Transfergeruchten seizoen 2017-2018
15 aug 2017 14:54
mvv4ever
Platinum Boarder
Niet teveel van Schrooijen verwachten.
Schat dat het zal tegenvallen met hem Labylle is toch weg gevallen en met hem samen was hij top. Nu zonder hem valt hij best tegen vind ik wat ik gezien heb.
Ciranni zal denk ik nog verkocht worden. ( van het ergste uitgaan)
Dus dan moet je echt een nieuwe speler aantrekken met genoeg kwaliteiten. Een afmaker of eentje die wel een bal kant en klaar kan neerleggen voor een andere speler.
Anders zie ik ze niet meer dan 40 á 50 goalen maken.
Discussie gesloten.
15 aug 2017 16:05
15 aug 2017 16:10 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Ik zie het budget van vorig seizoen niet eens terug in de huidige selectie. Laat staan die verruiming van drie ton van het spelersbudget. Ik kan me echt niet voorstellen dat MVV nog maar één of twee namen gaat aantrekken. Met drie ton extra bestedingsvermogen verwacht je dezelfde selectie als vorig seizoen, plus vier extra "Gansen" krachten.
Wat van Genk komt tel ik niet eens mee op de begroting. Ik weet niet of dat correct is.
Pedro = Okita
Verheydt = Ogunjimi
Geens = Verrips
Nwakali = Thuys (beide gratis)
Labylle (betaald) = Janssens (gratis)
Kuipers = Mmaee
Moustafa = (niks)
N'koyi = Golpek?
Vits = (niks)
Guvenc = koolhof
Gijzen = (niks)
Tenzij de clubinkomsten zwaar tegenvallen, kan ik me niet voorstellen dat we met twee spelers klaar zijn..
Edit: Inderdaad Guvenc en Gijzen en koolhof. Merci
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80
Discussie gesloten.
15 aug 2017 16:08
15 aug 2017 16:13 door HIER!!.
guvens, Gijzen ook nog.
golpek erbij
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard
Discussie gesloten.
15 aug 2017 16:08
15 aug 2017 16:10 door Strucht.
houtengerard schreef : Ik zie het budget van vorig seizoen niet eens terug in de huidige selectie. Laat staan die verruiming van drie ton van het spelersbudget. Ik kan me echt niet voorstellen dat MVV nog maar één of twee namen gaat aantrekken. Met drie ton extra bestedingsvermogen verwacht je dezelfde selectie als vorig seizoen, plus vier extra "Gansen" krachten.
Wat van Genk komt tel ik niet eens mee op de begroting. Ik weet niet of dat correct is.
Pedro = Okita
Verheydt = Ogunjimi
Geens = Verrips
Kuipers = Mmaee
Moustafa = (niks)
N'koyi = (niks)
Vits = (niks)
Tenzij de clubinkomsten zwaar tegenvallen, kan ik me niet voorstellen dat we met twee spelers klaar zijn..
Ik hoop toch dat Okita niet hetzelfde salaris krijgt als Pedro
Vergeet niet dat de Martina's en Pereirra + Koolhof nieuwe contracten hebben getekend, dat zal zeker ook iets hebben gekost
Heb ook de hoop dat we zeker nog 3 spelers vastleggen ( 1 verdediger en 2 aanvallers)
Discussie gesloten.
15 aug 2017 16:31
houtengerard schreef : Ik zie het budget van vorig seizoen niet eens terug in de huidige selectie. Laat staan die verruiming van drie ton van het spelersbudget. Ik kan me echt niet voorstellen dat MVV nog maar één of twee namen gaat aantrekken. Met drie ton extra bestedingsvermogen verwacht je dezelfde selectie als vorig seizoen, plus vier extra "Gansen" krachten.
Pedro = Okita
Verheydt = Ogunjimi
Geens = Verrips
Kuipers = Mmaee
Moustafa = (niks)
N'koyi = Golpek?
Vits = (niks)
Guvenc = koolhof
Gijzen = (niks)
Oktia zal (veel?) minder krijgen dan Pedro, Ogunjimi weer (veel?) meer dan Verheijdt. Inderdaad wat spelers een verbeterd contract getekend. Het is op die manier dus niet goed te vergelijken. Maar ook ik vermoed dat we nog best wat budgetruimte hebben. Zou me niets verbazen als MVV dat bewaart om rond de 31e één of twee toppers voor MVV begrippen te halen. Misschien is de vader de wens van de gedachte, maar hoop doet leven
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Strucht
Discussie gesloten.
15 aug 2017 16:44
Het is is een misvatting om te denken dat huurspelers niks kosten. Sterker nog: de huurcondities zijn afhankelijk van het niveau van de speler. Daarnaast is er bij spelers met een meerjarig contract vaker sprake van een oplopend salarisniveau.
Dat maakt het wel heel moeilijk om jaren te vergelijken. Ik geloof niet dat er nog ruimte is voor 3 spelers. Maar ook ik verwacht nog minimaal 1 aanvaller deze maand.
Discussie gesloten.
15 aug 2017 17:12
houtengerard
Administrator
Zoewiezoe schreef : Het is is een misvatting om te denken dat huurspelers niks kosten. Sterker nog: de huurcondities zijn afhankelijk van het niveau van de speler.
Bij Mmaee verwacht ik gewoon dat MVV het volledig huurbedrag plus alle onkosten betaalt aan Standaard. Maar bij Thuys en Janssens niet, bij Croux en Peeters was dit ook niet het geval en nam Genk alle kosten op zich (werd toen verteld). Tenzij MVV dit keer zelf heeft aangeklopt bij Genk en er nu andere voorwaarden gelden, dan staan ze wel op de loonlijst.
Ik weet niet of de bond zelf nog eisen heeft mbt tot huren? Zoals een minimale eigen vergoeding bij huur? Ik ken de regels niet.
Discussie gesloten.
15 aug 2017 17:14
Pedro = Okita
Verheydt = Ogunjimi
Geens = Verrips
Kuipers = Mmaee
Moustafa = (niks)
N'koyi = Golpek?
Vits = (niks)
Guvenc = koolhof
Gijzen = (niks)
Ik denk dat Koolhof voor MVV begrippen een top aankoop wordt, maar ook qua salaris aan de top zit en meer zeker meer verdient dan bv Guvenc. volgens mij onderschatten we een beetje hoe hoed hij is. Had ook interesse van eredivisieclubs nl Groningen en Heracles
Discussie gesloten.
15 aug 2017 17:30
Verrips
Smylek
A-doelman
Pereira
Martina
Janssens
Ciranni
Mmae
Van Melick
Martina
Ippel
Loshai
Nijs
Koolhof
Kostons
Jungsleger
Schroijen
Thuijs
Golpek
Okita
Ogunjimi
Coenen
Yildirim .A
Yildirim .E
De klein
Deumeland
Stankov
Deze zijn er op de training aanwezig,verwacht dat Yildirim en Deumeland nog aan de selectie worden toegevoegd en dat er dan nog 1 a 2 gehuurd gaan worden of het blijft hierbij.
Discussie gesloten.
15 aug 2017 18:24
Boredass
Platinum Boarder
Ik vraag me ook af in hoeverre er nog budget is.
De echte verhoging ervan zie ik ook nog niet terug, al zullen Koolhof en Ogujimi topsalarissen verdienen voor mvv begrippen.
Keeper en 2e spits zullen er zowiezo nog wel komen. Verder gaf Elsen aan dat er nog er nog 2 verdedigers gewenst waren, waarvan Jannsens inmiddels al hier is.
Persoonlijk hoop ik daarnaast nog op een rechtsbuiten, want ik zie Okita nog niet als basis.
De laatste 2 weken zullen nog spannend worden en dan pas weten of we er op papier op voorruit zijn gegaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Strucht
Discussie gesloten.
15 aug 2017 18:49
Na NEC zou ook PEC Zwolle interesse hebben in Schrooyen, die zouden er zelfs enkele tonnen voor over hebben.
Hopenlijk raak we niet nog Ciranni en Schrooyen kwijt...
Discussie gesloten.
15 aug 2017 18:56
15 aug 2017 18:58 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
@Houten, van het voetbalforum / uitzending Radio Mestreech van de Werming up begreep ik dat de samenwerking met Genk op en top verloopt (en MVV vrijwel alle wedstrijden van Jong Genk scout), maar dat de huurcondities wel verandert waren tov het begin van de samenwerking. Hier moesten nu 'andere bedragen' voor betaald worden.
Als ik me niet vergis bron Hennie.
Daarnaast kan het zo zijn dat MVV een (klein) gedeelte van het budget overhoud voor een winterversterking (stel een steunpilaar in een bepaalde linie valt 6 maanden uit, dan wil je die linie kunnen versterken)
Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
15 aug 2017 19:49
Het ligt er ook aan uit welke categorie je spelers kunt huren. Ik schat in dat een Mmaee en Jannsens in een hogere categorie zitten dan bv Ciranni en Loshaj destijds. En als MVV eredivisie zou spelen komt er weer een andere, en dus betere categorie in beeld.....met uiteraard een ander kostenplaatje.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
16 aug 2017 08:59
Strucht schreef : Na NEC zou ook PEC Zwolle interesse hebben in Schrooyen, die zouden er zelfs enkele tonnen voor over hebben.
Als PEC drie ton betaalt voor Schrooijen is die weg. Ik kan me dat nauwelijks voorstellen eigenlijk, Schrooijen is voor ons een leuke voetballer (maar als hij niet scoort/geen assist geeft ook een bron van frustratie, al is dat typisch voor buitenspelers), maar is toch echt te licht voor de eredivisie.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe
Discussie gesloten.
16 aug 2017 09:33
middenstip
Platinum Boarder
Voor wat het waard is, op het fortuna forum staat zelfs dat PEC, 6 k wilt betalen voor schrooyen!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.322 seconden