Schapendonk wrote: Ik heb Emmen sinds Veendam failliet is alleen maar zien groeien. Daar hebben ze denkelijk van geprofiteerd. Het is de enige club in de regio. Ze wonnen in de voorbereiding met 2-0 van Heracles Almelo. Voor mij een kampioenskanidaat komend seizoen.
Jacques wrote: Klopt dat Emmen goed aan de weg timmert, maar ik heb liever Ogunjimi dan Hemmen. Hemmen is een jaar ouder en heeft in de afgelopen drie seizoenen maar liefst 5 keer gescoord. Of vooruit, 8 als je de competitie voor tweede elftallen meerekentDie Hemmen heeft twee goede seizoenen gehad, beide in de eerste divisie, eentje 7 jaar geleden bij AGOVV en eentje 5 jaar geleden bij Cambuur. Ogunjimi kan serieus nog betere statistieken overleggen dan Hemmen.
Het gras is echt niet altijd groener bij de buren...
Pogba lijkt me iets te hoog gegrepen. Mischien eens informeren bij Ricky ten Voorde of Ondaan.Badjakker wrote: Zou Mathias Pogba niks voor ons zijn?
Vòòr de winterstop neem ik aan. Je doet namelijk in de top 5 mee vanaf zo'n 70 doelpunten. Als Marvin er 15 maakt ( ik neem de helft) en Koolhof 10, Loshaj 5 dan zit je op 30. Schroijen ook zo'n 10 dan zit je op 40, Ciranni 5 met de vrije trappen is 45. Dan moet Okita of Marvin al heel goed zijn best gaan doen. Ik weet niet of dit helemaal klopt wat ik zeg dus verbeter me maar als ik ernaast zit.Jacques wrote: Als Koolhof fit blijft legt hij er wel een stuk of 10 in. Marwin is de grote gok, dat kan van 0 tot 30 doelpunten gaanOkita heeft geen statistieken uit het verleden dus vind ik lastig in te schatten. Als Loshaj een heel seizoen speelt legt die er ook wel een stuk of vijf in hoor.
Maar ik zie graag nog een veelscorende speler komen, ben het met je eens dat daar versterking nodig is. Weet MVV ook wel. Maar iedereen zoekt veelscorende spelers...