Transfergeruchten seizoen 2017-2018
09 aug 2017 01:03
Vervolg..
Wie noteert de bijbehorende namen..?
Gebruik a.u.b. de nummers behorende bij de foto's
Discussie gesloten.
09 aug 2017 06:58
Boredass
Platinum Boarder
Vandaag in DDL staat dat Yildrim is uitgevallen met een blessure en dat Elsen nog niet weet of hij de spits is.
Verder is Elsen nog niet in paniek en zou in de lopp van de week meer duidelijkheid komen....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28
Discussie gesloten.
09 aug 2017 07:55
Mienclub1902
Platinum Boarder
fotonummer :
217: Thuys (middenvelder)
227/250: Yildrim (spits)
247: Okita ( aanvaller)
193: Mmaee (centrale verdediger)
245: een van de Martina brothers
Discussie gesloten.
09 aug 2017 10:26
Discussie gesloten.
09 aug 2017 10:36
Peter Pan
Platinum Boarder
Wel een spits met genoeg ervaring op hoger niveau (welliswaar tijdje terug). Ben benieuwd.
Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Discussie gesloten.
09 aug 2017 10:45
Zijn CV ziet er goed uit. Ik vraag me alleen af of we hem uberhaupt kunnen betalen. Ik ben benieuwd!
Discussie gesloten.
09 aug 2017 10:59
Vanaf 2012 maar liefst 8 verschillende clubs gehad, 82 wedstrijden gespeeld door blessures en slechts in totaal 13 goals gescoord.
In het seizoen 2009/2010 en 2011/2012 in Genk waren zijn succesvolle jaren, 12 en 15 goals gescoord daarna bergafwaarts.
Discussie gesloten.
09 aug 2017 11:23
Heeft zelfs 7 interlands en 5 doelpunten voor België op zijn naam staan. Allemaal in de periode die Driver noemt uiteraard. Heeft in 2014 en 2015 op zich nog aardige statistieken op het hoogste niveau van Noorwegen staan, ongeveer 1 doelpunt per 2 wedstrijden - als hij speelde. Kreeg daar te maken met zware knieblessure.
Mits fit en nog gedreven zeker een grote aanwinst. Maar goed, dat zijn dan ook de twee grote vragen, heeft na dat Noorse avontuur bij rare clubs gespeeld en weinig gepresteerd.
Op papier een spits die in de juup er 25 in zou moeten schieten. Maar ja, op papier...
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
09 aug 2017 11:29
09 aug 2017 11:33 door Strucht.
Vroeger een goede spits, maar dit zijn nu toch niet de namen waarop MVV gaat gokken?
Vorig jaar waren ze steeds aan het kloten voor een keeper, dit jaar doen ze het gewoon met 3 tot 6 posities. Dacht dat MVV niet meer bussen met proefspelers zouden toelaten op de training. Elsen zal het wel druk hebben met alle makelaars die nu namen komen droppen bij MVV....
Discussie gesloten.
09 aug 2017 11:33
mvv supporter
Platinum Boarder
ik zie liever een jongere spits komen.
In ieder geval leuk dat er een spits is.
Maar zolang mvv niemand een contract aanbied kunnen er 100 spitsen komen.
Discussie gesloten.
09 aug 2017 11:54
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Ik ben benieuwd. Blij dat er in ieder geval weer een spits op proef is. Zou leeftijd en ervaring kunnen brengen. Verder kan ik er (nog) geen oordeel over vellen. Ik deel de negativiteit op verschillende social media in ieder geval niet. Voor sommigen kan het niet snel genoeg gaan. Ik heb liever dat MVV weloverwogen besluiten neemt en daar heb ik eigenlijk alle vertrouwen in.
Discussie gesloten.
09 aug 2017 12:09
Boredass
Platinum Boarder
Benieuwd of hij of nog fit is. 2 weken geleden werd er ook gezegd dat er een speler met Nigeriaanse roots op proef zou komen. Zal hem wel zijn dan.
Discussie gesloten.
09 aug 2017 12:34
09 aug 2017 12:37 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Verrassende optie....
Afwachten wat het wordt...
Is nou niet bepaald de talentvolle huurling van een club als Genk of Wolfsburg waar ik aan zou denken dan wel op zou hopen.
Marvin Ogunjimi past wel weer in het rijtje Nkoyi en Guvenc, 1 of 2 jaar aardig gepresteerd en daarna wisselvalligheid, blessures etc. Yildrim idem trouwens, 1-2 jaar aardig gepresteerd verder niets.
Ik vind dit ook niet echt passen bij het MVV-beleid om jonge spelers de kans te geven (dan geef Kostongs maar de kans in de spits). Maar goed , het geeft maar weer eens aan dat we geen wonderen moeten verwachten van Us MVV-ke qua aanvallers.
Verdedigend en middenvelders voldoende kwaliteit, keepers afwachten wat ze aankunnen.
Maar goed mocht het wel goed uitpakken met een Marvin Ogunjimi dan wordt de loftrompet weer afgestoken over MVV (ook door mij), maar ik vind dit wel weer heel typerend voor de situatie bij MVV.
Ik kan me niet voorstellen dat dit uit de hoge hoed komt van de technische commissie van Marwijk, Dijkstra, Meijer, Thal etc.
Discussie gesloten.
09 aug 2017 12:54
mvv supporter
Platinum Boarder
Ook al zal hij goed presteren, verkopen met winst zie ik niet gebeuren.
terwijl je met een jonger persoon makkelijker meerdere opties hebt
Discussie gesloten.
09 aug 2017 13:15
09 aug 2017 13:17 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Eindelijk iemand die weet hoe je zo'n volkslied moet zingen..
Zijn avontuurtje is niet gestrand op de Paaseilanden, maar in Kazachstan, het voetballand bij uitstek. Dat biedt perspectief. Ik zat er helemaal naast vorige maand..
Hopelijk kan hij onze staf bekoren. Met 29 jaar moet je er toch staan als eerste keuze in de hoogdagen van je carrière. Ik ben benieuwd of hij de missende schakel is die we zochten.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.354 seconden