>
Ontvangen bedankjes 100
Roed en Wit 70 schreef : Beetje off topic.
Net zoals makelaars lage transfergelden in een contract bij mvv laten opnemen...zou mvv dan ook een doorverkoop percentage kunnen eisen. Alle gelden helpen...
Niet voor Yildrim of wat dan ook maar dit geeft me flash backs over een Hagenees die ook zo aan een contract kwam. Ik hoop niet dat MVV nogmaals een spits in de ziekenboeg aanneemt voor 3 jaar die daar vervolgens een half jaar in blijft terwijl men niet zeker weet of die kwaliteit heeft ja/nee. En nogmaals. Niet persoonlijk aanvallend bedoeld maar algemeen. Er mag (vind ik) geen contract afgedwongen worden als je weet dat MVV met een spitsenprobleem wel "moet". Dan maar niet.Boredass schreef : Vandaag in DDL staat dat Yildrim is uitgevallen met een blessure en dat Elsen nog niet weet of hij de spits is.
Verder is Elsen nog niet in paniek en zou in de lopp van de week meer duidelijkheid komen....
Je ziet eigenlijk vooral dat MVV op twee manieren te werk gaat. MVV probeert via het huren van spelers, spelers binnen te halen die in principe een directe versterking zijn. Voorbeelden hiervan zijn Mmaee en Thuys en ook wel Verrips die hier een paar dagen mee trainde voor hij tekende. Deze spelers zijn waarschijnlijk directe meerwaarden en hoeven zich niet te bewijzen om nog een contract af te dwingen omdat het wel duidelijk is dat zij van toegevoegde waarde zijn. Het extra voordeel van deze spelers is dat ze waarschijnlijk een een laag salaris hebben omdat de moederclub een deel zal betalen. Raakt zo'n speler niet in de basis, dan heb je in ieder geval een goede speler voor de breedte erbij. Je moet uiteindelijk toch met een volwaardige selectie van een man of achttien à twintig uitkomen.Napoleon schreef : We kunnen toch wel langzaam concluderen dat de beoogde vervangers die MVV wilde hebben voor de vertrokken basis spelers amper zijn ingevuld, misschien 2 plekken de CV en de 10 positie.
Wat er nu allemaal voorbij komt ben ik van overtuigd is geen scouting werk meer , maar meer makelaars die proberen hun spelers een club te bieden tegen de beste condities , ook denk ik wat nu komt is helemaal niet voor de lange termijn maar zal wellicht een jaar contract krijgen ( misschien uitzonderingen daargelaten)
hoop dat t allemaal voor ons goed uit pakt...
M.V.V. 1902 schreef : Op het officiële Instagram-account van MVV wordt het volgende gesteld: "Gaat MVV, net als vorig jaar, verrassen tijdens de spelerspresentatie? #wermingup"
Dat wekt bij mij de indruk dat er dan een of meerdere aanwinsten worden gepresenteerd.
Zul je zien dat het transfernieuws is dat Houben een profcontract heeft getekend.Boredass schreef : Ex tester Vanderputte is naar Vitarbese, een Italiaanse club.
Ben benieuwd naar zaterdag, hopelijk niet weer zo een misser als het praotkaffee in Juni.
Audiowaste schreef :
Zul je zien dat het transfernieuws is dat Houben een profcontract heeft getekend.Boredass schreef : Ex tester Vanderputte is naar Vitarbese, een Italiaanse club.
Ben benieuwd naar zaterdag, hopelijk niet weer zo een misser als het praotkaffee in Juni.