houtengerard wrote: Ik zie het budget van vorig seizoen niet eens terug in de huidige selectie. Laat staan die verruiming van drie ton van het spelersbudget. Ik kan me echt niet voorstellen dat MVV nog maar één of twee namen gaat aantrekken. Met drie ton extra bestedingsvermogen verwacht je dezelfde selectie als vorig seizoen, plus vier extra "Gansen" krachten.
Wat van Genk komt tel ik niet eens mee op de begroting. Ik weet niet of dat correct is.
Pedro = Okita
Verheydt = Ogunjimi
Geens = Verrips
Nwakali = Thuys (beide gratis)
Labylle (betaald) = Janssens (gratis)
Kuipers = Mmaee
Moustafa = (niks)
N'koyi = (niks)
Vits = (niks)
Tenzij de clubinkomsten zwaar tegenvallen, kan ik me niet voorstellen dat we met twee spelers klaar zijn..
houtengerard wrote: Ik zie het budget van vorig seizoen niet eens terug in de huidige selectie. Laat staan die verruiming van drie ton van het spelersbudget. Ik kan me echt niet voorstellen dat MVV nog maar één of twee namen gaat aantrekken. Met drie ton extra bestedingsvermogen verwacht je dezelfde selectie als vorig seizoen, plus vier extra "Gansen" krachten.
Wat van Genk komt tel ik niet eens mee op de begroting. Ik weet niet of dat correct is.
Pedro = Okita
Verheydt = Ogunjimi
Geens = Verrips
Kuipers = Mmaee
Moustafa = (niks)
N'koyi = Golpek?
Vits = (niks)
Guvenc = koolhof
Gijzen = (niks)
Tenzij de clubinkomsten zwaar tegenvallen, kan ik me niet voorstellen dat we met twee spelers klaar zijn..
Edit: Inderdaad Guvenc en Gijzen en koolhof. Merci
Zoewiezoe wrote: Het is is een misvatting om te denken dat huurspelers niks kosten. Sterker nog: de huurcondities zijn afhankelijk van het niveau van de speler.
Pedro = Okita
Verheydt = Ogunjimi
Geens = Verrips
Kuipers = Mmaee
Moustafa = (niks)
N'koyi = Golpek?
Vits = (niks)
Guvenc = koolhof
Gijzen = (niks)
Edit: Inderdaad Guvenc en Gijzen en koolhof. Merci
Strucht wrote: Na NEC zou ook PEC Zwolle interesse hebben in Schrooyen, die zouden er zelfs enkele tonnen voor over hebben.