dreekemvvke wrote: Maar jij bent ook geen mvv supporter je bent alleen maar altijd aan het af kraken zoek je lekker een andere club maar mvv supporter ben je echt niet je doet je naam geen eer aan en hier doe je het maar mee.
geen sex gehad afgelopen 2 weken?
Slaat compleet nergens op wat je zegt dat ik geen MVV supporter ben.
Ik onderbouw mijn post nog en geef ook aan dat ik hem niet heb kunnen zien spelen en dat ik puur beoordeel op zijn statistieken die ik gezien heb. Dan mag jij mij eens uitleggen wat hier niet goed aan is?
Volgens mij kun jij het gewoon niet hebben dat er iemand commentaar geeft op MVV net zoals bij vele andere hier.
Zo gaat het ook in het bedrijfsleven, heb jij meer ervaring ( speelminuten ) dan de ander dan is de kans groot dat je verkozen word boven iemand met minder ervaring. Natuurlijk zijn er ook nog andere factoren. Zo heb ik het ook bekeken en ik geef alleen aan dat ik er niet warm van word.
Ik hoop dat je al een foto van hem boven je bed hebt hangen, dat hij 23 goals maakt. iedere wedstrijd de held van de club word. zodat je aan het eind van het seizoen mij het ongelijk kunt geven.
Reageer gewoon niet in plaats dit soort onzin te verkopen