Transfergeruchten seizoen 2017-2018

28 aug 2017 11:09
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1336
Vrijdag tegen Den Bosch, dan is het dus al 1 september..... Ik neem aan dat de selectie dan wat breder is, gezien het interview met Elsen vorige week? (n.a.v. Yilidirim en dat ze daarna nog niet klaar zijn) Dus de komende 4 dagen mogen we nog e.e.a. verwachten??
Discussie gesloten.
28 aug 2017 11:54
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1337
Waar staat Yildirim nu onder contract? Of is ie transfervrij? Dan kan ie toch ook nog aansluiten na het sluiten van de deadline?

Overigens heeft hij me in de oefenwedstrijden niet kunnen overtuigen. Maar ik vertrouw op de kennis en kunde van de technische staf.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, mvvke4life
Discussie gesloten.
28 aug 2017 13:41 28 aug 2017 13:42 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1338
Is transfervrij en kan eventueel ook na 31 augustus tekenen.

Dat hij nog niet vastligt kan een onderhandelingsspel zijn, maar is waarschijnlijk ook een teken dat de technische staf hem ook niet er sé een geweldenaar vindt. Ik denk dat ze hopen een betere spits te halen en als die donderdag niet binnen is, dat Yildiirm een contract tekent.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
28 aug 2017 21:06
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Discussie gesloten.
28 aug 2017 21:37 28 aug 2017 21:39 door Clermonts.
Clermonts
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1340
Nwakali verdient een betere club dan VVV, ondanks dat VVV de eerste 3 wedstrijden punten heeft gepakt, zou hem liever zien spelen bij AZ, FC Utrecht of Heerenveen.
Discussie gesloten.
29 aug 2017 10:37
Stadion de geusselt
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1341
Sta je in de geusselt verwacht dat ze om half 11 trainen,hebben ze al getraind om 9.15 uur..
Maar jongens niet getreurd net ff met yildirim gesproken hij is rond met mvv en tekent vandaag of morgen voor 2 jaar iedere speler is al na huis alleen yildirim is wat papier werk in orde aan het maken..daarnaast nog ff met schroyen gesproken.. Youri blijft mvv trouw en speelt komend seizoen bij mvv en ciranni blijft ook tot aan het einde van het seizoen.. al met al niet voor niets na de geusselt gereden
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Jacques, Hill28, M.V.V. 1902, bokkesprongen
Discussie gesloten.
29 aug 2017 10:49
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1342
Nu het kabaal van het F1 circus verdwenen is uit de Ardennen hoor ik tenminste weer iets.
Tip gratuit. Bekijk eens de weersverwachting voor de Ardennen.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Discussie gesloten.
29 aug 2017 10:51
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1343

Stadion de geusselt schreef : Sta je in de geusselt verwacht dat ze om half 11 trainen,hebben ze al getraind om 9.15 uur..
Maar jongens niet getreurd net ff met yildirim gesproken hij is rond met mvv en tekent vandaag of morgen voor 2 jaar iedere speler is al na huis alleen yildirim is wat papier werk in orde aan het maken..daarnaast nog ff met schroyen gesproken.. Youri blijft mvv trouw en speelt komend seizoen bij mvv en ciranni blijft ook tot aan het einde van het seizoen.. al met al niet voor niets na de geusselt gereden

Precies een maand geleden zei je ook al dat Yildirim die dag zou tekenen ;) We gaan het zien. Wees gerust, ik geloof je wel.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
29 aug 2017 10:52
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1344

Stadion de geusselt schreef : Sta je in de geusselt verwacht dat ze om half 11 trainen,hebben ze al getraind om 9.15 uur..

Iech wèl d'ch d'n illusie neet aofnùmme, mer beloftes die speulers aon supporters doen zien euver 't algemein eve väöl weerd es de weerde vaan 'ne Zimbabwaanse dollar....

Mer iech hoop mèt d'ch mèt huur ;)
Discussie gesloten.
29 aug 2017 10:53
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1345

Roei baank schreef : Nu het kabaal van het F1 circus verdwenen is uit de Ardennen hoor ik tenminste weer iets.
Tip gratuit. Bekijk eens de weersverwachting voor de Ardennen.

Daar gaat het morgen en overmorgen regenen.
Discussie gesloten.
29 aug 2017 12:01
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1346
Van vi.nl

Voor de opvolging van de aan Sampdoria verkochte Joachim Andersen heeft FC Twente Thomas Lam op het oog. Hij moet tot het einde van het seizoen gehuurd worden van Nottingham Forest. De 23-jarige international van Finland speelde eerder voor AZ en PEC Zwolle.

Dus geen Ciranni :applaus: :thumbsup:

Discussie gesloten.
29 aug 2017 13:05 29 aug 2017 13:07 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1347
Op zich positief wil je voor de 1e acht gaan, echter loopt ie ook gratis de deur uit bij geen concrete belangstelling.
Persoonlijk zou ik voor MVV liever geld zien 1.5 a 2 ton en daarvan een goede rechtsback huren.
We zijn en blijven een handelshuis dat positieve meevallers nodig heeft zolang sponsorinkomsten niet significant gaan stijgen.

Vwb yildirim. Tja, zwaktebod om zon spits die niks heeft laten zien in de voorbereiding vast te leggen. Ook nog 2 jaar.
Dan ging ik enkel voor Kostons op de bank en wachtte ik tot zelfs na 1 september. Hoop dat ik het fout heb ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bieske
Discussie gesloten.
29 aug 2017 13:23
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1348
Zolang MVV zelf niks heeft gecommuniceerd is er niks definitief.
Discussie gesloten.
29 aug 2017 14:40
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1349
Ik denk dat wij niet kunnen oordelen over Yildirim aangezien hij te weinig heeft gespeeld... Weet wel dat hij eenzelfde soort spits is als Ogunjimi, en denk dat MVV dat zocht. Een snelle, meevoetballende spits, en bovendien zal hij niet al te duur zijn. Ik begrijp dat MVV namelijk wat geld over wil houden om contracten te verlengen van bijvoorbeeld de Martina's, Ciranni, Pereira en Ippel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle
Discussie gesloten.
29 aug 2017 15:57
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1350
Er zullen toch 2 ervaren krachten erbij moeten komen waar je een huis op kunt bouwen dit lukt niets men Kostons ,Okita,s ,Martina,s ,Golpek ,Janssens ,MMaae ,VerripsYldrim ender gelijke .
Ciranni speelt ook pas een jaar in de Juup . Heb je Nys ,Ippel en Schroyen en een beetje Koolhof Ogunjummmi .lijkt mij te weinig .....
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.346 seconden