Transfergeruchten seizoen 2017-2018
11 aug 2017 17:21
Wederom een jeugdinternational uit de prima opleidingsfabriek van Genk. Het geeft in ieder geval aan dat zowel Genk als Standard (Mmaee) MVV zien als een goede ploeg in een competitie waar hun talenten zich verder kunnen ontwikkelen. Langzaamaan worden de gaten opgevuld. De komende week (en misschien al morgen iets ...) verwacht ik de langverwachte versterkingen in de aanval. Op naar de competitiestart !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80
Discussie gesloten.
11 aug 2017 17:27
Boredass
Platinum Boarder
Dit lijkt me een speler die al lang op de lijst staat. Prima speler. Het nadeel is uiteraard het gebrek aan ervaring en het feit dat het wederom een huurling is.
Discussie gesloten.
11 aug 2017 17:33
11 aug 2017 17:34 door Peter Pan.
Peter Pan
Platinum Boarder
Klinkt als een goede versterking!
Verrips
Ciranni - Mmaee - Pereira - Janssens
Nys - Ippel - Koolhof
Trouvaille 1 - Trouvaille 2 - Schroijen
En dan op de bank Okita, Loshaj, Martina en Thuys die niet ver van een basisplek afzitten.
Met het bericht van MVV van een paar dagen terug verwacht ik nog een aanvaller die morgen gepresenteerd zal worden. Trepke B heeft het over een Portugese speler? Gooi er maar wat namen in, geen flauw idee. Zelf blijf ik hopen op Resida voor de rechtsbuiten, maar daar is natuurlijk niks Portugees aan en een echte spits heeft prioriteit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80
Discussie gesloten.
11 aug 2017 17:52
Audiowaste
Platinum Boarder
Boredass schreef : Dit lijkt me een speler die al lang op de lijst staat. Prima speler. Het nadeel is uiteraard het gebrek aan ervaring en het feit dat het wederom een huurling is.
Ik dacht toch dat wij geen slechte ervaringen hebben met huurlingen de laatste jaren: Labylle, Croux, Peeters, Ciranni.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902, bokkesprongen
Discussie gesloten.
11 aug 2017 21:11
Audiowaste schreef :
Boredass schreef : Dit lijkt me een speler die al lang op de lijst staat. Prima speler. Het nadeel is uiteraard het gebrek aan ervaring en het feit dat het wederom een huurling is.
Ik dacht toch dat wij geen slechte ervaringen hebben met huurlingen de laatste jaren: Labylle, Croux, Peeters, Ciranni.
Zeker kan 1 of enkele huurspelers tijdelijk voordelig uitpakken voor de kwaliteit van de selectie en financieel aantrekkelijk zijn, maar ik snap wel wat boredass bedoeld je bent eigenlijk spelers aan het opleiden voor andere.
Discussie gesloten.
11 aug 2017 21:21
Audiowaste
Platinum Boarder
Gohf schreef :
Audiowaste schreef :
Zeker kan 1 of enkele huurspelers tijdelijk voordelig uitpakken voor de kwaliteit van de selectie en financieel aantrekkelijk zijn, maar ik snap wel wat boredass bedoeld je bent eigenlijk spelers aan het opleiden voor andere.
Mijn punt is juist dat alle spelers die ik noemde in eerste instantie gehuurd waren, maar daarna meerjarige contracten tekenen. Vandaar dat huren in ons geval vaak goed heeft uitgepakt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., bokkesprongen
Discussie gesloten.
11 aug 2017 22:09
Audiowaste schreef :
Gohf schreef :
Audiowaste schreef :
Mijn punt is juist dat alle spelers die ik noemde in eerste instantie gehuurd waren, maar daarna meerjarige contracten tekenen. Vandaar dat huren in ons geval vaak goed heeft uitgepakt.
Excuus, niet goed gelezen.
Discussie gesloten.
11 aug 2017 22:27
Boredass
Platinum Boarder
Volgens een VVV website zouden ze deze week in gesprek zijn geweest over Nwakali. Lijkt of de iets grotere clubs voor hem zijn afgevallen zijn.Ben benieuwd of wij ook nog een optie zijn.
Discussie gesloten.
12 aug 2017 10:01
opadiehard
Platinum Boarder
Jacques schreef :
www.mvv.nl/nieuws/christophe-janssens-do...gehuurd-van-krc-genk
Christophe Janssens, Belgisch jeugdinternational, gehuurd van Genk. Linksachter. Kan ook centraal achterin.
Speelde een handvol wedstrijdjes in Europees verband danwel play-offs, steeds invalbeurten van een paar minuten. Speelde in alle vertegenwoordigende elftallen van België in zijn leeftijdscategorie, en dan ook veel.
Lijkt me an sich zeker geen verkeerde speler.
Contact gehad met enkele supporters van genk,het is een toppertje volgens hun...gr opa
....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, johan, Lassie80, Puime
Discussie gesloten.
12 aug 2017 11:28
MVV zou er heel goed aan doen om te proberen Erik Falkenburg naar Maastricht te halen voor de spitspositie/achter de spitsen. Transfervrij, heeft zich al bewezen maar zal wellicht qua salaris niet haalbaar zijn.
Discussie gesloten.
12 aug 2017 11:38
dus geef je al antwoord op je eigen vraag;)
Discussie gesloten.
12 aug 2017 11:40
Audiowaste
Platinum Boarder
Cambuur ligt op koppositie voor Falkenburg
Discussie gesloten.
12 aug 2017 13:05
HIER!! schreef : dus geef je al antwoord op je eigen vraag;)
Knap dat jij een vraag ziet
Discussie gesloten.
12 aug 2017 13:58
Discussie gesloten.
12 aug 2017 14:01
Roei baank
Platinum Boarder
Ut regent in de Ardennen.
Observateur foot Euregio
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.321 seconden