Transfergeruchten seizoen 2017-2018

• krampioen
  • krampioen's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Transfergeruchten seizoen 2017-2018

30 Jul 2017 01:32
@opadiehard

Ik zou zeggen, laat het gewoon gebeuren. We hebben een technische commissie met echte deskundigen. Zij zoeken naar het meest optimale elftal rekening houdend met financiele mogelijkheden en of iemand in deze selectie past qua persoonlijkheid. Ik luister liever naar Bert van Marwijk dan dat ik luister naar een fan die zichzelf erg deskundig vindt.
The following user(s) said Thank You: Brncic, M.V.V. 1902
The topic has been locked.
  • Brncic
  • Brncic's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

30 Jul 2017 07:41
Moet zeggen dat de YouTube-filmpjes van Yildirim me ook wel kunnen bekoren. Ze zullen niet helemaal objectief zijn, maar toch. Wat ik me dan wel afvraag: hoe komt zo'n jongen in Maastricht terecht? Kan me echt niet voorstellen dat hij ergens op een lijstje stond...
  • mvv4ever
  • mvv4ever's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

30 Jul 2017 08:38
krampioen wrote: @opadiehard

Ik zou zeggen, laat het gewoon gebeuren. We hebben een technische commissie met echte deskundigen. Zij zoeken naar het meest optimale elftal rekening houdend met financiele mogelijkheden en of iemand in deze selectie past qua persoonlijkheid. Ik luister liever naar Bert van Marwijk dan dat ik luister naar een fan die zichzelf erg deskundig vindt.

Anders zou je 1000 deskundigen hebben.

Wat ik gezien heb van Okita wil ik hem graag erbij zijn rendement kan aan gewerkt worden net zoals bij Croux.. En Pedro was en blijf het rendement laag vind deze Okita beter dan Pedro.
  • Ster_Drager
  • Ster_Drager's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

Re: Re:RE: Transfergeruchten seizoen 2017-2018

30 Jul 2017 10:52
Brncic wrote: Moet zeggen dat de YouTube-filmpjes van Yildirim me ook wel kunnen bekoren. Ze zullen niet helemaal objectief zijn, maar toch. Wat ik me dan wel afvraag: hoe komt zo'n jongen in Maastricht terecht? Kan me echt niet voorstellen dat hij ergens op een lijstje stond...
zal waarschijnlijk via fuat usta zijn. lijkt me inderdaad niet verkeerd, maar niet als eerste spits denk ik

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
  • Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

30 Jul 2017 13:02
Ik weet dat het niet per se dezelfde mensen zijn die het zeggen, maar ik verbaas me dat dit forum dolgraag Barto ziet komen, maar een Yildirim afserveert als eerste spits. Yildirim is voor mij niet de heilige graal maar ik zie hem duizend keer liever dan Barto, die 32 is en in zijn hele carrière maar in één seizoen meer dan tien keer scoorde. Verheijdt is een stuk jonger maar kan precies hetzelfde zeggen.

Yildirim vind ik eigenlijk juist wel het voorbeeld van een trouvaille.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: jovkle
  • Ster_Drager
  • Ster_Drager's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

Re: Re:Transfergeruchten seizoen 2017-2018

30 Jul 2017 13:16
ook yildirim scoort in zijn carrière maar 1 seizoen meer dan 10 x. waarom zie je hem dan beter zijn dan barto?

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

30 Jul 2017 13:31
Ster_Drager wrote: ook yildirim scoort in zijn carrière maar 1 seizoen meer dan 10 x. waarom zie je hem dan beter zijn dan barto?

Yildirim is transfervrij en ik neem aan ook qua salaris veel goedkoper. Maar dat is niet het belangrijkste. Hij is een stuk jonger en lijkt een meevoetballende spits te zijn. Barto is een opportunistische lange spits waar je niet zo veel aan hebt als je verzorgd probeert op te bouwen. Barto moet het voornamelijk hebben van zijn doelpunten, en die scoort hij helemaal niet zo veel als sommigen lijken te denken. Daarnaast handig als je "stormvoetbal" speelt, bij een achterstand, oorlog maken. Als pinch hitter zou ik hem erg graag hebben. Maar voor in de basis? Nee, alsjeblieft niet.

Yildirim heeft daarnaast veel van zijn jonge jaren in de Turkse hoogste divisie rondgelopen. Daar scoorde hij inderdaad niet veel. Barto scoorde op de leeftijd die Yildirim nu heeft, niet veel in de jupiler league. Dat is wel een verschil, die statistieken zijn niet één op één te vergelijken. Yildirim zou zo maar in de Jupiler League los kunnen gaan en 20 keer scoren. Dat is zeker niet gegarandeerd, maar het kan. Barto gaat dat gewoon niet doen.

Kortom: Yildirim heeft doorgroeipotentie en is de betere voetballer.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: jovkle, Puppie
  • Larsbak
  • Larsbak's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

30 Jul 2017 18:09
Niet helemaal mee eens, vertel dan het volledige verhaal. Barto is pas in 2011 teruggekeerd in het profvoetbal (eerste deel inderdaad niet succesvol), maar heeft het sindsdien gewoon prima gedaan bij Cambuur.
Volgens Wikipedia 42 goals in 169 wedstrijden: 1 op 4 dus. Maar hier zaten drie seizoenen in de Eredivisie bij, uiteraard is een spits die er hier tien inlegt niet haalbaar voor ons.
in de drie seizoenen Jupiler League heeft hij inderdaad slechts één keer de dubbele cijfers gehaald, maar hierbij moet de kanttekening geplaatst worden dat hij vaak als pinchhitter gebruikt is. Ik denk dat wanneer we naar doelpunten per minuut gaan kijken, hier een prima moyenne uit komt rollen.
Het is inderdaad niet de meest gepolijste spits, maar een klasse beter dan Verheijdt wel.
Cijfermatig voor Yildirim pleiten is dus gewoon feitelijk onjuist, die kan echt geen betere cijfers overleggen.
Hij is inderdaad jonger, goedkoper en waarschijnlijk haalbaarder, maar ook een grotere gok. Van Barto weten we al dat het een prima Jupiler League spits is. Die goal tegen ons in de play-offs was gewoon pure klasse.
The following user(s) said Thank You: MVVke, Ster_Drager
  • Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

30 Jul 2017 18:36 - 30 Jul 2017 18:37
Los daarvan scoort Barto altijd tegen MVV. Dat is zijn favoriete tegenstander. Al jàren. Alleen daarvoor al zou ik hem niet erbij willen.
Last edit: 30 Jul 2017 18:37 by Schapendonk.
  • MVVke
  • MVVke's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

30 Jul 2017 18:49
Schapendonk wrote: Los daarvan scoort Barto altijd tegen MVV. Dat is zijn favoriete tegenstander. Al jàren. Alleen daarvoor al zou ik hem niet erbij willen.

Of 't is zjus e veurdeil tot heer zoe gestimuleerd is es 't um M.V.V. geit?

Paulus waor iers ouch de groetste vervolger vaan de christene, um vervolgens de groetste vrund en verkondiger te weure.... ;)
  • Brncic
  • Brncic's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

30 Jul 2017 19:12
Jongens, Barto heeft nog een contract en hij heeft al eens aangegeven niet uit het noorden te willen vertrekken.
Als Osimhen komt, zal het Yildirim of Benteke worden denk ik. Ben ook benieuwd naar de keepers: Verrips moet speelminuten maken van Sparta, maar ik kan me ook niet voorstellen dat Deumeland voor de bank komt...
  • Willems
  • Willems's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

30 Jul 2017 19:45
Even een vraag: Is Victor Osimhen echt nog in de picture of was dit een vergissing? Ik kan er nergens meer iets over vinden.
The following user(s) said Thank You: Anna D.
  • Oldchap
  • Oldchap's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

30 Jul 2017 20:21
Ben benieuwd na de training van morgen?
  • Lijnsje@tappunt
  • Lijnsje@tappunt's Avatar Topic Author
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Hool beer, hool beer!

30 Jul 2017 20:57
Willems wrote: Even een vraag: Is Victor Osimhen echt nog in de picture of was dit een vergissing? Ik kan er nergens meer iets over vinden.

Ja, de geruchten gaan dat hij een jaar gehuurd wordt. Beetje gevalletje Kelechi, ook deze komt van Jonker af. Tijdens de oefenwedstrijd tegen Helmond stond een mooie, grote Volkswagen, duits kenteken en afkomstig uit Wolfsburg.

Verder geeft Trepke B weer een aantal huurlingen aan: Vanzeir van Genk, Mmaae van Luik. Daarnaast Geens niet eens op de bank bij Lokeren, ik zie hem nog op het allerlaatste moment komen.

Morgen op de training verwacht ik niet veel: MVV wacht op betere spelers die op het laats vrijkomen. Een Benteke, Okita en Yildrim zullen wellicht komen, maar niet als eerste keuze .
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
The following user(s) said Thank You: Ster_Drager, Jacques, Anna D., Willems, Strucht
  • Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

30 Jul 2017 21:19
Oshimen zou met Wolfsburg naar fullham afreizen maar had zijn papieren niet in orde en is thuis gebleven.
Maar misschien dat dat niet de enige reden was.
Vanzeir zou ook een toptransfer zijn als ze hem kunnen huren.
Al moet er toch ook wat ervaring bijkomen.
Time to create page: 0.351 seconds