Transfergeruchten seizoen 2017-2018

25 aug 2017 15:52
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1321
Rechtsback Anderson Twente verhuist naar Sampdoria Italie ,De rechtsback waar MVV een oogje op heeft van jong Herenveen is afgetest bij Twente ,alle betrokkene hebben dezelfde manager dus Ciranni naar Twente en de rechtback van jong Herenveen naar Mvv of zie ik spoken ??????????
Discussie gesloten.
25 aug 2017 16:02
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1322
Hebben daar 1,5 miljoen voor gevangen en met bonussen kan dat nog meer worden. Als Ciranni nu nog gaat, dan toch minimaal een ton of drie én mooi doorverkooppercentage. Maar zie het liever niet gebeuren. Ciranni zou prima bij het spel van Twente passen.

Trouwens, als een Schuurs al 1,5 miljoen waard is, dan is Ciranni - goed voor vijf doelpunten en vier assists als verdediger - toch ook al gauw een miljoen waard. Maar dat gaat Twente niet betalen.

Hoop dat hij gewoon blijft. In principe was dat ook altijd de bedoeling van Ciranni én zijn zaakwaarnemer. Maar principes en voetbal gaan niet goed samen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen
Discussie gesloten.
25 aug 2017 17:00
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1323
Zoals hier al vaker is gemeld heeft Ciranni iig geen clausule in zijn contract staan voor een beperkte transfersom. Als hij gaat brengt het een aardig bedrag in het laatje maar daar heb je nog geen waardige vervanger voor..

Beetje dezelfde situatie als Ajax maar dan op juup niveau.
Discussie gesloten.
26 aug 2017 14:59
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1324

bokkesprongen schreef : Rechtsback Anderson Twente verhuist naar Sampdoria Italie ,De rechtsback waar MVV een oogje op heeft van jong Herenveen is afgetest bij Twente ,alle betrokkene hebben dezelfde manager dus Ciranni naar Twente en de rechtback van jong Herenveen naar Mvv of zie ik spoken ??????????

Als MVV goed boert aan de transfer van Ciranni zou ik het helemaal niet erg vinden. Een club in de Jupiler League moet in 9 van de 10 gevallen kijken naar de transfersom. Volgend jaar loopt hij transfervrij weg, terwijl je er nu misschien nog een paar ton aan kunt overhouden. Veel, heel veel geld voor MVV.
Discussie gesloten.
26 aug 2017 15:48
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1325
Iets anders: wordt er nog afscheid genomen van de vertrokken spelers? Kuipers, Verheydt en Nwakali verdienen toch zeker nog een laatste applaus...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.
Discussie gesloten.
26 aug 2017 19:30
Clermonts
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1326
Is er nog iets vernomen omtrent Ciranni, Pereira of Schrooyen?

Laten we hopen dat MVV ze weet te behouden, en dat er nog 2 versterkingen bij komen.
Ik ben blij dat Stankov niet weer bij MVV is gekomen, hij past m.i. niet bij deze groep.

As vrijdag zijn wij weer van de partij en als we de 3 punten thuis houden dan is onze seizoensstart een mooie
basis om verder op te bouwen. 7 uit 9 is gewoon goed, dit wordt een goed seizoen!

Betje aankomende week;
MVV - Den Bosch 1
Telstar - Oss 3
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.
Discussie gesloten.
26 aug 2017 20:20
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1327

Brncic schreef : Iets anders: wordt er nog afscheid genomen van de vertrokken spelers? Kuipers, Verheydt en Nwakali verdienen toch zeker nog een laatste applaus...

Veer zien MVV dus dit gaat nog sjiek gebeuren.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., opadiehard, Brncic
Discussie gesloten.
26 aug 2017 22:36
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1328

Clermonts schreef : Is er nog iets vernomen omtrent Ciranni, Pereira of Schrooyen?

Laten we hopen dat MVV ze weet te behouden, en dat er nog 2 versterkingen bij komen.
Ik ben blij dat Stankov niet weer bij MVV is gekomen, hij past m.i. niet bij deze groep.

As vrijdag zijn wij weer van de partij en als we de 3 punten thuis houden dan is onze seizoensstart een mooie
basis om verder op te bouwen. 7 uit 9 is gewoon goed, dit wordt een goed seizoen!

Betje aankomende week;
MVV - Den Bosch 1
Telstar - Oss 3

Ciranni mag voor mij bij een goed bedrag ( Tonnetje of 2 ) vertrekken . Volgend seizoen loopt hij gratis de deur uit . En zo geweldig is hij in mijn ogen echt niet . Het enige wat we zullen missen zijn zijn vrije trappen .
Discussie gesloten.
27 aug 2017 10:32
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1329
Wacht maar tot die weg is, dan zie je misschien wel hoe goed die is. En wat wou je voor 2 ton aan beters gaan halen dan?

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje Overmars-denken. Alleen zou die 2 miljoen vragen ipv 2 ton.

Ciranni, Schroyen en zeker ook Perreira kunnen we nu niet missen, dus MVV weet wat het te doen staat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, bokkesprongen
Discussie gesloten.
27 aug 2017 11:44
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1330
Nog een paar dagen en dan sluit de transfermarkt. Dus nog even volhouden. Dan weten we in ieder geval wie voorlopig blijft. Transfer vrije spelers kunnen dan nog steeds aangetrokken worden.
Discussie gesloten.
27 aug 2017 12:20
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1331
Je moet als club zijnde nu ook het spel spelen.
Contract verlenging aanbieden en naar buiten brengen clubs die hem willen hebben gaan sneller handelen en die kun je weer tegen elkaar uitspelen doen ze dat niet heb je zelf de kans dat hij misschien voor 1 of 2 jaar langer blijft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982
Discussie gesloten.
27 aug 2017 12:29
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1332
MVV moet op het veld voetbalspelen ,dan komt het goed ,dat zie je terug aan de verkochte seizoenskaarten de laatste 10 dagen ...maak er tegen AZ weer een feestje van ,ik denk dat dat de toeschouwers daar voor komen .
Discussie gesloten.
27 aug 2017 16:07
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1333
Ik las dat feyenoord in eerste instantie het dubbele moest betalen voor sam larsson.
De makelaars komen dalijk ook wel weer terug bij mvv om dan echt te onderhandelen naar mvv maatstaven...dus nog ff t/m donderdagavond 24 uur wachten en dan is eindelijk bekend wie eventueel nog vertrekt en wie komt...gr opa ;)

....
Discussie gesloten.
27 aug 2017 19:25
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1334
Nwakali loopt nog steeds rond bij Arsenal u23, dacht dat er toch meerdere clubs interesse hadden in een verhuur periode
Discussie gesloten.
27 aug 2017 20:49
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1335
Blijkbaar heeft VVV moeite om de werkvergunning geregeld te krijgen. Vreemd, waarom hadden wij daar geen problemen mee?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.332 seconden