Transfergeruchten seizoen 2017-2018
29 aug 2017 15:59
Roed en Wit 70 schreef : Op zich positief wil je voor de 1e acht gaan, echter loopt ie ook gratis de deur uit bij geen concrete belangstelling.
Persoonlijk zou ik voor MVV liever geld zien 1.5 a 2 ton en daarvan een goede rechtsback huren.
We zijn en blijven een handelshuis dat positieve meevallers nodig heeft zolang sponsorinkomsten niet significant gaan stijgen.
Vwb yildirim. Tja, zwaktebod om zon spits die niks heeft laten zien in de voorbereiding vast te leggen. Ook nog 2 jaar.
Dan ging ik enkel voor Kostons op de bank en wachtte ik tot zelfs na 1 september. Hoop dat ik het fout heb
Zwaktebod omdat hij niks in de voorbereiding liet zien?? Niet goed opgelet of je bent niet gaan kijken. Goede meevoetballende spits met overzicht en een fijne steekpass. Viel inderdaad niet echt op in de voorbereiding, maar wie deed dat wel?
De selectie werd hier op het forum door sommigen afgedaan als onvoldoende,; overigens zie je die opmerkingen jaarlijks hier terugkomen. Twee echte wedsstrijden gespeeld en 4 punten rijker er zit nog veel progressie in deze selectie die m.i. wel nog aangevuld moet worden. KEEP THE FAITH!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80, Ivinho, Zoewiezoe
Discussie gesloten.
29 aug 2017 17:03
Wie viel wel op tijdens de voorbereiding?
Benteke en Okita.
Jammer dat Benteke niet wilde blijven, vond hem een klasse beter op eerste indruk..
Maar goed, mogelijk nog een verrassing uit de Ardennen begrijp ik..
Discussie gesloten.
29 aug 2017 17:31
Roei baank schreef : Nu het kabaal van het F1 circus verdwenen is uit de Ardennen hoor ik tenminste weer iets.
Tip gratuit. Bekijk eens de weersverwachting voor de Ardennen.
Ik waardeer je berichten altijd graag en we weten dat je dicht bij het vuur zit, alleen soortgelijke reacties hebben we in de zomerstop vaker gelezen van jou en eigenlijk valt het op dit moment nog tegen en had ik meer verwacht. Ik hoop echt dat we nog verrast gaan worden.
Mogen we hopen op buitenkansjes de laatste uurtjes van de transfermarkt? Ik heb het idee dat MVV erg veel risico neemt en niet gescoute spelers uiteindelijk maar accepteert transfervrij/op huurbasis. Enigszins jammer want met Dean Koolhof begon het veelbelovend en leken we met gerichte aanwinsten het elftal te versterken t.o.v. vorig jaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter
Discussie gesloten.
29 aug 2017 18:45
krampioen
Platinum Boarder
Ik word een beetje moe van Roei Baank. Hij houdt ons een worst voor met zijn spelletjes. Uiteindelijk klopt er nooit iets van. Zijn gesuggereerde verwachtingen komen nooit uit. Ik geloof hem niet meer.
Discussie gesloten.
29 aug 2017 19:02
29 aug 2017 19:12 door Strucht.
Volgens mij heeft Roei baank het altijd wel bij het juiste eind qua transfers. Dat jullie hem de woorden van de algemene directeur in de mond leggen is 2. Die heeft inderdaad grootspraak gehouden. Roei Baank heeft nooit geroepen dat er grote namen kwamen hij hield het juist op jongere spelers...
Met Mmaee Koolhof en Ogujimmi heeft MVV prima spelers gehaald en nu is het afwachten of de jongere talenten kunnen aanhaken ( Thuys, Golpek, Houben,Verrips, Okita en Janssen )
Discussie gesloten.
29 aug 2017 19:11
krampioen
Platinum Boarder
Strucht schreef : Volgens mij heeft Roei baank altijd wel bij het juiste eind qua transfers. Dat jullie hem de woorden van de algemene directeur in de mond leggen is 2. Die heeft inderdaad grootspraak gehouden. Roei Baank heeft nooit geroepen dat er grote namen kwamen hij hield het juist op jongere spelers...
Met Mmaee Koolhof en Ogujimmi heeft MVV goede spelers gehaald en nu is het afwachten of de jongere talenten kunnen aanhaken ( Thuys, Golpek, Houben,Verrips en Janssen )
Roei Baank zegt, het weer in de ardennen? Daarmee suggereert hij iets. Hij is immers een insider. Hij geniet er van als mensen gaan raden. Uiteindelijk komt er niets. Wat hebben wij er aan ? Niks. !! Als je iets weet, dan zeg het, en anders, shut up.
Discussie gesloten.
29 aug 2017 19:23
opadiehard
Platinum Boarder
Roei baank schreef : Nu het kabaal van het F1 circus verdwenen is uit de Ardennen hoor ik tenminste weer iets.
Zojuist gekeken op buienradar vanaf morgenavond tot laat in de donderdag regen,heel veel neerslag ...dus???...gr opa
....
Discussie gesloten.
29 aug 2017 19:34
middenstip
Platinum Boarder
Heb je dat nu pas in de gaten?
Discussie gesloten.
29 aug 2017 20:01
ouwe rot
Platinum Boarder
opadiehard schreef :
Zojuist gekeken op buienradar vanaf morgenavond tot laat in de donderdag regen,heel veel neerslag ...dus???...gr opa
Opa
Regen is goed voor dat vreselijk kunstgras.
Discussie gesloten.
29 aug 2017 20:29
mvvke4life
Platinum Boarder
Op Facebook bij Trepke b stond het volgende:
(Regen) (paraplu) Yildirim is 1 mörge
Discussie gesloten.
29 aug 2017 20:31
Yildirim voor 2 jaar naar mvv
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life
Discussie gesloten.
29 aug 2017 21:48
mvvke4life
Platinum Boarder
mvvke4life schreef : Op Facebook bij Trepke b stond het volgende:
(Regen) (paraplu) Yildirim is 1 mörge
Maakt me wel nieuwsgierig of er soms meer nieuws te verwachten valt!
Zowel roei baank es Trepke b laten het lijken of er meer nieuws komt morgen. Wie weet meer?
Gaat het over contract verlengingen of nieuwe spelers?
Ik brand van nieuwsgierigheid..... maar weer afwachten....
Discussie gesloten.
29 aug 2017 22:05
Morgen en overmorgen worden nog 2 spannende dagen.
Als er niemand meer vertrekt en na Yilderim zou nog 1 versterking komen, dan
mogen we wel zeggen dat we een mooi team bijeen hebben dat nog veel kan groeien.
Een plaats tussen 3 en 6 is echt mogelijk, mits het groeipotentieel ook meegroeit dit seizoen.
Op naar een T O P seizoen
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., jovkle
Discussie gesloten.
30 aug 2017 08:34
jasonke7
Platinum Boarder
Nog iets minder dan 30 uur
Discussie gesloten.
30 aug 2017 09:16
jasonke7 schreef : Nog iets minder dan 30 uur
En dan?
In Nederland sluit de transfermarkt over iets meer dan 38 uur. Ik kan geen land ontdekken waar de transfermarkt sluit op het door jou genoemde tijdstip
www.transfermarkt.nl/statistik/transferfenster
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.330 seconden