Ik dacht toch dat wij geen slechte ervaringen hebben met huurlingen de laatste jaren: Labylle, Croux, Peeters, Ciranni.Boredass wrote: Dit lijkt me een speler die al lang op de lijst staat. Prima speler. Het nadeel is uiteraard het gebrek aan ervaring en het feit dat het wederom een huurling is.
Audiowaste wrote:Ik dacht toch dat wij geen slechte ervaringen hebben met huurlingen de laatste jaren: Labylle, Croux, Peeters, Ciranni.Boredass wrote: Dit lijkt me een speler die al lang op de lijst staat. Prima speler. Het nadeel is uiteraard het gebrek aan ervaring en het feit dat het wederom een huurling is.
Mijn punt is juist dat alle spelers die ik noemde in eerste instantie gehuurd waren, maar daarna meerjarige contracten tekenen. Vandaar dat huren in ons geval vaak goed heeft uitgepakt.Gohf wrote:Audiowaste wrote:Ik dacht toch dat wij geen slechte ervaringen hebben met huurlingen de laatste jaren: Labylle, Croux, Peeters, Ciranni.Boredass wrote: Dit lijkt me een speler die al lang op de lijst staat. Prima speler. Het nadeel is uiteraard het gebrek aan ervaring en het feit dat het wederom een huurling is.
Zeker kan 1 of enkele huurspelers tijdelijk voordelig uitpakken voor de kwaliteit van de selectie en financieel aantrekkelijk zijn, maar ik snap wel wat boredass bedoeld je bent eigenlijk spelers aan het opleiden voor andere.
Audiowaste wrote:Mijn punt is juist dat alle spelers die ik noemde in eerste instantie gehuurd waren, maar daarna meerjarige contracten tekenen. Vandaar dat huren in ons geval vaak goed heeft uitgepakt.Gohf wrote:Audiowaste wrote:Ik dacht toch dat wij geen slechte ervaringen hebben met huurlingen de laatste jaren: Labylle, Croux, Peeters, Ciranni.Boredass wrote: Dit lijkt me een speler die al lang op de lijst staat. Prima speler. Het nadeel is uiteraard het gebrek aan ervaring en het feit dat het wederom een huurling is.
Zeker kan 1 of enkele huurspelers tijdelijk voordelig uitpakken voor de kwaliteit van de selectie en financieel aantrekkelijk zijn, maar ik snap wel wat boredass bedoeld je bent eigenlijk spelers aan het opleiden voor andere.
Jacques wrote: www.mvv.nl/nieuws/christophe-janssens-do...gehuurd-van-krc-genk
Christophe Janssens, Belgisch jeugdinternational, gehuurd van Genk. Linksachter. Kan ook centraal achterin. :applaus:
Speelde een handvol wedstrijdjes in Europees verband danwel play-offs, steeds invalbeurten van een paar minuten. Speelde in alle vertegenwoordigende elftallen van België in zijn leeftijdscategorie, en dan ook veel.
Lijkt me an sich zeker geen verkeerde speler.
Knap dat jij een vraag zietHIER!! wrote: dus geef je al antwoord op je eigen vraag;)