Transfergeruchten seizoen 2017-2018

08 aug 2017 13:20
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1096
Wat jammer dat ik van de meeste mensen op het forum hier geen gezicht weet te plaatsen, maar wat wil ik geld inzetten om die koppies te kunnen zien wanneer MVV transfers bekend gaat maken....

Stelletje zeikers, sorry dat ik het zeg. Ja, we hebben een spits nodig, dat weet een tennisliefhebber nog. Dus moeten we maar de eerste de beste spits die hier komt rondlopen en 3 goaltjes scoort tegen tegenstanders die we hier allemaal lopen af te kraken. Hebben jullie nu daadwerkelijk even veel gezien als de staf van MVV. Nee, precies. Dus mondje dicht. Ja, je mag je mening hebben, maar doe die dan ook onderbouwen. De zakenwaarnemer van Benteke zet MVV onder druk. Als die jongen daadwerkelijk zo goed is, waarom heeft hij dan nog geen club?

Ik beaam ook dat zelfs ik het langzamerhand wat lang vind duren, maar dit is nu eenmaal de positie waarin MVV zit. MVV had wellicht niet mogen uitspreken dat ze spelers van het kaliber Koolhof gingen halen, maar mag een club niet ambitieus zijn? Wanneer ze aangeven niets beters te kunnen halen is het niet goed, maar wanneer dit wel wordt uitgesproken en (nog) niet wordt waargemaakt is het ook niet goed.

Al met al: iedereen weet alles , ookwel de beste stuurlui staan aan wal. Ja, het duurt lang, maar dan krijg je ook wat!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Boe is dat feeske?, Jacques, Anna D., Lassie80, Jim Cemint, Peter Pan, Zoewiezoe, Strucht, Driver
Discussie gesloten.
08 aug 2017 13:25 08 aug 2017 13:26 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1097
Ik snap al die ophef over het vertrek van Benteke niet. Totaal geen probleem mee. Ik heb hem gezien tegen Standard maar hij kon mij niet overtuigen. OK, hij scoorde twee keer maar die hadden Thomas en Patrick er ook wel ingelegd. Onze nieuwe spits moet beter zijn dan wat we hadden. Die moet er meer gaan inleggen dan dat we de laatste jaren gewend zijn geweest. En ik ben van mening dat dat bij Benteke niet het geval zou zijn. Twee doelpunten in 22 wedstrijden bij Zulte Waregem onderstreept dat gevoel. Hij heeft zijn naam mee, maar het gaat toch echt om kwaliteit. Als hij echt zo goed zou zijn, zou Waasland Beveren hem toch blindelings contracteren? En dat Crystal Palace verhaal is natuurlijk ook één groot sprookje. Dat had hij puur en alleen aan zijn broer te danken. Zelfs de vrouw van de materiaalman zag dat hij daar niks te zoeken had. Nee, laat MVV zoeken naar een betere spits. Ik heb er alle vertrouwen in dat ze daar achter de schermen flink mee bezig zijn. Maar geduld is een schone zaak...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lijnsje@tappunt
Discussie gesloten.
08 aug 2017 13:32
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1098
Wat een paniek allemaal. Benteke is geen sterspeler, kon zich nog niet onderscheiden tegen de jeugd van Standard Luik, ik was totaal niet onder de indruk van hem, vond hem zelfs zwak in balbezit.
Braken is een leuke voetballer maar inderdaad te vaak en te lang geblesseerd.
Maar even geduld hebben...al is Mvv zeker zwakker dan vorig seizoen.
LAbylle, Kuijpers, Nwakali weg, Ippel de eerste maanden geblesseerd, geen voorhoede meer......ziet er nog niet echt geweldig uit.
Ik ben benieuwd met wie Mvv nog aankomt.
Discussie gesloten.
08 aug 2017 13:32
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1099
Het is eigenlijk lachwekkend. Die jongen kan op proef bij een ploeg op een hoger niveau dus doet dat. Een of andere reporter schrijft op, inderdaad waarschijnlijk uit de mond van de zaakwaarnemer, dat MVV financieel maar weinig biedt. En het forum staat weer eens in brand alsof dit het grootste stukje wanbeleid in jaren is. Nog een geluk dat die zaakwaarnemer niet had gezegd dat Elsen met de vriendin van Benteke naar bed is geweest...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
08 aug 2017 14:23
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1100
Okita zit in ieder geval bij de selectie vandaag

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Jacques, M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
08 aug 2017 14:31
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1101

Jacques schreef : Het is eigenlijk lachwekkend. Die jongen kan op proef bij een ploeg op een hoger niveau dus doet dat. Een of andere reporter schrijft op, inderdaad waarschijnlijk uit de mond van de zaakwaarnemer, dat MVV financieel maar weinig biedt. En het forum staat weer eens in brand alsof dit het grootste stukje wanbeleid in jaren is. Nog een geluk dat die zaakwaarnemer niet had gezegd dat Elsen met de vriendin van Benteke naar bed is geweest...

Die oude snoepert. :P

Het wanbeleid zit in de PR, niet in de technische staf. Er wordt ieder jaar een beeld geschetst, dat niet in de begroting terug is te vinden. Alleen maar om de seizoenkaartverkoop te stimuleren in de 'dode' maanden van het jaar. Dat geeft een wrange nasmaak als blijkt dat straks halverwege september(contractvrije nog effe meegenomen) alle uitspraken (wederom) op hoop lijkt te zijn gestaafd. Nu verkeren ze in Venlo in de omgekeerde positie, waarbij de club ondanks de vele aankopen en promotie, het publiek het helemaal laat afweten in de kaartverkoop. Dan lijkt me onze situatie wenselijker. Ik zal er ook geen probleem van maken, ik ben het inmiddels gewend dat de honing nooit zo zoet is, zoals het aan de lippen wordt gesmeerd. Maar de 'jo-jo' supporters, dus niet de leden die moeten meedenken wanneer ze het stadion betreden, maar de klanten die als koningen willen worden onthaald, die gaan hier weer over vallen. Die 200 stuks die nu boven op de seizoenkaarten komen.

We horen nu al twee maanden hoe lovend Arsenal is over die samenwerking met ons. Echter zijn het de andere Nederlandse clubs die niet lopen te pretenderen een samenwerking te hebben, maar wel de spelers krijgen vanuit Londen. Binnen MVV weerklinkt een naam vanuit Wolfsburg die niet zou misstaan in de voorhoede van FC Twente, het doel is dat die transfer hopelijk een oude bekende zal meenemen op basis van vriendschap. Ik vraag me af hoe realistisch en nuchter die gedachtegang is. Het zou een mirakel zijn als je dat lukt. Daarom kan ik het me ook niet voorstellen. Maar ik zal een reactie video achterlaten op Youtube als het toch helemaal fantastisch wordt, speciaal voor de #YOLO generatie. (You Only Live Once -generatie. Trivia: De grondlegger daarvan was Sjef Diederen .)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, itsman
Discussie gesloten.
08 aug 2017 16:04
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1102
Staat er ergens een bevestigen dat Ippel maanden 'out' is? Het enige bericht dat ik kan vinden is dat hij waarschijnlijk de competitiestart mist en Elsen vreest hem voor lange tijd kwijt te zijn. Heb dit echter nog nerges bevestigd gezien. Zou namelijk wel een enorme aderlating zijn
Discussie gesloten.
08 aug 2017 16:24 08 aug 2017 16:25 door VakD.
VakD
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1103
Ippel ligt er een klein maadje uit.

Bron: ippel zelf
Discussie gesloten.
08 aug 2017 16:34
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1104
Jammer, volgens mvv.nl test de Nooijer in Engeland.

Over Benteke, deze gast (groot ego en weinig voetbal) past niet bij ons. Gelukkig is hij weg!
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen
Discussie gesloten.
08 aug 2017 22:32
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1105
Het is jammer dat we nog weinig spelers hebben kunnen verwelkomen, maar ik snap helemaal dat MVV gaat voor kwaliteit. We hebben het al vaak gehoord en het is niet voor niets een cliche, maar iedere euro kan maar 1x goed worden uitgegeven :idea: Vervelend voor ons, maar gezien de positie van MVV een gezond verantwoord (ja, saai) beleid.

Als ik dan de reacties hier lees en vooral op Facebook: 'nieuwe trainer / nieuw bestuur moet er komen", 'MVV moet eens zorgen dat er geld binnenkomt..." :lachen: ,"MVV liegt haar fans voor" meh mun lepke... wat een overspannenheid! (naar mijn bescheiden mening.)

Enige waar ik wel van baal is dat als straks de aanwinsten zijn vastgelegd ze nog niet speelgerechtigd zijn voor x weken, vanwege allerlei complex papierwerk...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
08 aug 2017 22:32
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1106
We hebben nog even tot de transfermarkt sluit maar toch begint de propaganda van MVV een beetje op die van Tariq Aziz te lijken. Er wordt gezegd dat het goedkomt onze voorzitter had het zelfs over promoveren maar in de echte wereld is er ondertussen meer weg dan er terug is gekomen met nog maar een dikke week te gaan voor de aftrap van de competitie!
Ik wil niet meedoen met alle negativelingen maar ik begin het toch erg spannend te vinden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., middenstip, Peter Pan
Discussie gesloten.
08 aug 2017 22:35
Oldchap
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1107
Volgens de verwachtingen morgen een testspeler en eventueel een huurling op de training.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.
Discussie gesloten.
09 aug 2017 00:01
Peetoven
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1108
Hoewel begrijpelijk dat we graag willen weten welke versterking we kunnen verwachten valt het me op dat zich nauwelijks iemand echt druk maakt over onze vaste krachten op het middenveld! Is het echt toeval en de enige waarheid dat Ippel en Nys gelijktijdig zijn geblesseerd of is er meer aan de hand? Zoals onvrede of andere redenen..!
Voor Florian loshaj de gelegenheid om te laten zien hoe goed hij kan voetballen en dat geldt zeker ook voor Matisse Thuys en Dean Koolhof. Spelers dus die anders geen (?) kans zouden krijgen om hun niveau te kunnen tonen maar nu bewijzen dat we misschien wel zonder het vaste middenveld kunnen presteren. Heeft zich daar nog geen gerucht over verspreid want het zou me niet verbazen met de voorhanden zijnde (vervangende) kwaliteit van ons huidig middenveld.
Discussie gesloten.
09 aug 2017 00:22 09 aug 2017 00:38 door Peetoven.
Peetoven
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1109
Zie bijlagen..!

Wie noteert de bijbehorende namen..?
Gebruik a.u.b. de nummers behorende bij de foto's
Discussie gesloten.
09 aug 2017 00:33 09 aug 2017 00:36 door jasonke7.
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1110

Peetoven schreef : Zie bijlagen..!

Wie kent de bijbehorende namen..?[/quote

1e : jeugd
2e : yildrim (spits)
3e: tuys (middenvelder)]
4e: kom ik niet op

Discussie gesloten.