Transfergeruchten seizoen 2017-2018

01 sept 2017 15:09
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1426

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Boschpoort
Discussie gesloten.
01 sept 2017 15:14
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1427
Die is zelfs nog eens op proef geweest bij Real Madrid. Ze wilden hem daar heel graag vastleggen, alleen hadden ze geen shirts in de juiste maat meer.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life, Jacques
Discussie gesloten.
01 sept 2017 16:33
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1428
:P lol
Discussie gesloten.
05 sept 2017 10:45
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1429
Ik zie net het filmpje van het afscheid van de spelers. Bo Geens lijkt daar in ieder geval al een open sollicitatie te doen om volgend seizoen terug te keren. Zegt heel graag terug te willen komen. Geens is eind dit seizoen einde contract. Wellicht kan MVV hem dan transfervrij overnemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
05 sept 2017 11:00
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1430

Belgske schreef : Ik zie net het filmpje van het afscheid van de spelers. Bo Geens lijkt daar in ieder geval al een open sollicitatie te doen om volgend seizoen terug te keren. Zegt heel graag terug te willen komen. Geens is eind dit seizoen einde contract. Wellicht kan MVV hem dan transfervrij overnemen.

Sterker nog, het zou mij zelfs niet verbazen wanneer MVV en Bo al een mondeling akkoord hebben over volgend seizoen. Zowel Bo als MVV weten dat Lokeren te veel geld vroeg en zijn contract volgend jaar afloopt. Het is niet de eerste keer dat Bo aangeeft graag bij MVV te willen blijven.

Waarschijnlijk heeft MVV daarom nu ook bewust gekozen om een andere keeper te huren en eentje op amateurbasis te laten komen.

De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor
Discussie gesloten.
05 sept 2017 11:05
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1431
Zou me ook niets verbazen, maar hoe ongelofelijk zonde is dat. Stel je voor dat Bo zich dit seizoen nog verder zou ontwikkelen door iedere week bij ons te keepen. Nu krijgen we wellicht een keeper die een jaar heeft stilgestaan... En Lokeren krijgt geen rode cent, dus wat hebben die nu hieraan? Soms is voetbal maar een rare wereld. Was hier nou echt geen oplossing te vinden - doorverkooppercentage voor Lokeren of zoiets?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
05 sept 2017 11:12
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1432
Dat is precies wat ik ook al dacht, hij wil hier zo graag spelen. Terwijl hij nu zit te verpieteren op de bank/tribune bij Lokeren. Juist nu is het moment dat hij kan doorgroeien en ontwikkelen.

Discussie gesloten.
05 sept 2017 13:40
Sjarelke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1433
Het kan misschien ook zo zijn dat de technische staf het toch niet helemaal ziet zitten in Bo Geens. Persoonlijk vond ik het geen geweldige keeper, en zeker bij hoge ballen/corners te angstig en ook te klein. Maar dat is persoonlijk. Ik kan me voorstellen dat MVV daar geen afkoopsom voor over heeft.
Discussie gesloten.
05 sept 2017 14:15
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1434
Voor zover ik weet heeft MVV het beleid geen transfersommen te betalen, of je nou goed of super goed bent

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
05 sept 2017 14:31
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1435

Sjarelke schreef : Het kan misschien ook zo zijn dat de technische staf het toch niet helemaal ziet zitten in Bo Geens. Persoonlijk vond ik het geen geweldige keeper, en zeker bij hoge ballen/corners te angstig en ook te klein. Maar dat is persoonlijk. Ik kan me voorstellen dat MVV daar geen afkoopsom voor over heeft.

De technische staf van MVV zei op de supportersavond na het seizoen dat ze wel degelijk erg tevreden waren over Geens en hem het liefste zouden vastleggen, maar dat Lokeren een transfersom verwachtte en dat MVV die niet betaalde. Kortom, als ze daar de waarheid spraken, zien ze het wel degelijk in hem zitten maar hebben ze inderdaad geen transfersom voor hem over.

Persoonlijke mening: Kan me geen fouten van Geens herinneren met uitkomen bij hoge voorzet of corners. Wel bij schoten van afstand. Geens is de beste lijnkeeper die we hadden sinds Castro. En gezien zijn leeftijd zal hij alleen maar doorgroeien - als hij speelt ten minste. Als MVV Geens voor drie jaar of zo had kunnen vastleggen, was dat een gouden zet geweest.

Boe is dat feeske? schreef : Voor zover ik weet heeft MVV het beleid geen transfersommen te betalen, of je nou goed of super goed bent

Precies. Al is natuurlijk de vraag in hoeverre dat een standpunt voor de buitenwereld is of echt keihard gehanteerd wordt voor een speler uit de categorie super goed. Extreem voorbeeld: als MVV morgen Messi kon overnemen voor 5 euro, zouden ze dat echt wel doen (als Messi dan ook nog eens niet te veel salaris zou vragen) ;) Maar het zegt genoeg dat MVV al jaren geen speler met doorlopend contract heeft overgenomen.

Toch blijf ik er bij dat ook Lokeren hier een verliezer is. Ze moeten hem nog een jaar salaris betalen en hij ontwikkelt zich niet door. Hij zal ook niet snel een nieuw contract tekenen daar als hij derde keeper blijft - achter een tweede keeper die pas 20 jaar is. Een afspraak als "20% van de transfersom bij doorverkoop is voor Lokeren" of "de eerste 75.000 euro bij doorverkoop is voor Lokeren" is zo gemaakt. Dan had Lokeren salaris bespaard én kans gehouden op een transfersom. Nu hebben ze alleen maar kosten. MVV had dan kunnen beweren dat het geen transfersom had betaald.

Lokeren heeft nota bene nog een vierde keeper in de selectie. Het is naar mijn mening nooit hun bedoeling geweest Geens te houden.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor
Discussie gesloten.
06 sept 2017 20:13
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1436
Waar maken jullie zich druk over? indien alles in mei 2018 nog zodanig actueel is als nu met Geens. Dan is MVV toch de lachende derde? Ik kan me herinneren dat MVV onlangs zich ook zo heeft opgesteld met Nick Kuijpers en Bolton.

Jacques schreef :

Sjarelke schreef : Het kan misschien ook zo zijn dat de technische staf het toch niet helemaal ziet zitten in Bo Geens. Persoonlijk vond ik het geen geweldige keeper, en zeker bij hoge ballen/corners te angstig en ook te klein. Maar dat is persoonlijk. Ik kan me voorstellen dat MVV daar geen afkoopsom voor over heeft.

De technische staf van MVV zei op de supportersavond na het seizoen dat ze wel degelijk erg tevreden waren over Geens en hem het liefste zouden vastleggen, maar dat Lokeren een transfersom verwachtte en dat MVV die niet betaalde. Kortom, als ze daar de waarheid spraken, zien ze het wel degelijk in hem zitten maar hebben ze inderdaad geen transfersom voor hem over.

Persoonlijke mening: Kan me geen fouten van Geens herinneren met uitkomen bij hoge voorzet of corners. Wel bij schoten van afstand. Geens is de beste lijnkeeper die we hadden sinds Castro. En gezien zijn leeftijd zal hij alleen maar doorgroeien - als hij speelt ten minste. Als MVV Geens voor drie jaar of zo had kunnen vastleggen, was dat een gouden zet geweest.

Boe is dat feeske? schreef : Voor zover ik weet heeft MVV het beleid geen transfersommen te betalen, of je nou goed of super goed bent

Precies. Al is natuurlijk de vraag in hoeverre dat een standpunt voor de buitenwereld is of echt keihard gehanteerd wordt voor een speler uit de categorie super goed. Extreem voorbeeld: als MVV morgen Messi kon overnemen voor 5 euro, zouden ze dat echt wel doen (als Messi dan ook nog eens niet te veel salaris zou vragen) ;) Maar het zegt genoeg dat MVV al jaren geen speler met doorlopend contract heeft overgenomen.

Toch blijf ik er bij dat ook Lokeren hier een verliezer is. Ze moeten hem nog een jaar salaris betalen en hij ontwikkelt zich niet door. Hij zal ook niet snel een nieuw contract tekenen daar als hij derde keeper blijft - achter een tweede keeper die pas 20 jaar is. Een afspraak als "20% van de transfersom bij doorverkoop is voor Lokeren" of "de eerste 75.000 euro bij doorverkoop is voor Lokeren" is zo gemaakt. Dan had Lokeren salaris bespaard én kans gehouden op een transfersom. Nu hebben ze alleen maar kosten. MVV had dan kunnen beweren dat het geen transfersom had betaald.

Lokeren heeft nota bene nog een vierde keeper in de selectie. Het is naar mijn mening nooit hun bedoeling geweest Geens te houden.

Discussie gesloten.
07 sept 2017 21:51 07 sept 2017 21:52 door Belgske.
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1437

Aloy Agu schreef : Waar maken jullie zich druk over? indien alles in mei 2018 nog zodanig actueel is als nu met Geens. Dan is MVV toch de lachende derde? Ik kan me herinneren dat MVV onlangs zich ook zo heeft opgesteld met Nick Kuijpers en Bolton.

Ik snap dat je als supporter zo denkt, maar het zou slecht nieuws zijn als onze technische staf ook op die manier werkt. Je moet nu al bezig zijn met je selectie voor volgend seizoen. MVV kampt al een paar seizoenen met een keepersprobleem, getuige het feit dat we nu al twee seizoenen een huurling in de goal hebben staan. Als MVV dus nu al afspraken met Geens kan maken, is dat alleen maar positief. Hetzelfde geldt voor contractverlengingen waar je nu volop mee aan de slag moet. Idealiter verlengt een Ciranni zijn contact met nog één seizoen met dan maar een afkoopsom. Beter dat dan dat hij gratis de deur uit loopt.
Is Bolton echt concreet geweest voor Kuijpers? Volgens mij is er nooit een bod geweest. In ieder geval is het verschil dat Kuijpers een basisspeler was bij MVV waar MVV 'winst' mee maakte door hem te kunnen blijven opstellen. In het geval van Geens verliest Lokeren uiteindelijk alleen maar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Aloy Agu
Discussie gesloten.
14 sept 2017 15:03
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1438
Tevez verdient 7 ton per week maar is te zwaar om te spelen.
www.ad.nl/buitenlands-voetbal/tevez-onda...voetballen~a46c556f/
Is die niks voor MVV ??? ;)
Discussie gesloten.
14 nov 2017 20:59
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1439
Ligt misschien een beetje gevoelig bij sommigen, maar zou Malki niets voor MVV zijn? Als hij 70% van zijn niveau van weleer haalt, kan dat een heel goede transfer zijn. Heeft de afgelopen maanden hard zijn best gedaan om weer op niveau te komen bij Roda. Heeft daar nu echter geen contract gekregen. Volgens hemzelf vooral doordat trainer Molenaar het niet zo in hem ziet. Molenaar krijgt daar veel kritiek voor.

Hij zegt zelf het volgende: ‘Good afternoon Fans, Friends & Supporters, today I had a conversation with the management of Roda jc, they decided to not offer me a contract. The reason that they told me: I wouldnt fit in the system that they are playing with for the moment and I would be to much simular like the strikers who are already playing now. I had the feeling that some people wanted me but the coach made it very clearly that he didnt want me to play in his team. I will be honest with you that I am a little disapointed with all this. I trained as hard as I could. I knew that Roda had financial problems, but i was willing to find a way to help the club. And all the time i received good results regarding my condition, i still have papers with these results. It wasnt nice to see that most of the time i saw negative comments about my condition. On paper i was always on the same level then the other players. Ofcourse I didnt had the same preperations in the beginning of the season. They let me train like all the rest of the players from the start. In my opinion Roda didnt had anything to lose with adding me to the team. Not financially and also not tactically. After all, the team is ranked last in the compitition, i just wanted to help the team and bring a possitive vibe. Im fit and ready to find a team where i can get the chance. Last of all im not here to complain I just want to tell you my version of What happend And I wish the team all the best for the next comming years. Also a big thanks to the people who believed in me and helped me during this time. With kind regards, Sanharib Malki.’
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
15 nov 2017 10:28
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1440
Nee, geen Malki en wel om een tweetal redenen:

- We hebben twee spitsen momenteel (je kunt ook zeggen 1,5 gezien de blessures van Ogunjimi, maar Yildirim staat er tot nu toe telkens). Spelers op andere posities hebben mijn inziens prioriteit. Een centrale verdediger, een links- of rechtsback en een tweetal middenvelders. In aanvallend opzicht met Yildirim, Okita, Golpek, Schrooijen en Ogunjimi hebben we genoeg mensen.

- De blessuregevoeligheid en het wedstrijdritme wat ontbreekt bij deze man. Ik zie het al gebeuren dat hij bij de eerste de beste bal wat hij raakt geblesseerd raakt. Het is een ander geval als hij op amateurbasis wilt komen, maar dit zie ik niet gebeuren.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, bokkesprongen
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.361 seconden