Transfergeruchten seizoen 2017-2018
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Transfergeruchten seizoen 2017-2018
03 Aug 2017 18:15
Ja dat is wel typisch, van een te hoog vetpercentage naar een te dikke speler.
Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
The following user(s) said Thank You: Brncic
The topic has been locked.
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
Re: Transfergeruchten seizoen 2017-2018
03 Aug 2017 19:26
Morgen medische keuring okita.
Bron Trepke-b Facebook
Bron Trepke-b Facebook
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
03 Aug 2017 19:28
Hij schijnt door Usta gescout te zijn.
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
03 Aug 2017 20:02mvvke4life wrote: Morgen medische keuring okita.
Bron Trepke-b Facebook
Dit is ook al zo iets wat ik niet begrijp . Die jongen is al 6 weken op proef , en nu gaan ze eens kijken of hij door de medische keuring komt . Je kan een speler toch ook keuren in de 1e week dat hij op proef is . Straks komt hij niet door de keuring en kan je weer verder gaan zoeken met nog 3 weken te gaan .
- krampioen
-
- Platinum Member
-
03 Aug 2017 20:49Het plaatsen van een dergelijk artikel heeft niets meer met journalistiek te maken. Het is beschadigend voor die jonge speler en het maakt MVV belachelijk. Het is een talent. Hij heeft wellicht iets teveel gevierd tijdens zijn vakantie. So be it. Ik zeg, van harte welkom jongen, laat ze maar iets zien!!Audiowaste wrote: Ja dat is wel typisch, van een te hoog vetpercentage naar een te dikke speler.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
03 Aug 2017 21:31 - 03 Aug 2017 21:33
Ik kom zowiezo al aan het kotsen van al hun riooljournalistiek. Ik zou als ik de speler en MVV was een rectificatie aanvragen. Dit ruikt zelfs naar belediging.
Buiten dat, heeft deze jongen wel al 37 wedstrijden in de Jupiler League in de benen en talent. Aangezien de spoeling dun is in die posities wellicht het contracteren waard.
Buiten dat, heeft deze jongen wel al 37 wedstrijden in de Jupiler League in de benen en talent. Aangezien de spoeling dun is in die posities wellicht het contracteren waard.
Last edit: 03 Aug 2017 21:33 by tuutsje.
The following user(s) said Thank You: Schapendonk
- SintServaos
-
- Platinum Member
-
03 Aug 2017 21:39
L1 is niveau nulkomma niks, es dee speuler aongifte zow doen wegens smaad en laster zow iech wel uns willen zien wat gebeurt, ut is un sjendaol tot dee kutumroop nog subsidie krijg
- Lijnsje@tappunt
-
Topic Author
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
03 Aug 2017 21:49SintServaos wrote: L1 is niveau nulkomma niks, es dee speuler aongifte zow doen wegens smaad en laster zow iech wel uns willen zien wat gebeurt, ut is un sjendaol tot dee kutumroop nog subsidie krijg
Wat bisse noe weer aon 't ijlen? Dit is de wereld ingeholpen door de lokale umroomp vaan dao, neet vaan heij....schrieven um mer te kinnen schrieven?
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
- krampioen
-
- Platinum Member
-
03 Aug 2017 21:52
Ik denk overigens dat hij gehaald wordt als extra centrale verdediger en als back up linksachter. Hij mag bewijzen dat hij in de basis hoort.
- krampioen
-
- Platinum Member
-
03 Aug 2017 21:54Het is een artikel van L1. te dikke speler op proef.Lijnsje@tappunt wrote:SintServaos wrote: L1 is niveau nulkomma niks, es dee speuler aongifte zow doen wegens smaad en laster zow iech wel uns willen zien wat gebeurt, ut is un sjendaol tot dee kutumroop nog subsidie krijg
Wat bisse noe weer aon 't ijlen? Dit is de wereld ingeholpen door de lokale umroomp vaan dao, neet vaan heij....schrieven um mer te kinnen schrieven?
- Tuor
-
- Platinum Member
-
03 Aug 2017 22:42 - 03 Aug 2017 22:43
Ach, typisch 1Limburg. Moet weer even goedkoop scoren. Maakt niet uit dat daarbij de waarheid een beetje verdraaid wordt, als je maar kunt lachen! Doen ze overigens net zo goed bij de andere Limburgse clubs. Maar van een 'nieuws' website die het nieuws van de 5-0 nederlaag van Roda tegen Eupen enkele weken geleden niet eens vermeld heeft op hun website kun je dit niveau verwachten.
Eigenlijk is elke letter die aan die lui besteed wordt er een te veel. Want daar krijgen ze daar op de redactie alleen maar een hele harde van (reken maar dat ze hier meelezen). Eigenlijk is het ergens sneu. Heb je jarenlang je best gedaan om je diploma journalistiek te halen, zit je dit soort stukjes te typen.
Eigenlijk is elke letter die aan die lui besteed wordt er een te veel. Want daar krijgen ze daar op de redactie alleen maar een hele harde van (reken maar dat ze hier meelezen). Eigenlijk is het ergens sneu. Heb je jarenlang je best gedaan om je diploma journalistiek te halen, zit je dit soort stukjes te typen.
Last edit: 03 Aug 2017 22:43 by Tuor.
The following user(s) said Thank You: Anna D., Raffalaldo, M-MVV
- Peetoven
-
- Junior Member
-
- MVV supporter in Hart en Nieren
- Hill28
-
- Visitor
-
03 Aug 2017 23:35Sjonnie wrote:mvvke4life wrote: Morgen medische keuring okita.
Bron Trepke-b Facebook
Dit is ook al zo iets wat ik niet begrijp . Die jongen is al 6 weken op proef , en nu gaan ze eens kijken of hij door de medische keuring komt . Je kan een speler toch ook keuren in de 1e week dat hij op proef is . Straks komt hij niet door de keuring en kan je weer verder gaan zoeken met nog 3 weken te gaan .
Dat is meestal een formaliteit en gebeurt volgens mij standaard vlak voordat een contract getekend wordt. Zeker is Okita fit..
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
04 Aug 2017 08:49
Het ziet er naar uit dat we Ippel voor langere tijd kwijt zijn,zij MVV trainer Ron Elsen naar de training van gisteren.
Bron de Limburger.
Bron de Limburger.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
04 Aug 2017 09:26ouwe rot wrote: Het ziet er naar uit dat we Ippel voor langere tijd kwijt zijn,zij MVV trainer Ron Elsen naar de training van gisteren.
Bron de Limburger.
Achja, als dat betekend dat ie niet opgehaald wordt door een eredivisieploeg...
Boe is dat feeske?
Time to create page: 0.352 seconds