middenveld versterken met Jeff Stans. Die komt bij NAC niet aan de bak. En aanvallend zou je kunnen proberen om Jordy Croux te huren (wat afgelopen zomer nog een poging mislukte) of Thomas Verhaar van Sparta. Verder zou je nog kunnen kijken om N'Koyi terug te halen. Maar nog een derde niet fitte spits zitten we ook niet op te wachten.
Discussie gesloten.
01 jan 2018 11:45
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1481
juist aan een halve spits hebben we niets, als er nu ingekocht word moet het met zekerheid een toevoeging of upgrade zijn.
Alhoewel dat op het gebied van onze spitsen wel heel erg makkelijk zal gaan.
Maar MVV kennende zal het wel teleurstellen.
Discussie gesloten.
02 jan 2018 07:44
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1482
Goede namen die je hier noemt! N'Toko is al lange tijd geblesseerd geloof ik, dus daar kunnen we onze vingers beter niet aan branden. Wellicht gaat hij ook voor zijn kans bij NAC. Van mij mag Daryl Mijnwerker terugkeren de tweede seizoenshelft. Bart Vriendts van Sparta zou ook een goede voor ons zijn.

Stans zou voor MVV-begrippen een echte topper zijn! Snap eerlijk gezegd niet waarom hij daar niet aan de bak komt, vond hem bij Excelsior altijd een van de beteren, op Eredivisieniveau. Heb vernomen dat hij een aanzienlijk salaris ontvangt bij NAC, dus het lijkt me voor hen ook van belang dat hij aan spelen toekomt, om de kans om hem te slijten in de zomer te vergroten. Onder Vreven heeft hij dit seizoen nog geen minuut gespeeld namelijk, dus dat lijkt een kansloze missie te gaan worden.

Zelfde geld voor Verhaar, was een van Sparta's beste spelers in hun kampioensjaar. Zie hem graag naar Maastricht komen. Een andere optie voor de spits zou Jari Oosterwijk kunnen zijn, een prima spits voor de Juup.
Discussie gesloten.
02 jan 2018 13:29
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1483
Van mij mag Croux gehuurd worden en een versterking op linksback is ook nodig.

Een echt goede verdedigende middenvelder of centrumverdediger zou ook wonderen doen. Verkoop van Schroyen zou wat mij betreft acceptabel zijn in deze fase.
Discussie gesloten.
02 jan 2018 14:45
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1484
Schroyen moet je juist niet verkopen. Je moet gaan kijken of je een linksback kan vinden die een klik weet te krijgen met hem. Kijk naar het vorige seizoen met Labylle. Maar goed, hoe kom je er achter of een speler een meerwaarde is én een klik heeft met een medespeler vóór dat je hem gehaald hebt... niet lijkt me.
Discussie gesloten.
02 jan 2018 17:06
maenenp
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1485
Mss labylle terughalen ! Speelt niet altijd in venlook en wilt mss terugkomen.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.315 seconden