Transfergeruchten seizoen 2017-2018

• Puime
  • Puime's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

Re: Transfergeruchten seizoen 2017-2018

28 Jul 2017 12:12
Yildirim en Benteke zijn trouwens beiden transfer vrij, dus zou niet om huur maar koop gaan als ze het goed doen. Talent van Benteke is al te zien op Trepke B filmke.
The topic has been locked.
  • Stadion de geusselt
  • Stadion de geusselt's Avatar
  • Junior Member
  • Junior Member

28 Jul 2017 12:14
Net na afloop van de training een beetje proberen te vissen bij de zaakwaarnemer van yildirim het is de bedoeling dat deze gaat komen Ron elsen net na binnen om papieren af te handelen hoorde ik hem zeggen en de zaakwaarnemer naar binnen om nog wat te regelen dus denk op zeer korte tijd dat yildirim de aanwinst van is mvvke weurt..
The following user(s) said Thank You: Jacques, opadiehard
  • Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 Jul 2017 12:22
Stadion de geusselt wrote: Net na afloop van de training een beetje proberen te vissen bij de zaakwaarnemer van yildirim het is de bedoeling dat deze gaat komen Ron elsen net na binnen om papieren af te handelen hoorde ik hem zeggen en de zaakwaarnemer naar binnen om nog wat te regelen dus denk op zeer korte tijd dat yildirim de aanwinst van is mvvke weurt..

Je hebt pas 11 posts dus geen idee hoezeer we je kunnen vertrouwen, maar dit is dan maar meteen een goede test. ;) Zoals eerder al gezegd, kan een hele goede aanwinst zijn voor ons niveau. Wordt voor die jongen ook tijd om het echt te laten zien.

Was hij op de training sneller dan Verheijdt? Dat vond ik misschien wel het frustrerendste aan t Bies, hoe vaak een snelle countermogelijkheid bij voorbaat kansloos was...
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
  • Stadion de geusselt
  • Stadion de geusselt's Avatar
  • Junior Member
  • Junior Member

28 Jul 2017 12:34
Dus hoe betrouwbaar je bent heeft meteen te maken met mijn 11 post wat is dit nu weer voor zeik..

Ja een brok ervaring neusje voor de gaol en heel eeg hardwerkende jongen
  • Strucht
  • Strucht's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

28 Jul 2017 12:36 - 28 Jul 2017 12:37
De naam Oshinem heb ik ook horen vallen, maar deze bron zei ook dat Schrooyen zou vertrekken.

Hoop niet dat dit DE aanwinsten zijn, want dan ga je er niks op voorruit. Ga ervan uit dat deze er ook zijn om de mogelijke transfers targets onder druk te zetten. Benteke is natuurlijk altijd welkom in de selectie.
Last edit: 28 Jul 2017 12:37 by Strucht.
The following user(s) said Thank You: Anna D.
  • Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 Jul 2017 12:38
Zou die Osihmen wel erbij willen hebben....doen t altijd goed dat soort spitsen in de JL
Mooi koppel Nwakali en Osihmen ..
The following user(s) said Thank You: Strucht
  • Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 Jul 2017 12:48
Badjakker wrote: "Eve veurstèlle euze nuie spits de Nigeriaan Victor Osimhen en noe op de training te bewondere.
Gouden Sjeun winnaar op 't WK O17 in 2015 mèt 10 gole en 'n gooje vreund vaan Kelechi Nwakali.
In januari 2017 door Vfl Wolfsburg veur 3,5 miljoen euro euvergenome vaan 't Nigeriaanse Ultimate Strikers Academy.
Bij de club vaan Volkswagen moch heer 3x invalle tot noe touw. Oonder jaowel dao is heer weer Andries Jonker, sjiek weer tot heer 'n hart veur MVV heet."

Bron: Trepke B

Stats: www.transfermarkt.nl/victor-osimhen/profil/spieler/401923
Wiki: nl.wikipedia.org/wiki/Victor_Osimhen

Schijnbaar ook op de training te bewonderen: Antonio Stankov.

Stankov wel, maar hoe kom jij erbij dat Osihmen mee traint ??
  • RedWhiteArmy
  • RedWhiteArmy's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • MOF NOT TOF

28 Jul 2017 12:54
Misschien ben ik weer te negatief maar het is niet anders. Hoe wil je toch die stap hogerop maken als ieder jaar je hele team verkast ( lees bepalende spelers ) Laat Schroijen ook nog voor habbekrats weggaan en we hebben niemand meer die een goal kan maken. Afwachten maar weer.
The following user(s) said Thank You: les rouges blancs
  • Badjakker
  • Badjakker's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Red White Dynamite

28 Jul 2017 12:55
Napoleon wrote:
Badjakker wrote: "Eve veurstèlle euze nuie spits de Nigeriaan Victor Osimhen en noe op de training te bewondere.
Gouden Sjeun winnaar op 't WK O17 in 2015 mèt 10 gole en 'n gooje vreund vaan Kelechi Nwakali.
In januari 2017 door Vfl Wolfsburg veur 3,5 miljoen euro euvergenome vaan 't Nigeriaanse Ultimate Strikers Academy.
Bij de club vaan Volkswagen moch heer 3x invalle tot noe touw. Oonder jaowel dao is heer weer Andries Jonker, sjiek weer tot heer 'n hart veur MVV heet."

Bron: Trepke B

Stats: www.transfermarkt.nl/victor-osimhen/profil/spieler/401923
Wiki: nl.wikipedia.org/wiki/Victor_Osimhen

Schijnbaar ook op de training te bewonderen: Antonio Stankov.

Stankov wel, maar hoe kom jij erbij dat Osihmen mee traint ??

Beste Napoleon,

Wellicht moet je de latere posts ook eens lezen...

Overigens stel ik nergens dat IK erbij kom. Mijn bron staat er duidelijk bij en het is geciteerd.
Hoeveel duidelijker wil je het hebben?
The following user(s) said Thank You: Jacques
  • Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 Jul 2017 13:02 - 28 Jul 2017 13:07
Stadion de geusselt wrote: Dus hoe betrouwbaar je bent heeft meteen te maken met mijn 11 post wat is dit nu weer voor zeik..

Ja een brok ervaring neusje voor de gaol en heel eeg hardwerkende jongen

Niet zo gevoelig, is helemaal geen zeik, neem het niet zo serieus. Staat nota bene een knipoog achter. :daag:

[edit] en ik had je al een "bedankt" gegeven. :lachen:
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Last edit: 28 Jul 2017 13:07 by Jacques.
  • Hill28
  • Hill28's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

28 Jul 2017 13:20 - 28 Jul 2017 13:23
Mocht MVV het voor elkaar krijgen om Benteke en Okita te contracteren en Schroyen, Ippel en Ciranni te behouden, dan denk ik dat de playoffs toch in zicht komen. Een keeper, linksback en een goede nummer 10 zijn natuurlijk ook wel een voorwaarde.
Last edit: 28 Jul 2017 13:23 by Hill28.
  • Karakter
  • Karakter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 Jul 2017 13:37
Jacques wrote: Uit de categorie wilde geruchten: Nwakali postte gisteren op instagram een foto van hemzelf op de markt in Maastricht. Nu weet ik überhaupt niet of dat zijn echte instagram-account is, meen ooit gelezen te hebben van niet namelijk, en dan nog hoeft het geen nieuwe foto te zijn of zelfs als het een recente foto is, hoeft het niets te betekenen. Gezien de belangstelling van ploegen uit eredivisie en bundesliga kan ik me namelijk niet voorstellen dat hij in de juup komt voetballen. Iemand die meer weet?

Dat is zijn echte account. Hij heeft geen Twitter terwijl iemand zich wel voordoet als Nwakali. Maar ik kan je gelijk uit je droom helpen: het is een oude foto. Kijk maar naar zijn kleren en de kleren van de fietser op de achtergrond. Zijn winterkleren. Tot zover dit bericht van Mike de Boer ;-)
The following user(s) said Thank You: Jacques
  • Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 Jul 2017 14:05
Karakter wrote:
Dat is zijn echte account. Hij heeft geen Twitter terwijl iemand zich wel voordoet als Nwakali. Maar ik kan je gelijk uit je droom helpen: het is een oude foto. Kijk maar naar zijn kleren en de kleren van de fietser op de achtergrond. Zijn winterkleren. Tot zover dit bericht van Mike de Boer ;-)

Hmmm, alhoewel het niet al te warm was afgelopen week vrees ik dat je gelijk hebt. Nwakali zelf zal Maastricht ook in de zomer nog koud vinden, maar die fietser is wel erg warm aangekleed inderdaad. :P

Overigens is de foto uiteraard op t Vrijthof en niet op de Markt, schandalige vergissing mijnerzijds.
  • Peter Pan
  • Peter Pan's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re:Transfergeruchten seizoen 2017-2018

28 Jul 2017 17:22 - 28 Jul 2017 17:22
Valt me op dat MVV schrijft dat de spelers 'op proef' zijn. Waarom tussen aanhalingstekens? Zijn ze al zo goed als vastgelegd? Trainen ze enkel mee om conditie op pijl te houden? Ben benieuwd.
Last edit: 28 Jul 2017 17:22 by Peter Pan.
  • Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 Jul 2017 19:22
Vandaag eindelijk weer eens wat nieuws
Stankov hoef je natuurlijk niet te "testen". Is een uitstekende vervanger voor Moustafa.
Yildrim ken ik niet, kan me ook niet voorstellen dat ze hem contracteren zonder te testen.
Benteke is ook geen onbekende voor mvv. Hem zie ik wel snel tekenen .meen overigens dat dit meer een rechter aanvaller is dan spits.

En Oshimen? Mocht hier toch iets van kloppen, dan zou dat een stunt zijn . Als hij komt mag hij ook zijn maatje kelechi overhalen.

Stel je voor hun 2en op de 9 en 10, benteke op rechts en Schroijen/koolhof op links, dan heb je een voorhoede die top juup is.
Time to create page: 0.389 seconds