Transfergeruchten seizoen 2017-2018
- Jo70
-
- Platinum Member
-
Re: Transfergeruchten seizoen 2017-2018
02 Aug 2017 12:57
Verrips definitief naar MVV.
Bron: Transfermarkt.nl
MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
The following user(s) said Thank You: Jacques
The topic has been locked.
- Strucht
-
- Elite Member
-
02 Aug 2017 13:42Jo70 wrote: Verrips definitief naar MVV.
Zie nog niks staan op transfermarkt. Vind MVV alleen doorslaan in het aantal huurlingen, als je hoort dat de mogelijke nieuwe linksback en rechtsbuiten ook huurlingen zijn... Had toch de hoop dat wij meer zelf spelers met ervaring zouden contracteren.
The following user(s) said Thank You: bokkesprongen
- Jo70
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2017 14:18
Kijk maar eens goed onder transfers JL. Daar staat een groen ineengeslagen hand!!
MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
The following user(s) said Thank You: Strucht
- dreekemvvke
-
- Banned
-
02 Aug 2017 14:36
Ik heb niks aan mijn ogen. Maar zie nergens iets staan
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2017 15:10
Of het er nu wel of niet staat... zie transfermarkt maar niet als een serieuze bron. Zolang Sparta en MVV zelf niets melden, is niks definitief.
- Karakter
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2017 15:43
Niks meer vernomen over Jonas Heymans? Daar werd MVV toch mee in verband gebracht? Dat zou nogal een trouvaille zijn!
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2017 16:14
na de test spelers van vorige week had ik toch gehoopt iets meer nieuws van MVV.
En nee niet op een contract voor stankof
En nee niet op een contract voor stankof
The following user(s) said Thank You: bokkesprongen
- Jacques
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2017 16:17 - 02 Aug 2017 16:23Karakter wrote: Niks meer vernomen over Jonas Heymans? Daar werd MVV toch mee in verband gebracht? Dat zou nogal een trouvaille zijn!
Schijnt bij Den Bosch te willen blijven, zoiets las ik een tijdje terug. Maar ik kan dat nergens meer terugvinden.
Degelijke back. Mag wat mij betreft inderdaad komen.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Last edit: 02 Aug 2017 16:23 by Jacques.
The following user(s) said Thank You: Anna D., Karakter
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2017 16:57Jacques wrote:Karakter wrote: Niks meer vernomen over Jonas Heymans? Daar werd MVV toch mee in verband gebracht? Dat zou nogal een trouvaille zijn!
Schijnt bij Den Bosch te willen blijven, zoiets las ik een tijdje terug. Maar ik kan dat nergens meer terugvinden.
IDD had nog contract voor 12 maanden maar mocht weg daar , heeft echter toch gekozen om uiteindelijk voor Den Bosch te blijven voetballen, helaas
- Boredass
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2017 18:59Napoleon wrote:Jacques wrote:Karakter wrote: Niks meer vernomen over Jonas Heymans? Daar werd MVV toch mee in verband gebracht? Dat zou nogal een trouvaille zijn!
IDD had nog contract voor 12 maanden maar mocht weg daar , heeft echter toch gekozen om uiteindelijk voor Den Bosch te blijven voetballen, helaas
Jammer al vraag ik me af hoe ver die gezakt is dat hij zelfs bij den Bosch weg mag.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
03 Aug 2017 11:17
Bradley de Nooijer is op proef, linksachter van Dordrecht. Heeft daar dacht ik nog een doorlopend contract maar mag blijkbaar weg? Is pas 19 jaar oud, vorig jaar zo goed als alles gespeeld voor Dordt. Nu hadden die een dramatisch slecht seizoen, dus of dat een aanbeveling is... De Nooijer is de zoon van Gerard de Nooijer, komt uit de jeugdopleiding van Sparta en was daar altijd een groot talent. Heeft in jeugdteams van Oranje gespeeld. Was onlangs nog in het nieuws dat hij een te hoog vetpercentage had.
Heb er gemixte gevoelens bij. Zeker een talent maar voor mijn gevoel toch een stap terug. Heeft echt nog tijd nodig om naar gewenste niveau te groeien.
Heb er gemixte gevoelens bij. Zeker een talent maar voor mijn gevoel toch een stap terug. Heeft echt nog tijd nodig om naar gewenste niveau te groeien.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
03 Aug 2017 11:27
Iemand in de ardennen nog een blik MATURITEIT gezien?
Boe is dat feeske?
The following user(s) said Thank You: Brncic, Strucht
- Strucht
-
- Elite Member
-
03 Aug 2017 11:27Jacques wrote: Bradley de Nooijer is op proef, linksachter van Dordrecht. Heeft daar dacht ik nog een doorlopend contract maar mag blijkbaar weg? Is pas 19 jaar oud, vorig jaar zo goed als alles gespeeld voor Dordt. Nu hadden die een dramatisch slecht seizoen, dus of dat een aanbeveling is... De Nooijer is de zoon van Gerard de Nooijer, komt uit de jeugdopleiding van Sparta en was daar altijd een groot talent. Heeft in jeugdteams van Oranje gespeeld. Was onlangs nog in het nieuws dat hij een te hoog vetpercentage had.
Ik denk dat wij daar maar vrede mee moeten hebben, gewenste transfer targets zijn niet gekomen. Nu maar weer ouderwets gaan ontwikkelen ( 2-3 jarig contract), dat heb ik liever dan al die huurspelers. Kan niet oordelen of deze speler de gewenste potentie heeft...
- Brncic
-
- Away
- Platinum Member
-
03 Aug 2017 11:54Boe is dat feeske? wrote: Iemand in de ardennen nog een blik MATURITEIT gezien?
Mag toch echt hopen dat er nog ervaring bij komt inderdaad. De Nooijer is volgens mij wel een talentvolle back.
Time to create page: 0.430 seconds