Transfergeruchten seizoen 2017-2018

• HIER!!
  • HIER!!'s Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

Re: Transfergeruchten seizoen 2017-2018

03 Aug 2017 12:12
gevalletje amateurcontract.. incl een waardebon van de mac
The topic has been locked.
  • Puime
  • Puime's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

03 Aug 2017 12:19
Toen Hawbir Mustafa weg ging dacht dat ik we flink aan het door selecteren waren naar top JL kwaliteit. Maar nu vraag ik me toch af waarom Hawbir niet kon blijven....
  • middenstip
  • middenstip's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Aug 2017 12:23
Ik krijg steeds meer respect voor veel MVV supporters, dat ze zo rustig (gelaten) blijven!
Deze transferperiode begint mij toch behoorlijk op mijn zenuwen te werken.
MVV mag wel wat meer transparantie tonen, aan haar honds trouwe supporters.
The following user(s) said Thank You: MVVke
  • Brncic
  • Brncic's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Aug 2017 12:37
Nou ja, Bradley de Nooijer is best een talentvolle linksback die hier een volgende stap kan zetten. Maar ik ben het ermee eens dat er ook wat meer ervaren namen mogen komen. Alleen is dat waarschijnlijk pas iets voor half/eind augustus. We kunnen jongens niet dwingen om te tekenen hè...
  • Lijnsje@tappunt
  • Lijnsje@tappunt's Avatar Topic Author
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Hool beer, hool beer!

03 Aug 2017 12:53
De Nooijer, was wel een van de uitblinkers bij Dordrecht ( Ja , ik volg zo beetje iedere club). Zegt niet veel bij een ''minder team'', maar als ze bij MVV de ''betere'' eruit pikken wordt ook gezegd dat een ''grote'' club de ''betere'' van een ''mindere'' club haalt. Dit is nu ook het geval bij MVV, dus waarom nu zo negatief? Als een Kuipers naar Ado gaat wenst ook iedereen hem succes en denken ze dat hij het daar gaat maken, waarom is het andersom nu niet het geval?

Daarnaast, ik zie veel liever een jongen van 19 jaar van een lagere club voor drie jaar tekenen dan een jongen van een topclub die maar een jaar blijft. Maar goed, hier hebben we ook genoeg gevallen waar dit wel goed bij uitpakt.

Ik denk dat De Nooijer blijft. Of hij eerste keus wordt is nog afhankelijk van wat er nog komt, maar ik zie deze jongen wel blijven om zich verder te ontwikkelen.

Al om al , een goede zet van MVV!
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
The following user(s) said Thank You: Ster_Drager, Jacques, Anna D., Tuor, Lassie80, Brncic, Och jeh, La Chouffe, Strucht, Draankörgel
  • Roed en Wit 70
  • Roed en Wit 70's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re:Transfergeruchten seizoen 2017-2018

03 Aug 2017 13:16 - 03 Aug 2017 13:18
Met Vandeputte was er een vreemde miscommunicatie over zijn wens tav positie en de visie van elsen...maar wellicht wilden ze hem nog wel langer op proef laten dan snel vastleggen. Okita is al een maand op test...wat wil mvv nou eigenlijk met zo'n jongens. Zelfde nu voor Yildrim en Benteke. Over 2 weken wachten de Eagles. Begin zo langzamerhand te denken dat de technische denktank zijn huiswerk iets minder gedaan heeft dan wordt aangenomen ?
Nu ook weer tav linksback positie...pas na 2 weken nadat Labylle weg is een jongen van 19 op proef.
Als je dan tijdens een praatkaffee aangeeft dat er tot die tijd 50 spelers zijn aangeboden, zit daar dan echt niets bij. Of willen alle targets niet ?
Last edit: 03 Aug 2017 13:18 by Roed en Wit 70.
  • Lijnsje@tappunt
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Hool beer, hool beer!

Re: Re:Transfergeruchten seizoen 2017-2018

03 Aug 2017 13:28
Roed en Wit 70 wrote: Met Vandeputte was er een vreemde miscommunicatie over zijn wens tav positie en de visie van elsen...maar wellicht wilden ze hem nog wel langer op proef laten dan snel vastleggen. Okita is al een maand op test...wat wil mvv nou eigenlijk met zo'n jongens. Zelfde nu voor Yildrim en Benteke. Over 2 weken wachten de Eagles. Begin zo langzamerhand te denken dat de technische denktank zijn huiswerk iets minder gedaan heeft dan wordt aangenomen ?
Nu ook weer tav linksback positie...pas na 2 weken nadat Labylle weg is een jongen van 19 op proef.
Als je dan tijdens een praatkaffee aangeeft dat er tot die tijd 50 spelers zijn aangeboden, zit daar dan echt niets bij. Of willen alle targets niet ?

Heel makkelijk : MVV wacht op betere. Okita is MVV mee bezig, in deze jongen zit duidelijk potentie. Spitsenkwestie ligt ook anders dan jullie wellicht denken: MVV heeft wel degelijk een groot talent op binnen de gelederen, Koen Kostons. Als MVV nu een Benteke of Yildirim wilt vastleggen, betekend dat eigenlijk voor Koen dat hij op de bank zit en middels invalbeurten ervaring moet opdoen. Stel je legt 1 v.d. 2 vast, heb je twee spitsen. Dan komt een week voor tijd een topper in de ogen van MVV(zoals ik al heb gezegd, MVV is met die van Wolfsburg bezig). Dan zit je met een dilemma: twee spitsen die minder zijn dan diegene die je kunt krijgen maar wel doorgroei mogelijkheden voor Koen óf drie spitsen waarvan één beduidend beter is en amper speeltijd voor Koen.
The following user(s) said Thank You: Jacques, Strucht, Draankörgel, M-MVV
  • Sjappie
  • Sjappie's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Aug 2017 13:36
Daarnaast wat ook al eerder is aangegeven, later contract geven is ook later betalen.
  • Draankörgel
  • Draankörgel's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

03 Aug 2017 13:44
Volgens mij denken sommige hier dat we Sheik Al Mohammed Alli als geldschieter hebben en ons alles en ieder kunnen veroorloven, ongeacht of er later in de transferperiode nog "betere" spelers beschikbaar komen. Helaas voor jullie is dit niet het geval.

We mogen echt niet zeiken met het team dat er tot dusver staat. En ja rustig, die aanvulling komt wel.
The following user(s) said Thank You: Ster_Drager, Lijnsje@tappunt, DulluH, M-MVV
  • Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Aug 2017 14:12
Het contract van de Nooijer is overigens ontbonden
  • Strucht
  • Strucht's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

03 Aug 2017 14:19 - 03 Aug 2017 14:19
We zijn weer op het punt gekomen, dat FSC voelt dat ze weer de betere transfers hebben gedaan dan MVV :applaus:
Door die .... jong teams zijn nog alleen de laatste 3 maanden van de competitie belangrijk om bij de eerste 11 of 5 te komen. De maanden augustus en september zijn de meeste teams nog hun elftallen aan het samenstellen. Bij mij begint het al te kriebbelen voor de eerste wedstrijd.

Vanuit London zou eind deze maand ook nog iets komen.
Last edit: 03 Aug 2017 14:19 by Strucht.
The following user(s) said Thank You: Jacques, Lijnsje@tappunt
  • mvv4ever
  • mvv4ever's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Aug 2017 14:21 - 03 Aug 2017 14:22
Lijkt me wel een leuke speler.

Waarom is zijn contract ontbonden?
Last edit: 03 Aug 2017 14:22 by mvv4ever.
  • Gohf
  • Gohf's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Aug 2017 14:30
Strucht wrote: We zijn weer op het punt gekomen, dat FSC voelt dat ze weer de betere transfers hebben gedaan dan MVV :applaus:
Door die .... jong teams zijn nog alleen de laatste 3 maanden van de competitie belangrijk om bij de eerste 11 of 5 te komen. De maanden augustus en september zijn de meeste teams nog hun elftallen aan het samenstellen. Bij mij begint het al te kriebbelen voor de eerste wedstrijd.

Niet zo generaliseren hé :P
The following user(s) said Thank You: Strucht
  • Lijnsje@tappunt
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Hool beer, hool beer!

03 Aug 2017 14:35
Gohf wrote:
Strucht wrote: We zijn weer op het punt gekomen, dat FSC voelt dat ze weer de betere transfers hebben gedaan dan MVV :applaus:

Niet zo generaliseren hé :P

Het is nu eenmaal zo Gohf, ieder jaar staan de mensen hier vooraan om te schreeuwen dat Fortuna weer betere transfers heeft gemaakt dan MVV. Achteraf eindige we ieder jaar hoger en bereiken we meer. Nu zit de eigenaar van de plaatste kebabtent bij jullie en hebben jullie inderdaad transfers gemaakt. Of die nu goed gaan uitpakken is inderdaad de vraag. Dammers lijkt op voorhand een goede naam, maar je kunt je ook afvragen waarom iemand met een Feyenoordverleden en enkele speelminuten op het eerste naar Fortuna gaat ( ik zeg niet dat MVV dan zoveel hoger in de rangorde staat, maar is dit dan puur financieel of zit er dermate kwaliteit in de selectie dat jullie ook eens voor het toetje gaan meespelen?

Verder wat Strucht aangeeft verwacht ik ook dat MVV nog vruchten gaat plukken bij Arsenal. Welke Juup-club kan zeggen samenwerkingsverbanden te hebben met Genk, Arsenal, wellicht Wolfsburg en Luik?
  • ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Aug 2017 18:06
mvv4ever wrote: Lijkt me wel een leuke speler.

Waarom is zijn contract ontbonden?

Hij zouw te dik zijn volgens l1
Wat worden wij belachelijk gemaakt.
Time to create page: 0.343 seconds