Transfergeruchten seizoen 2017-2018
15 nov 2017 11:19
Karakter
Platinum Boarder
Dan krijg je nog een geval Ogunjimi. Met ons geluk momenteel zul je zien dat hij bij de eerste aanname zwaar geblesseerd raakt. Verder weet ik niet of hij op kunstgras uit de voeten kan. Dit stukje schrijfsel lijkt er meer op dat hij zichzelf bescherming wil bieden zodat er misschien nog een club komt voor hem in plaats van toe te geven dat hij het niveau niet meer aan kan en beter kan stoppen met voetballen.
Discussie gesloten.
15 nov 2017 11:21
SANHARIB MALKI: “IK KIES VOOR FORTUNA”
Sanharib Malki zet zijn carrière voort bij Fortuna Sittard. De clubleiding bracht het heugelijke nieuws vanochtend naar buiten nadat gisteren bekend werd dat Roda JC Kerkrade definitief niet in zee gaat met de Syriër. Roda JC trainer Molenaar is concreet: “We hebben met Dani Schahin een topspits in huis, we hoeven geen tweede spits.” Sanharib is blij dat hij in Limburg kan blijven spelen: “ik koester goede herinneringen aan Limburg. Volgend jaar wil ik Eredivisie voetbal spelen, dan is de kans bij Fortuna groter dan bij Roda JC.” De transfervrije ‘Tank van Damascus’ tekent een contract voor anderhalf jaar bij de club uit Sittard.
Link
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
15 nov 2017 11:48
Jacques schreef :
SANHARIB MALKI: “IK KIES VOOR FORTUNA”
Sanharib Malki zet zijn carrière voort bij Fortuna Sittard. De clubleiding bracht het heugelijke nieuws vanochtend naar buiten nadat gisteren bekend werd dat Roda JC Kerkrade definitief niet in zee gaat met de Syriër. Roda JC trainer Molenaar is concreet: “We hebben met Dani Schahin een topspits in huis, we hoeven geen tweede spits.” Sanharib is blij dat hij in Limburg kan blijven spelen: “ik koester goede herinneringen aan Limburg. Volgend jaar wil ik Eredivisie voetbal spelen, dan is de kans bij Fortuna groter dan bij Roda JC.” De transfervrije ‘Tank van Damascus’ tekent een contract voor anderhalf jaar bij de club uit Sittard.
Link
Leuk geprobeerd wel
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
15 nov 2017 11:50
Gohf schreef :
Leuk geprobeerd wel
Je kunt veel zeggen van parkstad, maar die mannen achter madlipz Parkstad hebben veel humor en nemen vaak Roda op de hak
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
15 nov 2017 12:59
bokkesprongen
Platinum Boarder
Laat die Mailki maar fijn ergens anders ballen , geen ex spelers van Kerkrade hier die te oud en uit gevoetbalt zijn .
Discussie gesloten.
15 nov 2017 13:03
mvv supporter
Platinum Boarder
Hoe kan het zijn dat jullie zo tevreden zijn over ons huidige spitsen duo.
Totaal hebben onze spitsen 5 goals gemaakt in 12 wedstrijden
1 voor Ogunjimi ( letterlijk eerste wedstrijd ) en 4 voor Yildirim.
Dit is zijn toch geen prestaties waardoor we kunnen zeggen we zijn tevreden met onze spitsen.
Ik zeg niet dat een andere spits de oplossing gaat zijn of dat andere posities minder belangrijk zijn.
Maar onze 2 huidige spitsen gaan ons niet hoger op helpen, dat moge wel duidelijk zijn.
Ik durf haast te zeggen dat we aan BIES meer hadden dan aan deze 2.
Discussie gesloten.
15 nov 2017 14:04
mvv supporter schreef : we kunnen zeggen we zijn tevreden met onze spitsen.
Dat zegt dan ook niemand. Enkel dat Malki een oude versleten man is en dat er andere posities zijn waar de nood nóg dringender is. We konden tot nog toe iedere wedstrijd een spits opstellen. Maar centraal achterin hebben al vaker middenvelders rondgelopen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor
Discussie gesloten.
17 nov 2017 07:16
Boredass
Platinum Boarder
Eerste transfergerucht is er:Luc Mares heeft dit weekend een gesprek met Elsen. Is een ex fortunees die volgens mij uit Rothem komt.Gaf in een eerder interview aan dat hij totaal niks had met mvv
Bron: limburger
Discussie gesloten.
17 nov 2017 07:43
Discussie gesloten.
17 nov 2017 09:07
Word er niet echt warm van. Zal niet veel geld vragen en heeft natuurlijk wel een stuk of 50 wedstrijden ervaring (vrijwel allemaal basisplaats) in de benen én is pas 21, komt uit de buurt en speelt centraal achterin, waar we de laatste tijd toch erg krap zitten. Wat dat betreft erg logisch. We kunnen er niet echt een buil aan vallen.
Discussie gesloten.
24 nov 2017 17:18
mvv4ever
Platinum Boarder
Haal 2 goedkope spelers of huur spelers.
Aan dure spelers heb je in mijn ogen nu niks aan.
Is weg gegooid geld. En volgend jaar zorgen dat je meer selectie spelers erbij hebt.
Discussie gesloten.
30 nov 2017 12:42
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Discussie gesloten.
30 nov 2017 14:39
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Onderwerp Auteur
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
30 nov 2017 14:47
houtengerard
Administrator
Ach, die Fyra treinen hebben een nog hogere cataloguswaarde.. Dat zegt allemaal niks..
Discussie gesloten.
02 dec 2017 12:18
Lees net dat danny hoessen terug is gekeerd bij fc Groningen waarom niet een poging wagen om hem te huren.
niet geschoten is altijd mis
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.342 seconden