Hill28 wrote: Na meerdere wedstrijden en traningen te hebben gevolgd de afgelopen weken, zou ik toch zeggen Okita én Benteke contracteren.
krampioen wrote: @opadiehard
Ik zou zeggen, laat het gewoon gebeuren. We hebben een technische commissie met echte deskundigen. Ik luister liever naar Bert van Marwijk dan dat ik luister naar een fan die zichzelf erg deskundig vindt.
Boredass wrote: In DDL van van vandaag staat dat mvv in gesprek is om Okita vast te leggen.Op andere namen wordt niet ingegaan.
Larsbak wrote: Niet helemaal mee eens, vertel dan het volledige verhaal. Barto is pas in 2011 teruggekeerd in het profvoetbal (eerste deel inderdaad niet succesvol), maar heeft het sindsdien gewoon prima gedaan bij Cambuur.
Volgens Wikipedia 42 goals in 169 wedstrijden: 1 op 4 dus. Maar hier zaten drie seizoenen in de Eredivisie bij, uiteraard is een spits die er hier tien inlegt niet haalbaar voor ons.
in de drie seizoenen Jupiler League heeft hij inderdaad slechts één keer de dubbele cijfers gehaald, maar hierbij moet de kanttekening geplaatst worden dat hij vaak als pinchhitter gebruikt is. Ik denk dat wanneer we naar doelpunten per minuut gaan kijken, hier een prima moyenne uit komt rollen.
Het is inderdaad niet de meest gepolijste spits, maar een klasse beter dan Verheijdt wel.
Cijfermatig voor Yildirim pleiten is dus gewoon feitelijk onjuist, die kan echt geen betere cijfers overleggen.
Hij is inderdaad jonger, goedkoper en waarschijnlijk haalbaarder, maar ook een grotere gok. Van Barto weten we al dat het een prima Jupiler League spits is. Die goal tegen ons in de play-offs was gewoon pure klasse.
Meeuw wrote:Larsbak wrote: Niet helemaal mee eens, vertel dan het volledige verhaal. Barto is pas in 2011 teruggekeerd in het profvoetbal (eerste deel inderdaad niet succesvol), maar heeft het sindsdien gewoon prima gedaan bij Cambuur.
Volgens Wikipedia 42 goals in 169 wedstrijden: 1 op 4 dus. Maar hier zaten drie seizoenen in de Eredivisie bij, uiteraard is een spits die er hier tien inlegt niet haalbaar voor ons.
in de drie seizoenen Jupiler League heeft hij inderdaad slechts één keer de dubbele cijfers gehaald, maar hierbij moet de kanttekening geplaatst worden dat hij vaak als pinchhitter gebruikt is. Ik denk dat wanneer we naar doelpunten per minuut gaan kijken, hier een prima moyenne uit komt rollen.
Het is inderdaad niet de meest gepolijste spits, maar een klasse beter dan Verheijdt wel.
Cijfermatig voor Yildirim pleiten is dus gewoon feitelijk onjuist, die kan echt geen betere cijfers overleggen.
Hij is inderdaad jonger, goedkoper en waarschijnlijk haalbaarder, maar ook een grotere gok. Van Barto weten we al dat het een prima Jupiler League spits is. Die goal tegen ons in de play-offs was gewoon pure klasse.
Wat zit jij toch vol aannames en veronderstellingen. 'Ik denk dat wanneer we naar het aantal doelpunten per minuut gaan kijken, hier een prima moyenne uit komt rollen'
En hoe kom je erbij dat Barto een klasse beter is dan Verheijdt? Dat is dan weer niet op statistieken gebaseerd. Vergis je niet Thomas is een stuk jonger dan jou held Barto
De doelman mag van Sparta Rotterdam eventueel ervaring opdoen in de top van de Jupiler League omdat dat de ontwikkeling van Verrips zal versnellen'