Sjieske wrote: Wie mie tot iech heij lees wie mie tot iech die Franse zoe good kin begriepe tot se Napoleon vreuger al verbanne höbbe
Sjop wrote: Okita is niet goed genoeg. Leuke acties maar geen rendement. Die scoort er geen 2 in een seizoen. Benteke contracteren zou ik zeggen
Sjop wrote: Okita is niet goed genoeg. Leuke acties maar geen rendement. Die scoort er geen 2 in een seizoen. Benteke contracteren zou ik zeggen
Waar baseer je dat precies op? Op de wedstrijd van vanmiddag? Altijd voorzichtig zijn natuurlijk met momentopnames. Tegen ADO, toch een Eredivisieclub, vond ik hem een van de beste MVV'ers. Ik vind het op basis van die ene wedstrijd wel een speler met veel potentieel, waar idd nog heel wat aan te verbeteren valt. Aan de technische staf om te beoordelen of zijn huidige niveau volstaat voor MVV. Ik verwacht van wel...Sjop wrote: Okita is niet goed genoeg. Leuke acties maar geen rendement. Die scoort er geen 2 in een seizoen. Benteke contracteren zou ik zeggen
Karakter wrote: Was Benteke vorig jaar niet ook op proef trouwens? In ieder geval was MVV daarmee in gesprek. Waarom is dat toen afgeketst? Crystal Palace kwam later pas dus het is niet vanwege een transfer naar de Premier League mislukt. Vonden ze hem toen toch niet goed genoeg of het geld niet waard (vroeg hij te veel)?
Ik heb de afgelopen maanden veelvuldig het woord ''trouvailles'' voorbij zien komen, maar een Benteke, Yildirim en Stankov had ik niet geschaard onder die trouvailles. Begin ik zelf negatiever te worden door de zure regen van de afgelopen weken op het forum of zijn de eerder geopperde trouvailles toch niet haalbaar gebleken (..of nog in onderhandeling?)
Hill28 wrote: Na meerdere wedstrijden en traningen te hebben gevolgd de afgelopen weken, zou ik toch zeggen Okita én Benteke contracteren.
Okita is snel en sterk. Hij is een buitenspeler en heeft laten zien op beide kanten uit de voeten te kunnen en acties in huis te hebben waarvoor ik persoonlijk naar het stadion kom. Ook geeft hij, in tegenstelling tot Pedro vorig jaar, veel voorzetten.
Benteke nog niet veel in actie gezien, maar de dingen die hij liet zien waren pure kwaliteit.
Jaques vroeg of die nieuwe Turkse spits sneller is dan t bies, dat is absoluut zo. Hij viel me ook niet tegen vanmiddag. Benteke lijkt me beter, maar goed die heeft dan ook de naam mee..
Wat me verder opvalt over de afgelopen weken is dat er goed en strak getraind wordt met veel inzet van technische staf en de spelers. Daarnaast wil ik toch ook waardering uitspreken voor Bert van Marwijk, die zich hier met al zijn kennis en kunde inzet voor Us MVVke.
Persoonlijk word ik met deze testspelers - op Stankov na - juist positiever, mits ze een contract krijgen natuurlijk.