Transfergeruchten seizoen 2017-2018
- Zoewiezoe
-
- Elite Member
-
Re: Transfergeruchten seizoen 2017-2018
11 Aug 2017 17:21
Wederom een jeugdinternational uit de prima opleidingsfabriek van Genk. Het geeft in ieder geval aan dat zowel Genk als Standard (Mmaee) MVV zien als een goede ploeg in een competitie waar hun talenten zich verder kunnen ontwikkelen. Langzaamaan worden de gaten opgevuld. De komende week (en misschien al morgen iets ...) verwacht ik de langverwachte versterkingen in de aanval. Op naar de competitiestart !
The following user(s) said Thank You: Lassie80
The topic has been locked.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
11 Aug 2017 17:27
Dit lijkt me een speler die al lang op de lijst staat. Prima speler. Het nadeel is uiteraard het gebrek aan ervaring en het feit dat het wederom een huurling is.
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
11 Aug 2017 17:33 - 11 Aug 2017 17:34
Klinkt als een goede versterking!
Verrips
Ciranni - Mmaee - Pereira - Janssens
Nys - Ippel - Koolhof
Trouvaille 1 - Trouvaille 2 - Schroijen
En dan op de bank Okita, Loshaj, Martina en Thuys die niet ver van een basisplek afzitten.
Met het bericht van MVV van een paar dagen terug verwacht ik nog een aanvaller die morgen gepresenteerd zal worden. Trepke B heeft het over een Portugese speler? Gooi er maar wat namen in, geen flauw idee. Zelf blijf ik hopen op Resida voor de rechtsbuiten, maar daar is natuurlijk niks Portugees aan en een echte spits heeft prioriteit.
Verrips
Ciranni - Mmaee - Pereira - Janssens
Nys - Ippel - Koolhof
Trouvaille 1 - Trouvaille 2 - Schroijen
En dan op de bank Okita, Loshaj, Martina en Thuys die niet ver van een basisplek afzitten.
Met het bericht van MVV van een paar dagen terug verwacht ik nog een aanvaller die morgen gepresenteerd zal worden. Trepke B heeft het over een Portugese speler? Gooi er maar wat namen in, geen flauw idee. Zelf blijf ik hopen op Resida voor de rechtsbuiten, maar daar is natuurlijk niks Portugees aan en een echte spits heeft prioriteit.
Last edit: 11 Aug 2017 17:34 by Peter Pan.
The following user(s) said Thank You: Lassie80
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
Re: Re:RE: Transfergeruchten seizoen 2017-2018
11 Aug 2017 17:52Ik dacht toch dat wij geen slechte ervaringen hebben met huurlingen de laatste jaren: Labylle, Croux, Peeters, Ciranni.Boredass wrote: Dit lijkt me een speler die al lang op de lijst staat. Prima speler. Het nadeel is uiteraard het gebrek aan ervaring en het feit dat het wederom een huurling is.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
The following user(s) said Thank You: M.V.V. 1902, bokkesprongen
- Gohf
-
- Platinum Member
-
Re: Re:RE: Transfergeruchten seizoen 2017-2018
11 Aug 2017 21:11Audiowaste wrote:Ik dacht toch dat wij geen slechte ervaringen hebben met huurlingen de laatste jaren: Labylle, Croux, Peeters, Ciranni.Boredass wrote: Dit lijkt me een speler die al lang op de lijst staat. Prima speler. Het nadeel is uiteraard het gebrek aan ervaring en het feit dat het wederom een huurling is.
Zeker kan 1 of enkele huurspelers tijdelijk voordelig uitpakken voor de kwaliteit van de selectie en financieel aantrekkelijk zijn, maar ik snap wel wat boredass bedoeld je bent eigenlijk spelers aan het opleiden voor andere.
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
Re: Re:RE: Re:RE: Transfergeruchten seizoen 2017-2018
11 Aug 2017 21:21Mijn punt is juist dat alle spelers die ik noemde in eerste instantie gehuurd waren, maar daarna meerjarige contracten tekenen. Vandaar dat huren in ons geval vaak goed heeft uitgepakt.Gohf wrote:Audiowaste wrote:Ik dacht toch dat wij geen slechte ervaringen hebben met huurlingen de laatste jaren: Labylle, Croux, Peeters, Ciranni.Boredass wrote: Dit lijkt me een speler die al lang op de lijst staat. Prima speler. Het nadeel is uiteraard het gebrek aan ervaring en het feit dat het wederom een huurling is.
Zeker kan 1 of enkele huurspelers tijdelijk voordelig uitpakken voor de kwaliteit van de selectie en financieel aantrekkelijk zijn, maar ik snap wel wat boredass bedoeld je bent eigenlijk spelers aan het opleiden voor andere.
The following user(s) said Thank You: Anna D., bokkesprongen
- Gohf
-
- Platinum Member
-
11 Aug 2017 22:09Audiowaste wrote:Mijn punt is juist dat alle spelers die ik noemde in eerste instantie gehuurd waren, maar daarna meerjarige contracten tekenen. Vandaar dat huren in ons geval vaak goed heeft uitgepakt.Gohf wrote:Audiowaste wrote:Ik dacht toch dat wij geen slechte ervaringen hebben met huurlingen de laatste jaren: Labylle, Croux, Peeters, Ciranni.Boredass wrote: Dit lijkt me een speler die al lang op de lijst staat. Prima speler. Het nadeel is uiteraard het gebrek aan ervaring en het feit dat het wederom een huurling is.
Excuus, niet goed gelezen.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
11 Aug 2017 22:27
Volgens een VVV website zouden ze deze week in gesprek zijn geweest over Nwakali. Lijkt of de iets grotere clubs voor hem zijn afgevallen zijn.Ben benieuwd of wij ook nog een optie zijn.
- opadiehard
-
- Away
- Platinum Member
-
12 Aug 2017 10:01Jacques wrote: www.mvv.nl/nieuws/christophe-janssens-do...gehuurd-van-krc-genk
Christophe Janssens, Belgisch jeugdinternational, gehuurd van Genk. Linksachter. Kan ook centraal achterin. :applaus:
Speelde een handvol wedstrijdjes in Europees verband danwel play-offs, steeds invalbeurten van een paar minuten. Speelde in alle vertegenwoordigende elftallen van België in zijn leeftijdscategorie, en dan ook veel.
Lijkt me an sich zeker geen verkeerde speler.
Contact gehad met enkele supporters van genk,het is een toppertje volgens hun...gr opa

....
The following user(s) said Thank You: Jacques, johan, Lassie80, Puime
- since1902
-
- Visitor
-
12 Aug 2017 11:28
MVV zou er heel goed aan doen om te proberen Erik Falkenburg naar Maastricht te halen voor de spitspositie/achter de spitsen. Transfervrij, heeft zich al bewezen maar zal wellicht qua salaris niet haalbaar zijn.
- HIER!!
-
- Elite Member
-
12 Aug 2017 11:38
dus geef je al antwoord op je eigen vraag;)
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Transfergeruchten seizoen 2017-2018
12 Aug 2017 11:40
Cambuur ligt op koppositie voor Falkenburg
- since1902
-
- Visitor
-
12 Aug 2017 13:05Knap dat jij een vraag zietHIER!! wrote: dus geef je al antwoord op je eigen vraag;)
- Puime
-
- Premium Member
-
Time to create page: 0.357 seconds