Transfergeruchten seizoen 2017-2018
14 aug 2017 08:28
Is dat zo erg? Ik denk het niet. Natuurlijk, Nwakali was een goede speler, maar schieten en afmaken kon hij niet. Ik vond hem geweldig langs iedereen slalommen maar daar bleef het vaak ook bij. Toch weinig rendement met vier goals. Bovendien weet je dat zo'n speler toch weer weg is na een jaar. Spelers van Arsenal zijn voor MVV uiteindelijk niet haalbaar. Dat is ook geen toekomstbestendig beleid voeren. Waar men nu mee bezig is, is zelf zoveel mogelijk kopen/eigendom maken en een paar goede huurlingen huren die wellicht op termijn ook eigendom kunnen worden (zoals in het verleden Labylle, Peeters en Van Hyfte). Die insteek vind ik persoonlijk een betere. Je weet dat er best een kans is dat de spelers die nu gehuurd zijn (Thuys, Janssens, Verrips en Mmaee) op termijn overgenomen kunnen worden. Je kunt ze nu een jaar goed uittesten voor betrekkelijk weinig geld. Deze zijn waarschijnlijk (nu en volgend jaar) ook nog betaalbaar voor ons.
Ik vond Hennie Bastiaens overigens ook helemaal niet zo somber klinken toen hij aangaf dat er geen spelers van Arsenal meer kwamen. Volgens mij is dat voor hem ook absoluut geen prioriteit. MVV moet zo snel mogelijk naar de Eredivisie en liever met het slim halen van betaalbare spelers gecombineerd met een goede trainer en een goed scoutingapparaat, dan allemaal van die Arsenal-huurlingen halen die, als het erop aankomt toch weer weg zijn. Maar goed, dat is slechts mijn bescheiden mening. Ik ben blij met de nu door MVV gekozen we; hier en daar nog een versterking (absoluut nog een tweede spits) en we hebben helemaal geen verkeerd elftal! Op naar GA Eagles vrijdag!
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe, ASR
Discussie gesloten.
14 aug 2017 09:59
Mienclub1902
Platinum Boarder
De enige link tussen Arsenal en MVV was Andries Jonker. Dat heeft de afgelopen seizoenen dat hij daar werkzaam was precies
2 spelers opgeleverd. Een (voor MVV begrippen) topper namelijk Nwkali en een misser O'connor, die niet of nauwelijks gespeeld heeft.
De samenwerking met Genk heeft aangetoond dat dat voor MVV positieve effecten heeft en goede spelers oplevert.
Dat is een compliment waard en moet zeker i stand gehouden worden.
Verder neemt MVV (zoals elke club) ook een paar spelers met de hoop dat het goed uitpakt (de gokjes) zoals afgelopen jaren Nkoyi, Guvenc, D. Gijzen, omdat gerenomeerde spitsen voor MVV niet haalbaar zijn.
Iedere spits die MVV aantrekt zal daarom altijd een twijfelgeval zijn, die van de fans het voordeel van de twijfel moeten krijgen..... In die categorie zie ik Marvin Ogunjimi voorlopig ook nog.
Achteraf zal dan wel blijken of het een goede keuze is geweest.
Ik verwacht wel dat R. Mmaee misschien nog gehuurd wordt van Standard Luik.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
14 aug 2017 12:54
RealBetisMVV
Fresh Boarder
Er zijn toch nog altijd genoeg opties open als je kijkt naar contractloze spelers.
Zelf heb ik gehoord dat de vriendin van Falkenburg in Heerlen woont en dat Falkenburg wel in de buurt wilt voetballen. Dit zou natuurlijk een geweldige aanwinst zijn maar ik begrijp ook wel te duur voor ons lijkt me toch.
Maar om maar eens wat spelers te noemen die momenteel geen club hebben:
- Norichio Nieveld Centrale verdediger
- Leroy George Rechtsbuiten
- Frank van der Struijk Rechtervleugelverdediger
- Rick ten Voorde Centrumspits
- Kevin Luckassen Centrumspits
- Gino Bosz Centrale verdediger
- Jeroen Lumu Rechtsbuiten
- Fred Benson Centrumspits
- Kevin Brands Aanvallend middenveld
- Gévero Markiet Centrale verdediger
- Michiel Hemmen Centrumspits
- Genaro Snijders Rechtsbuiten
- Cendrino Misidjan Linkervleugelverdediger
- Joey Godee Centrumspits
- Gaby Jallo Linkervleugelverdediger
- Leandro Resida Rechtsbuiten
- Terell Ondaan Linksbuiten
- Sander Fischer Centrale verdediger
Hier zitten toch wat namen tussen die wel een versterking/basisplek waardig zijn hoor. Daarnaast spelers die goed voor de breedte zijn. Heb even allemaal spelers genoemd die bekend zijn met de competitie hier. Wat mij betreft als MVV een gokje waag qua geld kunnen ze een mooi kampioen kandidaat ploegje ervan maken.
Maar goed ik ben ook maar een dood normale supporter die hoopt op goede namen, de mensen in dienst hebben er beter verstand van. maar hopen mag altijd! nog paar weken tot deadline. nog genoeg te halen. ik heb er vertrouwen in!
Discussie gesloten.
14 aug 2017 13:02
Hemmen is naar Emmen. Vele bekende namen waar je inderdaad een kampioensteam mee kunt samenstellen, alleen denkelijk allemaal niet haalbaar voor ons.
Verder blijft Ciranni in de belangstelling staan...
MVV Maastricht moet vrezen voor vertrek sterkhouder
Foto: Orangepictures
De kans bestaat dat Jupiler League club MVV Maastricht deze maand alsnog Alessandro Ciranni moet loslaten. De rechtsachter prijkt op enkele lijstjes van clubs uit Nederland en België, weet TjerkstraMedia CW.
Ciranni (21) zal echter alleen vertrekken als hij ook daadwerkelijk eerste keus wordt. Ook zal MVV er financieel beter van moeten worden. Dat liet zijn zaakwaarnemer Fabrizio Lioi begin juli al weten. Anders speelt hij gewoon zijn jaar uit in Maastricht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, RealBetisMVV
Discussie gesloten.
14 aug 2017 13:15
14 aug 2017 13:18 door Schapendonk.
Ik heb Emmen sinds Veendam failliet is alleen maar zien groeien. Daar hebben ze denkelijk van geprofiteerd. Het is de enige club in de regio. Ze wonnen in de voorbereiding met 2-0 van Heracles Almelo. Voor mij een kampioenskanidaat komend seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80, Strucht
Discussie gesloten.
14 aug 2017 13:25
Klopt dat Emmen goed aan de weg timmert, maar ik heb liever Ogunjimi dan Hemmen. Hemmen is een jaar ouder en heeft in de afgelopen drie seizoenen maar liefst 5 keer gescoord. Of vooruit, 8 als je de competitie voor tweede elftallen meerekent
Die Hemmen heeft twee goede seizoenen gehad, beide in de eerste divisie, eentje 7 jaar geleden bij AGOVV en eentje 5 jaar geleden bij Cambuur. Ogunjimi kan serieus nog betere statistieken overleggen dan Hemmen.
Het gras is echt niet altijd groener bij de buren...
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
14 aug 2017 14:32
kyleman333
Senior Boarder
Schapendonk schreef : Ik heb Emmen sinds Veendam failliet is alleen maar zien groeien. Daar hebben ze denkelijk van geprofiteerd. Het is de enige club in de regio. Ze wonnen in de voorbereiding met 2-0 van Heracles Almelo. Voor mij een kampioenskanidaat komend seizoen.
Kampioenskandidaat? Dat kan je niet serieus menen. Die hebben echt geen denderende selectie en mogen denk ik al blij zijn als ze in het linkerrijtje eindigen.
Discussie gesloten.
14 aug 2017 14:45
14 aug 2017 14:48 door Schapendonk.
Okee Nec, De Graafschap en Cambuur/ Eagles zullen zich daar ook wel bij aansluiten. Jawel ik heb Emmen wel een beetje gevolgd. Dat zit net als Almere City in de lift. Ik zal het woord kampioenskanidaat wat temperen. Maar het linker rijtje wordt het sowieso. Daar hoeven ze in Emmen niet al blij om te zijn. Maar goed. Het is een prognose van me. In ieder geval als Emmen al blij mag zijn dat ze in het linker rijtje eindigen dan kan je dit ook van MVV zeggen. Want wellicht zeggen ze dit in Emmen over MVV..
Discussie gesloten.
14 aug 2017 17:13
Jacques schreef : Klopt dat Emmen goed aan de weg timmert, maar ik heb liever Ogunjimi dan Hemmen. Hemmen is een jaar ouder en heeft in de afgelopen drie seizoenen maar liefst 5 keer gescoord. Of vooruit, 8 als je de competitie voor tweede elftallen meerekent Die Hemmen heeft twee goede seizoenen gehad, beide in de eerste divisie, eentje 7 jaar geleden bij AGOVV en eentje 5 jaar geleden bij Cambuur. Ogunjimi kan serieus nog betere statistieken overleggen dan Hemmen.
Het gras is echt niet altijd groener bij de buren...
Hemmen gaat ook nog eens in de winterstop weg voor een buitenlands avontuur. Doe mij Marvin dan maar.
Discussie gesloten.
15 aug 2017 09:58
Zou Mathias Pogba niks voor ons zijn?
Discussie gesloten.
15 aug 2017 10:13
Wens is de vader van de gedachte.. In die klasse zet ik liever in op Loris Brogno
Discussie gesloten.
15 aug 2017 10:15
onze voorhoede van vorig jaar was al niet zo productief.. maar vraag me serieus af of dat dit jaar beter is?? tot nu toe.. schrooyen kan wel een gooltje maken, cira een vrije trapje maar de rest?? laten we hopen dat er nog iemand bijkomt met scorend vermogen!! hoop dat marvin er wat van kan..
Discussie gesloten.
15 aug 2017 10:44
Als Koolhof fit blijft legt hij er wel een stuk of 10 in. Marwin is de grote gok, dat kan van 0 tot 30 doelpunten gaan
Okita heeft geen statistieken uit het verleden dus vind ik lastig in te schatten. Als Loshaj een heel seizoen speelt legt die er ook wel een stuk of vijf in hoor.
Maar ik zie graag nog een veelscorende speler komen, ben het met je eens dat daar versterking nodig is. Weet MVV ook wel. Maar iedereen zoekt veelscorende spelers...
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle
Discussie gesloten.
15 aug 2017 11:15
Badjakker schreef : Zou Mathias Pogba niks voor ons zijn?
Pogba lijkt me iets te hoog gegrepen. Mischien eens informeren bij Ricky ten Voorde of Ondaan.
Discussie gesloten.
15 aug 2017 12:28
Jacques schreef : Als Koolhof fit blijft legt hij er wel een stuk of 10 in. Marwin is de grote gok, dat kan van 0 tot 30 doelpunten gaan Okita heeft geen statistieken uit het verleden dus vind ik lastig in te schatten. Als Loshaj een heel seizoen speelt legt die er ook wel een stuk of vijf in hoor.
Maar ik zie graag nog een veelscorende speler komen, ben het met je eens dat daar versterking nodig is. Weet MVV ook wel. Maar iedereen zoekt veelscorende spelers...
Vòòr de winterstop neem ik aan. Je doet namelijk in de top 5 mee vanaf zo'n 70 doelpunten. Als Marvin er 15 maakt ( ik neem de helft) en Koolhof 10, Loshaj 5 dan zit je op 30. Schroijen ook zo'n 10 dan zit je op 40, Ciranni 5 met de vrije trappen is 45. Dan moet Okita of Marvin al heel goed zijn best gaan doen. Ik weet niet of dit helemaal klopt wat ik zeg dus verbeter me maar als ik ernaast zit.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.337 seconden