Wat jammer dat ik van de meeste mensen op het forum hier geen gezicht weet te plaatsen, maar wat wil ik geld inzetten om die koppies te kunnen zien wanneer MVV transfers bekend gaat maken....
Stelletje zeikers, sorry dat ik het zeg. Ja, we hebben een spits nodig, dat weet een tennisliefhebber nog. Dus moeten we maar de eerste de beste spits die hier komt rondlopen en 3 goaltjes scoort tegen tegenstanders die we hier allemaal lopen af te kraken. Hebben jullie nu daadwerkelijk even veel gezien als de staf van MVV. Nee, precies. Dus mondje dicht. Ja, je mag je mening hebben, maar doe die dan ook onderbouwen. De zakenwaarnemer van Benteke zet MVV onder druk. Als die jongen daadwerkelijk zo goed is, waarom heeft hij dan nog geen club?
Ik beaam ook dat zelfs ik het langzamerhand wat lang vind duren, maar dit is nu eenmaal de positie waarin MVV zit. MVV had wellicht niet mogen uitspreken dat ze spelers van het kaliber Koolhof gingen halen, maar mag een club niet ambitieus zijn? Wanneer ze aangeven niets beters te kunnen halen is het niet goed, maar wanneer dit wel wordt uitgesproken en (nog) niet wordt waargemaakt is het ook niet goed.
Al met al: iedereen weet alles , ookwel de beste stuurlui staan aan wal. Ja, het duurt lang, maar dan krijg je ook wat!
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
The following user(s) said Thank You: Ster_Drager, Boe is dat feeske?, Jacques, Anna D., Lassie80, Jim Cemint, Peter Pan, Zoewiezoe, Strucht, Driver
The topic has been locked.