Napoleon wrote: Hier wordt je natuurlijk niet blij van. Ik snap het ook allemaal niet
Ik vind voordat je een speler laat testen dan zou ik willen weten als club van zijn salaris eisen zijn.
Maar zo werkt het toch gewoon niet. Benteke (althans zijn zaakwaarnemer) noemt een bedrag dat hoger is dan hij zal accepteren, en MVV zal lager inzetten. Nogmaals: Benteke wist echt wel dat hij bij MVV geen, ik zeg maar wat, drie ton per jaar kan verdienen. en MVV wist echt wel dat Benteke niet voor minimumloon komt spelen. Dat er nu geen contract uit komt rollen betekent dat MVV óf geen contract heeft aangeboden, óf dat het contract lager was dan Benteke op dit moment acceptabel vindt. En dat kan weer zijn omdat MVV andere ijzers in het vuur heeft en dus niet de hoofdprijs biedt. Of omdat Benteke zélf andere ijzers in het vuur heeft. En dat heeft hij, Waasland-Beveren. Hoogste niveau België. Die jongen zou wel gek zijn om nu al bij MVV te tekenen. Jammer maar helaas.
Ik vind hier niets onprofessioneels aan (geen reactie op Napoleon maar op de post er voor).
Natuurlijk zag ik liever vandaag nog een nieuwe spits. Die frustratie deel ik uiteraard wel.