Transfergeruchten seizoen 2017-2018

09 aug 2017 18:03
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1141
Als je Ogunjimi op zoekt op wiki en transfermarkt komen er interessante gegevens naar voren:
-In seizoen 2015/ 2016 lijkt hij nergens onder contract te hebben gestaan
-salaris was jaren rond de 4 ton, dus zou nu coor 10% daarvan moeten komen
- transferwaarde wordt nog op 6 ton geachat! Geeft betrouwbaarheid van de site wel aan.

Beetje een gok. Als ie een gemotiveerde indruk maakt zou het wel een interessante optie zijn....
Discussie gesloten.
09 aug 2017 18:33
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1142

Roed en Wit 70 schreef : Beetje off topic.
Net zoals makelaars lage transfergelden in een contract bij mvv laten opnemen...zou mvv dan ook een doorverkoop percentage kunnen eisen. Alle gelden helpen...

Je kan in een contract de gekste dingen opnemen . Als beide partijen het ondertekenen is het geldig .
Discussie gesloten.
09 aug 2017 18:51
Sjieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1143
Dat is niet helemaal waar. Ja de contractvrijheid is groot maar de allergekste dingen mogen dan weer niet van de wet...
Discussie gesloten.
09 aug 2017 20:13
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1144
Misschien was de omschrijving niet goed. Was eerder benieuwd of het opnemen van zo'n percentage ook standaard bij een kleine club als mvv gebeurt.
Lager salaris voor een goede speler, daar tegenover een lager transfergeld + een klein doorverkoop percentage voor eventuele toekomstige transfers.

Maar dit hoort eigenlijk niet in dit topic.
Discussie gesloten.
09 aug 2017 20:28
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1145
Volgens Trepke b morgen een nieuwe huurling?
Iemand een idee wie?
Trepke b wist geen naam.
Discussie gesloten.
09 aug 2017 20:31
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1146

Boredass schreef : Vandaag in DDL staat dat Yildrim is uitgevallen met een blessure en dat Elsen nog niet weet of hij de spits is.
Verder is Elsen nog niet in paniek en zou in de lopp van de week meer duidelijkheid komen....

Niet voor Yildrim of wat dan ook maar dit geeft me flash backs over een Hagenees die ook zo aan een contract kwam. Ik hoop niet dat MVV nogmaals een spits in de ziekenboeg aanneemt voor 3 jaar die daar vervolgens een half jaar in blijft terwijl men niet zeker weet of die kwaliteit heeft ja/nee. En nogmaals. Niet persoonlijk aanvallend bedoeld maar algemeen. Er mag (vind ik) geen contract afgedwongen worden als je weet dat MVV met een spitsenprobleem wel "moet". Dan maar niet.
Discussie gesloten.
09 aug 2017 20:58
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1147
Mbappee gaat van Monaco waarschijnlijk naar PSG en het supertalent M.Keane wordt waarschijnlijk door juventus aan PSV verhuurd . Dus die zullen wel niet naar MVV komen......
Gewoon afwachten dus. Het wordt zoals altijd afwachten met de nieuwe huurlingen ......
Discussie gesloten.
09 aug 2017 21:18 09 aug 2017 21:22 door Belgske.
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1148

Napoleon schreef : We kunnen toch wel langzaam concluderen dat de beoogde vervangers die MVV wilde hebben voor de vertrokken basis spelers amper zijn ingevuld, misschien 2 plekken de CV en de 10 positie.

Wat er nu allemaal voorbij komt ben ik van overtuigd is geen scouting werk meer , maar meer makelaars die proberen hun spelers een club te bieden tegen de beste condities , ook denk ik wat nu komt is helemaal niet voor de lange termijn maar zal wellicht een jaar contract krijgen ( misschien uitzonderingen daargelaten)

hoop dat t allemaal voor ons goed uit pakt...

Je ziet eigenlijk vooral dat MVV op twee manieren te werk gaat. MVV probeert via het huren van spelers, spelers binnen te halen die in principe een directe versterking zijn. Voorbeelden hiervan zijn Mmaee en Thuys en ook wel Verrips die hier een paar dagen mee trainde voor hij tekende. Deze spelers zijn waarschijnlijk directe meerwaarden en hoeven zich niet te bewijzen om nog een contract af te dwingen omdat het wel duidelijk is dat zij van toegevoegde waarde zijn. Het extra voordeel van deze spelers is dat ze waarschijnlijk een een laag salaris hebben omdat de moederclub een deel zal betalen. Raakt zo'n speler niet in de basis, dan heb je in ieder geval een goede speler voor de breedte erbij. Je moet uiteindelijk toch met een volwaardige selectie van een man of achttien à twintig uitkomen.

De tweede soort spelers die MVV binnen probeert te halen zijn de transfervrije spelers, aangezien MVV geen transfersommen betaalt. Hierbij mikt MVV vooral op de 'opportuniteiten' en hoopt het volgens mij vooral naar het einde van de transferperiode toe betere spelers binnen te halen dan je nu kunt krijgen. Zo zie je dat MVV ieder seizoen wel 5-10 proefspelers laat meedoen en daarbij wordt uiteindelijk slechts een enkeling aangetrokken. Okita is mijn inziens een typisch voorbeeld van een proefspeler die uiteindelijk heel erg meevalt en daarmee een contract afdwingt. Deze spelers vormen een groter risico omdat ze volledig jouw eigendom zijn en zeker als je ze voor meerdere jaren vastligt, moet je wel zeker zijn van je zaak. Op het niveau waarop MVV wil meedraaien, liefst top vijf JL, is dat best een uitdaging. Het budget van MVV is namelijk niet navenant de ambitie om top vijf te spelen. Dat betekent dat spelers bij andere clubs vaak meer kunnen verdienen en daardoor de voorkeur krijgen. Dit laatste verklaart onmiddellijk waarom MVV er niet nu al in slaagt om de selectie rond te krijgen. Veel spelers zijn nog zoekende naar een betere kans en anderen gaan pas in de loop van de komende maand in de gaten krijgen dat ze wellicht geen speelkansen zullen krijgen in het nieuwe seizoen en daarom liever een andere club opzoeken. Het is algemeen bekend dat je op het einde van de transferperiode de beste zaken kunt doen (en dat geldt eigenlijk ook voor het huren, dan krijg je de spelers die een hele voorbereiding hebben meegemaakt en waarschijnlijk net nog tekort komen voor een plek in de wedstrijdselectie van het eigen team).

Met NEC heb je dit seizoen een huizenhoge favoriet en waarschijnlijk is de titel in de JL onhaalbaar. Ik snap de strategie van MVV dus helemaal om je focus qua selectie niet op de eerste competitiewedstrijd te leggen, maar op de selectie op de langere termijn. Uiteindelijk zullen we er in april en mei pas ècht moeten staan. Overigens ben ik ervan overtuigd dat MVV volgende week vrijdag met een prima team van start zal gaan. Hopelijk komen er de komende week in ieder geval nog een linksachter en een spits bij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, jovkle
Discussie gesloten.
09 aug 2017 21:21
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1149
En we zijn los! Het MVV transfergeweld barst nu los :applaus:

Met Okita hoop ik dat we een goede vervanger voor Pedro hebben gevonden. Hij is jong dus in ieder geval het nodige groeipotentieel.

Dan had ik nog graag besteld:

- 2 spitsen
- 1 centrale verdediger
- 1 links back
- 1 keeper
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
09 aug 2017 21:35 09 aug 2017 21:36 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1150
De transferdeadline voor Nederland is volgens mij 31 augustus 2017 om 00.00 uur. Tot die tijd kunnen we nog vanalles verwachten. Zie de afgelopen seizoenen.
Discussie gesloten.
10 aug 2017 08:34
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1151
Op het officiële Instagram-account van MVV wordt het volgende gesteld: "Gaat MVV, net als vorig jaar, verrassen tijdens de spelerspresentatie? #wermingup"

Dat wekt bij mij de indruk dat er dan een of meerdere aanwinsten worden gepresenteerd.
Discussie gesloten.
10 aug 2017 10:01
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1152

M.V.V. 1902 schreef : Op het officiële Instagram-account van MVV wordt het volgende gesteld: "Gaat MVV, net als vorig jaar, verrassen tijdens de spelerspresentatie? #wermingup"

Dat wekt bij mij de indruk dat er dan een of meerdere aanwinsten worden gepresenteerd.

Daar reken ik dan eigenlijk ook op. Als er geen speler gepresenteerd wordt zou dat toch wel een PR-missertje zijn na deze tekst...

Overigens, Go Ahead, onze eerste tegenstander en volgens mij op NEC na de ploeg met het grootste budget komend seizoen, heeft de selectie ook nog lang niet compleet, zoals Trepke B laat lezen. Hebben ook meerdere testers rondlopen en willen nog spelers halen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
10 aug 2017 10:09
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1153
Ex tester Vanderputte is naar Vitarbese, een Italiaanse club.
Ben benieuwd naar zaterdag, hopelijk niet weer zo een misser als het praotkaffee in Juni.
Discussie gesloten.
10 aug 2017 10:16
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1154

Boredass schreef : Ex tester Vanderputte is naar Vitarbese, een Italiaanse club.
Ben benieuwd naar zaterdag, hopelijk niet weer zo een misser als het praotkaffee in Juni.

Zul je zien dat het transfernieuws is dat Houben een profcontract heeft getekend.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
10 aug 2017 10:30
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1155

Audiowaste schreef :

Boredass schreef : Ex tester Vanderputte is naar Vitarbese, een Italiaanse club.

Zul je zien dat het transfernieuws is dat Houben een profcontract heeft getekend.

Houben heeft eind vorig seizoen al een contract gekregen. Ben gaan zoeken, maar vindt nergens de officiele berichtgeving. Houben heeft zijn amateurcontract in een (klein) profcontract omgezet omdat de stad onder de induk was van zijn spel en inzet tijdens oefenwedstrijden en trainingen. Dit zal niet het nieuws zijn.

Zoals ik in een eerdere post al aangaf, als je wilt gokken rood 9 en zwart 10 ;)

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.331 seconden