Transfergeruchten seizoen 2017-2018
08 aug 2017 09:45
Napoleon
Platinum Boarder
Hier wordt je natuurlijk niet blij van. Ik snap het ook allemaal niet
Ik vind voordat je een speler laat testen dan zou ik willen weten als club van zijn salaris eisen zijn.
Bovendien heb ik niks met dat testen allemaal , zoek gewoon spelers uit die een versterking zijn...neem toch aan dat je die al gescout hebt ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
08 aug 2017 09:58
Napoleon schreef : Hier wordt je natuurlijk niet blij van. Ik snap het ook allemaal niet
Ik vind voordat je een speler laat testen dan zou ik willen weten als club van zijn salaris eisen zijn.
Maar zo werkt het toch gewoon niet. Benteke (althans zijn zaakwaarnemer) noemt een bedrag dat hoger is dan hij zal accepteren, en MVV zal lager inzetten. Nogmaals: Benteke wist echt wel dat hij bij MVV geen, ik zeg maar wat, drie ton per jaar kan verdienen. en MVV wist echt wel dat Benteke niet voor minimumloon komt spelen. Dat er nu geen contract uit komt rollen betekent dat MVV óf geen contract heeft aangeboden, óf dat het contract lager was dan Benteke op dit moment acceptabel vindt. En dat kan weer zijn omdat MVV andere ijzers in het vuur heeft en dus niet de hoofdprijs biedt. Of omdat Benteke zélf andere ijzers in het vuur heeft. En dat heeft hij, Waasland-Beveren. Hoogste niveau België. Die jongen zou wel gek zijn om nu al bij MVV te tekenen. Jammer maar helaas.
Ik vind hier niets onprofessioneels aan (geen reactie op Napoleon maar op de post er voor).
Natuurlijk zag ik liever vandaag nog een nieuwe spits. Die frustratie deel ik uiteraard wel.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Josef1982
Discussie gesloten.
08 aug 2017 10:08
bokkesprongen
Platinum Boarder
Ach broertjes van is meestal niet veel ,bij Zulte -Wareghem maakte hij in 22 wedstrijden 2 goals ,ik meen dat Gijzen er bij mvv bv 4 in 6 wedtrijdeen .Er zal wel een plan B klaarliggen ,die jongen van Wolfsburg is een topper voor MVV begrippen ,zo,n Benteke is goed voor de reservebank meer is het niet ,ik vond Patrick ook beter dan hem .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
08 aug 2017 10:10
Boredass
Platinum Boarder
Wie weet doet er vanmiddag weer een andere spits mee.Mvv heeft blijkbaar weinig vertrouwen in Benteke.
Discussie gesloten.
08 aug 2017 10:13
leuk en aardig dat Penders aan geeft dat we geduld moeten hebben en dat er straks een ingespeeld team aan de competitie begint, maar niemand kan mij wijsmaken dat er over 10 dagen een volledig klaar team kan staan dat goed op elkaar is ingespeeld. En dan begin je de competitie alweer met een achterstand. Zou me niet verbazen als ook Okita vanwege de aanbieding zijn geluk elders gaat zoeken. Of we betere spelers zullen krijgen moet je nog maar afwachten. Als je hier op gokt en verliest heb je toch een groot probleem. Ik wordt hier toch niet vrolijk van. Zoveel basisspelers weg en nog amper iets terug.....
Discussie gesloten.
08 aug 2017 10:16
mvvke4life
Platinum Boarder
Ik heb hem tegen standard luik zien voetballen maar was niet gecharmeerd van hem. Hopelijk is MVV bezig met iets beters.
Discussie gesloten.
08 aug 2017 10:18
Mienclub1902
Platinum Boarder
Volgens mij is die jongen van Wolfsburg nooit een optie (geweest). Zie eerder op dit forum.
Wolfsburg heeft 4 aanvallers in totaal. Bovendien doet Wolfsburg meer zaken met Willem II dan met MVV, althans voorlopig.
Gewoon afwachten. Er zal echt geen topspits komen, die zijn gewoon te duur. Ik verwacht een onbekende huurling, waarvan me moeten afwachten of het wat wordt.
Discussie gesloten.
08 aug 2017 10:19
wie zegt dat die komt van Wolfsburg?? omdat trepke B zich heeft vergist in een speler?? hebben het wel vaker mis!!
Discussie gesloten.
08 aug 2017 11:01
mvv4ever
Platinum Boarder
Als mvv al over hun salarisplafond gaat voor een spits zullen ze dit ook aangeboden hebben bij Benteke.
En met alle respect maar dat vind ik ook hem ook niet waard van wat ik heb gezien.
Vandaag zullen ze wel een nieuwe speler erbij hebben met de oefenwedstrijd.
Idd de tijd begint nu te dringen maar nu moeten ze juist geen snelle beslissingen nemen.
Verwacht zaterdag op de werming up iets nieuws
Discussie gesloten.
08 aug 2017 11:18
08 aug 2017 11:19 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Daar gaat het tweede Benteke familielid. Misschien toch maar het advies van de makelaars aannemen. Eerst het eventuele contract bespreken en dan pas op proef nemen. Voorkomt een hoop teleurstelling, ook in spelersland. De reputatie werkt je inmiddels tegen, het afdingen zelfs onder het krabbelen..
En misschien is het wel vooraf besproken en kwam Waasland om de hoek kijken, en zag de makelaar zijn kans. Daar kunnen wij financieel helaas niet tegenop bieden.
Ik ben bang dat men teveel hoopt op die tien vogels in de lucht. Die geluiden worden ook intern gedragen binnen MVV. Dat baart mij zorgen. Het supporterscafe kun je in ieder geval volgend seizoen overslaan, want niemand op dat moment, zelfs niet MVV zelf, weet hoe september er echt zal uitzien met dit gespeculeer op de transfermarkt. Dan kun je daar ook geen uitspraken over doen op dat moment. En dat is wel gebeurd op basis van emotie.
Laat het sprookje van Wolfsburg varen, en leg Okita vast.. Die jongen levert je misschien nog geld op, dan andere clubs beter maken, die het al goed hebben. Als die ook onhaalbaar blijkt, dan is dat een behoorlijke domper.
Discussie gesloten.
08 aug 2017 11:32
middenstip
Platinum Boarder
Hadden ze Braken, maar een fatsoenlijk aanbod gedaan dan was die ellende allemaal overbodig geweest!
Discussie gesloten.
08 aug 2017 12:43
Een speler als Benteke heeft natuurlijk zijn naam mee. Dat hij vorig seizoen een transfer van Crystal Palace verdiende, was puur omwille van zijn grote broer. Zijn salaris zal echter wel navenant zijn geweest. Kan echter toch maar mooi zeggen dat hij vorig seizoen in de PL is ingevallen. Zal dus voorlopig hopen op een veel hoger salaris dan MVV kan betalen. Je kunt je inderdaad de vraag stellen of dit niet op voorhand al bekend was, maar daar weten wij natuurlijk niet het fijne van..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic
Discussie gesloten.
08 aug 2017 12:59
Klagen om de huidige situatie en dan roepen om Braken ... die gebruik je 10 wedstrijden per seizoen, de rest zit die bij de fysio.
Ieder jaar komt er wel weer een verassing binnen.. ik heb vertrouwen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, Lassie80
Discussie gesloten.
08 aug 2017 13:00
middenstip
Platinum Boarder
En dat weet jij allemaal?
Discussie gesloten.
08 aug 2017 13:15
middenstip schreef : En dat weet jij allemaal?
Vorig seizoen heeft hij de tien wedstrijden niet eens gehaald, inclusief play-offs, bekerwedstrijden en wedstrijden bij het tweede elftal van Almere. Het seizoen daarvoor elf wedstrijden alles bij elkaar. Ik gun Sven het beste maar ben blij dat MVV dat risico niet neemt.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.365 seconden